ایمیل های جدایی جدید که فوراً پاسخ می گیرند [به روز شده برای سال 2024]

ایمیل های جدایی جدید که فوراً پاسخ می گیرند [به روز شده برای سال 2024]

ایمیل سنتی جدایی مانند گذشته کار نمی کند. پرسیدن اینکه آیا می توانید پرونده مشتری احتمالی خود را ببندید، یا اگر آنها به دلیل خورده شدن توسط یک خرس پاسخ نداده اند، قبلاً خنده دار و جلب توجه بود — اکنون دیگر خسته شده است.

چند ماه است که به یک ایمیل جدایی با فرمت استاندارد پاسخ نداده‌ام. با این حال، اخیراً یکی را دریافت کردم که بلافاصله به آن پاسخ دادم. برای دیدن آنچه گفته شد و چرا کار کرد، و همچنین یک الگوی ایمیل فروش که می‌توانید با مشتریان احتمالی خود از آن استفاده کنید، ادامه دهید.

ایمیل جدایی که مرا وادار کرد فوراً پاسخ دهم

پیشینه: من دو بار با این فروشنده درباره ابزارش تماس داشتم. اگرچه به نظر مناسب بود، اما به این نتیجه رسیدم که مشکل حل شده در حال حاضر به اندازه کافی اولویت ندارد.

این ایمیل جدایی است که این نماینده پس از اینکه به او گفتم علاقه‌ای ندارم برایم ارسال کرد:

قبل از زدن “پاسخ” دوبار فکر نکردم. و قبل از اینکه فکر کنید، “مطمئناً، پاسخ خوب است، اما فقط در صورتی که منجر به فروش شود” — من در نهایت خرید کردم.

چرا این ایمیل جدایی کار می کند

بیایید توضیح دهیم که چرا این ایمیل تا این حد مؤثر است.

اول، این بر تمایل من برای کمک است. من هم مانند بسیاری از مردم، تقویت یک کار خوب را دوست دارم. رد کردن یک درخواست مستقیم زمانی که می‌دانید آن شخص در تلاش است در کار خود بهتر شود، بسیار سخت است.

دوم، ساده است. می دانستم که می توانم در کمتر از پنج دقیقه به جردن کمک کنم. سهولت انجام یک درخواست بسیار مهم است.

سوم، این احساس واقعی بود. من واقعاً معتقدم که جردن نظرات من را می خواست و آنها را در گفتگوهای آینده خود با افراد بالقوه گنجاند. و از آنجایی که او سعی نمی کرد باهوش یا به یاد ماندنی باشد، این پیام از اکثر ایمیل های فروش دیگر در صندوق ورودی من متمایز بود. (من معمولاً طرفدار ارسال ایمیل های طنز آمیز برای مشتریان احتمالی شما هستم، اما باید بدانید چه زمانی باید جدی باشید.)

چهارم، و مهمتر از همه، این باعث شد که در مورد محصول و اینکه چرا کنار رفته ام فکر کنم. من برای پیدا کردن یک دلیل معتبر برای تصمیم گیری در مورد خرید مشکل داشتم. دلیل قبلی – نقطه درد به اندازه کافی فشار نمی آورد – وقتی آن را تایپ کردم دیگر قانع کننده نبود.

این پیامی است که به اردن فرستادم:

قالب های ایمیل تفکیک

اگر مشتری احتمالی شما در چند هفته گذشته شبح شده است، از این الگو استفاده کنید:

اگر مشتری احتمالی شما در سال جاری شبح شد، از این الگو استفاده کنید:

آیا این به این معنی است که ارسال این پیام به طور خودکار همه معاملات از دست رفته شما را احیا می کند؟ البته که نه. اما حتی اگر مشتری احتمالی شما با پیشنهادهایی برای بهتر کردن ارائه شما پاسخ دهد یا به شما بگوید که چرا با رقیب همراه شده است، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه برنده شدن دفعه بعد به دست خواهید آورد.

به‌علاوه، به‌عنوان یک نماینده متعهد و متفکر نامی برای خود دست و پا خواهید کرد. این مشتری خاص ممکن است از شما خرید نکند، اما هرگز نمی دانید که آیا آنها دوست خود را معرفی می کنند یا زمانی که در یک شرکت جدید شروع به کار کردند به شما مراجعه می کنند.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل