12 سخنرانی TED در مورد ارتباط موثر برای کمک به شما در بستن

12 سخنرانی TED در مورد ارتباط موثر برای کمک به شما در بستن

ارتباط موثر به شما کمک می کند تا ارتباطات قوی ایجاد کنید، ایده های خود را در جلسات ارائه دهید ، با ذینفعان داخلی و خارجی همکاری کنید، معاملات ببندید، و مردم را متقاعد کنید که نظرات شما را به اشتراک بگذارند. برای موفقیت شما بسیار مهم است، چه رهبر فروش، مدیر یا نماینده خط مقدم باشید.

پس چه چیزی شما را به یک ارتباط دهنده موثر تبدیل می کند؟ شما باید بتوانید ایده های پیچیده را به سادگی و واضح توضیح دهید، با صدای خود صحبت کنید، پیام خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنید — و این فقط برای شروع است.

مهارت های ارتباطی خود را با تماشای این سخنرانی های TED بهبود بخشید.

آنها همه جنبه های ارتباطی را لمس می کنند، از آنچه می گوییم، نحوه بیان آن، به چه کسی می گوییم، و به همان اندازه مهم، آنچه که نمی گوییم.

1. «گوش کن، بیاموز… سپس رهبری کن» نوشته استنلی مک کریستال

اگر فکر می‌کنید ارتش ایالات متحده سازمانی سفت و سخت است که در آن تصمیم‌ها و دستورات از بالا می‌آیند و باید بدون استثنا اجرا شوند، ممکن است از سخنرانی ژنرال سابق ارتش ایالات متحده استنلی مک‌کریستال در TED تعجب کنید.

در این سخنرانی، مک کریستال – که در سن 22 سالگی به ارتش ملحق شد – سبک‌های رهبری متفاوتی را که در حین ارتقاء درجات با آن مواجه شده به اشتراک می‌گذارد، سپس درس‌هایی را که به‌عنوان یک ژنرال آموخته به اشتراک می‌گذارد. با تغییر نیروهای مسلح، مک‌کریستال خود را رهبری گروه‌هایی از مردم یافت که تجربیات بسیار متفاوتی نسبت به او داشتند.

مک کریستال می‌گوید: «ما نیرویی را اداره می‌کنیم که باید هدف و آگاهی مشترک داشته باشد، و در عین حال [گزارش‌های مستقیم] تجربیات متفاوتی دارند، در بسیاری موارد واژگان متفاوتی دارند.
مک کریستال می‌گوید:

برای پر کردن شکاف‌های تفاهم، بر عهده رهبران این است که از طریق شفاف بودن، تمایل به گوش دادن، و باز بودن برای راهنمایی معکوس، اعتبار ایجاد کنند.

2. «به یاد داشته باشید که تشکر کنید» اثر لورا تریس

ارتباط سازنده نیازی به توافق ندارد — در واقع، برخی از بهترین جلساتی که من تا به حال داشته ام شامل اختلاف نظر بوده است. و وقتی با افراد باهوشی کار می‌کنید که نظرات قوی دارند، انتظار می‌رود. اما برای اینکه بحث‌های سازنده داشته باشید و تیم خود را بعد از درگیری به جلو نگه دارید، مردم باید احساس کنند که شنیده می‌شوند و مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

در این سخنرانی TED، دکتر و مربی زندگی، لورا تریس، یک سوال ساده مطرح می‌کند – چرا مردم از آنها برای ارزشی که برای میز به ارمغان می‌آورند، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای خود، تشکر نمی‌کنند؟ او فکر می‌کند به این دلیل است که با درخواست تمجید، خودمان را آسیب‌پذیر می‌کنیم.

در این سخنرانی، ارزش گفتن “متشکرم”، درخواست تشکر و پیامدهای قدردانی آزادانه را بررسی خواهید کرد.

3. «خطر سکوت» اثر کلینت اسمیت

در این گفتگوی قدرتمند TED Talk، کلینت اسمیت به اتفاقاتی می‌پردازد که وقتی ما به سادگی ارتباط برقرار نمی‌کنیم. اسمیت، یک معلم و شاعر، یک سال صحبت برای روزه را رها کرد – و متوجه شد که چقدر خودش را ساکت کرده است.

چند بار می بینید که اتفاقی در محل کار یا زندگی شخصی شما رخ می دهد که باعث ناراحتی شما می شود؟ چند بار برای خودتان، همکار یا مشتری صحبت می کنید؟ اسمیت در سخنرانی خود در TED استدلال می‌کند که بهای ساکت ماندن بی‌عدالتی است — و این بهای زیادی است که نمی‌توان پرداخت کرد.

4. «ساختار مخفی گفتگوهای بزرگ» اثر نانسی دوارته

چه در فروش باشید و چه نباشید، هر روز افراد را معرفی می کنید. آیا می خواهید افراد بیشتری را در تیم خود استخدام کنید؟ ترفیع؟ پروژه جدید؟ شما باید بر افراد اطراف خود تأثیر بگذارید تا راه خود را به دست آورید – و اینجاست که نانسی دوارت وارد می شود. دوارت، کارشناس ارائه که به معاون رئیس جمهور ال گور با “حقیقت ناخوشایند” کمک کرد، معتقد است که همه ارائه های عالی از یک قوس خاص پیروی می کنند.

به عنوان یک مجری، وظیفه شما این است که داستانی را تعریف کنید که مخاطب شما را به خود جلب کند و آنها را در مورد چیزی متقاعد کند. در این سخنرانی TED، دوارت نکات کاربردی را برای بازنگری در نحوه داستان‌گویی به اشتراک می‌گذارد – و امیدواریم به شما کمک کند به آنچه می‌خواهید نزدیک‌تر شوید.

5. «چگونه جهان (یا حداقل خود) را از جلسات بد نجات دهیم» نوشته دیوید گریدی

ارتباط چیز خوبی است. شفافیت و شفافیت هر دو چیز خوبی هستند. جذب افراد از تیم های مختلف برای ارائه نظرات در پروژه های مهم چیز خوبی است. بنابراین شما فکر می کنید که مفهوم جلسه کاری – چیزی که برای ارائه اطلاعات، جمع آوری نظرات و پیشرفت طراحی شده است، نیز خوب خواهد بود.

متأسفانه، چیزی به نام خیلی خوب وجود دارد. دیوید گریدی، مدیر امنیت سایبری، معتقد است که ما درگیر جلسات بیهوده ای هستیم که وقت ما را تلف می کند. در این سخنرانی TED، تکنیک Grady “No MAS” را برای سازنده تر و ارزشمندتر کردن جلسات می آموزید – به طوری که وقتی با همکاران خود ارتباط برقرار می کنید، فقط در مورد آنچه واقعا مهم است صحبت می کنید.

6. “متصل، اما تنها؟” توسط شری ترکل

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن راحت‌تر از همیشه می‌توان با مردم در سراسر نسل‌ها، شهرها و حتی قاره‌ها ارتباط برقرار کرد. شری ترکل، استاد علوم اجتماعی و فناوری MIT می‌گوید، با این حال، به هر رستوران، کنسرت، یا حتی مراسم خاکسپاری بروید و افرادی را خواهید دید که از همراهان خود جدا شده‌اند، زیرا با تلفن‌هایشان صحبت می‌کنند.

علاوه بر این واقعیت که این رفتار بد است، این رفتار رایج فزاینده ما را از ارتباط با یکدیگر و تأمل در خود باز می دارد. در سخنرانی تورکل در TED، می‌شنوید که چگونه ارتباط بیش از حد ما را از جوامع خود منزوی می‌کند، و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا تلفن‌های خود را جدا کرده و دوباره به روابط خود وصل شویم.

7. «10 راه برای داشتن مکالمه بهتر» نوشته سلست هدلی

کلمات راه اصلی ما برای برقراری ارتباط با افراد دیگر هستند — خواه ایجاد دوستی های قوی، وارد شدن به مشاجره، یا متقاعد کردن همکاران به دنبال کردن برنامه های شما. و با این حال ما از آن لذت می بریم — یک مطالعه تحقیقاتی Pew نشان داد که آمریکایی ها بیشتر از همیشه قطبی شده اند.

Celeste Headlee مجری رادیویی تجربه استفاده از کلمات برای حرکت دادن افراد را دارد. هدلی در سخنرانی خود در TED اجزای یک مکالمه واقعا عالی را بررسی می کند و 10 استراتژی برای بهبود شایستگی مکالمه را به اشتراک می گذارد.

8. «قدرت آسیب پذیری» نوشته برنه براون

البته، اگر ما تمام خودمان را به روابط خود وارد نکنیم، نمی‌توان ارتباطات واقعی را ایجاد کرد – مهم نیست چقدر از نظر مکالمه صلاحیت داریم. در این سخنرانی TED، برنه براون، که در مورد آسیب‌پذیری، شجاعت و شرم تحقیق می‌کند، پیشنهاد می‌کند که تنها با رویارویی با چیزی که بیشتر از آن می‌ترسیم، می‌توانیم واقعاً با افراد دیگر ارتباط برقرار کنیم.

براون در تحقیقات خود دریافت که آزمودنی‌های او که بیشترین عشق و تعلق را احساس می‌کردند در یک چیز مشترک بودند – آنها مایل بودند خود را آسیب‌پذیر کنند. رسیدن به آن نقطه آسان نیست، اما براون استدلال می‌کند که اگر بخواهیم زمان و تلاش بگذاریم، می‌توانیم به دنیای مهربان‌تر و ملایم‌تری برسیم.

9. «کمدی ترجمه است» نوشته کریس بلیس

وقتی جوان‌تر بودم، فکر می‌کردم Saturday Night Live و The Daily Show فقط خنده‌دار هستند. و آنها هستند، اما آنها همچنین نشان می دهد که تفسیر تحویل به روشی که باعث می شود مردم بخندند و همزمان فکر کنند.

در این سخنرانی TED، کریس بلیس، کمدین استندآپ توضیح می‌دهد که کمدی فقط سرگرمی نیست، اگرچه طنز آشکارا محوریت دارد. عناصر کمدی — جهت گیری نادرست ، ویروسی بودن ذاتی آن ، صرفه جویی در زبان و کنار هم قرار دادن عمدی مفاهیم به ظاهر متضاد یا نامرتبط — آن را به روشی لذت بخش برای سرگرم کردن مردم و انتقال پیام های مهم تبدیل می کند.

10. «نگاهی خنده دار به پیامدهای ناخواسته فناوری» نوشته چاک نیس

نیس، یک کمدین، در مورد شگفتی های بسیاری از فناوری و پیامدهای ناخواسته رسانه های اجتماعی صحبت می کند.

او جذابیت فناوری آینده را با واقعیت مبهمی که تعامل رودررو برای ما دشوار است ترکیب می کند — و نکاتی را در مورد چگونگی غلبه بر این موانع در زندگی روزمره به اشتراک می گذارد.

>

11. “چگونه موقعیت های استرس زا از نظر نژادی را حل کنیم؟” نوشته هاوارد سی استیونسون

استیونسون به اشتراک می‌گذارد که چگونه سواد نژادی، یا توانایی خواندن، بازنویسی و حل موقعیت‌های پرتنش نژادی به کاهش و مدیریت استرس و آسیب‌های نژادی کمک می‌کند.

چه فرزندانی دارید که به آنها یاد می‌دهید به روش‌های سازنده از خود و دیگران دفاع کنند، یا می‌خواهید این مهارت‌ها را در زرادخانه ارتباطی خود تقویت کنید، صحبت استیونسون اولین قدم متفکرانه و قدرتمند است.

12. «چگونه گروه‌ها می‌توانند تصمیم‌های خوبی بگیرند؟» نوشته ماریانو سیگمن و دن آریلی

همه ما با “فکر گروهی” — یا خود گروه — در جلساتی در یک زمان یا آن زمان مبارزه کرده ایم. زیگمن، عصب شناس، تعجب می کند که چگونه انسان ها برای رسیدن به تصمیمات با هم تعامل دارند، و آزمایش هایی را روی جمعیت های زنده انجام می دهد تا متوجه شود.

در این سخنرانی، سیگمن نتایج آزمایش‌ها و نتیجه‌گیری‌های خود را در مورد چگونگی ایجاد یک دموکراسی سالم‌تر به اشتراک می‌گذارد – با شروع صبح دوشنبه آینده شما.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل