فرهنگ لغت نهایی اصطلاحات املاک و مستغلات که باید بدانید

فرهنگ لغت نهایی اصطلاحات املاک و مستغلات که باید بدانید

در هنگام پاسخ دادن به سؤالات خریدار یا فروشنده در مورد مفاهیم و اصطلاحات اولیه املاک و مستغلات، با چند ساعت در هفته خداحافظی می کنید؟ حدس من زیاد است. این بخشی از کار یک مشاور املاک است که مشتریان خود را از طریق یک روند قانونی گیج کننده راهنمایی کند زیرا آنها بزرگترین خرید زندگی خود را انجام می دهند.

بنابراین، اگر بتوانید این کار را کمی برای خودتان آسان‌تر کنید – و به آنها دسترسی سریع و آسان به پاسخ‌های مورد نیاز خود بدهید، چه؟ امیدوارم بتوانم کمک کنم.

من یک فرهنگ لغت جامع از اصطلاحات و تعاریف املاک و مستغلات را گردآوری کرده ام. از مبهم تا آشکار، مشتریان شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در زیر پیدا خواهند کرد. و حتی ممکن است زمانی که یک یا دو ترم را در نظر می گیرید مفید باشد.

شرایط و تعاریف املاک و مستغلات

بند شتاب

به‌عنوان نیز شناخته می‌شود میثاق تسریع، این یک مفاد قراردادی است که وام گیرنده را ملزم می‌کند تا در صورت عدم رعایت برخی الزامات – که توسط وام‌دهنده مشخص شده است، تمام وام معوق خود را به وام‌دهنده بازپرداخت کند.

شرکت فعال

وقتی فروشنده پیشنهاد خریدار را می‌پذیرد، آن پیشنهاد مشروط است< /a> بر اساس توانایی خریدار برای احراز شرایط خاص قبل از نهایی شدن فروش. موارد احتمالی ممکن است شامل فروش خانه توسط خریدار، دریافت تاییدیه وام مسکن یا دستیابی به توافق با فروشنده در مورد بازرسی خانه باشد.

ضمیمه

اگر خریدار یا فروشنده‌ای بخواهد قرارداد موجود را تغییر دهد، ممکن است ضمیمه‌ای اضافه کند که بخش خاصی از قرارداد را که می‌خواهد تنظیم کند و پارامترهای آن تغییر را مشخص می‌کند. بقیه قرارداد بدون در نظر گرفتن الحاقیه، ثابت می ماند.

وام مسکن با نرخ قابل تنظیم (ARM)

نرخ بهره برای یک قابل تنظیم- نرخ وام مسکن به صورت دوره ای تغییر می کند. ممکن است با پرداخت‌های ماهانه کمتر نسبت به وام مسکن با نرخ ثابت شروع کنید، اما نرخ‌های بهره نوسان احتمالاً باعث افزایش این پرداخت‌های ماهانه در آینده می‌شود.

تاریخ تنظیم

این تاریخی است که وام مسکن شما شروع به تعلق بهره می کند (اگرچه ممکن است هنوز وام مسکن را پرداخت نکرده باشید). تاریخ تعدیل معمولاً در اولین روز از یک ماه پس از پیش پرداخت یا پراکنده شدن وجوه وام مسکن به وام گیرنده.

استهلاک

استهلاک برنامه وام مسکن شما است پرداخت ها در طول زمان پخش می شود. در املاک و مستغلات، برنامه استهلاک خریدار معمولاً یک پرداخت ماهانه است که طی یک دوره زمانی 15 یا 30 ساله برنامه ریزی شده است.

نرخ درصد سالانه (APR)

نرخ درصد سالانه (APR ) مقدار بهره ای است که هر سال از وام شما دریافت می شود.

ارزیابی

ارزیابی خانه شما تخمین بی طرفانه ای از ارزش یک خانه است. هنگام خرید خانه، وام دهنده نیاز به ارزیابی توسط شخص ثالث (ارزیابی کننده) دارد تا مطمئن شود مبلغ وام درخواستی دقیق است. اگر ارزش ارزیابی شده خانه کمتر از چیزی باشد که خریدار پیشنهاد کرده است، وام دهنده ممکن است از خریدار درخواست کند تفاوت هزینه را بپردازد.

قدردانی

قدردانی مقداری است که ارزش خانه در طول زمان افزایش می یابد. برای محاسبه یک خانه نرخ افزایش احتمالی، یک به نرخ ارزش سالانه اضافه کنید، این را به توانی برابر با تعداد سال‌هایی که می‌خواهید تخمین بزنید افزایش دهید، سپس آن را در ارزش فعلی ملک ضرب کنید.

مقدار ارزیابی شده

از ارزیابی برای تعیین میزان مالیاتی که صاحب ملک می پردازد. یک ارزیاب ارزیابی ارزش خانه را با مشاهده خانه‌های مشابه در منطقه شما و بررسی بازرسی خانه مورد نظر محاسبه می‌کند.

تکالیف

واگذاری زمانی است که فروشنده یک ملک حقوق و تعهدات مربوط به آن ملک را قبل از بسته شدن رسمی به خریدار امضا کند.

وام مسکن فرضی

فرض زمانی است که فروشنده همه شرایط را منتقل می‌کند و شرایط رهن به خریدار. خریدار به جای گرفتن وام مسکن جدید خود، باقی مانده بدهی فروشنده را بر عهده می گیرد.

وام مسکن بالن

به‌جای وام مسکن سنتی با نرخ ثابت که در آن مالک وام را به صورت اقساطی پرداخت می‌کند، یک وام مسکن به صورت یکجا پرداخت می شود (به عنوان مثال، پرداخت بالون). معمولاً با پروژه‌های سرمایه‌گذاری یا ساختمانی مرتبط است که برای کوتاه‌مدت صادر می‌شوند و نیازی به وثیقه ندارند.

وام مسکن دوهفته ای

A دوهفته‌گی وام مسکن به این معناست که صاحب خانه وام مسکن ماهانه خود را به جای یک قسط، در دو قسط ماهانه پرداخت می‌کند. با وام مسکن دو هفته‌ای، به جای ۱۲ پرداخت، ۲۶ پرداخت در سال انجام خواهید داد. نتیجه نهایی این است که هر سال معادل ۱۳ پرداخت ماهانه پرداخت می‌کنید که نرخ بهره و مانده اصل خود را با سرعت بیشتری کاهش می‌دهد.

وام پل

وام پل وام کوتاه مدتی است که مالک خانه در مقابل دارایی خود برای تامین مالی خرید ملک دیگری می گیرد. معمولاً برای مدت چند هفته تا سه سال خارج می شود.

کارگزار

یک کارگزار امتحان مجوز کارگزاری را گذرانده و تحصیلات فراتر از آنچه دولت از واقعی می خواهد دریافت کرده است. نمایندگان املاک آنها قانون املاک، ساخت و ساز و مدیریت املاک را درک می کنند. مشاوران املاک موظفند زیر نظر دلال کار کنند.

خرید

خرید روشی برای کاهش وام مسکن است نرخ بهره خریدار برای هر زمانی از چند سال تا طول عمر وام. معمولاً، فروشنده یا پیمانکار ملک با پرداخت‌هایی به وام‌دهنده وام مسکن، نرخ بهره ماهیانه خریدار را کاهش می‌دهد، که به نوبه خود، پرداخت‌های ماهانه آنها را کاهش می‌دهد.

گزینه تماس

اختیار خرید قراردادی است که به یک طرف حق خرید و طرف دیگر حق فروش یک قطعه ملک را در زمان آینده و قیمت مشخص می‌دهد.

بازپرداخت نقدی

یک refinance-out-out که به عنوان بازپرداخت نقدی نیز شناخته می شود، زمانی است که صاحب خانه وام مسکن خود را بیشتر از ارزش آن بازپرداخت می کند و مابه التفاوت وجه نقد را برداشت می کند. برای واجد شرایط بودن برای این نوع تأمین مالی، وام گیرنده معمولاً به حداقل 20 درصد حقوق صاحبان سهام نیاز دارد.

گواهی واجد شرایط بودن

در طول فرایند وام VA، وام دهندگان به افراد کهنه کار نیاز دارند برای اثبات اینکه حداقل خدمات مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای وام VA را برآورده کرده اند.

گواهی با ارزش معقول

یک گواهی با ارزش معقول (CRV) توسط وزارت امور کهنه سربازان صادر می شود و برای جانبازان لازم است وام VA دریافت کنند. حداکثر ارزش ملک و در نتیجه حداکثر اندازه وام را تعیین می کند.

زنجیره عنوان

مثل کتاب آبی برای خانه‌ها، زنجیره عنوان مستندات مربوط به تمام مالکیت گذشته یک ملک از مالک فعلی تا اولین مالک دارایی اجرا می شود.

پاک کردن عنوان

به‌عنوان «فقط عنوان»، «عنوان خوب» یا «عنوان آزاد و واضح» نیز شناخته می‌شود — یک clear title هیچ نوع حق حبس یا مالیاتی از طلبکاران ندارد. این بدان معناست که هیچ بحثی در مورد مالکیت قانونی ملک مانند نقض قوانین ساختمان یا بررسی‌های بد وجود ندارد.

بسته شدن

بستن مرحله نهایی معامله املاک است. زمانی توافق می شود که خریدار و فروشنده هر دو بر سر خانه قرارداد ببندند. در تاریخ بسته شدن، ملک به طور قانونی از فروشنده به خریدار منتقل می شود.

هزینه های بسته شدن

هزینه های بسته شدن معمولاً بین 2 -5% از کل قیمت خرید خانه. طبق نظرسنجی اخیر Zillow، خریدار خانه به طور متوسط ​​حدود 3700 دلار برای هزینه های بسته شدن می پردازد. این هزینه ها در تاریخ بسته شدن یا در تاریخ پایان پرداخت می شود.

قرض گیرنده مشترک

اگر خریدار برای تأیید وام مشکل دارد، می‌تواند از همکار وام گیرنده. این شخص معمولاً یکی از اعضای خانواده یا دوستی است که به وام مسکن اضافه شده و وام را تضمین می کند. آنها در عنوان ذکر شده اند، دارای سود مالکیت هستند، اسناد وام را امضا می کنند و در صورت عدم توانایی خریدار، موظف به پرداخت ماهانه وام مسکن هستند.

کمیسیون

املاک و مستغلات پورسانت به طور کلی 5-6٪ از قیمت فروش خانه است. این کمیسیون معمولاً بین نمایندگان خریدار و فروشنده تقسیم می شود و در زمان بسته شدن توسط فروشنده پرداخت می شود.

ارزیابی منطقه مشترک

اگر مبلغی ماهانه به انجمن صاحبان خانه (HOA) پرداخت کنید، بخشی از این هزینه احتمالاً به ارزیابی منطقه مشترک برای باز نگه داشتن یک منطقه برای جامعه.

ویژگی انجمن

مالکیت اجتماعی به دارایی اطلاق می شود که توسط یک زوج متاهل به دست آمده و به طور مساوی متعلق به هر دو زوج است.

فروش قابل مقایسه

فروش قابل مقایسه توسط یک ارزیاب استفاده می شود برای تعیین میزان ارزش یک خانه بر اساس آنچه اخیراً خانه های مشابه دیگر در این منطقه به فروش رسیده اند. فقط خانه‌هایی که از نظر قانونی بسته شده‌اند به‌عنوان یک کامپوننت حساب می‌شوند — و بیشتر وام‌دهندگان و ارائه‌دهندگان بیمه از ارزیاب‌ها می‌خواهند که حداقل از سه فروش بسته استفاده کنند.

وام ساخت و ساز

یک وام ساخت و ساز — یا خود -وام ساخت — یک وام کوتاه مدت است که برای تامین مالی ساخت خانه یا پروژه املاک و مستغلات استفاده می شود. این نوع وام قبل از تامین مالی بلندمدت هزینه های پروژه را پوشش می دهد.

احتمالی

اگر ملکی مشروط باشد، یا قرارداد حاوی یک باشد احتمالی، رویدادهای خاصی باید رخ دهد یا می توان قرارداد را باطل دانست. یک اتفاق ممکن است این باشد که خانه باید یک ارزیابی را پشت سر بگذارد یا یک بازرسی تمیز دریافت کند.

فروش خانه همچنین می‌تواند مشروط به این باشد که خریدار خانه خود را در تاریخ مشخصی بفروشد. اگر خریدار یا فروشنده نتوانند انتظارات احتمالی را برآورده کنند، هر یک از طرفین می توانند از قرارداد خارج شوند.

وام مسکن متعارف

وام مسکن معمولی وامی است که تضمین نمی شود یا توسط دولت فدرال بیمه شده است. این وام‌گیرندگان معمولاً پیش‌پرداخت‌های بزرگ‌تری دارند (حداقل 20٪)، نیازی به بیمه وام مسکن ندارند، و در خطر کمتری برای عدم پرداخت وام مسکن خود قرار دارند.

ARM قابل تبدیل

یک وام با نرخ قابل تنظیم قابل تبدیل (ARM) به خریداران این امکان را می‌دهد تا با دریافت وام با نرخ بهره وام «تیزر» از نرخ‌های بهره پایین بهره ببرند.

پرداخت ماهانه وام مسکن آنها ثابت می ماند، اما نرخ بهره در نوسان است (معمولاً هر شش ماه). وام گیرنده این گزینه را دارد که ARM خود را به وام مسکن با نرخ ثابت تبدیل کند، اما معمولاً هزینه هایی برای سوئیچ وجود دارد.

شاخص هزینه وجوه (COFI)

شاخص هزینه وجوه میانگینی از هزینه‌های بهره منطقه‌ای است که توسط مؤسسات مالی کسب می‌شود. برای محاسبه وام با نرخ متغیر استفاده می شود.

سندنامه

مسکن سندنامه سند قانونی انتقال عنوان از فروشنده به خریدار است. این باید یک سند مکتوب باشد و گاهی اوقات به عنوان وسیله نقلیه انتقال سود ملک از آن یاد می شود.

سند به جای سلب حق اقامه دعوی

یک deed- به جای رهن سندی است که عنوان یک ملک را از مالک خانه به بانکی که وام مسکن را در اختیار دارد منتقل می کند. اگر بانک اصلاح وام یا فروش کوتاه مدت را به او رد کرده باشد، یک مالک خانه ممکن است سندی را برای سلب مالکیت ارائه کند. با این حال، بانک می‌تواند درخواست یک سند را رد کند (و اغلب انجام می‌دهد).

پیش‌فرض

اگر یک مالک خانه وام خود را نکول کند، به این معنی است که مبلغی را که با آن موافقت کرده است، پرداخت نکرده است. معمولاً، پیش‌فرض وام مسکن به این معنی است که مالک خانه در 90 روز یا بیشتر وام مسکن پرداخت نکرده است.

بزهکاری

در صورت پرداخت برنامه ریزی شده، وام مسکن موقع در نظر گرفته می شود ساخته نشده است. اگر پرداخت بیش از 30 روز تأخیر داشته باشد، وام دهنده ممکن است روند جمع آوری یا توقیف را آغاز کند.

امتیازهای تخفیف

امتیازهای تخفیف به عنوان نقاط وام مسکن نیز شناخته می شوند. آنها هزینه هایی هستند که خریداران مسکن در زمان بسته شدن در ازای کاهش نرخ بهره که می تواند پرداخت ماهانه وام مسکن را کاهش دهد، مستقیماً به وام دهنده می پردازند.

پیش پرداخت

پیش‌پرداخت مقدار پول نقدی است که خریدار خانه در زمان بسته شدن می‌پردازد. وام های مسکن معمولی نیاز به 20 درصد پیش پرداخت دارند. برخی از وام های منطبق با 5% پیش پرداخت و وام های FHA 3.5% پیش پرداخت را می پذیرند.

بند سررسید فروش

یک بند موعد فروش از وام‌دهندگان محافظت می‌کند در برابر نرخ های بهره کمتر از بازار این یک مفاد قراردادی است که فروشنده ملک را ملزم می‌کند در زمان فروش بعدی ملک، وام مسکن را به طور کامل بازپرداخت کند. به آن بند شتاب نیز می گویند.

پرداخت پول

درآمدترین پول سپرده ای است (معمولاً 1-2٪ از کل قیمت خرید خانه) که توسط خریدار خانه در زمان انعقاد قرارداد با فروشنده انجام می شود. پول هنگفت نشان دهنده علاقه خریدار به ملک است و به طور کلی از کل پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن شما کسر می شود.

ارتفاق

حق ارتفاق به شخص دیگری این حق قانونی را می دهد که از زمین یا دارایی شخص دیگری استفاده کند در حالی که مالکیت را به نام مالک می گذارد.

دامنه برجسته

حق دامنه برجسته به دولت این امکان را می دهد که از دارایی خصوصی برای اهداف عمومی استفاده کند. این فقط زمانی قابل اعمال است که و در صورتی که دولت به طور منصفانه به صاحب ملک غرامت بدهد.

تجاوز

هنگامی که مالک ملک حقوق همسایه را با ساختن یا اضافه کردن سازه‌ای که به زمین یا خط ملک همسایه امتداد می‌یابد نقض می‌کند، تجاوز.

محموله

مبارزه املاک و مستغلات هر گونه ادعا علیه یک دارایی که استفاده یا انتقال آن را محدود می کند، از جمله حق ارتفاق یا حق ارتفاق مالیات بر دارایی.

قانون فرصت های اعتباری برابر

قانون فرصت های اعتباری برابر (ECOA) در 28 اکتبر 1974 به تصویب رسید و تبعیض قائل به درخواست های طلبکاران به دلیل نژاد، رنگ، مذهب، اصل ملی، جنس، وضعیت تأهل، سن، یا به دلیل دریافت کمک های عمومی غیرقانونی است.< /p>

صاحب سهام

صندوق خانگی بخشی از شما است دارایی که در واقع مالک آن هستید در حالی که شما «مالک» خانه خود هستید، وام‌دهنده وام مسکن شما در ملک تا زمانی که پرداخت نشده باشد، بهره می‌برد.

برای محاسبه حقوق صاحبان خانه، مانده وام معوق خود را از ارزش بازار فعلی ملک خود کم کنید. با پرداخت وام خود یا افزایش ارزش بازار خانه، سرمایه خانه افزایش می یابد.

Escrow

Escrow بخشی از فرآیند خرید خانه این زمانی اتفاق می افتد که شخص ثالث چیزی با ارزش را در طول معامله نگه می دارد. اغلب، “ارزشی” که شخص ثالث بر آن نگه می دارد، چک پولی جدی خریدار است. وقتی تراکنش کامل شد (معمولاً در زمان بسته شدن)، شخص ثالث آن وجوه را در اختیار فروشنده قرار می‌دهد.

بررسی عنوان

امتحان عنوان همه سوابق عمومی مرتبط با یک ملک را بررسی می کند. عموماً همه اسناد، وصیت‌نامه‌ها و امانت‌های قبلی را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که عنوان به طور کامل و قانونی به هر مالک جدید منتقل شده است.

فهرست انحصاری

یک فهرست انحصاری برای ایجاد انگیزه استفاده می‌شود عاملی برای فروش سریع ملک — در چند ماه خاص. اگر آنها به این هدف برسند، نماینده بدون توجه به نحوه یافتن خریدار، کمیسیون دریافت می کند.

قانون گزارش اعتبار منصفانه

قانون گزارش اعتبار منصفانه (FCRA) در سال 1970 به تصویب رسید و انصاف، صحت و حریم خصوصی اطلاعات شخصی موجود در پرونده های نگهداری شده توسط آژانس های گزارش اعتبار را تضمین می کند. هدف از این اقدام محافظت از مصرف کنندگان در برابر استفاده از اطلاعات نادرست علیه آنها است.

ارزش بازار منصفانه

ارزش منصفانه بازار یک ملک، ارزش گذاری دقیق آن است در یک بازار آزاد و آزاد به شرطی که خریداران و فروشندگان در مورد دارایی آگاه باشند، در راستای منافع خود عمل کنند، و از فشار بی مورد برای تکمیل معامله عاری باشند.

هزینه ساده

Fee simple به رایج‌ترین نوع مالکیت ملک اشاره دارد. . این بدان معناست که حقوق مالک نسبت به ملک نامحدود است و در صورت انتخاب مالک می تواند آزادانه منتقل یا به ارث برسد. اغلب با خانه‌های تک‌خانواده مرتبط است، زیرا کاندومینیوم‌ها و خانه‌های شهری با میثاق‌ها، شرایط و محدودیت‌هایی خریداری می‌شوند.

وام مسکن FHA

وام‌های اداره مسکن فدرال (FHA) از سال 1934 وجود داشته است و برای کمک به خریداران خانه برای اولین بار است. FHA وام را بیمه می کند، و وام دهندگان را برای ارائه یک معامله بهتر به خریدار خانه آسان تر می کند، از جمله پیش پرداخت کمتر (به اندازه 3.5٪ از قیمت خرید)، هزینه های بسته شدن پایین، و شرایط اعتبار آسان تر.

وام مسکن با نرخ ثابت

یک وام مسکن با نرخ ثابت یکی از رایج ترین انواع وام است. با نرخ بهره ای ارائه می شود که در طول عمر وام ثابت می ماند و ثبات و قابلیت پیش بینی بیشتری را در طول عمر وام برای وام گیرنده فراهم می کند.

در حالی که پرداخت‌های وام مسکن می‌تواند با تغییر مالیات بر دارایی و بیمه صاحب خانه در نوسان باشد، بسیاری از مصرف‌کنندگان وام مسکن با نرخ ثابت را به دلیل قابلیت اطمینان طولانی مدت آن ترجیح می‌دهند.

برای فروش توسط مالک

خانه‌های فهرست‌شده به‌عنوان برای فروش توسط مالک (FSBO) بدون کمک یک مشاور املاک به فروش می رسد. بزرگترین مزیت برای فروشنده این است که آنها از پرداخت هزینه کمیسیون اجتناب می کنند — اما مزایای کمی برای خریدار وجود دارد.

سلب مالکیت

اگر صاحب خانه وام مسکن را پرداخت نکند (معمولاً بیش از 90 روز)، سلق و سلب یک فرآیند قانونی است که طی آن مالک تمام حقوق مالکیت را از دست می دهد.

اگر نتوانند بدهی معوق ملک را بپردازند یا آن را از طریق فروش کوتاه مدت بفروشند، ملک وارد حراج سلب مالکیت می شود. اگر هیچ فروشی در آنجا انجام نشود، وام دهنده کنترل دارایی را در دست می گیرد.

وام مسکن تبدیل سهام خانه

وام مسکن تبدیل سهام خانه (HECM) یک وام مسکن معکوس FHA است برنامه ای که صاحبان خانه را قادر می سازد از طریق پرداخت ماهانه ثابت، خط اعتباری یا ترکیبی از این دو، سهام خود را از خانه خود برداشت کنند.

خط اعتبار سهام خانگی

یک خط اعتبار سهام خانگی (HELOC) یک خط اعتباری چرخشی ارائه می‌کند که می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های کلان یا تجمیع بدهی‌های با نرخ بهره بالاتر در وام‌ها مفید باشد – مانند کارت‌های اعتباری.

بازرسی منزل

یک بازرسی خانه توسط شخص ثالث عینی انجام می‌شود برای تعیین وضعیت ملک در معامله ملکی. یک بازرس در مورد مواردی مانند سیستم گرمایش خانه، پایداری فونداسیون و وضعیت سقف گزارش می دهد. این بازرسی به منظور شناسایی مسائل عمده ای است که ممکن است بر ارزش خانه و ثبات سرمایه گذاری و بازدهی شما و وام دهنده شما تأثیر بگذارد.

انجمن صاحب خانه

انجمن مالکان خانه (HOA) معمولاً هنگام خرید کاندومینیوم، خانه شهری یا سایر املاک توسعه یافت می شود. برای خرید خانه، باید به HOA بپیوندید و هزینه های HOA ماهانه یا سالانه بپردازید.

این هزینه‌ها می‌تواند تعمیر و نگهداری، تعمیرات و نگهداری عمومی منطقه مشترک را پوشش دهد. هرچه ساختمان شما امکانات بیشتری ارائه دهد، معمولاً هزینه های HOA بالاتر است.

بیمه صاحب خانه

هنگام خرید خانه، خرید نیز ضروری است بیمه صاحب خانه برای پوشش هرگونه خسارت یا خسارتی که ممکن است متحمل شوید، مانند بلایای طبیعی، سرقت یا خسارت.

همچنین از مالک خانه در برابر هر گونه حادثه در خانه یا ملک محافظت می کند. پرداخت های بیمه معمولاً در پرداخت های ماهانه وام مسکن شما لحاظ می شود.

توقیف قضایی

حقوق قضایی در برخی اما نه همه اجباری است ایالت ها. آنها باید تمام موارد سلب حق اقامه دعوی را از طریق سیستم دادگاه انجام دهند تا قبل از اینکه ملک را به حراج بگذارند، بدهی ناقص است. هدف از توقیف های قضایی محافظت از صاحبان اموال در برابر وام دهندگان فاسد است.

وام جامبو

تطابق محدودیت‌های وام، ارزش دلاری را که می‌تواند توسط برنامه‌های حمایت‌شده توسط دولت پشتیبانی شود، محدود می‌کند. یک وام مسکن جامبو از این محدودیت‌های وام منطبق فراتر می‌رود. به مقادیر متوسط ​​خانه محلی.

شرایط این وام‌ها سخت‌گیرانه‌تر است و خود وام‌ها به‌طور دستی برای کاهش خطر برای وام‌دهنده تعهد می‌شوند.

گزینه اجاره

یک گزینه اجاره مانند اجاره به مالکیت برای املاک و مستغلات است. این امکان را به مستاجر می دهد تا ملک را با اختیار خرید اجاره کند. این شامل یک توافق نامه قانونی با مبلغ اجاره ماهانه است، در حالی که همچنین شامل گزینه ای برای خرید ملک با قیمت از پیش تعیین شده در هر زمانی در طول مدت قرارداد می شود.

وام دهنده

در املاک و مستغلات، وام دهنده به فرد، مؤسسه مالی یا گروه خصوصی اطلاق می‌شود که برای خرید ملک به خریدار پول قرض می‌دهد با این انتظار که وام با بهره، با افزایش توافق شده، در تاریخ معینی بازپرداخت می‌شود. /p>

حقوق

حق مالکیت بدهی پرداخت نشده در یک قطعه است ویژگی. این یک اخطار حقوقی است و بیانگر اقدام قانونی است که توسط وام دهنده برای بازپرداخت بدهی آنها انجام می شود. این می تواند ناشی از مالیات های پرداخت نشده، حکم دادگاه یا صورتحساب های پرداخت نشده باشد و می تواند فرآیند خرید خانه را در صورت عدم مراقبت کند کند.

کلید عمر

یک سقف عمر به حداکثر مقدار اشاره دارد نرخ بهره وام با نرخ قابل تنظیم می تواند در طول عمر وام افزایش یابد. سقف مادام العمر به عنوان نرخ بهره مطلق یا سقف نرخ بهره نیز شناخته می شود و از بالا رفتن نرخ بهره در طول مدت وام جلوگیری می کند.

مأمور وام

مسئولان مسئولین وام، یا مأموران وام مسکن، به خریدار مسکن در خرید یا تامین مالی مجدد کمک می‌کنند. خانه. افسران وام اغلب توسط مؤسسات مالی بزرگتر استخدام می شوند و به وام گیرندگان کمک می کنند تا نوع مناسب وام را انتخاب کنند، درخواست وام خود را جمع آوری کنند، و با ارزیابان ارتباط برقرار کنند.

منشاء وام

منشاء وام فرآیندی است که طی آن وام گیرنده درخواست وام را ارسال می کند و یک موسسه مالی یا وام دهنده آن درخواست را پردازش می کند. معمولاً هزینه مبدا مربوط به این فرآیند است.

خدمات وام

خدمات وام اصطلاحی برای جنبه های اداری است حفظ وام خود، از پراکندگی وام تا زمان پرداخت کامل آن.

خدمات وام شامل ارسال صورت‌حساب‌های ماهانه وام گیرنده، نگهداری سوابق پرداخت و مانده، و پرداخت مالیات و بیمه است. خدمات معمولاً توسط وام دهنده وام، معمولاً یک بانک یا مؤسسه مالی انجام می شود.

وام به ارزش

وام به ارزش< /a> (LTV) نسبت موجودی وام مسکن تقسیم بر ارزش خانه است. این نشان می دهد که چقدر از یک وام دهنده به عنوان درصدی از ارزش ارزیابی شده خانه خود وام می گیرید.

هرچه LTV شما بالاتر باشد، در طول فرآیند پذیره نویسی وام پرخطرتر ظاهر می شوید زیرا پیش پرداخت کم نشان دهنده حقوق یا مالکیت کمتری در دارایی شما است و احتمال عدم پرداخت وام شما را بیشتر می کند.

دوره قفل شدن

دوره زمانی که یک وام گیرنده نمی تواند وام خود را به طور کامل بازپرداخت کند بدون اینکه مجازات جریمه توسط وام دهنده را تحمل کند.

وام مسکن

a وام مسکن A> توافق بین وام گیرنده و یک وام دهنده است که اگر وام گیرنده نتواند پرداخت وام (با بهره) را در یک جدول زمانی مورد توافق انجام دهد ، به وام دهنده حق مالکیت وام گیرنده را می دهد.

وام مسکن

a وام مسکن مستقیماً با یک موسسه وام برای تأمین وجوه وام مسکن به وام گیرنده کار می کند. آنها فقط می توانند بودجه را از یک موسسه خاص بدست آورند و مسئولیت هر بخش از فرآیند وام ، از جمله ارزیابی املاک ، دقت مالی و نظارت بر روند درخواست را بر عهده دارند.

واسطه وام مسکن

a کارگزار وام مسکن چندین وام دهنده را مغازه می دهد که به عنوان یک مرد میانی بین موسسات وام و وام گیرنده فعالیت می کند. یک کارگزار می تواند وام های مختلف را از چندین موسسه مختلف مقایسه کند و به وام گیرنده معامله بهتری بدهد.

بیمه وام مسکن

اگر یک صاحب خانه کمتر از 20 ٪ از قیمت خرید خانه را پرداخت کند یا دریافت کننده وام FHA یا USDA باشد ، معمولاً از آنها خواسته می شود بیمه وام مسکن . این خطر وام دهنده را به شما وام می دهد ، اما هزینه وام را نیز افزایش می دهد.

خدمات لیست چندگانه (MLS)

an mls مجموعه ای از حدود 700 پایگاه داده منطقه ای است که حاوی لیست های خودشان است. هر بانک اطلاعاتی لیست های خاص خود را دارد ، به نمایندگان نیاز دارد که هزینه های دسترسی را بپردازند و به نمایندگان این امکان را می دهد تا لیست ها را در سراسر مناطق به اشتراک بگذارند – بدون پرداخت حق الزحمه به هر یک. این به طور گسترده ای جامع ترین سرویس لیست موجود در نظر گرفته می شود.

استهلاک منفی

استهلاک به روند پرداخت وام با پرداخت های منظم اشاره دارد ، بنابراین مبلغی که به وام مدیون هستید به تدریج کاهش می یابد.

استهلاک منفی / A> هنگامی که مبلغی که شما مدیون هستید ، بدون در نظر گرفتن پرداخت های منظم ، همچنان افزایش می یابد ، زیرا شما به اندازه کافی برای پوشش دادن بهره پرداخت نمی کنید.

بدون تصفیه پول نقد

a بدون تصفیه نقدی نیست نوعی وام استفاده شده برای بهبود نرخ وام گیرنده در وام. همچنین ممکن است طول عمر یک وام را به نفع وام گیرنده کوتاه کند.

در یک بازپرداخت پول نقد ، وام گیرنده وام مسکن موجود را برای مساوی یا کمتر از مانده وام برجسته بازپرداخت می کند. هدف کاهش نرخ بهره در وام یا تغییر برخی از شرایط وام است.

بدون هزینه وام مسکن

a no-cost وام مسکن نوعی است سرمایه گذاری مجدد که در آن وام دهنده هزینه های تسویه وام وام گیرنده را پرداخت می کند و وام جدیدی را تمدید می کند – معمولاً در ازای وام گیرنده با پرداخت نرخ بهره بالاتر.

وام دهنده وام پس از آن وام مسکن را با قیمت بالاتر به دلیل نرخ بهره بالا به بازار وام مسکن می فروشد.

نرخ توجه

نرخ توجه نرخ بهره اعلام شده است در یادداشت وام همچنین معمولاً به عنوان نرخ اسمی یا نرخ بهره چهره گفته می شود.

تعادل اصلی اصلی

مانده اصلی اصلی مبلغ بدهکار وام مسکن قبل از اولین پرداخت است.

هزینه مبدا

هزینه یک وام گیرنده یک وام دهنده را برای تأمین هزینه های پردازش برنامه وام خود می پردازد.

تأمین مالی مالک

مالک تأمین مالی (همچنین به عنوان تأمین مالی فروشنده نیز شناخته می شود) هنگامی صورت می گیرد که وام گیرنده خرید خانه را از طریق فروشنده تأمین کند و با عبور از وام دهندگان وام مسکن معمولی و موسسات مالی.

در انتظار

فروش در نظر گرفته شده است ” در انتظار “اگر همه شرایط احتمالی برآورده شده است و خریدار و فروشنده به سمت بسته شدن حرکت می کنند. در این مرحله ، بعید به نظر می رسد که فروش از بین برود و ریسک خریدار یا فروشنده اگر در این مرحله از معامله خارج شود ، پول جدی را از دست می دهد.

در هر diem

در هر diem یا “در روز “در صورت تصویب وام تا تاریخ اتمام وام ، هزینه ای پرداخت می شود. این هزینه ها در هنگام بسته شدن به وام دهنده پرداخت می شود.

پیتی

piti مخفف اصلی ، بهره ، مالیات ، مالیات است. و بیمه ، و به مبلغ هر یک از این هزینه ها ، که به طور معمول به صورت ماهانه نقل می شود ، اشاره دارد.

این هزینه ها هنگام تصویب وام رهنی با درآمد ناخالص ماهانه وام گیرنده محاسبه و مقایسه می شوند. وام گیرندگان به طور کلی باید کمتر یا برابر با 28 ٪ از درآمد ناخالص ماهانه خود باشند.

توسعه واحد برنامه ریزی شده

a توسعه واحد برنامه ریزی شده (PUD) یک جامعه مسکن است که از اقامتگاه های مجرد خانوادگی ، شهرک ها و آپارتمان ها – و همچنین واحدهای تجاری تشکیل شده است.

PUD ها بسیاری از مناطق مشترک متعلق به HOA و امکانات را فراتر از آنچه که ساختمانهای آپارتمانی معمولی یا شهرک ها ارائه می دهند ، از جمله زمین های تنیس ، Playgroun در فضای باز ds و سیستم های واسطه ویدیویی .

پیش تصویب

قبل از ارسال پیشنهاد در خانه (یا حتی درگیر شدن با یک نماینده املاک و مستغلات) احتمالاً شما را ملزم به دریافت از پیش تصویب شده . این بدان معناست که یک وام دهنده اعتبار شما را بررسی کرده ، اطلاعات شما را تأیید کرده و شما را برای یک مبلغ خاص وام برای مدت حداکثر 90 روز تأیید کرده است.

پیش صلاحیت

بر خلاف پیش تصویب ، پیش صلاحیت بیشتر تخمین می زند که چقدر می توانید هزینه خود را برای یک خانه هزینه کنید.

نرخ بهره اصلی

نرخ بهره اصلی به طور معمول به یک اهدا می شود بهترین مشتریان بانک ایالات متحده. این بهترین نرخ وام در دسترس است و معمولاً سه امتیاز بالاتر از نرخ صندوق های فدرال است: نرخ بانک ها برای وام های یک شبه یکدیگر را شارژ می کنند.

اصلی

مدیر اصلی وام مبلغ پولی است که به آن وام بدهکار است. همانطور که پرداخت وام ماهانه را انجام می دهید ، اصلی شما – در تئوری – پایین می رود.

میزان بهره ای که در وام ماهانه پرداخت می کنید ، تأثیر می گذارد که میزان پرداخت وام ماهانه شما به پرداخت اصلی می رود. نرخ بهره بالا به این معنی است که شما مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد ، به این معنی که با گذشت زمان وام خود را بیشتر پرداخت خواهید کرد.

توافق نامه خرید

a توافق نامه خرید نشان دهنده قصد خریدار برای خرید یک قطعه از ملک و قصد فروشنده برای فروش آن ملک. این سند شرایط و ضوابط فروش را تشریح می کند و هر یک از طرفین را از نظر قانونی در برابر توافق خود پاسخ می دهد.

وام مسکن خرید

a وام مسکن خرید ، که به عنوان مالک یا فروشنده نیز شناخته می شود ، صادر می شود خریدار توسط فروشنده یک خانه در هنگام معامله خرید.

این کار برای دور زدن یک کارگزار وام مسکن معمولی یا کانال وام انجام می شود و به خریدار اجازه می دهد تا وام فروشنده را به عهده بگیرد.

quitClaim deed

a quitClaim deed سندی است که مالکیت املاک را از یک طرف به طرف دیگر منتقل می کند. این عنوان ملک را منتقل می کند – اما فقط آنچه را که فروشنده در واقع دارد انتقال می دهد.

اگر دو نفر به طور مشترک صاحب خانه باشند ، یک نفر فقط می تواند نیمی از ملک خود را از طریق QuitClaim منتقل کند. این نوع معامله معمولاً در هنگام انتقال ملک بین اعضای خانواده که از کانال های سنتی املاک و مستغلات استفاده نمی شود ، استفاده می شود.

قفل نرخ

a قفل نرخ به وام گیرندگان اجازه می دهد تا قبل از بسته شدن معامله املاک و مستغلات ، نرخ بهره سودمند را قفل کنند. قفل نرخ به وام گیرنده اجازه می دهد تا برای یک دوره خاص در آن نرخ بهره قفل شود و از آنها در برابر نوسانات بازار محافظت کند.

نماینده املاک و مستغلات

a نماینده املاک و مستغلات مجوز مذاکره دارد و خرید و فروش معاملات املاک و مستغلات را هماهنگ کنید. بیشتر نمایندگان املاک و مستغلات باید برای یک مسکن یا کارگزار با آموزش و گواهینامه اضافی کار کنند.

املاک و مستغلات متعلق به

املاک و مستغلات متعلق به (REO) به املاک متعلق به یک بانک ، آژانس دولتی یا وام دهنده دیگر اشاره دارد. خانه ها به طور معمول پس از حراج سلب مالکیت ناموفق یا فروش کوتاه مدت متعلق به املاک و مستغلات هستند.

قانون تسویه حساب املاک و مستغلات

target=”> املاک و مستغلات قانون تسویه حساب (RESPA) وام دهندگان را ملزم به ارائه افشای وام دهندگان برای اطلاع رسانی آنها از معاملات املاک و مستغلات ، خدمات تسویه حساب و قوانین مربوط به حمایت از مصرف کننده می کند.

هدف آن تنظیم هزینه های تسویه حساب ، ممنوعیت شیوه های خاص مانند ضربات و محدود کردن استفاده از حساب های سپرده گذاری است.

پالایش

بازپرداخت جایگزین وام موجود با یک وام جدید است . بدهی هنگامی که یک وام گیرنده است ، از بین نمی رود. درعوض ، به طور معمول شرایط بهتری را ارائه می دهد ، از جمله نرخ بهره پایین تر ، پرداخت وام ماهانه پایین تر یا مدت وام سریعتر.

حق امتناع اول

اگر یک خریدار شخص ثالث پیشنهاد می دهد دارایی صاحب ملک را خریداری یا اجاره کند ، حق امتناع اول تضمین می کند که به دارنده املاک فرصتی برای خرید یا اجاره دارایی با همان شرایط ارائه شده توسط شخص ثالث قبل از اینکه صاحب ملک پیشنهاد شخص ثالث را بپذیرد.

حق ورود یا خروج

حق egress است حق قانونی شخص برای خروج از یک ملک. حق ورود حق ورود به یک ملک است. این امر به طور کلی در شرایط اجاره یا تسکین استفاده می شود که در آن مستاجر یا شخصی که به آن تسکین داده شده است نیاز به دسترسی به یک جاده مشترک ، یک جاده خصوصی به ملک و غیره دارد.

حق زنده ماندن

حق زنده ماندن بیشتر در مواردی که وجود دارد استفاده می شود. مالکیت مشترک یا اجاره یک ملک. این تضمین می کند که صاحب بازمانده به طور خودکار سهم مالک متوفی را از این ملک دریافت می کند که تنها مالک این ملک است.

فروش اجاره

اجاره نامه فروش هنگامی اتفاق می افتد که یک خریدار در یک خانه بسته شود و سپس اجاره نامه را به فروشنده اجاره کند. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که فروشنده برای خالی کردن خانه به زمان بیشتری نیاز داشته باشد ، در این صورت ، خریدار به نوعی صاحبخانه تبدیل می شود و برای هر روز که در خانه باقی بماند ، از فروشنده پرداخت می کند.

وام دوم

a وام دوم چه موقع است یک صاحب ملک در برابر ارزش خانه خود وام می گیرد. آنها همچنین معمولاً به عنوان HELOC شناخته می شوند و ارزش بازار خانه را ترسیم می کنند تا وام گیرنده را برای استفاده از هرچند که بخواهند در اختیار وام گیرنده قرار دهند. آنها با یک مبلغ یا یک خط اعتباری اعطا می شوند که می توان با استفاده از گزینه های نرخ که به پرداخت برنامه ها کمک می کند ، بازپرداخت کنید.

وام امن

a وام امن < /A> توسط دارایی های وام گیرنده ، از جمله اتومبیل ، خانه دوم یا سایر موارد بزرگ که می توانند به عنوان پرداخت به وام دهنده استفاده شوند ، در صورت عدم توانایی وام گیرنده وام بازپرداخت وام ، پشتیبانی می شود.

فروشنده برگشت

a فروشنده حمل و نقل در حال تأمین مالی است که در آن فروشنده به عنوان یک بانک یا موسسه مالی که برخی یا تمام معامله را تأمین می کند ، عمل می کند. خریدار یک سفته را امضا می کند که موافقت می کند مبلغ خاصی (مانند وام مسکن) را به فروشنده بپردازد و فروشنده عنوان را به صاحب جدید منتقل می کند.

اگر خریدار قادر به پرداخت ماهانه خود در هر زمان نباشد ، فروشنده می تواند به طور قانونی سلب مالکیت شود و ملک را پس بگیرد.

سرویس دهنده

a سرویس دهنده وام مسکن کار روزانه اداری را در مورد وام ، از جمله پردازش پرداخت وام ، پاسخ به سوالات وام گیرنده ، و پیگیری اصلی و بهره پرداخت می کند.

فروش کوتاه

a کوتاه فروش هنگامی اتفاق می افتد که یک صاحب خانه ملک خود را کمتر از آنچه در وام مسکن بدهکار است ، بفروشد. یک فروش کوتاه به وام دهنده اجازه می دهد تا مقداری از وام را که به آنها بدهکار است بازپرداخت کند اما باید قبل از اینکه فروشنده به جلو حرکت کند توسط وام دهنده تأیید شود.

عنوان

عنوان یک خانه نشان دهنده حقوق ملک است. این حقوق در طی معامله املاک و مستغلات از فروشنده به خریدار منتقل می شود و پس از بسته شدن ، حق خریدار را به ملک می دهد.

انتقال مالکیت

در املاک و مستغلات ، انتقال مالکیت A> به انتقال عمل و عنوان یک ملک از فروشنده به خریدار هنگام بسته شدن اشاره دارد.

مالیات انتقال

مالیات انتقال هزینه معامله ای است که به آن پرداخت می شود انتقال عنوان یک ملک. این کشور توسط دولت ، ایالت و اداره شهرداری که معامله در آن انجام می شود تحمیل می شود و مبتنی بر ارزش و طبقه بندی ملک است.

به طور معمول ، فروشنده مسئولیت پرداخت مالیات بر املاک و مستغلات را بر عهده دارد ، مگر

شاخص خزانه داری

شاخص خزانه داری توسط هیئت مدیره فدرال رزرو و بر اساس میانگین عملکرد اوراق بهادار خزانه داری منتشر می شود. موسسات مالی اغلب از این شاخص به عنوان مبنای یادداشت های وام استفاده می کنند.

تحت قرارداد

یک خانه ” تحت قرارداد ” است. پیشنهاد خریدار را پذیرفت اما معامله هنوز بسته نشده است.

وام مسکن VA

اعضای سرویس ، جانبازان و همسران واجد شرایط واجد شرایط می توانند ضمانت وام خانه را که توسط وام دهندگان خصوصی ارائه می شود ، دریافت کنند. گروه امور جانباز بخشی از وام را تضمین می کند ، که منجر به شرایط مطلوب تر برای این موارد می شود وام گیرنده.

آیا شما یک خریدار ، فروشنده یا ملکی هستید ، مهم است که در مورد روند فعلی املاک و مستغلات و نوسانات بازار به روز باشید. این گردهمایی را از Top وب سایت های برتر برای فروش یک منزل

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل