26 گزینه «امیدوارم همه چیز خوب باشد».

26 گزینه «امیدوارم همه چیز خوب باشد».

حداقل یک سوم ایمیل‌های فروش را با یک تغییر شروع می‌کنم: “امیدوارم همه چیز خوب باشد.”

این خط آنقدر فراگیر است که بی معنی شده است. هم گیرنده و هم نویسنده ایمیل می‌دانند که این چیز خوبی قبل از هدف واقعی ایمیل است.

با توجه به حداقل زمان خرید، نمایندگان نمی‌توانند حتی یک خط را هدر دهند.

اگر از “امیدوارم همه چیز خوب باشد”،  یا “امیدوارم که کارتان خوب باشد” این روش‌های متفاوت — و بهتر – سوء استفاده می‌کنید برای گفتن آن.

یک موضوع شخصی سازی شده می تواند در وهله اول گیرندگان شما را تشویق کند که ایمیل شما را باز کنند. در واقع، 47٪ از گیرندگان ایمیل باز می شوند یک ایمیل فقط بر اساس موضوع و 69٪ از دریافت کنندگان ایمیل ایمیل را به عنوان هرزنامه گزارش می کنند فقط بر اساس موضوع موضوع.

علاوه بر این، باید ایمیل های خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. بومرنگ نقطه شیرینی برای طول ایمیل بین 50 تا 125 کلمه است، که همه آنها نرخ پاسخگویی بالاتر از 50% را به همراه داشتند.

برای این منظور، در اینجا فهرستی از گزینه‌های جایگزین وجود دارد که ایمیل شما را مبهم‌تر، شخصی‌تر می‌کند و – امیدواریم که – به اندازه کافی برای گیرنده برای دریافت پاسخ جذابیت داشته باشید.

1. “امیدوارم این ایمیل شما را خوب پیدا کند.”

اگر از نوع رسمی هستید، این باز کردن ایمیل به اندازه کافی محترمانه و متنوع است تا پیام شما را از سیل فروش های دیگر در صندوق ورودی آنها متمایز کند. اگر برای اولین بار است که به سراغ یک مشتری بالقوه می‌روید و از لحن مناسب ضربه زدن مطمئن نیستید، نمی‌توانید با این خط آغازین اشتباه کنید. 

2. “امیدوارم که A+ [هفته، ماه] داشته باشید.”

اگرچه این احساس اساساً مشابه “امیدوارم حال شما خوب باشد” غیرمنتظره است — که باعث می‌شود احساس واقعی‌تری داشته باشید.

3. “امیدوارم یک روز دو قهوه (در مقابل یک چهار قهوه) داشته باشید.”

مشتری بالقوه شما قطعاً متوجه خواهد شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

4. “هیچ چیز هیجان انگیزی در سرزمین [نام احتمالی] اتفاق می افتد؟”

اگر در حال تماس با کسی هستید که نسبتاً خوب می شناسید و/یا در یک صنعت نسبتاً غیررسمی کار می کند، این بازکن را برای یک چرخش انتخاب کنید.

5. “What’s the latest in your world?”

یک تغییر در شماره 4.

6. “آیا برای [رویداد آینده] هیجان زده هستید؟”

بسته به میزان آشنایی شما با خریدار — و اطلاعاتی که آنها در رسانه های اجتماعی خود درج می کنند — می توانید این سؤال را شخصی یا حرفه ای کنید.

به عنوان مثال، اگر آنها فقط درباره بازی تاج و تخت توییت کرده باشند، ممکن است بنویسید، “آیا برای قسمت بعدی GoT هیجان‌زده هستید؟ #WinterIsHere.”

اگر از طریق وب سایت آنها مطلع شدید که شرکت آنها میزبان کنفرانسی است، می توانید بپرسید، “آیا مشتاقانه منتظر INBOUND 2019 هستید؟”

7. “امیدوارم از [رویداد صنعت] لذت برده باشید.”

با شرکت کنندگان یک رویداد ارتباط برقرار می کنید؟ فوراً هدف خود را مشخص کنید تا بدانند این یک ایمیل سرد نیست.

8. “امیدوارم قهوه یخی شما همانقدر سرد باشد که سرنخ هایتان گرم هستند.”

از این طنز با یک بازاریاب یا فروشنده استفاده کنید.

9. “من همین الان با شما آشنا شدم و این دیوانه کننده است. اما جلسات< /a> پیوند: [پیوند جلسات] پس شاید با من تماس بگیرید؟

شخصیت و حس شوخ طبعی خود را با این فراخوان الهام گرفته از موسیقی نشان دهید.

10. “امیدوارم روحیه شما بالا باشد و نرخ ریزش شما پایین باشد.”

این درب بازکن خوش قلب برای مشتریان بالقوه فروش محصولات اشتراکی به خوبی کار می کند. با تغییر «نرخ ریزش» با یکی از این گزینه‌ها، آن را با سایر مخاطبان تطبیق دهید:

  • نرخ بازپرداخت
  • هزینه های بازاریابی
  • هزینه جذب مشتری (CAC)
  • نرخ لغو
  • نرخ نقص

11. “امیدوارم در [نام شرکت] همه چیز بد باشد.”

خط “امیدوارم که خوب هستید” را با افزودن مقداری سفارشی سازی و چرخش دهه 70 تغییر دهید.

12. “در [گرمای تابستان، سرمای زمستان، این هوا] چگونه تحمل می‌کنی؟”

این خط تقریباً با همه کار می کند. فقط به یاد داشته باشید که آن را یک بار در هر فصل تغییر دهید.

13. “من بالاترین را از پنج ها درخواست می کنم.”

خواه مشتری احتمالی شما طرفدار How I Met Your Mother باشد یا نه، آنها به این خط افتتاحیه شاد لبخند خواهند زد. توصیه می کنم از آن در ایمیل های تبریک استفاده کنید (و از جمله این gif!

14. “امیدوارم آخر هفته شما آرام بوده باشد (و انتقال به دوشنبه خیلی سخت نبوده است).”

برای آخر هفته به عشق مشتری احتمالی خود متوسل شوید.

15. “امیدوارم [آخرین صفحه دیده شده] مفید بوده باشد.”

من عاشق این خط افتتاحیه هستم. مراجعه به آخرین صفحه در وب سایت خود که مشتری احتمالی شما دیده است به شما اعتبار می دهد و در را برای گفتگو در مورد محتوای آن صفحه باز می کند. همچنین آسانی خودکار است< /a>، زیرا “آخرین صفحه دیده شده” یکی از ویژگی های تماس پیش فرض HubSpot است.

16. “عالی [پست وبلاگ، نظر لینکدین، قسمت پادکست، مصاحبه] – من [واقعیت] را یاد گرفتم.”

کمی چاپلوسی هرگز ضرری ندارد. اگر می‌خواهید رابطه را با سرعت بالا شروع کنید، چیز قابل توجهی را پیدا کنید که مشتری شما اخیراً تولید کرده، در آن مشارکت داشته یا انجام داده است و از آن‌ها تعریف کنید.

17. “این اواخر به هر جای سرگرم کننده سفر کرده اید؟”

وقتی با کسی که چند ماه است با او صحبت نکرده‌اید دوباره ارتباط برقرار می‌کنید، این سوال را امتحان کنید تا دوباره کار را شروع کنید.

18. “زندگی در [موقعیت اداری] چگونه است؟”

برای اینکه نشان دهید برای پیام خود مقداری تلاش کرده اید، این سوال را امتحان کنید. اگر «موقعیت مکانی دفتر» یکی از فیلدهای موجود در CRM شما است، از یک ژتون شخصی‌سازی برای به‌روزرسانی خودکار ایمیل با شهر مشتری شما.

19. “امیدوارم شما در [موقعیت اداری] آب و هوای بهتری نسبت به ما در [منطقه نماینده] داشته باشید.”

ترکیبی از #11 و #17.

20. “امیدوارم پروژه X که شما نام بردید [شروع خوبی داشت، به خوبی پیش می رود، نتایج عالی می گیرد، موفقیت آمیز بود].”

با ذکر یکی از ابتکارات در حال انجام، ثابت کنید که به کار مشتری احتمالی خود اهمیت می دهید — و هنگام صحبت کردن به آنها توجه کنید.

21. “من به خاطر …”

ممکن است در ابتدا ورود به پیام خود بدون مقدمه عجیب به نظر برسد، اما به من اعتماد کنید: شما بی ادب به نظر نخواهید رسید. در واقع، بیشتر مشتریان بالقوه از کوتاهی شما قدردانی خواهند کرد.

شما می توانید با بیان هدف خود، این را حتی ساده تر کنید.

به‌عنوان مثال، به‌جای گفتن، “من برای ارائه مشاوره در مورد طراحی صفحه اصلی شما تماس می‌گیرم،” ممکن است بنویسید، “آیا می‌توانم درباره طراحی صفحه اصلی شما توصیه‌هایی ارائه کنم. ؟”

خط اول ایمیل شما می تواند گیرنده را مجبور به ادامه خواندن کند — یا از او بخواهد که ادامه دهد. با این گزینه‌ها، احتمال اولی بیشتر است.

22. “در حال تماشای برنامه های خوب؟”

همه آن یک نشان می‌دهند که در حال حاضر مشغول خوردن هستند. با این بازکننده آسان، فوراً ارتباط برقرار کنید – و شاید حتی وسواس بعدی نتفلیکس خود را پیدا کنید. 

23. “می‌خواستم شروع کنم و به شما بگویم که چقدر تحت تأثیر [تعامل اخیر] قرار گرفتم.”

آیا آنها در زمین بازی شما به نکته مهمی دست یافتند؟ یا شاید آنها در ارائه شما با همکار پرحرفی دعوا کردند؟ هنگامی که قهرمان شما کار قابل توجهی انجام می دهد، ایمیل بعدی خود را با گفتن اینکه چقدر رفتار آنها با این موقعیت را تحسین می کنید شروع کنید.

24. “امیدوارم که در آنجا بمانید. حال و هوای خوبی را به شما ارسال کنید!”

وقتی می‌دانید مشتری احتمالی شما هفته‌ای سخت، ضرب‌الاجل بزرگ یا کار دشواری را پیش رو دارد، مطمئن شوید که او می‌داند که در کنارش هستید.

یک یادداشت تشویقی (بدون هیچ رشته ای) می تواند به ایجاد یک رابطه کاری قوی کمک کند و شما را نسبت به رقبا برتری دهد. 

25. آیا چیزی بدتر از بازگشت از یک آخر هفته طولانی وجود دارد؟

واقعاً وجود ندارد. پس از یک تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات طولانی با مشتریان بالقوه تماس بگیرید و یادآوری کنید که دقیقاً در کنار آنها هستید.

به‌علاوه، ایمیل شما احتمالاً قبل از انجام هر کار بزرگی دریافت می‌شود، به این معنی که شانس شما برای دریافت پاسخ به‌موقع افزایش می‌یابد.

26. “برنامه خوبی برای آخر هفته دارید؟”

بازکننده‌های ایمیل مکالمه‌ای مانند این برای پاسخ درخواست می‌کنند. ارسال این ایمیل در روز دوشنبه؟ با افزودن این جمله، “هیچ وقت برای شروع برنامه ریزی زود نیست، درست است؟

روشی ساده را امتحان کنید.

ارسال ایمیل های هیجان انگیز راهی عالی برای متمایز کردن خود از رقبا است. زمانی که این بازکننده‌های ایمیل را امتحان می‌کنید، به مشتریان احتمالی خود چیزی بدهید که منتظر پاسخ آن باشند. 

در مرحله بعد، فهرست “پیشاپیش از شما متشکرم” جایگزین را بخوانید.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل