بهترین 9 نرم افزار بهره وری در سال 2022

بهترین 9 نرم افزار بهره وری در سال 2022

تصور کنید می‌توانید یک چوب جادو را تکان دهید و به طور جادویی بخشی از روز کاری خود را بهبود بخشید.

چه چیزی را انتخاب می کنید؟

آیا دوست دارید ساعات بیشتری در روز داشته باشید؟ یا آیا دوست دارید همه موارد موجود در لیست کارهای شما به صورت جادویی به عنوان کامل علامت گذاری شوند؟

برای بسیاری، آنها مایلند در طول روز کاری خود به دستاوردهای بیشتری برسند. اغلب اوقات، ما متعجب می‌شویم که روز کجا رفته است و تعداد کادرهای خالی موجود در فهرست کارهای ما بیشتر از مواردی است که به‌عنوان انجام شده علامت‌گذاری کرده‌ایم.

مدیریت تمام وظایف و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، نرم افزار بهره وری وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کارهای روزمره کمک کند.

نرم افزار بهره وری چیست؟

نرم افزار بهره وری به شما کمک می کند فعالیت های خود را مدیریت کنید تا بتوانید کار را به طور موثر و کارآمد تولید کنید. هدف اصلی این ابزارها آسان‌تر کردن مدیریت کارهایی است که باید در روز کاری خود انجام دهید.

تعریف بهره‌وری عبارت است از “کیفیت، وضعیت یا توانایی تولید، ایجاد، ارتقاء یا ارائه کالاها و خدمات.” بهره وری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. ممکن است در حال تولید یک محتوا برای فروشندگان خود باشید یا روی پروژه ای کار کنید تا محصول جدیدی را راه اندازی کنید. مهم نیست که چه چیزی ایجاد می کنید، نرم افزار بهره وری به شما امکان می دهد آن را کامل کنید.

با نرم افزار بهره وری، می توانید وظایف کاری خود را سازماندهی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. در اینجا برخی از بهترین گزینه های نرم افزار بهره وری وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

1. HubSpotFree

قیمت: رایگان

ابزارهای فروش رایگان HubSpot ابزارهای صرفه جویی در زمان را در اختیار فروشندگان قرار می دهد تا به آنها کمک کند تا در روز کاری خود به طور مستقیم مقابله کنند. این ابزارها به آنها در مدیریت مخاطبین، معاملات و وظایف کمک می کند. الگوهای ایمیل و ابزار زمان‌بندی ارسال ایمیل‌های جستجوگر را ساده‌تر و سریعتر به‌علاوه، آنها می‌توانند ایمیل‌هایی را که ارسال می‌کنند ردیابی کنند تا ببینند مشتریان بالقوه چه زمانی پیام‌ها را دریافت کرده و باز می‌کنند، که به شما کمک می‌کند زمان تماس بعدی خود را تعیین کنید. و آن‌ها می‌توانند یک دعوت‌نامه جلسه برای مشتری ارسال کنند درست است.

2. Todoist

قیمت: رایگان (Todoist Free)، 4 دلار در ماه صورتحساب سالانه (Todoist Premium)، 5 دلار/کاربر/ماهانه صورتحساب سالانه (Todoist Business)

بیشتر از آنچه می توانید مدیریت کنید وظایف دارید؟ Todoist می تواند به شما کمک کند تا در بالای آنها قرار بگیرید. شما می توانید به سرعت وظایف خود را اضافه کنید، پروژه ها و اهداف خود را ترسیم کنید، و یادآوری برای ضرب الاجل دریافت کنید. و با سایر برنامه‌های کاربردی ادغام می‌شود که برای انجام وظایف خود استفاده می‌کنید. با برنامه‌های Todoist می‌توانید از رایانه، تلفن یا رایانه لوحی خود به فهرست خود دسترسی پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا در انجام وظایف خود بمانید و پیشرفتی را که به سمت اهداف خود انجام می دهید اندازه گیری کنید.

3. G Suite

قیمت: 6 دلار/کاربر/ماه (پایه)، 12 دلار/کاربر/ماه (تجارت)، 25 دلار/کاربر/ماه (تجاری)

G Suite مجموعه‌ای از ابزارها است (مانند اسناد، برگه‌ها، فرم‌ها، اسلایدها، سایت‌ها) که به شما امکان می‌دهد اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌های اسلاید و موارد دیگر ایجاد کنید. هر قسمت از محتوا را می توان با همکاران به اشتراک گذاشت تا چندین نفر بتوانند روی یک ارائه کار کنند، یک گزارش را اصلاح کنند، یا یک منبع یا کاغذ سفید را ویرایش کنند. سایر ابزارهای مجموعه، مانند Gmail و Calendar، راهی برای برقراری ارتباط موثر با همکاران و مخاطبین خارجی فراهم می‌کنند.

4. Zapier

قیمت: 0 دلار (رایگان)، 20 دلار در ماه صورت‌حساب سالانه (شروع)، 50 دلار در ماه صورت‌حساب سالانه (حرفه‌ای)، 125 دلار در ماه صورت‌حساب سالانه (Professional Plus)، 250 دلار در ماه صورت‌حساب سالانه (تیم‌ها)

Zapier یک نرم افزار بهره وری است که تمام ابزارهایی را که در طول روز کاری خود استفاده می کنید به هم متصل می کند. ویژگی کلیدی آن اتوماسیون است که کارهایی را که ممکن است قبلا به صورت دستی انجام می شد سرعت بخشد. می‌توانید برنامه‌هایی را که به صورت روزانه استفاده می‌کنید، به هم متصل کنید (به عنوان مثال، CRM، Gmail، Slack، Trello، Asana) برای ایجاد جریان‌های کاری که وظایف شما را خودکار می‌کند و به شما امکان می‌دهد مقیاس‌سازی کنید. بهره وری شما.

5. ClickUp

قیمت: 0 دلار (رایگان)، 5 دلار/کاربر/ماه (نامحدود)، 12 دلار/کاربر/ماه (تجارت)، 19 دلار/کاربر/ماه (بیزینس پلاس)، سفارشی (شرکتی)< /h4>

ClickUp یک پلتفرم بهره‌وری یکپارچه است که برای مدیریت همه چیز از کارهای روزانه تا پروژه‌های پیچیده مانند کل گردش کار کسب‌وکار شما طراحی شده است. ClickUp دارای توانایی های سفارشی سازی قدرتمند و تجربه غنی از ویژگی ها برای بهینه سازی فرآیندها، نظارت بر به روز رسانی ها و کار با هم در یک مکان است. وظایف خود را به بیش از 15 روش مانند List، Gantt و Calendar تجسم کنید، سپس از تایمر جهانی ClickUp و گزارش لحظه ای استفاده کنید تا کارایی را در خط مقدم هر کاری که انجام می دهید حفظ کنید. با صدها ابزار انعطاف‌پذیر، قابلیت کشیدن و رها کردن، و بیش از 1000 ادغام برای ساده‌سازی گردش‌های کاری شما، ClickUp می‌تواند بهره‌وری را به حداکثر برساند.

6. HelloSign

قیمت: 0 دلار (رایگان)، 15 دلار در ماه (حرفه ای)، 50 دلار در ماه (تجاری)، قیمت گذاری سفارشی (سازمانی)

HelloSign ارسال فرم ها و قراردادها را برای مخاطبین خود آسان می کند تا آنها بتوانند با امضای الکترونیکی امضا کنند. این نرم افزار بهره وری با سایر برنامه ها مانند Gmail، GSuite، Dropbox و غیره متصل می شود که فرآیند ارسال اسناد را ساده می کند. برای امضا کردن. اسناد را می توان به سرعت به مخاطبین ارسال کرد، امضا کرد و به شما بازگرداند.

7. Slack

قیمت: 6.67 دلار/کاربر فعال/ماهانه صورت‌حساب سالانه (استاندارد)، 12.50 دلار/کاربر فعال/ماهانه صورت‌حساب سالانه (به‌علاوه)، قیمت‌گذاری سفارشی (شرکتی)

ارتباطات داخلی خود را با Slack افزایش دهید. به جای ایجاد یک رشته ایمیل طولانی برای دریافت پاسخ به یک سوال، یک پیام Slack را با فردی که می خواهید با او صحبت کنید شروع کنید. دسترسی به همکاران و همکاری برای تکمیل پروژه ها را آسان می کند.

8. Toggl

قیمت: 9 دلار/کاربر/ماه (شروع)، 18 دلار/کاربر/ماه (حق بیمه)، قیمت گذاری سفارشی (شرکتی)

اگر برای شناسایی محل سپری شدن بیشتر وقت خود در یک روز معین به کمک نیاز دارید، Toggl به کمک خواهد آمد. این ابزار ردیابی زمان به شما این امکان را می دهد که روز به روز خود را تجزیه و تحلیل کنید، ارزیابی کنید که بیشترین زمان صرف شده در کجا می شود، و تنظیماتی را برای افزایش بهره وری انجام دهید.

9. همکار 

قیمت: 0 دلار (آزمایشی رایگان)، 5 دلار/به‌ازای هر کاربر/ماهیانه (طرفدار)، قیمت‌گذاری سفارشی (سازمان‌ها)

Fellow یک نرم‌افزار مدیریت زمان است که هدف آن افزایش بهره‌وری جلسات است. این ابزار به الگوهای دستور جلسه مجهز است، به اعضای تیم اجازه می‌دهد پس از جلسه وظایفی را اختصاص دهند و بازخورد کار را در زمان واقعی فعال می‌کند. همچنین به تیم‌ها اجازه می‌دهد از مهمانان خارجی دعوت کنند تا به یادداشت‌های جلسه و موارد اقدام دسترسی داشته باشند. می‌توانید Fellow را با سایر ابزارهایی که ممکن است تیمتان قبلاً از آن استفاده می‌کند، مانند Slack، Asana یا Google Drive ادغام کنید.

با نرم افزار بهره وری، می توانید کارهای بیشتری را در طول روز کاری خود انجام دهید. به دنبال منابع بهره وری بیشتر هستید؟ این نرم افزار صدا به نوشتار را بررسی کنید تا به شما کمک کند سریعتر کار کنید بعدی.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل