6 بهترین روش برای زندگی (و فروش) برای فعال کردن فروش

6 بهترین روش برای زندگی (و فروش) برای فعال کردن فروش

اولویت فعال سازی فروش برتر است؟ خوب، 57٪ از تکرارهای با عملکرد بالا می گویند همه چیز در مورد تکنولوژی است. استقرار و آموزش در مورد فن آوری جدید با بهبود استفاده از رسانه های اجتماعی و تغییر ساختار یا ایجاد عملکرد فعال سازی دنبال شد.

و وقتی فکر می‌کنید که گروه پل گزارش کرده است میانگین دوره تصدی فروشنده در حال کاهش — که فقط 1.4 سال طول می کشد — هرگز مهم تر از این نبود که اصطکاک فعال سازی فروش را حذف کنید و تیم های شاد و موثر را ارتقا دهید.

خب، چگونه شروع می کنید؟ ما در زیر چند ایده داریم.

1. تیم را در اطراف CRM خود قرار دهید

به‌عنوان یک مدیر فروش، باید بینش روشنی در مورد فعالیت‌هایی که نمایندگان فروش شما انجام می‌دهند، مکان‌هایی که معاملات در راه هستند و نحوه پیگیری تیم شما به سمت هدف داشته باشید. 

به عنوان یک نماینده، باید بتوانید به راحتی وضعیت همه معاملات فعلی خود را مدیریت، به‌روزرسانی و به اشتراک بگذارید – بدون اینکه صندوق ورودی یا CRM. 

در میانگین 9.1 تلاش، هرگز دستیابی به مشتریان بالقوه برای فروشندگان دشوارتر بود. برای اطمینان از اینکه به طور مداوم آنچه را که کار می کند ارزیابی می کنید، آموخته ها را به اشتراک می گذارید، و به سرعت به عنوان یک تیم تکامل می یابند، بسیار مهم است که همه بتوانند به اطلاعات یکسانی در CRM خود دسترسی داشته باشند.

با تبدیل کردن CRM خود به تنها منبع حقیقت برای سازمان خود، مطمئن شوید که تیم شما به طور موثر کار می کند و ارتباط برقرار می کند.

تنظیمات خود را طوری سفارشی کنید که فرآیند فروش شما را منعکس کند. مخاطبین، شرکت ها و معاملات را وارد کنید. و مطمئن شوید که CRM شما با ابزارهای دیگر شما ادغام می شود. راه‌اندازی داشبوردهای مربوط و فعال کردن آن نیز مهم است. گزارش می دهد.

2. از Chatbots

استفاده کنید

تعداد زیادی چت ربات در بازار وجود دارد. سازنده رایگان چت ربات HubSpot، Centre. یک گزینه عالی است با چت بات مناسب، می توانید مکالمات با مشتریان بالقوه و مشتریان را در مقیاسی که کسب و کار شما نیاز دارد شخصی سازی کنید. 

به نمایندگان خود زمان بیشتری بدهید تا با سرنخ‌های واجد شرایط سپری کنند، و اجازه دهید در مرحله مهمی که مشتریان بالقوه در حال مرور وب‌سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر هستند، سؤالات خود را به ربات چت بپردازد. 

بهینه سازی عملکرد ربات چت با قرار دادن آن در صفحاتی که اکثر مردم بیشترین سوالات را دارند — مانند صفحه قیمت — و اصطکاک را در چرخ طیار شما کاهش می دهند.< /p>

3. کار با بازاریابی

مطمئن شوید مشتریان احتمالی محتوای مناسب را در زمان مناسب دریافت می‌کنند. برای انجام این کار، مهم است که تیم فروش شما از نزدیک با بازاریابی هماهنگ باشد تا بتوانید پست های وبلاگ را ایجاد کنید. ، مطالعات موردی، یا صفحات تک صفحه ای لازم برای پاسخ به سوالات احتمالی و بستن سریع کسب و کار.

در واقع، هنگامی که فروشندگان به محتوای مورد نیاز خود از بازاریابی دسترسی دارند — و در مورد نحوه استفاده موثر از آن محتوا آموزش دیده اند — تحقیق نشان می دهد نرخ برد می تواند تا 16.6٪ افزایش یابد. . و تحقیقات Sirius Decisionsنشان می‌دهد که 19% رشد بیشتر زمانی رخ می‌دهد که کسب‌وکارها بخش‌های بازاریابی و فروش خود را برای ارتباط بهتر هماهنگ کنند

4. سرمایه گذاری در آموزش مداوم

آموزش همانند سوار شدن نیست. همه فروشندگان شما باید حضور داشته باشند، اما باید فرصت های آموزشی را در طول سال و در طول عمر نمایندگان در شرکت خود فراهم کنید و تشویق کنید. 

چه نماینده‌ای دارید که در تماس‌های تلفنی فوق‌العاده است، یک ناهار یک ساعته ارائه دهید و در مورد بهترین شیوه‌های او بیاموزید، یک مربی فروش خارجی را برای آموزش فشرده به آنجا بیاورید، یا چند نفر از نمایندگان خود را به یک رویداد صنعتی بفرستید – – مهم است که این فرصت ها را به نمایندگان خود ارائه دهید تا انزجار را کاهش دهید و خوشحالی فروشنده را افزایش دهید. 

منبع تصویر: CIENCE

با متوسط ​​دوره نمایندگی که 14.2 ماه است و میانگین زمان رمپ تقریباً سه ماه است، می‌تواند توجیه هزینه های آموزشی مداوم دشوار است. اما اگر بتوانید میانگین مدت زمان تکرار در شرکت خود را افزایش دهید، بازگشت سرمایه (ROI) این هزینه می تواند بسیار زیاد باشد.

5. تکرار بهترین روش های با عملکرد بالا

اگر نمایندگانی دارید که در زمینه‌ها یا تمرین‌های خاص عالی هستند، چگونگی و چرایی آن را بیابید و آن شیوه‌ها را در سراسر سازمان خود تکرار کنید. 

مثلاً یک نماینده یک تدبیر تماس خاص دارد که برای درستی انجام دادن آزمایش کرده است. اگر آهنگ تماس دائماً به حساب‌های هدف بزرگ وارد می‌شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آهنگ تماس را به عنوان استاندارد برای همه تکرارهای خود اجرا کنید.

6. فرآیند خود را رسمی کنید

تصور نکنید که همه استراتژی های شما را اتخاذ کرده و آنها را به طور موثر اجرا می کنند. برای اطمینان از اینکه تیم شما به طور موثر و منسجم کار می کند، مهم است که رویکرد خود را برای فعال سازی و فرآیند فروش رسمی کنید.

تحقیق CSO Insights نشان می‌دهد که همراستایی برنامه فعال‌سازی فروش شما با استراتژی کسب‌وکار شما نرخ برد 19.2 درصدی را برای تیم‌ها فراهم می‌کند. بررسی کنید که HubSpot چگونه یک توافقنامه سطح خدمات داخلی (SLA) ایجاد کرد تا انتظارات فروش را رسمی کند و نمایندگان را پاسخگو نگه دارد.

کدام یک از این مراحل به تقویت فروش در شرکت شما کمک می کند؟ عاقلانه انتخاب کنید و پیش‌بینی‌های فعال‌سازی فروش بیشتری را برای سال در اینجا بیابید. 

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل