پیشاپیش از شما متشکرم: چه زمانی باید از آن استفاده کرد و 19 گزینه بهتر

پیشاپیش از شما متشکرم: چه زمانی باید از آن استفاده کرد و 19 گزینه بهتر

یک ایمیل را با “پیشاپیش از شما متشکرم” پایان ندهید. بسیاری از مردم این عبارت را بی ادبانه می دانند. پس از همه، شما فرض می کنید که آنها هر کاری را که شما خواسته اید انجام می دهند — اساساً حق نه گفتن را از آنها می گیرند.

< img src="https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png?width=595&height=400&name=thank%20you%20in%20advances%20al" alt="پیشاپیش متشکرم جایگزین" width="595" height="400" srcset="https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png؟ width=298&height=200&name=thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png 298w، https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20&9ngwithth=p. =400&name=thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png 595w، https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png?3&height=6 تشکر%20you%20in%20advance%20alternatives.png 893w، https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png?width=1190&height=ythank %20in%20advance%20alternatives.png 1190w, https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png?width=1488&height=1000%in0ank2&name=yth 20advance%20alternatives.png 1488w, https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/thank%20you%20in%20advance%20alternatives.png?width=1785&height=1200&name=thank%alternatives%2 .png 1785w" sizes="(max-width: 595px) 100vw, 595px"/>

و همچنین ممکن است به نظر برسد که نمی توانید زحمت پیگیری با یک “متشکرم” بعد از اینکه آنها شما را ملزم کردند، بنابراین شما فقط همین الان آن را بگویید.

از توجه شما متشکرم

روش بهتری برای برقراری ارتباط با احساسات مشابه بدون اینکه فرض کنیم آنها کاری را که شما می خواهید انجام می دهند، وجود دارد؟ سعی کنید “از توجه شما متشکرم.” این از خواننده شما برای اینکه زمان و انرژی خود را به درخواست شما اختصاص داده است – حتی برای یک دقیقه، و حتی اگر تصمیم بگیرد یا نتواند به شما کمک کند، تشکر می کند. 

و، بله، چند سناریو وجود دارد که ممکن است “پیشاپیش از شما متشکرم” مناسب باشد، مانند:

  1. اگر با همکاري کار مي کنيد که اغلب با او همکاري مي کنيد
  2. اگر ذینفعان قبلاً موافقت کرده اند که کمک خود را ارائه دهند و شما به سادگی موارد اقدام و مراحل بعدی را دنبال می کنید
  3. اگر اطلاعات یا تکلیفی را ارائه می دهید که گیرنده شما درخواست کرده است

یک ویژگی مشترک هر یک از این سناریوها چیست؟ آشنایی. برای روابط کاری که قبلاً ایجاد کرده اید، «پیشاپیش از شما متشکرم» رزرو کنید. 

برای بقیه موارد، به جای نوشتن “پیشاپیش متشکرم”، “از توجه شما متشکرم” یا “پیشاپیش از کمک شما متشکرم” “ این 19 روش دیگر را برای بیان آن امتحان کنید.

پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم.

چه در حال نوشتن برای یک همکار یا گزارش مستقیم هستید، از این گزینه‌های “پیشاپیش متشکرم” استفاده کنید تا از توجه آنها تشکر کنید.

1. “متشکرم…”

برای یک بسته ساده و مهربان که کسی را توهین نمی کند، با “متشکرم” امضا کنید.

2. “از هر کمکی که می توانید ارائه دهید متشکرم … “

با این پایان از وقت و انرژی گیرنده خود قدردانی کنید. ترجمه به “حتی اگر نمی توانید کمک کنید، من از تلاش شما قدردانی می کنم.”

3. “با تشکر، [نام شما] … “

زمانی که درخواست شما کمی غیرعادی است از این جایگزین استفاده کنید: به فرد زمان کمتری نسبت به ایده آل می دهید، دامنه درخواست اصلی خود را افزایش می دهید یا او را وارد پروژه ای می کنید که بخشی از آن نیست. از.

4. “متشکریم که این را در نظر گرفتید… “

با این علامت‌گذاری، می‌گویید، “هی، این به معنای چیزی است که شما حتی به انجام آن فکر می‌کنید.” نشان دادن کمی فروتنی می‌تواند به شما کمک کند طرف مقابل را به هدف خود جلب کنید.

5. “در هر صورت، از کمک شما متشکرم … “

بعد از اینکه درخواست خود را مطرح کردید، با این خط تدبیر پایان دهید. شما اساساً به طرف مقابل می گویید، چه موافق باشید یا نه، من برای توجه شما ارزش قائل هستم.

6. “با تشکر فراوان… “

این تغییر در “متشکرم” کلاسیک کمی رسمی‌تر است، و باعث می‌شود که آن را معتبرتر احساس کند.

در زیر نمونه ای از ایمیل با استفاده از یکی از این گزینه ها وجود دارد. این درخواست را به وضوح بیان می‌کند و از دریافت‌کننده برای توجهشان تشکر می‌کند.

پیشاپیش از کمک شما متشکریم.

این گزینه‌های “پیشاپیش از شما متشکرم” می‌توانند زمانی که درخواست کمک یا درخواست کمک قبلی از گیرنده را دارید، استفاده شوند.

7. “اگر تا [تاریخ] این امکان پذیر نیست، به من اطلاع دهید، و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم… “

توصیه می‌کنم این ثبت‌نام را برای گزارش مستقیم ذخیره کنید. واضح است که گیرنده شما واقعاً نمی تواند به هر چیزی که خواسته اید نه بگوید — حداکثر به آنها اجازه می دهید در مورد ضرب الاجل مذاکره کنند. و شما پیشنهاد می کنید که حتی آن گزینه ایده آل نیست.

چرا این بهتر از “پیشاپیش متشکرم” است؟ زیرا صریح و مستقیم است، در حالی که “پیشاپیش متشکرم” غیر معتبر و/یا منفعل-تهاجمی است.

8. “امیدوارم این امکان پذیر باشد… “

#8 جایگزینی برای #7 است، اما برای کسی که همتا یا برتر شماست. نرم‌تر است و فضای بیشتری را برای پس زدن باقی می‌گذارد.

9. “واقعاً از وقت شما در اینجا تشکر می کنم … “

می گویید، نمی پرسید؟ وقتی طرف مقابل در این مورد انتخابی ندارد، می‌خواهید از بسته‌هایی که باعث می‌شود به نظر برسد می‌تواند انصراف دهد، اجتناب کنید. این بستن راهی مودبانه اما محکم برای گفتن “شما باید این کار را انجام دهید” است که آنها را آزار نمی دهد.

10. “در ضمن، از وقتی که در اختیار ما گذاشتید متشکریم… “

به گیرنده خود اطلاع دهید که توجه او را تشخیص می دهید.

11. “متشکرم که X را انجام دادید … “

صراحتاً از کمکی که ارائه می‌کنند، اعتراف کنید، خواه “از ملاقات با من متشکرم”، “ممنون از بررسی این پیشنهاد”، “ممنون برای معرفی من به فلانی”، یا “از پاسخگویی به این سوالات متشکریم.”

12. “منتظر [بحث در مورد نتایج، صحبت در مورد آنچه می‌یابید، کسب اطلاعات بیشتر در مورد X] هستم… “

وقتی از شخصی می‌خواهید کاری از جانب شما انجام دهد، این نزدیکی به شما کمک می‌کند. شما علاقه خود را به پروژه نشان می دهید — تأیید می کنید که ارزش تلاش آنها را دارد.

13. “ممنون خواهم بود اگر بتوانید X را تا [تاریخ] به پایان برسانید… “

با تدبیر، یک جدول زمانی با این امضا به فرد بدهید.

14. “تو بهترینی…”

وقتی به یک همکار نزدیک ایمیل می‌زنید که به شما لطفی می‌کند، از این خط پایان صمیمانه استفاده کنید. (فقط مطمئن شوید که آن را برای موقعیت های خاص ذخیره کرده اید، در غیر این صورت جعلی به نظر می رسید.)

15. “باز هم متشکرم…”

آیا قبلاً یک بار از گیرنده خود تشکر کرده اید؟ تکرار این احساس ضرری ندارد.

16. “از درک شما متشکرم … “

گاهی اوقات، لازم است به طرف دلسوز گیرنده خود متوسل شوید. شاید چیزی را می‌خواهید که می‌دانید آن‌ها از آن هیجان‌زده نیستند — یا به آنها توجه می‌کنید که نمی‌توانید درخواست آنها را دنبال کنید.

بعد از اینکه صریحاً از شکیبایی‌شان تشکر کردید، انکار شما برایشان سخت‌تر خواهد بود.

17. “من از وقت اضافی شما در اینجا قدردانی می کنم … “

آیا همه ما نمی خواهیم فقط از ما قدردانی شود؟ گاهی اوقات، تنها چیزی که لازم است کسی را به اقدام وادار کنید این است که به او بگویید متوجه او و تلاش‌هایش می‌شوید و از او برای اینکه وقتش را صرف شما می‌کند تشکر کنید.

18. “من می دانم که وقت شما ارزشمند است و از توجه شما قدردانی می کنم … “

باز هم، این که به مشتری بالقوه‌تان بفهمانید متوجه می‌شوید که برای شما وقت اختصاص می‌دهند، همیشه قدردانی می‌شود. آنها مجبور نیستند به شما کمک کنند، و بهتر است آن را تشخیص دهید.

19. “به من اطلاع دهید اگر می توانم کمک کنم … “

آیا کاری وجود دارد که بتوانید انجام دهید تا این درخواست برای مشتری احتمالی شما آسان تر شود؟ سعی کنید این اقدامات را فعالانه انجام دهید و همیشه به آنها بگویید که خوشحال هستید که وارد شوید و بخشی از کار را به عهده بگیرید.

در اینجا یک ایمیل نمونه با استفاده از جایگزین “پیشاپیش متشکرم” وجود دارد.

با این گزینه‌های زیاد، نیازی به پایان دادن به ایمیل‌ها با “پیشاپیش از شما متشکرم.” این تعویض‌ها را سریع‌تر انجام دهید تا مودبانه‌تر به نظر برسند (و شانس پاسخ مثبت را افزایش دهید!)

به دنبال راه های بیشتری برای بهبود ایمیل های خود هستید؟ این گزینه‌های جایگزین ASAP را در ادامه بررسی کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل