12 کلمه مسخره متقاعد کننده که فروشندگان در آن رشد می کنند
استفاده از زبان متقاعدکننده برای انجام مداوم تلاشهای فروش موفق، محوری است. نزدیک شدن به مشتریان بالقوه با برخی کلمات درهم آمیخته، نامشخص، تنبل و منفعل می تواند هر نوع فروش را خفه کند — صرف نظر از محصول یا خدماتی که پشت آن قرار دارد.
در اینجا، نگاهی خواهیم داشت به برخی از متقاعدکنندهترین واژههای فصیح و سازنده که در پیامهای فروش و زبان ارائه شدهاند.
متقاعدکننده ترین کلمات در فروش
- نام مشتری شما
- “بله”
- ‘شما’
- “زیرا”
- «جدید»
- “رایگان”
- “اکنون”
- “ضمانت”
- “ثابت شده”
- ‘
- “بدون تعهد”
- “محدود”
1. نام مشتری شما
هیچکس نمیخواهد با او به عنوان “به کسانی که ممکن است مربوط باشد” خطاب شود. در مورد آن فکر کنید. آیا هرگز می توانید آن را در زندگی واقعی اعمال کنید؟ تصور کنید سعی میکنید توجه کسی را با فریاد جلب کنید، “هی! ممکن است به چه کسی مربوط شود، من چیزی برای اداره کردن توسط شما دارم!”
با درج نام مشتری بالقوه خود، یک مزیت شخصی به حوزه فروش خود اضافه کنید. این می تواند بیشتر از اینکه آنها را با چیزی غیرشخصی یا دور خطاب کنید، به شما کمک کند.
2. “بله”
به عنوان یک فروشنده، باید با قاطعیت صحبت کنید. اگر می خواهید مشتریان بالقوه شما به آنچه می گویید گوش دهند و باور کنند، باید آن را با سینه خود بگویید. صحبت کردن با عبارات مثبت مانند “بله” به این مورد کمک می کند. آنها اعتماد و اقتدار را نشان میدهند، و دقیقاً هیچ مشتری بالقوهای تا به حال به دقت به فروشندهای که فاقد این ویژگیها بوده است گوش دادهاند.
3. “شما”
شما باید با درجه خاصی از آشنایی با مشتریان احتمالی برخورد کنید. این لزوماً به این معنا نیست که با آنها صحبت کنید به گونه ای که آنها بهترین دوستان شما هستند – اما نمی توانید با آنها خیلی سفت یا از راه دور صحبت کنید.
با زبانی مانند “شما” به حد وسط برسید. به نحوه جلب توجه آنها اشاره کنید. آنها را شخصاً مورد خطاب قرار دهید و به آنها اجازه دهید احساس کنند که شما این ارتباط را متناسب با نیازهای خاص آنها تنظیم کرده اید.
4. “زیرا”
بیشتر – اگر نه همه – از مشتریان بالقوه شما بدون هیچ توضیح بیشتر در مورد مزایای پیشنهاد شما در مرحله اولیه شما فروخته نمی شوند. واجد شرایط بودن نیازهای آنها با “زیرا” قانعکننده میتواند به آنها دیدگاهی بدهد که میخواهند بیشتر بیاموزند. اگر به چرا دست نزنید، هیچ کس با چه
فروخته نخواهد شد.
5. “جدید”
چندین چشم انداز به طور طبیعی به سمت راه حل های جدید گرایش پیدا می کنند. همه به دنبال پاسخ های جدید برای مشکلات متعارف هستند. اگر بتوانید بیان کنید که پیشنهاد شما به همان اندازه که موثر است تازه است، میتوانید علاقه را برانگیخته و مشتریان بالقوه را درگیر کنید. حواستان به نحوه استفاده از کلماتی مانند “جدید” باشد. مرز باریکی بین رمان و حقه وجود دارد.
6. “رایگان”
همه یک معامله را دوست دارند. این عملاً طبیعت انسان است. اگر میتوانید با ذوق و با درایت کلمهای را که متضمن تخفیف قابلتوجه است استناد کنید – مانند “رایگان” – میتوانید توجه مشتریان بالقوه را جلب کرده و حفظ کنید. فقط زیاده روی نکنید قول دادن بیش از حد و کمفروشی در قیمتها ارزان و نامناسب است.
7. “اکنون”
فروش تا حد زیادی هنر ایجاد فوریت است. شما باید توجه مشتریان احتمالی خود را جلب کنید و به آنها این تصور را بدهید که نیازمند گوش دادن هستند. اینجاست که کلمات پاسخ فوری مانند “اکنون” به کار میآیند – آنها باعث میشوند که حرف شما مهم، مرتبط و به موقع به نظر برسد. شما با پیشروی با “محصول ما عالی است، اما احتمالاً بعداً باید آن را بخرید.” >
8. “گارانتی”
ارزش این کلمه مانند برخی دیگر در این لیست در تاکید آن بر اعتماد است. وقتی می گویید “ضمانت.” قول می دهید به این معنی است که به پیشنهاد خود اطمینان دارید و مایلید اعتبار خود را در توانایی آن برای ارائه نتایجی که مشتری احتمالی شما نیاز دارد به خطر بیاندازید.
اما مطمئن شوید که منظور شما چیزی است که در اینجا می گویید. شما نمی خواهید مشتری بالقوه یک وعده توخالی را ببیند یا زمانی که محصول یا خدمات شما برای او کار نمی کند ناراضی شود.
9. “اثبات شده”
یک بار دیگر، این کلمه بر این واقعیت تکیه دارد که فروش یک موضوع اعتماد است – این تمرین ایجاد درک متقابل و راحتی در یک بازه زمانی کوتاه است.
کلماتی مانند “اثبات شده” می توانند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید. آنها با اشاره به کسب و کارهای دیگری که به آن متکی هستند نشان می دهند که پیشنهاد شما کمتر مورد آزمایش، کلی یا غیرقابل اعتماد نیست. در حالی که برخی از مشتریان بالقوه ممکن است به یک راه حل کاملاً جدید علاقه مند باشند، اکثر آنها بیشتر تمایل دارند به چیزی که آزمایش شده و واقعی است اعتماد کنند.
10. “The”
در اینجا می توانید محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل قطعی در فضای خود ارائه دهید. وقتی از کلمه “the” در فروش استفاده می کنید، در حال ایجاد قدرت هستید.
شما دارید خود را از رقبای خود جدا می کنید. شما به مشتریان بالقوه می گویید که چهار یا پنج گزینه دیگر وجود ندارد که به خوبی پیشنهاد شما کار کند. یک محصول یا خدماتی وجود دارد که برای آنها بهترین کارایی را دارد، و این محصولی است که شما آنها را ارائه می کنید.
11. “بدون تعهد”
هنگام دستیابی به مشتریان احتمالی احتمالی، نمی خواهید اصرار داشته باشید که امتحان محصول یا خدمات شما یک تعهد همیشگی است. در بسیاری از موارد، مشتریان بالقوه از تعهد بیزارند.
اگر میخواهید با یک نسخه آزمایشی یا نسخه آزمایشی رایگان، در موقعیتی عصبی قرار بگیرید، مهم است که با کلماتی مانند “بدون تعهد” به آنها یادآوری کنید که انتخاب در نهایت با آنهاست. >
12. “محدود”
باز هم، این کلمه برای ایجاد فوریت طراحی شده است. وقتی “محدود” را میگویید، نشان میدهید که مشتری بالقوه شما فرصت زیادی برای سرمایهگذاری از یک معامله به موقع یا به طور کلی دسترسی به پیشنهاد شما دارد. این مقداری اوم اضافی به طرح شما میافزاید و این تصور را ایجاد میکند که سایر مشتریان مشتاق خرید محصول یا خدمات شما هستند.
ارزش واژگان گسترده و متقاعد کننده فروش را نادیده نگیرید. اگر بتوانید به طور موثر و مناسب زبان و پیام خود را در طول مسابقه تنظیم کنید تا با مشتریان بالقوه قاطع و متفکر باشید، می توانید تلاش های فروش خود را از خوب به عالی ارتقا دهید.
بنابراین حواستان به کلماتی که هنگام تعامل با مشتریان بالقوه استفاده می کنید، باشید. آنها می توانند بین یک معامله بسته و یک فرصت از دست رفته تفاوت ایجاد کنند.
منبع:hubspot