بر اساس داده ها، 5 چالشی که کارآفرینان در سال 2021 با آن روبرو خواهند شد

بر اساس داده ها، 5 چالشی که کارآفرینان در سال 2021 با آن روبرو خواهند شد

ممکن است بگوییم این موضوع به‌ویژه شگفت‌انگیز یا انقلابی نباشد، اما کارآفرین بودن آسان نیست. جرات، پشتکار، زیرکی تجاری و تفکر استراتژیک لازم است – و حتی داشتن تمام این ویژگی ها در کل ممکن است برای سرپا ماندن یک صاحب کسب و کار کافی نباشد.

چالش‌های خاصی فراتر از کنترل هر کارآفرینی وجود دارند. و اگرچه این موانع ممکن است دردسرساز باشند، اما لزوماً غیرقابل عبور نیستند.

در اینجا، ما فهرستی از برخی از مبرم‌ترین مسائلی را که بسیاری از کارآفرینان در سال 2021 با آن‌ها مواجه خواهند شد، همراه با نکاتی درباره نحوه غلبه بر آنها گردآوری کرده‌ایم. بیایید وارد شویم.

چالش هایی که کارآفرینان امسال با آن روبرو خواهند شد

1. یافتن مربیگری

پیمایش تلاش‌های کارآفرینی به تنهایی دشوار است – به‌ویژه برای بنیان‌گذاران جوان‌تر. دسترسی به مشاوره، بینش و راهنمایی از سوی صاحبان مشاغل با تجربه تر می تواند به حفظ شرایط برای کارآفرینان جدید و مشتاق کمک کند.

اما تعیین این نوع جهت آسان تر از انجام آن است. براساس مطالعه توسط بنیاد کافمن، 60 ٪ از کارآفرینان مشتاق یافتن مربیانی را که می توانند راهنمایی کنند به عنوان یک چالش ذکر کردند.

در حالی که ردیابی راهنمایی می تواند دشوار باشد، انجمن های زیادی وجود دارد که می توانید آن را پیدا کنید. رویدادهای عمومی شبکه، نمایشگاه‌های ویژه صنعت، و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، همگی فرصت‌هایی را برای ارتباط با افراد همفکر و با تجربه‌تر فراهم می‌کنند.

اگر هر یک از آن جاده ها را انتخاب می کنید، نکته کلیدی این است که مایل باشید خود را در آنجا قرار دهید. از تماس گرفتن با مربیان بالقوه بی میل نباشید. بدیهی است که هیچ تضمینی وجود ندارد که همه کسانی که با آنها تماس می گیرید بخواهند راهنمایی ارائه دهند، اما بسیاری از صاحبان مشاغل با تجربه مایل و هیجان زده هستند که بینش خود را با کارآفرینان آینده و آینده به اشتراک بگذارند.

این ممکن است چیزی به سادگی یک تماس تلفنی یا به اندازه تماس مداوم با رشد کسب و کار شما مهم باشد.

2. یافتن مشتریان

یک مطالعه دیگر از گروه کافمن نشان داد که یافتن مشتریان رایج‌ترین چالشی است که کارآفرینان به آن اشاره کرده‌اند – تقریباً 72٪ از پاسخ‌دهندگان گزارش داده‌اند که با این فرآیند مشکل داشته‌اند.

پیدا کردن مشتریان یکی از – اگر نه – اساساً مهم‌ترین وظایفی است که کارآفرینان اگر می‌خواهند کسب و کارشان رونق بگیرد باید به آن رسیدگی کنند. و در بیشتر موارد، نمی‌توانید روی مشتریانی که به سادگی راه خود را به سمت شما پیدا می‌کنند، بانکداری کنید.

به‌عنوان یک کارآفرین، این وظیفه شماست که در مورد نام تجاری خود اطلاعاتی را به گوش شما برسانید. یک شبکه قوی با حضور آنلاین قوی و فعال بسازید.

در رویدادهای صنعت و نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید که در آن می‌توانید محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذارید. ببینید آیا می‌توانید نوعی برنامه ارجاع ایجاد کنید تا مشتریان فعلی‌تان برای شما کار کنند.

قابلیت دید بسیار مهم است، بنابراین به هر طریقی حضور خود را اعلام کنید. اگر منزوی بمانید و تمایلی به انتشار اخبار کسب و کار خود نداشته باشید، مشتریان شما را پیدا نخواهند کرد.

شاخه کنید و به طور فعال برند خود را تبلیغ کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که مشتریان بالقوه از شرکت شما استقبال کنند، اما باید به آنها فرصتی برای برقراری تماس بدهید.

3. مشمولیت و موانع مرتبط با فرصت

برخی از مهم‌ترین و مشکل‌سازترین چالش‌هایی که بسیاری از کارآفرینان با آن روبرو هستند، مربوط به شمول و فرصت است. بر اساس تحقیقات رابرت فیرلی، استاد اقتصاد در دانشگاه در کالیفرنیا، سانتا کروز، این بیماری همه گیر به طور نامتناسبی بر مشاغل در جوامع کم نمایندگی تأثیر گذاشت.

طبق این مطالعه، صاحبان مشاغل آفریقایی-آمریکایی بیشترین ضربه را از COVID-19 وارد کردند. اولین تخمین‌هایی که مطالعه در آوریل 2020 برای صاحبان مشاغل سیاه پوست در ایالات متحده یافت، نشان دهنده کاهش 41٪ در فعالیت تجاری است.

کسب‌وکارهای لاتینکس نیز تأثیر مشابهی را تجربه کردند و تقریباً 32 درصد از صاحبان مشاغل فعال را در آوریل، 19 درصد در ماه مه و 10 درصد در ژوئن 2020 از دست دادند. صاحبان مشاغل آسیایی در آوریل 26 درصد کاهش در فعالیت‌های تجاری را تجربه کردند و تداوم زیان را تجربه کردند. فعالیت 21 درصد در اردیبهشت و 10 درصد در ژوئن.

صاحبان مشاغل مهاجر نیز با از دست دادن 36 درصد از فعالیت های تجاری در آوریل ویران شدند. تداوم زیان های نامتناسب در ماه مه و ژوئن احساس شد – به ترتیب با ضرر 25٪ و 18٪.

اگرچه توزیع‌های صنعتی برخی از گروه‌ها را در معرض خطر تعطیلی بیشتر در همه‌گیری قرار می‌دهد، اختلاف در مقیاس این کسب‌وکارها منجر به آن ضررهای نامتناسب در فعالیت‌های تجاری شده است.

کسب و کارهای اقلیت معمولاً کوچکتر هستند و به نوبه خود فاقد منابع، ساختار قانونی و پایگاه مشتری مستقر شرکت‌های بزرگتر هستند.

4. شک به خود و ترس

گروه کافمن همچنین دریافت که تردید به خود و ترس بر کارآفرینان سنگینی می کند – تقریباً 50٪ از آنها آن را به عنوان یک چالش بزرگ ذکر کردند. این نقطه درد خاص توسط همه گیری تشدید شد.

صاحبان کسب‌وکار مورد بررسی در این مطالعه سلامت و ایمنی شخصی، عدم اطمینان در مورد برنامه‌ریزی، عدم اطمینان در مورد زمان و ماهیت بازگشایی مشاغل خود و عدم اطمینان در مورد اقتصاد و جامعه را به عنوان نگرانی‌های اصلی ذکر کردند.

با توجه به اینکه دنیای تجارت در حال حاضر چقدر در نوسان و نوسان است، هیچ پاسخ آسانی برای چگونگی رفع این مشکل وجود ندارد. ما نقاط مرجع قطعی برای اینکه چه زمانی شرکت‌ها می‌توانند مانند قبل از همه‌گیری عمل کنند، نداریم.

نمی‌توان گفت چه زمانی کارآفرینانی که کسب‌وکارشان به سفر متکی است می‌توانند از مشتریان احتمالی و مشتریانی که مرتباً پرواز می‌کنند، سرمایه‌گذاری کنند. در پایان روز، وقتی چیزهای زیادی برای اطمینان وجود ندارد، نمی‌توانیم ابهامات را از بین ببریم.

بهترین کاری که صاحبان کسب و کار می توانند در مورد این مشکل انجام دهند این است که تمام تلاش خود را برای سوار شدن به این کشش وحشیانه انجام دهند. با توجه به روند گسترده تر شرایط، ممکن است نوری در انتهای تونل وجود داشته باشد. اگرچه ممکن است گفتن آن چندان جسورانه یا آرام‌بخش نباشد، کارآفرینان باید ایمان داشته باشند که اوضاع بهتر خواهد شد و صبر و پشتکار داشته باشند تا این ایمان را از سر بگذرانند.

5. همگام با تغییر قوانین

اهداف قانونی که بسیاری از صاحبان مشاغل باید در نظر بگیرند دائماً در حال حرکت هستند. طبق فهرستی از Funding Circle تنها در سال 2020، بسیاری از شرکت‌ها مجبور بودند تغییرات قوانین اضافه کاری، تغییر الزامات بیمه درمانی، افزایش حداقل دستمزد و معرفی مقررات حفظ حریم خصوصی اینترنتی مانند قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کنندگان کالیفرنیا (CCPA) را در نظر بگیرند. سایر قوانین جدید و اصلاح شده.

برخی از صاحبان مشاغل با ردیابی و تطبیق با آن نوع تغییرات قانونی مشکل دارند. خوشبختانه، اکثر قوانینی که به تازگی تصویب شده اند، پیش از اجباری شدن انطباق، دارای برخی از باندها هستند – به شما انعطاف پذیری برای حسابرسی و آماده سازی برای الزامات جدید می دهد.

با این وجود، باید مراقب قوانینی باشید که ممکن است فوراً روی شرکت شما تأثیر بگذارد – خواه محلی، ایالتی، فدرال یا خاص صنعت باشد.

این تغییرات ممکن است همیشه واضح نباشند یا خبرساز نباشند، بنابراین مهم است که گام‌هایی مانند برقراری ارتباط با همتایان صنعت، اشتراک در خبرنامه‌های مربوطه، یا داشتن وکیلی که می‌توانید به طور قابل اعتماد با آن تماس بگیرید، بردارید تا در این سمت از کار خود بمانید. کسب و کار.

موانعی که کارآفرینان در سال جاری با آن مواجه خواهند شد، ممکن است تحمیل کننده باشند، و در برخی موارد، ممکن است به طور کامل از پیشرفت صاحبان کسب و کار جلوگیری کنند. قبلاً به آن اشاره کردم، اما بهترین سیاست برای هر کسی که این چالش‌ها را انجام می‌دهد این است که صبور و پایدار بماند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که به طرف دیگر این مسائل برسید، اما همچنان باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا به خودتان ضربه بزنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل