5 نوع رایج محتوای فعال کننده فروش برای فروش از راه دور [تحقیق HubSpot]

5 نوع رایج محتوای فعال کننده فروش برای فروش از راه دور [تحقیق HubSpot]

داشتن بانکی از محتوای قابل فروش قوی، بیشتر یک نیاز است تا یک چیز خوب برای تلاش های فروش از راه دور. فروشندگان اغلب به منابعی تکیه می کنند که توانایی آنها را برای فروش موثر از هر جایی ساده و افزایش می دهد، بنابراین جای تعجب نیست که چندین کسب و کار این نوع تولید محتوا را در اولویت قرار می دهند.

در rel=”https://www.hubspot.com/sales-enablement-report?_ga=2.28236607.2096652046.1613157289-1677233280.1613157noopeners”rel اخیراً منتشر شده از HubSpot ، موضوع را کمی بیشتر بررسی کردیم. ما از 500 رهبر فروش در هشت کشور درباره استراتژی‌هایی که برای فعال کردن نمایندگان فروش خود استفاده می‌کنند، از جمله انواع خاصی از محتوای فعال‌کننده فروش که از آنها استفاده می‌کنند، نظرسنجی کردیم.

در اینجا، ما پنج نوع رایج از محتوای فعال‌سازی فروش را که پاسخ‌دهندگان ما به آنها ارجاع داده‌اند، بررسی می‌کنیم، درباره نحوه درست انجام هر قالب اطلاعاتی به دست می‌آوریم، و نمونه‌هایی از ظاهر هر نوع محتوا را مشاهده می‌کنیم.

>

1. الگوهای ایمیل

طبق گزارش HubSpot، الگوهای ایمیل محبوب‌ترین شکل محتوای فعال‌سازی فروش از راه دور بودند که تقریباً 53 درصد از پاسخ‌دهندگان از این رسانه استفاده می‌کردند – و دلیل خوبی هم دارد. این نوع محتوا باعث صرفه جویی در زمان، کاهش فشار از نمایندگان فروش می شود و به شما امکان می دهد انواع مختلف پیام رسانی را آزمایش کنید.

الگوهای ایمیل به رفع عدم قطعیت و ناکارآمدی ناشی از حدس و گمان های بی هدف در هنگام شروع، مدیریت و بستن معاملات کمک می کنند. آنها درجه دیگری از انسجام را به تلاش های فروش شما ارائه می دهند – تضمین می کنند که ارتباط شما با مشتریان بالقوه به خوبی آزمایش شده و به طور مداوم موثر است.

کلید ایجاد یک الگوی ایمیل جامد، تطبیق تعامل با اختصار است. مشتریان بالقوه شما وقت لازم برای خواندن یک رمان مجازی را ندارند و در مورد تمام جنبه های کسب و کار شما صحبت می کنند. نه، آنها بیشتر به پیام های شخصی و جلب توجه که علاقه و ارزش را منتقل می کنند، علاقه مند هستند.

60

منبع تصویر: HubSpot

2. اسکریپت تماس

تماس‌های فروش سخت است. دستیابی به مشتری بالقوه بدون اطلاع از اینکه یک تماس قرار است به کجا برسد، به همان اندازه دشوار است که بی اثر است. نمایندگان به نقشه راه نیاز دارند — اینجاست که call_com”>call_com به تیم‌های فروش ستون فقراتی برای تماس‌هایشان بدهید که آن‌ها را در مسیر نگه می‌دارد و مانع از دست دادن مشتریان بالقوه‌شان با مکالمه‌های بی‌هدف و اوم‌ها و‌های زیاد می‌شود.

شایان ذکر است که فیلمنامه های فراخوان به اندازه فیلمنامه های فیلم سفت و سخت نیستند. آنها اسناد ملموسی نیستند که هر بار باید صادقانه یکسان خوانده شوند. آنها به تحقیقات گسترده در مورد چشم اندازهایی که درگیر هستند و درجه خاصی از شخصی سازی که این یافته ها را منعکس می کند، نیاز دارند.

آنها همچنین تمایل دارند بسته به ماهیت و مسیر تماس، راه‌های مختلفی را ارائه دهند که نمایندگان فروش می‌توانند در پیش بگیرند. در نهایت، اسکریپت‌های تماس، راهنمایی مطمئن و عموماً کاملاً آزمایش‌شده را برای نمایندگانی که سعی می‌کنند بیشترین بهره را از تماس‌های فروش خود ببرند، ارائه می‌دهند.

منبع تصویر: HubSpot

3. چک لیست های قبل از تماس

بعدی پیش از تماس را برای برنامه ریزی مفید دیگری فراهم می کند> توانایی هدایت موفقیت آمیز تماس های فروش. بنابراین جای تعجب نیست که 37٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما می گویند که از آنها برای کمک به فعال کردن تلاش های فروش خود استفاده می کنند.

شما نمی توانید در هنگام تماس با مشتریان احتمالی، تنها به جذابیت طبیعی، شهود و مهارت های خود تکیه کنید. شما باید بدانید که وارد چه چیزی می شوید، چه چیزهایی باید در دست داشته باشید، چه چیزی می توانید از گفتگو انتظار داشته باشید.

چک لیست‌های قبل از تماس، جنبه‌هایی از تماس فروش مانند ویژگی‌های مشتری، پیشینه مسائل و نگرانی‌های اصلی آن‌ها، مواد پشتیبانی لازم را که باید همراه داشته باشید، اهداف شما، سؤالات کلیدی برای پرسیدن، و اعتراض‌های احتمالی که باید پیش‌بینی کنید را پوشش می‌دهد. /p>

کلیدهای تنظیم یک چک لیست برنامه‌ریزی قبل از تماس موفق، ایجاد یک درک پایه و محکم از مشتری بالقوه شما، تعیین یک مسیر ترجیحی برای دنبال کردن، و تلاش برای در نظر گرفتن هر گونه منحنی‌ای است که ممکن است برای شما پیش بیاید.

شما باید تحقیقات گسترده ای در مورد تجارت و صنعت مشتری احتمالی خود انجام دهید، بدانید که قرار است با چه کسی صحبت کنید، ببینید آیا شما و مشتری بالقوه شما در شبکه های حرفه ای خود همپوشانی دارند یا خیر، اهداف محکمی را برای تماس تعیین کنید، و موارد مرتبط را جمع آوری کنید. از مطالب پشتیبانی کنید، سؤالات متفکرانه ای را آماده کنید و خود را برای هر تعداد اعتراض و سؤالاتی که ممکن است مشتری احتمالی شما داشته باشد آماده کنید.

با در نظر گرفتن همه این عوامل و ملاحظات، می‌توانید یک چک لیست برنامه‌ریزی قبل از تماس تهیه کنید که به تیم فروش شما امکان می‌دهد از تماس‌های خود بیشترین بهره را ببرند.

تصویر

4. نمایش محصولات

نمونه‌های نمایشی محصول شما یک راه عالی برای نمایش محصول هستند یا خدمات سریع، در دسترس و کامل انجام دهید. به همین دلیل است که 36 درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی HubSpot می‌گویند که از این رسانه برای فعال کردن تلاش‌های فروش از راه دور تیم‌های فروش خود استفاده می‌کنند.

نمایش‌های محصولات به اشکال و اشکال مختلفی ارائه می‌شوند، اما از نظر فعال‌سازی فروش از راه دور، این فرآیند اغلب با ویدئو مرتبط است. . و ویدیوهای نمایشی محصول – به همان اندازه که وقتی درست انجام می‌شوند موثر هستند – کار دشواری است.

target=”noopener”> >، شما نیاز به تصویری محکم از اهداف خود، درک کاملی از مخاطبان خود، بودجه قطعی، و ایده ای در مورد اینکه آیا می خواهید ویدیو را در داخل تولید کنید یا آن را برون سپاری کنید، نیاز دارید.

فرای آن اجزای لجستیکی، باید جنبه خلاقانه چیزها را نیز در نظر بگیرید. تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ویدیوی شما لایو اکشن باشد یا متحرک – و ساختار محکمی به آن بدهید که با فیلمنامه‌ای قانع‌کننده شکل بگیرد.

در اینجا یک نمونه از یک نمونه خوش ساخت از Slack آمده است.

5. نظرات مشتریان

کاربران به کاربران دیگر اعتماد دارند – این فقط یک واقعیت زندگی است. مشتریان بالقوه اغلب می‌خواهند پیشنهادات هدفمند را از سوی افرادی بشنوند که هیچ برنامه‌ای ندارند و از صحبت کردن درباره آن محصول یا خدمات چیزی به دست نمی‌آیند.

Customer sales teams a new – بنابراین منطقی است که تقریباً 36٪ از پاسخ دهندگان ما از آنها برای پشتیبانی از فعال سازی فروش از راه دور خود استفاده می کنند.

داشتن مشتاق ترین مشتریان شما برای کسب و کار شما و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به راحتی مشتریان بالقوه کمک می کند. آن‌ها نشان می‌دهند که همتایان خود چگونه موفقیت‌هایی را در یک شرکت دیده‌اند – به آنها اجازه می‌دهند محصول یا خدمات شما را در چارچوب فعالیت‌هایشان به شکل معناداری تصور کنند.

این نوع محتوای فعال‌سازی فروش می‌تواند به rel=”_noop”>real=”_noop” energize /a>. اظهارات را می توان از طریق گرافیک نقل قول، مصاحبه با مشتری، صدا، ویدئو، مطالعات موردی، پست های وبلاگ، بیانیه های مطبوعاتی و سایر رسانه هایی که به طور قانع کننده ای ستایش مشتری را منتقل می کنند، منتقل کرد. در اینجا یک مثال از صفحه گواهی مشتری HubSpot.

منبع تصویر: HubSpot

تعیین محتوای فعال‌کننده فروش که به بهترین وجه با نیازهای تیم فروش شما مطابقت دارد می‌تواند دشوار باشد – و ایجاد محتوا حتی می‌تواند سخت‌تر باشد. به همین دلیل مهم است که قالب‌های بالقوه مختلفی را که در اختیار دارید، بشناسید.

تولید محتوای موفق فروش مستلزم آزمون و خطا است. اما اگر صبر و حوصله انجام آزمایشات و دانش پایه را داشته باشید تا بدانید چه کاری انجام می‌دهید، در موقعیت بسیار خوبی برای جمع‌آوری محتوایی خواهید بود که می‌تواند تلاش‌های تیم فروش شما را به سطح بالاتری برساند.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل