25 کتاب خودیاری برای خواندن صاحبان مشاغل

25 کتاب خودیاری برای خواندن صاحبان مشاغل

کتاب‌های خودیاری می‌توانند راهی مناسب برای کارآفرینان برای بهبود سلامت روان، بهره‌وری، تمرکز و رفاه کلی خود باشند.

اما، با بیش از ۱۵ هزار کتاب خودیاری هر سال منتشر می شود، هر مطالعه نباید وقت شما را بگیرد. The Hustle 25 مورد از بهترین کتاب های خودیاری را برای کارآفرینان گردآوری کرده است. یکی حاوی توصیه های فلسفی از یک امپراتور روم است، در حالی که دیگری به شما می آموزد که چگونه به ریاضیات تسلط پیدا کنید.

کتاب های خودیاری به خوانندگان کمک می کند تا بر موانع زندگی خود غلبه کنند، عادت های سالمی ایجاد کنند، و مسائل شخصی را کشف کنند. کتاب‌های خودیاری طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهند، از جمله:

این کتاب‌ها ابزارهایی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا به آنها کمک کند مشکلاتشان را مدیریت کنند و کنترل بیشتری بر زندگی‌شان احساس کنند.

1. عادات اتمی: راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادات خوب و شکستن عادت های بد نوشته جیمز کلیر

این کتاب که توسط یک متخصص در ایجاد عادات عالی ایجاد شده است، استراتژی هایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد که می توانند از آنها برای ایجاد عادات بهتر و توقف عادت های بد استفاده کنند. با استفاده از زیست شناسی و روانشناسی، Clear به خوانندگان می آموزد که چگونه رفتارهای کوچک روزمره می تواند تفاوت بزرگی در زندگی شخصی و حرفه ای آنها ایجاد کند.

بهترین برای: خوانندگانی که برای دستیابی به اهداف بزرگتر تلاش می کنند، مانند راه اندازی اولین کسب و کارشان

رتبه‌بندی کاربر Goodreads: 4.4 (بیش از 610 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

2. تنبلی وجود ندارد توسط دوون پرایس

روانشناس اجتماعی و نویسنده دکتر دوون پرایس ارزش خود را در بهره وری خود اندازه می گرفت. اما پس از تشخیص مشکلات قلبی و کم خونی ناشی از کار زیاد، پرایس یک گام به عقب برداشت و متوجه عواقب شلوغی مداوم شد.

در کتاب خود، پرایس آنچه را “دروغ تنبلی” می نامد را فاش می کند و به خوانندگان توصیه می کند که چگونه بر فشار برای انجام مداوم کارهای بیشتر غلبه کنند.

بهترین برای: حرفه ای هایی که با فرسودگی شغلی و سلامت روانی ضعیف مرتبط با کار دست و پنجه نرم می کنند

رتبه: 3.98 (بیش از 6.1 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

3. بیندیش و ثروتمند شو: پرفروش ترین کتاب تاریخی که اکنون توسط ناپلئون هیل برای قرن بیست و یکم بازبینی و به روز شده است

بسیاری کتاب اندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل را “پدربزرگ تمام ادبیات انگیزشی” می نامند. هیل که در ابتدا در سال 1937 منتشر شد، به بررسی داستان های افراد موفقی مانند اندرو کارنگی، هنری فورد و دیگر میلیونرها پرداخت تا فلسفه “قانون موفقیت” خود را دریابد.

کتاب هیل اکنون به‌روزرسانی شده تا موفقیت معاصر را منعکس کند، به خوانندگان کمک می‌کند بفهمند چه چیزی باعث موفقیت فرد می‌شود و چگونه آن را تکرار کنند.

بهترین برای: خوانندگانی که از داستان های موفقیت الهام گرفته اند و به دنبال یادگیری از آنها هستند

رتبه: 4.18 (بیش از 300 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

4. مالی دختر باهوش: بدهی را رها کنید، پول پس انداز کنید و ثروت واقعی بسازید نوشته بولا سوکونبی

سرمایه گذار، مدرس امور مالی و نویسنده بولا سوکونبی با سایت مدیریت پول شخصی خود، Clever Girl Finance، به محبوبیت رسید. از آن زمان، او تمام دانش خود را در مورد پرداخت بدهی، پس انداز و کسب درآمد در این کتاب گنجاند. خوانندگان با اتخاذ یک رویکرد معمولی برای مدیریت پول، بودجه بندی، ایجاد چالش های جانبی، افزایش امتیازات اعتباری و موارد دیگر را یاد می گیرند.

بهترین برای: زنانی که به دنبال راهنمای قابل دسترس در مورد امور مالی شخصی هستند

رتبه: 3.82 (+1k بررسی)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

5. مکالمات حیاتی: ابزارهایی برای صحبت کردن وقتی ریسک زیاد است نوشته جوزف گرنی، آل سوئیتسلر، کری پترسون، امیلی گرگوری و ران مک میلان

با بیش از 2 میلیون نسخه کامل، مکالمات حیاتی به خوانندگان کمک می کند تا مهارت های مکالمه خود را بهبود بخشند، به خصوص در موقعیت های پر خطر. همانطور که نویسندگان خاطرنشان می کنند، هرچه یک مکالمه مهم تر باشد، عملکرد شما بدتر است.

هر زمان که با نظرات متفاوت، ریسک‌های بالا یا احساسات قوی درگیر می‌شوید، این کتاب ابزارهایی برای موفقیت در مکالمات مهم در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین برای: کارگرانی که با گفتگوهای پرمخاطره، مانند مذاکرات، پیشنهاد سرمایه‌گذار، و موارد دیگر مشکل دارند

رتبه: 4.06 (بیش از 65 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

6. پول شاد: هنر ژاپنی ایجاد صلح با پول شما اثر کن هوندا

در Happy Money، نویسنده کن هوندا می‌خواهد نحوه نگاه شما به پول را تغییر دهد. هدف کتاب او این است که به خوانندگان کمک کند به جای اینکه پول را با استرس مرتبط کنند، با احترام و مثبت نگاه کنند.

خوانندگان Happy Money را دوباره ارزیابی می‌کنند که آیا برای احساس رضایت نیاز به کسب درآمد بیشتر دارند یا خیر و یاد می‌گیرند که از تجربیاتی که پول به ارمغان می‌آورد به جای خود پول، قدردانی کنند.

بهترین برای: حرفه ای هایی که می خواهند با پول رابطه مثبت و سالمی ایجاد کنند

رتبه: 4.01 (بیش از 2.7 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

7. هفت عادت افراد بسیار موثر نوشته استفن کاوی

همانطور که از نام آن پیداست، این کتاب هفت اصل را به خوانندگان می آموزد که می توانند در زندگی شخصی و حرفه ای خود به کار گیرند. کاوی از حکایات خانواده، دوستان و کسب و کار خود برای ایجاد یک راهنمای گام به گام در مورد انعطاف پذیر ماندن در برابر تغییرات و استفاده از فرصت ها استفاده می کند.

بهترین برای: خوانندگانی که به دنبال یک رویکرد فرمولی برای تغییرات سبک زندگی هستند

رتبه: 4.15 (بیش از 692.8 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

8. صحبت کنید: صدای خود را بیابید، به دل خود اعتماد کنید و از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید برسید توسط Tunde Oyeneyin

یک مربی محبوب Peloton، مثبت بودن و تشویق تونده اوینیین او را برای هزاران نفر محبوب کرد – و او سفر شخصی خود را با خوانندگان Speak به اشتراک می گذارد.

در این کتاب، Oyeneyin خوانندگان را از طریق هر قسمت از مخفف SPEAK: تسلیم، قدرت، همدلی، اصالت و دانش استفاده می کند و از آن به عنوان پایه ای برای کمک به خوانندگان برای کمک به احساس بهتر در مورد تصویر بدن خود استفاده می کند و از عشق و از دست دادن برای پرورش استفاده می کند. یک زندگی شاد.

بهترین برای: خوانندگان علاقه مند به کتاب خودیاری بیشتر به سبک خاطرات

رتبه: 4.34 (بیش از 6.9 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

9. تله دوست داشتنی: چگونه می توان آزاد شد و همانطور که هستید موفق شد اثر آلیشیا منندز

منندز معتقد است که زنان کار غیرممکنی دارند: “خوب باشید، اما نه خیلی خوب. موفق باشید، اما نه خیلی موفق.»

منندز در کتاب خود این مفهوم را با استفاده از تحقیق، تجربه شخصی و مصاحبه به چالش می‌کشد – به زنان قدرت می‌دهد تا از نیاز به تایید دیگران رهایی یابند.

بهترین برای: زنانی که به دنبال راه هایی برای بیان بهتر خود هستند، چه در محل کار و چه در زندگی شخصی

رتبه: 3.58 (+1k بررسی)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

10. استارتاپ ناب: چگونه کارآفرینان امروزی از نوآوری مستمر برای ایجاد کسب و کارهای کاملاً موفق استفاده می کنند اثر اریک ریس

راه اندازی ناب جزئیات فرآیند گام به گام کاهش شکست راه اندازی و بهینه سازی موفقیت را شرح می دهد. برای جلوگیری از شکست، ریس به کارآفرینان پیشنهاد می‌کند که ایده‌های خود را تأیید کنند، تغییرات دائمی انجام دهند و خلاقیت انسان را در آغوش بگیرند.

بهترین برای: کارآفرینانی که به دنبال راه هایی برای راه اندازی کسب و کار هستند

رتبه: 4.11 (بیش از 305.8 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

11. هرگز تفاوت را تقسیم نکنید: طوری مذاکره کنید که انگار زندگی شما به آن بستگی دارد نوشته کریس ووس

ووس قبلاً به عنوان یک مذاکره کننده بین المللی آدم ربایی برای اداره تحقیقات فدرال کار می کرد. در هرگز تفاوت را تقسیم نکنید، ووس 9 اصل را که در طول حرفه‌اش آموخته است را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید در هر سناریوی مذاکره از آنها استفاده کنید – از خرید ماشین گرفته تا درخواست حقوق بیشتر.

بهترین برای: حرفه ای هایی که به طور منظم با مذاکرات سر و کار دارند

رتبه: 4.37 (بیش از 130 هزار نظر)

خرید: Amazon، بارنز و نوبل

12. کتابچه راهنمای دردسرساز حرفه ای: The Fear-Fighter اثر Luvvie Ajayi Jones

جونز تقریباً حرفه نویسندگی خود را به دلیل ترس ترک کرد، دشمنی بی پایان که او به خوانندگان کمک می کند در کتابش با آن مقابله کنند.

او خوانندگان را به سفری می برد تا بتوانند بر ترس غلبه کنند. خوانندگان کتاب را با درک رابطه خود با ترس و نحوه استفاده از آن برای ریسک‌های بیشتر و نوسانات بزرگ‌تر به پایان خواهند رساند.

بهترین برای: خوانندگانی که با ترس مربوط به موقعیت های اجتماعی یا کاری دست و پنجه نرم می کنند

رتبه: 4.12 (بیش از 4.6 هزار نظر)

خرید: Amazon، بارنز و نوبل

13. چگونه دوستان به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم اثر دیل کارنگی

این کلاسیک که ابتدا در سال 1936 منتشر شد و از آن زمان چندین بار به‌روزرسانی شد، دارای راه‌های عملی برای افزایش دوست‌داشتن شما، متقاعد کردن مردم به طرز فکر شما و تأثیرگذاری بر دیگران در اطراف شما است.

بهترین برای: حرفه ای هایی که با بسیاری از سهامداران تعامل دارند

رتبه: 4.22 (بیش از ۸۸۷ هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

14. EntreLeadership: 20 سال حکمت تجاری عملی از سنگرها نوشته دیو رمزی

رمسی 20 سال تجربه تجاری را به یک راهنمای گام به گام برای کارآفرینان مشتاق تبدیل می کند. کتاب او به خوانندگان می آموزد که چگونه به تیم خود قدرت دهید تا مالکیت کارشان را به دست بگیرند، چگونه کارمندان خود را متحد کنند، چگونه پول را مدیریت کنند، و موارد دیگر.

بهترین برای: صاحبان کسب و کار یا رهبرانی که تیمی را مدیریت می کنند

رتبه: 4.19 (بیش از 13 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

15. کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان اثر کال نیوپورت

کارگران امروزی با هجمه ای از حواس پرتی از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر مواجه هستند. نیوپورت خوانندگان را از چهار قانون برای اصلاح تمرکز خود برای بهبود بهره وری در محل کار راهنمایی می کند. توصیه‌های او شما را به روش‌های مختلف به چالش می‌کشد، و شما را تشویق می‌کند که رسانه‌های اجتماعی را ترک کنید یا خستگی را در آغوش بگیرید.

بهترین برای: حرفه‌ای‌هایی که در محل کار احساس می‌کنند بیش از حد کار می‌کنند یا احساس خستگی می‌کنند 

رتبه: 4.19 (بیش از 134.8 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

16. فعالیت گرایی لذت: سیاست احساس خوب اثر آدرین ماری براون

براون می‌خواهد با انجام کارهای خوب به خوانندگان کمک کند تا لذت را بپذیرند. براون از طریق مجموعه‌ای از مقالات و دیدگاه‌های فمینیست‌های برجسته، به خوانندگان کمک می‌کند تا بفهمند چه چیزی به آنها لذت می‌دهد و چگونه می‌توانند بیشتر از آن لذت ببرند.

بهترین برای: خوانندگانی که به دنبال کتاب های خودیاری غیر مرتبط با کسب و کار هستند

رتبه: 4.28 (بیش از 6.6 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

17. استراحت: چرا وقتی کمتر کار می کنید بیشتر کار می کنید اثر الکس سوجونگ-کیم پانگ

بسیاری از متخصصان به کار بیش از حد به عنوان راهی برای ایجاد نتایج بهتر عادت کرده اند. اما پنگ این مفهوم را در استراحت از بین می‌برد، کتابی که از تحقیق و نمونه‌های تاریخی استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه «استراحت عمدی» می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد.

خوانندگان یاد می‌گیرند که چگونه شکل‌های بهتری از استراحت را بگنجانند، که پنگ آن را “کلید واقعی بهره‌وری” می‌داند.

بهترین برای: حرفه ای هایی که با کار زیاد دست و پنجه نرم می کنند

رتبه: 3.81 (بیش از 4.3 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

18. مالیات بر درآمد شما 2023: برای تهیه اظهارنامه مالیاتی 2022 توسط J.K. موسسه لیزر

در حالی که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار مالیات‌های خود را برون‌سپاری می‌کنند یا حسابی استخدام می‌کنند، درک مفاهیم اولیه مالیات برای صاحبان کسب‌وکار مفید است. مالیات بر درآمد شما 2023 خوانندگان را با تصمیمات اخیر دادگاه مالیاتی، نحوه ثبت صحیح مالیات و استراتژی های برنامه ریزی مالیاتی آشنا می کند.

بهترین برای: صاحبان مشاغلی که به دنبال درک مالیات هستند

رتبه: 5.00 (1 نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

19. Ego Is the Enemy اثر رایان هالیدی

هالیدی خود را رایج‌ترین دشمن جهان می‌داند، و ادعا می‌کند که می‌تواند رشد را متوقف کند و باعث زمین خوردن شود. کتاب او شامل چندین شخصیت تاریخی است که برای موفقیت بر نفس خود غلبه کردند، مانند جورج مارشال و النور روزولت. هدف این کتاب این است که به خوانندگان کمک کند تا نفس خود را برای رسیدن به اهداف خود حذف کنند.

بهترین برای: رهبران تجاری که نگران قطع برق هستند

رتبه: 4.14 (بیش از 62.3 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

20. ذهنی برای اعداد: چگونه در ریاضیات و علوم اکسل کنیم (حتی اگر جبر را پرت کرده باشید) نوشته باربارا اوکلی

این کتاب ابزارها و تکنیک‌هایی را به خوانندگان می‌آموزد که برای برخورد با اعداد بهترین کار را دارند. دکتر اوکلی به جای نگاه کردن به مشکلات به عنوان راه حلی منحصر به فرد، خوانندگان را تشویق می کند که خلاقانه فکر کنند تا یادگیری خود را افزایش دهند.

بهترین برای: حرفه ای هایی که اغلب با اعداد کار می کنند، اما با محاسبات مشکل دارند

رتبه: 4.20 (بیش از 18.7 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

21. بی حد و حصر: مغز خود را ارتقا دهید، هر چیزی را سریعتر بیاموزید و زندگی استثنایی خود را باز کنید نوشته جیم کویک

هدف این کتاب کمک به خوانندگان برای افزایش بهره وری و دستاوردهای خود با تغییر طرز فکر، انگیزه و روش است. کویک که بیش از 25 سال با بازیگران و مدیران عامل موفق کار کرده است، از تجربیات خود برای ارائه ابزارهای عملی برای بهبود یادگیری، حافظه و تمرکز شما استفاده می کند.

بهترین برای: خوانندگانی که به دنبال بهبود نحوه یادگیری موضوعات جدید هستند

رتبه: 4.10 (بیش از 14.7 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

22. Year of Yes: How To Dance It Out, Stand in the Sun and Your Own Person by Shonda Rhimes

رایمز که بیشتر به خاطر ایجاد نمایش‌های پرطرفدار Grey’s Anatomy و Scandal شناخته می‌شود، قبل از اینکه خواهرش او را به چالش بکشد تا بیشتر بگوید بله، یک درونگرا بود.

رایمز به جای دوری از عموم و وحشت قبل از مصاحبه، متعهد شد که به مدت یک سال بله بگوید. رایمز این بار در کتاب خود مستند می کند – به خوانندگان این امکان را می دهد که از منطقه امن خود خارج شوند و بله بگویند.

بهترین برای: درونگراهایی که می خواهند خود را به چالش بکشند

رتبه: 4.06 (بیش از 84.7 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

23. تأملات مارکوس اورلیوس

تا حد زیادی قدیمی‌ترین کتاب در این فهرست، مدیتیشن‌ها دارای نوشته‌های امپراتور سابق روم مارکوس اورلیوس است که از سال 161 پس از میلاد تا سال 180 پس از میلاد حکومت کرد. او مجموعه‌ای متشکل از 12 نوشته در مورد فلسفه رواقی نوشته است. گرد هم می آیند تا مدیتیشن را تشکیل دهند، که در آن او به مرگ، عدالت و جهان می اندیشد.

اورلیوس طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، از یادگیری توقف دنبال شهرت و پول گرفته تا پذیرش ناامنی‌ها و کمبودها.

بهترین برای: حرفه ای هایی که از رویکرد فلسفی تری به زندگی لذت می برند

رتبه: 4.26 (بیش از 202 هزار نظر)

خرید: Amazon، بارنز و نوبل

24. انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌هایی که تا به حال در آمریکا منتشر شده است، Man’s Search for Meaning نشان می‌دهد که چگونه فرانکل از معنویت خود در طول دوران حضورش در چهار اردوگاه مرگ مختلف نازی‌ها محافظت کرد.

در این خاطرات جذاب، فرانکل بر اساس نظریه‌ای به نام لوگوتراپی استوار است – این باور که معنادار بودن باید زندگی را به جای لذت، هدایت کند.

بهترین برای: خوانندگانی که به دنبال هدف بزرگتری در زندگی هستند

رتبه: 4.03 (بیش از 3.9 هزار نظر)

خرید: آمازون، بارنز و نوبل

25. مدرسه زندگی: آموزش عاطفی توسط The School of Life و Alain de Botton

هوش عاطفی به عنوان یک کلید واژه در حوزه های حرفه ای ظهور کرده است. در مدرسه زندگی،  Botton قصد دارد به خوانندگان در تعریف و بهبود هوش هیجانی خود کمک کند. این کتاب بر نحوه تعامل خوانندگان با خود، دیگران، کار، فرهنگ و موارد دیگر تمرکز دارد.

بهترین برای: حرفه ای هایی که می خواهند هوش هیجانی و نحوه به کارگیری آن را درک کنند

رتبه: 4.29 (5.4 k+ نظرات)

خرید: Amazon، بارنز و نوبل

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل