بهترین 11 نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک

بهترین 11 نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، روزانه بین بازاریابی، فروش، عملیات و خدمات مشتری جابه‌جا می‌شوید – و گاهی اوقات در یک ساعت.

برای خدمت به مشتریان خود بدون انداختن توپ، به ابزاری نیاز دارید که به شما کمک کند همه روابط خود را پیگیری و مدیریت کنید. آنچه شما نیاز دارید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.

اگر فکر می‌کنید CRM ابزاری گران‌قیمت است که فقط برای کسب‌وکارهای بزرگ است، دوباره فکر کنید. یک راه حل CRM می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، تیم شما را سازماندهی کند و فروش و حفظ مشتری را بدون توجه به اندازه شما افزایش دهد.

چگونه یک CRM می تواند برای کسب و کار کوچک شما مفید باشد

اگر هنوز مطمئن نیستید که به یک CRM نیاز دارید یا توانایی پرداخت آن را دارید، بیایید کار را ادامه دهیم. در اینجا چهار راه وجود دارد که یک نرم‌افزار CRM پس از راه‌اندازی و راه‌اندازی، هزینه خود را پرداخت می‌کند.

1. زمان مدیریت را ذخیره می کند

ورود دستی داده ها چیزی است که هیچ صاحب کسب و کاری نمی خواهد زمان یا انرژی خود را صرف انجام آن کند. سیستم‌های CRM با خودکارسازی گزارش‌ها و یادداشت‌های تماس، وارد کردن داده‌های شرکت و موارد دیگر، در وقت صاحبان مشاغل کوچک صرفه‌جویی می‌کنند.

2. فرآیندهای فروش را بهبود می بخشد

چه به تنهایی کار کنید یا یک تیم داشته باشید، یک CRM می تواند روند فروش شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. می‌توانید فرآیند جمع‌آوری سرنخ خود را خودکار کنید و برای پاسخگویی سریع، سرنخ‌ها را به نمایندگان فروش اختصاص دهید. با ویژگی‌هایی مانند مدیریت خط لوله، یادآوری‌های قرار ملاقات، و تقویم‌های قابل رزرو، می‌توانید چرخه فروش خود را کوتاه کنید و نسبت سرنخ به فروش خود را افزایش دهید.

2. افزایش تعامل و حفظ مشتری

وقتی یک فروش انجام دادید، کارتان متوقف نمی‌شود. می‌توانید با تسهیل ورود و پاسخ به پرسش‌های رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری در یک مکان، تعامل مشتری را ارتقا دهید. گفتگوی شما با مشتریان باید پس از ثبت نام آنها ادامه یابد و زمانی که زمان تمدید و فروش مجدد فرا رسید، آماده خواهید بود.

3. دید و بینش را به دست آورید

پاداش استفاده مداوم شما از CRM، داده هایی است که از آن به دست می آورید. با گزارش‌دهی مبتنی بر فعالیت و شاخص‌های کلیدی عملکرد، اطلاعاتی در مورد فرآیند فروش خود دریافت کنید. با پیش‌بینی فروش، دقیقاً می‌دانید که درآمدتان برای ماه یا سه ماهه آینده کجاست. همچنین می‌توانید مخاطبان خود را با ابزارهای بازاریابی و هوش مصنوعی برای هوش و تصمیم‌گیری بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

در CRM برای مشاغل کوچک به دنبال چه چیزی باشید

انواع نرم افزارهای CRM در بازار وجود دارد، و غربال کردن آنها می تواند بسیار دشوار باشد. به عنوان یک شرکت کوچک، مهم است که با زنگ‌ها و سوت‌هایی که با بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری در سطح سازمانی ارائه می‌شوند، پرت نشوید.

شما به سیستمی نیاز دارید که بازاریابی، فروش و خدمات را به طور یکپارچه یکپارچه کند. شما به یک رابط کاربری آسان نیاز دارید که هر کارمند جدیدی بتواند بدون چند روز آموزش وارد آن شود و از آن استفاده کند. شما به یک تیم پشتیبانی پاسخگو نیاز دارید که پشتیبان شما باشد، زیرا آنها می دانند که شما بخش فناوری اطلاعات برای تماس ندارید.

هنگامی که سیستم های CRM را ارزیابی می کنید، به دنبال این شش ویژگی برای بهینه سازی کسب و کار کوچک خود باشید.

تماس با مدیریت

عملکرد اصلی یک CRM توانایی ذخیره و سازماندهی داده های مشتری در داخل سیستم، با فیلدهای قابل تنظیم متناسب با نیازهای شما است. شما باید بتوانید در یک لحظه اطلاعات یک مخاطب و شرکت را جمع آوری کنید و سابقه تماس کامل خود را با آن فرد مشاهده کنید.

ویژگی‌های مدیریت تماس همچنین باید به شما این امکان را بدهد که از داخل سیستم با مشتری تماس بگیرید تا به مشکلات مربوط به خدمات مشتری رسیدگی کنید یا در زمان تمدید تماس بگیرید.

اتوماسیون بازاریابی

از آنجایی که بهترین CRMها دیدی یکپارچه از تمام تماس‌هایی که مشتریان بالقوه شما با برند شما دارند به شما می‌دهند، به دنبال راه‌حلی برای CRM باشید که اتوماسیون بازاریابی را ادغام کند. ادغام ایمیل مارکتینگ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات با فرآیند فروش شما، نیاز به نرم افزارهای متعدد را از بین می برد.

مدیریت خط لوله

یک CRM کمک می‌کند تا فروش کسب‌وکار کوچک شما را از حالت واکنشی به فعالانه تبدیل کند. بسیاری از CRMها ابزارهای جمع آوری و امتیازدهی سرنخ دارند که با یادآوری و هوشمندی سرنخ، تخصیص سرنخ ها به نمایندگان فروش را خودکار می کند.

هنگامی که یک سرنخ وارد شد، می‌توانید با پیشنهادهای ایمیل، برنامه‌ریزی تقویم، و پیشنهادات و مدیریت قرارداد برای امضای قرارداد. در هر لحظه، می‌توانید با داشبوردها و پیش‌بینی فروش، خط لوله خود را بدانید.

ادغام ها

در حالی که CRMها دارای ویژگی‌های باورنکردنی بیشتری هستند، همچنان ممکن است ابزارهای انتخابی خود را حفظ کنید یا عملیات خود را در مراحل مختلف افزایش دهید. این انتخاب شماست که یک پشته فناوری بسازید که مناسب سبک کاری شما باشد.

به دنبال نرم‌افزار CRM باشید که با ابزارهای موجود شما کار می‌کند، مانند QuickBooks، Google Workspace، یا Microsoft 365. می‌توانید به استفاده از ابزارهایی که دوست دارید، مانند Zoom، Asana، یا MailChimp ادامه دهید، یا اگر چنین است، CRM خود را از صندوق ورودی خود مدیریت کنید. جایی که بیشترین زمان را سپری می کنید.

پشتیبانی مشتری

زمانی که بخش فناوری اطلاعات ندارید، داشتن پشتیبانی برای هرگونه سؤال مربوط به نصب یا عیب‌یابی که ممکن است با آن مواجه شوید ضروری است. به دنبال فروشنده ای با پشتیبانی از تلفن، ایمیل یا چت بگردید – از هر کدام که بیشتر استفاده کنید.

نرم افزار با جوامع کاربری قوی نیز برای یادگیری از همتایان در انجمن ها بسیار ارزشمند است.

مقیاس پذیری

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، هنگام بررسی هر نرم‌افزار جدید، احتمالاً بودجه مورد توجه قرار می‌گیرد. از آنجایی که اکثر کسب و کارهای کوچک به عملکرد CRM متورم نیاز ندارند، به دنبال ابزاری با نقطه ورود قوی اما اساسی باشید که بتواند به اندازه شما مقیاس شود.

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک در سال 2023

تا کنون، باید درک اولیه ای از اینکه CRM چیست و چه می کند داشته باشید. بیایید به اصل موضوع بپردازیم: کدام نرم افزار می تواند کالاها را برای مشاغل کوچک ارائه دهد.

1. HubSpot CRM

HubSpot CRM تمام اطلاعات تماس مورد نیاز شما را در یک مکان ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های فروش را در زمان واقعی پیگیری و تجزیه و تحلیل کنید. همراه با مجموعه بازاریابی HubSpot، می‌توانید کل کمپین‌های بازاریابی را از نرم‌افزار اجرا کنید، از جمله بازاریابی ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، صفحات فرود سفارشی، و فرم‌هایی برای جذب مشتریان.

HubSpot CRM به شما دید واضحی از خط لوله فروش شما می‌دهد و به طور موثر به شما امکان می‌دهد کل عملیات بازاریابی خود را از پلتفرم اجرا کنید و یک سفر انتخاب‌شده کاربر ایجاد کنید.

شروع به کار با CRM رایگان.

پبرنج: رایگان

2. CRM کمتر آزاردهنده

منبع تصویر

با نامی مانند CRM کمتر آزاردهنده، این ارائه‌دهنده نرم‌افزار نقاط دردسر کسب‌وکارهای کوچک را با نرم‌افزارهای تجاری درک می‌کند. CRM کمتر آزاردهنده از سال 2009 متعلق به خانواده است، قیمت گذاری و رابط کاربری ساده خود را برای مشاغل کوچک و صاحبان مشاغل انفرادی طراحی می کند.

با استفاده از این ابزار، می توانید اطلاعات تماس و یادداشت های خود را در یک نگاه مشاهده کنید و هر فیلد سفارشی مورد نیاز خود را اضافه کنید. سرنخ ها، خط لوله، و تقویم خود را به راحتی در هر دستگاهی مدیریت کنید تا هرگز فرصتی را از دست ندهید.

قیمت: 15 دلار در ماه برای هر کاربر

3. SuiteDash

منبع تصویر

SuiteDash یک نمای مشتری محور از سفر مشتری ارائه می دهد، پیشنهادات و پورتال های سفارشی ایجاد می کند که به مدیریت مشتری شما رنگ سفید اضافه می کند. علاوه بر ابزارهای استاندارد CRM، SuiteDash فرم ساز، تخمین‌ها، زمان‌بندی قرار ملاقات، نصب سفارشی و مدیریت اسناد را به گردش کار شما ارائه می‌دهد.

قیمت: 19 دلار در ماه برای هر کاربر

4. CRM فروش دوشنبه تا Monday.com

منبع تصویر

آیا شما فردی بصری هستید؟ دوشنبه Sales CRM به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه را از مرحله به مرحله بکشید و رها کنید و خط لوله خود را با یک نگاه رنگارنگ مشاهده کنید. ابتدا برای فروش طراحی شده است، با نمودارهای قیف و پیش‌بینی معاملات دقیقاً می‌دانید که در کجا قرار دارید.

همچنین می‌توانید با ویژگی‌های اتوماسیون دوشنبه Sales CRM در زمان صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، وقتی یک سرنخ وارد می‌شود، می‌توانید آن را به‌طور خودکار به یک نماینده فروش اختصاص دهید، یک ایمیل خودکار ارسال کنید، یا یادآوری‌هایی برای تماس‌های آینده ارسال کنید.

قیمت: 30 دلار در ماه برای سه کاربر

5. Salesflare

منبع تصویر

دوست دارید چیزهای کوچک را خودکار کنید؟ Salesflare یک CRM هوشمند برای مشاغل کوچک است که به صندوق پستی، تقویم، لینکدین و … شما متصل می شود و به طور خودکار تشخیص می دهد که در کدام شرکت با چه کسی در تماس هستید.

CRM برای فروش B2B ساخته شده است و این چیزی است که در آن برتری دارد. جدول‌های زمانی تمام تعاملات شما با یک شرکت را جمع‌آوری می‌کند، آن را با اطلاعات حیاتی غنی می‌کند، … Salesflare حتی می‌تواند ایمیل‌های تجاری را پیدا کند، امضاهای ایمیل را اسکن کند، و دنباله‌های ایمیل خودکار ارسال کند.

قیمت29 دلار در ماه برای هر کاربر

6. Bigin توسط Zoho CRM

منبع تصویر

Bigin مانند برادر کوچک Zoho CRM، یکی از پیشروان صنعت نرم افزار CRM است. بنابراین، چرا Bigin را به جای Zoho CRM انتخاب کنید؟ Bigin شامل کارکردهای اساسی است که تیم های کوچک به آن نیاز دارند و برای مشاغل کوچک قیمت گذاری شده است.

پیمایش رابط کاربری ساده است، با تنظیمات حساب کاربری که می‌تواند در کمتر از 30 دقیقه تکمیل شود. کاربران می‌توانند خطوط لوله ایجاد کنند، مخاطبین را مدیریت کنند، و تماس‌ها و ایمیل‌هایی را از داخل پلتفرم برقرار کنند.

Bigin به‌طور یکپارچه با برنامه‌های اکوسیستم Zoho مانند Zoho Forms و Zoho Desk ادغام می‌شود. و در صورت نیاز، می‌توانید بدون مشکل به Zoho CRM ارتقا دهید.

قیمت: رایگان

7. ActiveCampaign

منبع تصویر

ActiveCampaign یک CRM، اتوماسیون بازاریابی و بازاریابی ایمیلی را در یک پلتفرم ترکیب می کند. در بخش فروش، کاربران می‌توانند سرنخ‌ها را جمع‌آوری کرده و امتیاز دهند، خط لوله خود را مدیریت کنند، و مدیریت وظایف و گزارش‌دهی را انجام دهند.

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنند تا کل سفر مشتری خود را مانند یک کسب‌وکار بزرگ با تقسیم‌بندی، بازاریابی ایمیلی، متن و الگوهای گردش کار مدیریت کنند. برخی از برنامه‌های ActiveCampaign شامل قابلیت اتوماسیون پیشرفته و ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند تجزیه و تحلیل احساسات و احتمال برد هستند.

قیمت: 19 دلار در ماه برای هر کاربر

8. Pipedrive

منبع تصویر

Pipedrive یک CRM بصری و بصری است که توسط متخصصان فروش ساخته شده است که می‌خواهند روشی بهتر برای مدیریت داده‌های تماس و گردش کار خود داشته باشند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند خطوط لوله بصری و پیش‌بینی فروش ایجاد کنند، کمپین‌های ایمیل ارسال کنند و قراردادها را با چند کلیک ساده مدیریت کنند.

از آنجایی که ممکن است زمان زیادی را پشت میز خود سپری نکنید، داشتن گزینه تلفن همراه مهم است. برنامه تلفن همراه Pipedrive به شما امکان می‌دهد به داده‌های مخاطب خود دسترسی داشته باشید، فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی کنید، و از برنامه‌ای که در CRM ردیابی می‌شود، تماس برقرار کنید.

قیمت: 14.90 دلار در ماه برای هر کاربر

9. Freshsales توسط FreshWorks

منبع تصویر< /a>

Freshsales CRM خود را به عنوان «ابزار واحدی توصیف می‌کند که تمام فرآیندهای کسب‌وکار شما را از فروش گرفته تا بازاریابی و مدیریت داده‌ها را متحد می‌کند». با Freshsales، می‌توانید داده‌های مشتری خود را یکسان کنید، فرآیند فروش خود را مشاهده کنید، و با سفرهای بازاریابی ایمیلی، مشتریان بالقوه خود را از طریق خط لوله هدایت کنید.

امتیاز پیش‌بینی به شما کمک می‌کند مخاطبین اولویت‌دار را شناسایی کرده و تعامل را بدون کار اضافی شخصی‌سازی کنید.

قیمت: 15 دلار در ماه در هر ماه کاربر

10. زیبا

منبع تصویر

اگر در صندوق ورودی و پیام‌رسانی لینکدین خود زندگی می‌کنید، راه بهتری برای متحد کردن و سازماندهی ارتباط شما وجود دارد. Nimble یک ابزار مدیریت روابط است که برای مشاغل کوچک و افراد انفرادی طراحی شده است.

با مرورگر و برنامه افزودنی صندوق ورودی، می‌توانید CRM خود را به هر صفحه‌ای در وب که در آن کار می‌کنید ببرید. Nimble اطلاعات نمایه اجتماعی و داده‌های مخاطبین شما را پیدا می‌کند، خط لوله شما را مدیریت می‌کند و شما را با داشبوردها و یادآوری‌های فعالیت سازماندهی می‌کند.

قیمت: 24.90 دلار در ماه برای هر کاربر< /p>

11. موارد ضروری Salesforce

منبع تصویر< /a>

اگر در تجارت هستید، اجتناب از Salesforce غیرممکن است. احتمالاً درباره CRM Salesforce و ابرهای فروش و بازاریابی شنیده‌اید – اما آیا می‌دانستید که آنها یک نسخه کاهش یافته برای مشاغل کوچک دارند؟

Salesforce Essentials مالکان کسب‌وکارهای کوچک را با ارائه فقط اصول اولیه در یک راه‌حل خارج از جعبه برای ردیابی و مدیریت مخاطبین و اتصال چندین کانال پشتیبانی به یک کانال، از صفحه‌گسترده‌ها نجات می‌دهد.

قیمت: 125 دلار برای پنج کاربر

چگونه بهترین CRM را برای کسب و کار کوچک خود پیدا کنید

در حالی که ما پاسخی مغرضانه به بهترین CRM برای مشاغل کوچک داریم، حقیقت این است که بهترین CRM به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. برای شناسایی بهترین راه حل نرم افزاری برای کسب و کار خود، این مراحل را دنبال کنید.

  • از خود بپرسید که مهمترین نقاط درد شما چیست؟ چه مشکلی را می خواهید حل کنید؟
  • از خود بپرسید که می خواهید یک CRM چه ارزش افزوده ای اضافه کند (به عنوان مثال، صرفه جویی در زمان، تعامل مشتری، درآمد).
  • نظرات کاربران را برای نرم افزار مورد نظر خود بخوانید.
  • یک نسخه نمایشی نرم افزار را تکمیل کنید.
  • یک نسخه آزمایشی یا حساب کاربری رایگان را تکمیل کنید. مخاطبین و پروژه های آزمایشی را تنظیم کنید و از تیم خود بخواهید که شرکت کنند.

شروع به کار

CRMها برای هر کسب و کاری که به دنبال ساده کردن عملیات خود، بهبود کارایی و بهبود روابط با مشتری است، ضروری است. با متمرکز کردن داده‌های مشتری، یک CRM به کسب‌وکارهای کوچک این امکان را می‌دهد تا به طور مؤثر خط لوله فروش خود را مدیریت کنند و تجربیات شخصی‌سازی شده را برای مشتریان ارائه کنند.

با استفاده از قدرت فناوری، می توانید با شرکت های بزرگتر رقابت کنید و به اهداف خود برسید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل