29 نوع رویدادهای محرک و نحوه ردیابی آنها

29 نوع رویدادهای محرک و نحوه ردیابی آنها

زمان بندی همه چیز در فروش است. به همین دلیل است که تشخیص رویدادهای ماشه کلید موفقیت است.

اشتباه گرفتن این مرحله مهم می تواند به معنای تفاوت بین بستن معامله یا رد شدن باشد.

در این مقاله، رویداد محرک چیست، چرا آنها مهم هستند و مثال‌هایی ارائه می‌کنیم که می‌توانید در استراتژی فروش خود اعمال کنید.

پرش به:

گاهی اوقات “سیگنال خرید” نامیده می‌شود، رویداد محرک فروش، اقدام یا رویدادی است که فرصت فروش را ایجاد می‌کند. اینها می تواند تغییرات صنعت، اعلام دور جدید بودجه، ادغام، یا احتمال دریافت نقش جدید باشد.

به طور کلی، هر تغییر صنعتی را می توان به عنوان یک رویداد محرک در نظر گرفت و نشان دهنده کانالی برای فروش است. به همین دلیل است که گاهی اوقات تشخیص تفاوت دشوار است.

چرا رویدادهای ماشه مهم هستند

فروش یک حرفه حساس به زمان است. شما فقط یک فرصت کوچک برای فروش دارید، بنابراین مهم است که هنگام باز شدن از آن استفاده کنید. رویدادهای محرک را به عنوان فرصتی برای انجام این کار در نظر بگیرید.

اگر بلافاصله پس از خرید یک محصول رقابتی با مشتری بالقوه تماس بگیرید، آنها گاز نخواهند گرفت.

اما اگر متوجه شدید که آنها در بازار برای یک فروشنده جدید هستند، می توانید قبل از شروع تحقیق با مشتری خود تماس بگیرید، که تضمین می کند پیام شما با علاقه بسیار بیشتری دریافت می شود. این یک فرصت بهینه برای فروش است.

ردیابی رویدادهای آغازگر

با تعداد بی‌شماری از مواردی که می‌توانند به عنوان یک رویداد محرک در نظر گرفته شوند، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می‌توانید با همه آنها همراه باشید. خوشبختانه چند مکان وجود دارد که می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید که به شما کمک می‌کنند این رویدادها را هنگام رسیدن آنها کشف کنید.

رویدادهای راه‌اندازی فروش را با:

ردیابی کنید

  • تماس‌های درآمد: تماس‌های کسب درآمد برای عموم آزاد است. این تماس‌های فصلی می‌تواند به فروشندگان نگاهی به عملکرد شرکت‌های سهامی عام و انتظارات آتی داشته باشد. می‌توانید بخش روابط با سرمایه‌گذار شرکت را در وب‌سایت آن‌ها برای شماره بررسی کنید.
  • پرونده های SEC: اگر به شرکت های سهامی عام می فروشید، صورت های مالی آنها را که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال می شود، بررسی کنید. این صورت‌های مالی می‌توانند به شما کمک کنند تا وضعیت مالی شرکت را تعیین کنید و اینکه آیا آنها توانایی خرید محصولات یا خدمات شما را دارند یا خیر.
  • هشدارهای LinkedIn: از تغییرات احتمالی پرسنل با هشدارهای LinkedIn. هشدارهایی را برای باز بودن موقعیت ها در یک شرکت خاص تنظیم کنید. اینها می توانند به عنوان دریچه ای برای دسترسی شما باشند.
  • Google Alerts: Google به شما امکان می‌دهد ردیابی کنید هر زمان که کلمات کلیدی خاصی ذکر می شود. هشدارهایی را برای نام‌های احتمالی یا نام‌های کسب‌وکار تنظیم کنید و هر زمان که در اخبار روی وب ذکر شد از آنها مطلع شوید.
  • خبرنامه‌های صنعت: همگام با اخبار صنعت واقعاً می‌تواند نتیجه دهد. این خبرنامه ها اغلب مملو از رویدادهای محرک احتمالی هستند و همچنین شما را در مورد تغییرات صنعت مطلع می کنند.
  • ابزارهای گوش دادن اجتماعی: اگر شخصی در مورد شما یا کسب و کار شما به صورت آنلاین صحبت می کند، ابزارهای شنیداری اجتماعی می توانند به شما اطلاع دهند. ابزارهایی مانند Buffer و Hootsuite می‌توانند به شما کمک کنند اطلاعات جمع‌آوری‌شده را ردیابی و اطلاعات بینش دریافت کنید.

باید کانال‌های مناسبی را تنظیم کنید تا تغییرات گاهی آشکار و گاهی ظریف را شناسایی کنید که می‌تواند یک تماس سرد را گرم کند.

پس رویدادهای محرک فروش چگونه به نظر می رسند؟ در اینجا 30 نمونه از این رویدادهای ارزشمند و جایی که می توانید آنها را ردیابی کنید، آورده شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل