بهترین 10 هوش مصنوعی مکالمه ای برای فروش
کلمات مناسب همیشه آسان به دست نمی آیند. حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد تا یک ایمیل جمع شود. خوشبختانه، هوش مصنوعی برای آن وجود دارد.
در اینجا ده بهترین ابزار هوش مصنوعی مکالمه برای فروش آورده شده است.
در این مقاله:
هوش مصنوعی محاوره ای چیست؟
هوش مصنوعی مکالمه ای هوش مصنوعی (AI) است که پردازش و مکالمات شبیه انسان ایجاد می کند.
تجار معمولاً از هوش مصنوعی مکالمه ای در چت بات ها استفاده می کنند. و بسیاری از خانه ها از هوش مصنوعی مکالمه ای به شکل الکسا یا سیری استفاده می کنند. این ابزارهای هوش مصنوعی مکالمه ای می توانند ورودی دستورات را پردازش کنند و پاسخی را به روشی که شما قابل درک باشید ارائه دهند.
هوش مصنوعی مکالمه برای نوشتن محتوا، ایمیل ها، صفحات وب سایت و موارد دیگر به اندازه کافی پیچیده است. کسانی که از هوش مصنوعی محاوره ای در فروش استفاده می کنند، کارایی بیشتری را گزارش می دهند.
چگونه هوش مصنوعی مکالمه می تواند از فروش سودمند باشد
راه اصلی که هوش مصنوعی محاوره ای به فروش می رسد، زمان است. هنگامی که یاد گرفتید که چگونه فرآیندهای هوش مصنوعی را در عملیات خود ادغام کنید، زمان بیشتری برای کارهایی که دوست دارید خواهید داشت. در یک نظرسنجی اخیر، 82٪ از متخصصان فروش موافق یا کاملاً موافق بودند اینکه هوش مصنوعی به آنها زمان بیشتری را برای کار روی بخشهایی از شغلشان که بیشتر از همه از آن لذت میبردند، میداد.
در اینجا چهار مزیت اصلی استفاده از هوش مصنوعی محاوره ای در فروش آورده شده است.
کارهای روتین سریعتر تکمیل می شوند
هوش مصنوعی مکالمه زبان طبیعی را پردازش می کند و “درک” می کند. میتوانید از رباتهای هوش مصنوعی مکالمه بخواهید که به شما در تکمیل وظایف کمک کنند.
برای مثال، در HubSpot CRM، میتوانید از هوش مصنوعی یکپارچه بخواهید تا کارهای معمول را برای شما انجام دهد. ChatSpot HubSpot میتواند هر کاری را که قبلاً انجام میدهید انجام دهد، اما سریعتر — یک درخواست ساده از ChatSpot، و شما میتوانید به نقطه پایانی درخواست خود برسید. به جای کلیک کردن برای رسیدن به گزارش، ChatSpot آن را مستقیماً به شما تحویل می دهد.
ChatSpot یک فرآیند را برای کاربران ماهر سرعت میبخشد و برای اعضای جدید تیم، آموزش HubSpot و فرآیندهای نصب کوتاهتر میشود زیرا ChatSpot میتواند کارهای زیادی را با یک درخواست ساده انجام دهد.
زمان بیشتر
وقتی برخی از گردشهای کاری خود را با استفاده از هوش مصنوعی خودکار کردید، زمان بیشتری خواهید داشت. اتوماسیون با هوش مصنوعی چیزی است که باید پذیرفت. برخی از کارها از اتوماسیون سود می برند زیرا نیازی به لمس انسانی ندارند. از آنجایی که شما مقداری از کار را از روی بشقاب تیم کنار میگذارید، آنها با انرژی و اشتیاق بیشتری به کارهایی که به آنها نیاز دارند نزدیک میشوند.
یادداشت برداری جلسه نمونه ای عالی از هوش مصنوعی است که به خوبی انجام شده است. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند جلسات شما را به متن رونویسی کرده و ایمیل هایی برای ارسال آنها ایجاد کنند. یادداشتبردار هوش مصنوعی شما از ثبت جزئیات مهم عقب نمیماند یا فراموش نمیکند.
ابزارهایی مانند Otter برای این کار عالی هستند.
مشکلات پشتیبانی مشتری کمتر
رباتهای چت هوش مصنوعی میتوانند به سؤالات مشتری پاسخ دهند و به مشتری شما اجازه دهند برای خدمت به خود در حالی که ربات چت ممکن است نتواند به همه چیز پاسخ دهد، وضعیت هوش مصنوعی HubSpot نظرسنجی نشان داد که دستیاران خدمات مشتری دو ساعت در روز با استفاده از ربات چت صرفه جویی می کنند.
مکالمات ربات چت شما را می توان برای بهبودهای آینده تجزیه و تحلیل کرد. فروش می تواند به سؤالات متداول در طول فرآیند فروش پاسخ دهد تا به مدیریت انتظارات و کاهش سردرگمی یا شکایاتی که پس از فروش رخ می دهد کمک کند.
تغذیه سرب بهبود یافته
تغییر رهبری شما می تواند بدون نیاز به انجام کاری تیم شما بهبود یابد و افزایش یابد. هوش مصنوعی مکالمهای میتواند ایمیلها و محتوای بهتری تولید کند که میتوانید از آنها برای پرورش و ارسال به مشتریان احتمالی خود استفاده کنید.
چه بهتر این است که، در ترکیب با سایر اشکال هوش مصنوعی، دقیقاً میدانید که بهترین زمان ارسال ایمیل بعدی یا تکمیل عمل بعدی و در چه زمانی است.
شما میتوانید هوش مصنوعی را در فرآیند پرورش سرنخ ادغام کنید تا هوش مصنوعی وظایف خاص و کماهمیتتری را انجام دهد و به شما این امکان را میدهد که انرژی خود را روی سرنخهایی متمرکز کنید که به احتمال زیاد تبدیل میشوند.
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی مکالمه برای تیم های فروش
در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که توجه ما را جلب می کند، بنابراین ما برای شما تحقیقاتی انجام داده ایم.
در اینجا ده مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی محاوره ای برای فروش همراه با یادداشت هایی در مورد قیمت گذاری، آنچه ما در مورد آنها دوست داریم و بهترین آنها برای چه کسانی هستند آورده شده است. بهعلاوه، برخی از بینشهای متخصصان فروش که قبلاً آنها را دوست دارند.
1. ChatSpot
برای تیمهایی که قبلاً از HubSpot استفاده میکنند، ChatSpot وظایف را انجام میدهد و آنها را سریعتر میکند. میتوانید از ChatSpot بخواهید که کارهای سنگین را از طریق هوش مصنوعی مکالمه انجام دهد.
برای مثال، میتوانید از ChatSpot بخواهید که گزارش فصلی شما را با دادههای جمعآوریشده به روشی خاص ارائه کند – برای مثال، بهطور مثال بر اساس کشور خلاصه شده است. برای تیمهای فروش که قبلاً با ChatSpot آشنا هستند، زمان لازم برای تکمیل کارها کوتاه شده است.
اعضای ارشد تیم میتوانند نمونههای فوری برای اشتراکگذاری با اعضای تیم کوچک ایجاد کنند تا بتوان وظایف را در سراسر تیم به اشتراک گذاشت.
بهعلاوه، آموزش در HubSpot برای اعضای جدید تیم آسانتر شد زیرا ChatSpot میتواند برخی از وظایف مورد نیاز را انجام دهد. نیازی نیست که به همه آموزش دهید که همه چیز دقیقاً کجاست، زیرا ChatSpot میتواند بسیاری از جستجوها را برای شما انجام دهد.
در نهایت، برای اعضای پرمشغله تیم یا کارکنان ارشد، میتوانید با درخواست از ChatSpot برای ارائه خلاصهای به شما، ببینید که یک حساب در کجا قرار دارد. یک بار دیگر، هوش مصنوعی مکالمه در زمان زیادی صرفه جویی می کند زیرا برای ساختن تصویری از جایی که در آن قرار دارد، نیازی به بررسی دستی سابقه حساب ندارید.
آنچه ما دوست داریم: ChatSpot به شما امکان میدهد هر کاری را در HubSpot انجام دهید، اما سریعتر.
بهترین برای: تیم های فروش با استفاده از HubSpot
قیمت: رایگان برای کاربران HubSpot.
2. Otter.ai
ابزارهای هوش مصنوعی مکالمه مانند Otter.ai صدا ضبط میکنند، یادداشت مینویسند، اسلاید میگیرند، و تولید میکنند. خلاصه ها این امر زمان صرف شده در جلسات و مدیریت پس از جلسه را کاهش می دهد. تیم شما را آزاد میکند تا بهترین خودشان برای مشتریان شما باشند.
با صرفهجویی در زمان، تیم شما میتواند برای مشتریان شما بیشتر در دسترس باشد و وقت خود را صرف ایجاد یک پیشنهاد روحانگیزتر یا غواصی عمیق در نیازهای واقعی مشتریان احتمالی شما کند.
بتان وینسنت، بنیانگذار Open Velocity، از Otter.ai برای خلاصه کردن تماس های خود استفاده می کند.
او میگوید: «شایان ذکر است که ما این کار را فقط در تماسهای فروش اولیه انجام میدهیم، زیرا این به ما کمک میکند تا بقیه اعضای تیم را با چالشها و نیازهای مشتری بهروز نگه داریم. “این به ما امکان می دهد در تخصیص مشاور مناسب بسیار پاسخگوتر باشیم و همچنین اطمینان حاصل کنیم که همه از روندهای موجود در بازار خود آگاه هستیم. این واقعا صلاحیت و اکتشاف اولیه را سرعت می بخشد.”
زمانی که تیمهای فروش روی کارها صرفهجویی میکنند بهتر است در جای دیگری صرف شود. وینسنت ادامه میدهد: «این اوقات فراغت به پیشنهادات ما اضافه میشود، زیرا ما همیشه میخواهیم عمیقتر به درک شرایط تجاری و بازار مشتری خود برویم. این نوع تجزیه و تحلیل کیفی چیزی است که هوش مصنوعی هنوز نمی تواند آن را تکرار کند – بنابراین ما سعی می کنیم وقت خود را در زمینه هایی بگذاریم که انسان ها می توانند ارزش اضافه کنند.”
چیزی که ما دوست داریم: Otter.ai کارهایی را انجام میدهد که نیازی به کمک انسانی ندارند، و به تیم شما فرصت بیشتری میدهد تا خلاقیت و تحلیل کیفی را که هوش مصنوعی نمیتواند انجام دهد، اضافه کند.
بهترین برای: ضبط رونوشت جلسات
قیمت: شما 300 دقیقه رونویسی ماهانه با 30 دقیقه در هر مکالمه رایگان دریافت میکنید. سپس، میتوانید به یک حساب حرفهای با 16.99 دلار ماهانه یا یک حساب تجاری با 30 دلار در ماه مقیاس کنید.
3. ChatGPT
هوش مصنوعی محاورهای در فروش میتواند ایمیل را از ساده به جلب توجه تغییر دهد.
کالین پیرسون، مدیر توسعه تجارت بریتانیا در StudySmarter، عمدتاً از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل استفاده میکند.
«این مهم است که توجه افراد را جلب کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات مربوطه پوشش داده شده است. پیرسون میگوید، میتوانم از ChatGPT بخواهم که یک ایمیل با فراخوان برای اقدام بنویسد. “در ابتدا، نتایج کلی بود، اما اکنون که شرکت ما بیشتر از آن استفاده می کند، اطلاعات بیشتری درباره ما کسب کرده است و نتایج مرتبط تر است. “
پیرسون میافزاید، “با این وجود، من همیشه محتوا را با صدای خودم بازنویسی میکنم و واقعاً از آن برای ایدهها و الگوها به جای مقاله تمامشده استفاده میکنم، اما به شکلگیری ایدهها کمک میکند، و در قالببندی متن واقعاً خوب است.”
>
همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، با ادغام AIPRM، تیمهای فروش با استفاده از ChatGPT میتوانند از بین الگوهای آزمایش شده و آزمایش شده برای ChatGPT انتخاب کنند. این یک افزودنی عالی برای کسانی است که هوش مصنوعی را بررسی می کنند و به دنبال کشف قابلیت های آن هستند.
آنچه ما دوست داریم: ChatGPT دروازه ای برای ورود به هوش مصنوعی است. از آنجایی که رایگان است، همه باید آن را امتحان کنند.
بهترین برای: احساس هوش مصنوعی
قیمت: استفاده از نسخههای قبلی رایگان و فقط ۲۰ دلار ماهانه برای حرفهای.
4. محتوا دستیار
با کلیک یک دکمه، با استفاده از هوش مصنوعی مانند دستیار محتوا، میتوانید لحن محتوایی را که نوشتهاید ویرایش کنید تا مطمئن شوید پیام مورد نظرتان به مشتریان بالقوه شما میرسد.
در فروش، همیشه آنچه می گویید مهم نیست، بلکه نحوه بیان آن مهم است. در هر حرفه فروش زمانی فرا می رسد که باید کلمات خود را با دقت انتخاب کنید، به خصوص اگر برای یک شغل بسیار رقابتی یا برای مشتری احتمالی که واقعاً به متقاعد کردن نیاز دارد، رقابت می کنید.
در پایان یک روز طولانی، گرفتن لحن درست ممکن است سخت باشد، اما هوش مصنوعی برای آن وجود دارد. دستیار محتوای HubSpot به شما کمک می کند یک ایمیل یا صفحه فروش عالی ایجاد کنید.
آنچه ما دوست داریم: دستیار محتوا در رابطی که در حال حاضر با آن کار میکنید کار میکند، بنابراین میتوانید تمرکز خود را به جای تغییر بین پنجرهها و برنامهها حفظ کنید.
بهترین برای: تیمهای فروش با استفاده از HubSpot
قیمت: رایگان برای کاربران HubSpot.
5. Spoke.ai
Spoke.ai مکالمات در Slack را آسان تر می کند. این ابزار به خلاصه کردن آنچه که در Slack رخ داده است کمک میکند و به شما کمک میکند پیامهای ضروری را در اولویت قرار دهید. کاربران نیازی به خواندن رشته های نامربوط ندارند و می توانند به پیام های مهم پاسخ دهند.
آنچه ما دوست داریم: Spoke.ai برای خلاصه و اولویت بندی با Slack ادغام می شود.
بهترین برای: تیم هایی که از Slack استفاده می کنند
قیمت: Spoke.ai برای خلاصه کردن Slack رایگان است. قیمتهای سفارشی بسته به نیاز موجود است.
6. Copy.ai
پیوند به تصویر در درایو.< /a>
Copy.ai یکی دیگر از ابزارهای مکالمه هوش مصنوعی است که می تواند به تولید محتوای جذاب کمک کند.< /p>
تیمهای فروش میتوانند از Copy.ai برای ایجاد خطوط موضوع ایمیل جذاب، ایجاد صفحات فرود جذاب، یا تشویق به تبدیل وبسایت، مانند دانلود، استفاده کنند. Copy.ai دارای مجموعه ای چشمگیر از کاربران، از جمله Survey Monkey، Zoom، Salesforce، و موارد دیگر است.
آنچه ما دوست داریم: Copy.ai میتواند به تولید انواع محتوایی که به فروش کمک میکند، از جمله ایمیلها، پستهای رسانههای اجتماعی، کپیهای تبلیغاتی، صفحات فرود و موارد دیگر کمک کند.
بهترین برای: تیم های فروش به دنبال خودکارسازی تولید محتوای جذاب
قیمت: می توانید ماهیانه 2000 کلمه را به صورت رایگان ایجاد کنید. برنامه های پولی از 36 دلار در ماه شروع می شود.
7. Salesken
هوش مصنوعی محاورهای
Salesken برای فروش، راهنماییهای بیدرنگ را در طول تعامل با مشتری ارائه میدهد. Salesken از داده های به روز استفاده می کند تا تشخیص دهد که آیا مشتری شما به آخرین پیشنهاد شما پاسخ مثبت می دهد یا خیر. نمایندگان فروش میتوانند فوراً برای تنظیم پیامها و نقاط صحبت خود برای بهبود نرخهای بسته کمک دریافت کنند.
Salesken احساسات مشتری را تجزیه و تحلیل میکند و به آن پاسخ میدهد و به ایجاد مکالمات متمرکز، جذاب و سازنده کمک میکند که منجر به بهبود نرخ تبدیل میشود.
چیزی که ما دوست داریم: کمک بیدرنگ Salesken میتواند به نمایندگان فروش کمک کند تا بهترین حرکت بعدی را بر اساس دادههای سریع و تجزیه و تحلیل احساسات انجام دهند.
بهترین برای: نمایندگان فروش با مشتری
قیمت: قیمت سفارشی بسته به نیاز شما در دسترس است.
8. Kindly.ai
Kindly.ai یک ربات چت متمایز است. چت ربات هوش مصنوعی مکالمه از تیمهای فروش پشتیبانی میکند زیرا میتواند مکالمات انسانمانندی ایجاد کند تا مشتریان بالقوه بتوانند از طریق وبسایت شما به خود خدمت کنند یا سؤالات متداول بپرسند.
ربات چت می تواند با استفاده از هوش مصنوعی توصیه های شخصی برای درک و پردازش درخواست های مشتری ارائه دهد. با یک چت ربات پیشرفته هوش مصنوعی، تیمهای فروش میتوانند برخی از بار کاری خود را کاهش دهند و به رباتهای گفتگو اجازه میدهند به درخواستهای ساده کمک کنند.
تجزیه و تحلیل چتها همچنین میتواند به تیمهای فروش کمک کند تا بفهمند مشتریان چه چیزی را نمیفهمند و بنابراین، چه چیزی را میتوان به پیامهای فروش اضافه کرد. تیمهای فروش همچنین درک درستی از مسائل رایجی که باید برای بهبود رضایت مشتری حل شوند، به دست خواهند آورد.
چیزی که ما دوست داریم: Kindly.ai میتواند پیامهای شخصیسازی شده و تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهد، زیرا میتواند مکالمههایی شبیه انسان ایجاد کند.
بهترین برای: تیمهای فروش که میخواهند مشتریان با گزینههای خودخدمت و خدمات مشتری توانمند شوند
قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.
9. OpenDialog
Opendialog.ai از قابلیتهای فروش پشتیبانی میکند برای ایجاد، مدیریت و بهینه سازی تجربیات گفتگوی غنی. این ابزار با کمک به فروشندگان که مکالمات خود را بر اساس نمایههای مشتری و تاریخچه تعامل تنظیم کنند، تعامل را بهبود میبخشد و نرخ تبدیل فروش را افزایش میدهد، و در نتیجه تجربه مشتری شخصیتر میشود.
آنچه ما دوست داریم: این ابزار دارای یک رابط کاربری آسان است.
بهترین برای: تیم های فروش که به دنبال بهبود تعاملات با مشتری هستند
قیمت: دمو رایگان موجود است.
10. ویرایشی
ویرایشی به تیمهای فروش اجازه میدهد تا با مشتریان بالقوه به نحو مؤثرتری تعامل داشته باشند. هوش مصنوعی مکالمهای آن قصد مشتری را درک میکند و به فروشها کمک میکند تا به پیامهای مشتری به طور مناسب و مؤثر پاسخ دهند تا نرخهای بسته را افزایش دهند.
آنچه دوست داریم: تحلیل احساسات Versational دارایی قدرتمندی برای تیمهای فروش است.
بهترین برای: تیمهای فروش که به دنبال بهبود دقت و سرعت پاسخدهی به مشتریان هستند
قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.
هوش مصنوعی مکالمه ای را امتحان کنید
هوش مصنوعی از همه جهات به سرعت در حال حرکت است. بنابراین کدام هوش مصنوعی را باید انتخاب کنید؟ چگونه فرآیندهای داخلی خود را تغییر خواهید داد؟
نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی کمکی به تجربه کاری بهتر، تیمی شاد و چشماندازهای مورد توجه بهتر است. باید از مزایای هوش مصنوعی استقبال کرد.
بسیاری از ابزارهای فهرستشده در بالا شامل آزمایشهای رایگان هستند، بنابراین یک علاقهمند دیگر به هوش مصنوعی را در تیم خود پیدا کنید، تقسیم کنید و غلبه کنید، و چند سیستم را امتحان کنید تا زمانی که سیستمهایی را که برای شما مناسب هستند را پیدا کنید.
منبع:hubspot