18 بهترین نرم افزار ردیابی فروش

18 بهترین نرم افزار ردیابی فروش

برای رسیدن به اهداف خود نیاز به پیگیری پیشرفت شما در طول مسیر دارد. مثل دویدن ماراتن است. اگر ندانید چقدر در حال دویدن هستید، نمی توانید تمرین کنید. به همین دلیل است که برای کمک به رسیدن به اهداف درآمدی خود به نرم افزار ردیابی فروش نیاز دارید.

نرم افزار مناسب می تواند به تیم فروش شما کمک کند تا استراتژی های خود را بهینه کند و معاملات بیشتری را ببندد. همچنین می‌دانید که کدام سرنخ‌ها را باید در اولویت قرار دهید.

این پست به بررسی 18 بسته نرم افزاری ردیابی فروش برتر می پردازد که امروزه در دسترس است تا به شما در انتخاب مورد مناسب برای تیم خود کمک کند. اما ابتدا، بیایید نحوه عملکرد نرم افزار ردیابی فروش را بررسی کنیم.

فهرست محتوا

نرم افزار ردیابی فروش چیست؟

نرم افزار ردیابی فروش به کسب و کارها کمک می کند اطلاعات مربوط به فعالیت های فروش خود را ردیابی، تجزیه و تحلیل و نظارت کنند. این نرم افزار اطلاعاتی را در مورد چشم انداز، وضعیت معاملات فعلی و سلامت خط لوله فروش به تیم های فروش ارائه می دهد.

بهترین نرم‌افزار ردیابی فروش، تیم‌های فروش را قادر می‌سازد تا نرخ بالاتری از معاملات را با میانگین ارزش بالاتر ببندند. همچنین به آنها اجازه می دهد تا به سرعت مشکلات خط لوله فروش را شناسایی و برطرف کنند.

نرم افزار ردیابی فروش همچنین تجزیه و تحلیل و KPIهای مفیدی را در اختیار مدیران قرار می دهد. سپس می توانید عملکرد اعضای تیم فروش را ردیابی، اندازه گیری و بهبود بخشید.

در نرم افزار ردیابی فروش به دنبال چه چیزی باشید؟

امروزه ده ها راه حل نرم افزاری ردیابی فروش موجود است. هر کدام دارای ترکیب متفاوتی از ویژگی ها هستند که می توانند به تیم فروش شما کمک کنند. با گزینه‌های بسیار، هنگام انتخاب یکی از گزینه‌ها برای کسب‌وکارتان، به راحتی می‌توان فلج تحلیل را احساس کرد.

با تمرکز بر هشت ویژگی اساسی زیر، جستجوی خود را آسان‌تر کنید.

1. نرخ تبدیل

نرخ تبدیل به شما می گوید که چند درصد از مشتریان شما به فروش تبدیل می شوند. این اطلاعات می تواند به شما در مورد سلامت خط لوله فروش شما بگوید. همچنین می توانید دریابید که کدام مناطق نیاز به بهبود دارند.

وقتی نرخ تبدیل خود را دانستید، می‌توانید فرآیند فروش خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. سعی کنید نرخ تبدیل خود را مطابق با استانداردهای صنعت یا حتی بالاتر از آن قرار دهید. سپس، میزان فروش اولیه، فرآیند پرورش سرنخ و سایر اجزای خط لوله فروش خود را تنظیم کنید. سپس می توانید اثربخشی تغییرات خود را اندازه گیری کنید.

هر نرم افزار ردیابی فروش را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که نرخ تبدیل شما را ردیابی می کند. این عدد حیاتی ترین معیار فروش است که باید بدانید.

2. ردیابی سرنخ

از آنجایی که سرنخ های جدید وارد خط لوله فروش شما می شوند، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدانید، شانس بیشتری برای تبدیل آنها خواهید داشت. نرم افزار بازاریابی فروش را انتخاب کنید که بتواند این سه اطلاعات کلیدی را ردیابی کند:

  1. اطلاعات اولیه. سرنخ های شما چه کسانی هستند؟ هرچه اطلاعات بیشتری در مورد سرنخ های خود ثبت کنید، احتمال اینکه بتوانید آنها را تبدیل کنید بیشتر می شود. نرم افزاری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد برای سرنخ های خود پروفایل بسازید. نام، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مربوطه را وارد کنید.
  2. فروش بر اساس منبع سرنخ. سرنخ های شما از کجا می آیند؟ با دانستن اینکه کدام کانال ها بیشترین سرنخ را تولید می کنند، می توانید منابع بازاریابی خود را بهتر به کار بگیرید. همچنین می‌توانید به طور مؤثرتری سرنخ‌ها را پرورش دهید.
  3. مرحله چرخه زندگی. کدام مرحله از سفر خریدار به بهترین نحو پیشروی شما را توصیف می کند؟ برخی از سرنخ ها نسبت به دیگران به خرید نزدیک تر هستند. نرم‌افزار ردیابی فروش را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد تا زمانی که خریدار در خط لوله شما حرکت می‌کند، ثبت کنید که در کدام مرحله از سفر خریدار قرار دارد.

هرچه بیشتر در مورد مشتریان بالقوه و سرنخ های خود بدانید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید آنها را ببندید. موثرترین نرم افزار ردیابی فروش به شما امکان می دهد اطلاعات زیادی در مورد هر سرنخ ثبت کنید. این اطلاعات می تواند توسط هر فردی در سازمان شما که به آن نیاز دارد مشاهده کند.

3. درآمد به ازای فروش

فروش یک چیز است. اینکه واقعاً چقدر درآمد دارد، چیز دیگری است. معیار درآمد به ازای فروش به شما امکان می دهد ارزش فروش فردی و کلی خود را درک کنید. اگر درآمد شرکت شما با نرخ تبدیل مطابقت ندارد، می‌دانید که وقت آن است که استراتژی خود را تنظیم کنید.

معیارهای درآمد به ازای فروش در صورتی مفید هستند که شرکت شما محصولات فردی زیادی ارائه دهد. با این اطلاعات، می‌توانید زمینه‌های فرصت‌ها و همچنین معاملات مشکل‌ساز را که بیش از ارزششان هزینه دارند، شناسایی کنید. معیار میانگین درآمد هر فروش همچنین یک نمای کلی سریع از قیمت فروش معمولی در یک یا چند بخش از کسب و کارتان را به شما ارائه می‌دهد.

4. پیش بینی فروش

پیش‌بینی فروش برای هر شرکتی ضروری است. نرم‌افزار ردیابی فروش مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا با جمع‌آوری حجم وسیعی از داده‌ها، پیش‌بینی‌های دقیقی از فروش داشته باشید. این پیش بینی ها می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا هر گونه رکود را پیش بینی کند و برای آن آماده شود. همچنین می‌توانید ظرفیت را افزایش دهید تا از افزایش‌های فروش مورد انتظار بهره ببرید.

5. کل بازار آدرس پذیر

کسب و کار شما با هر محصول یا خدماتی که ارائه می دهد چقدر می تواند درآمد ایجاد کند؟ برخی از بسته های نرم افزاری ردیابی فروش کل بازار آدرس پذیر (TAM) کسب و کار شما را ردیابی می کنند. این نمای کلی می تواند درک بهتری از اندازه فرصت های موجود به شما بدهد.

یک ویژگی مانند ماشین حساب TAM می تواند به شما کمک کند سطح نفوذ خود را در بازار بسنجید. TAM شما می‌تواند بینشی در مورد تعداد منابعی که باید برای گسترش ردپای خود در یک بخش خاص اختصاص دهید ارائه دهد.

6. گزارش های فعالیت

پیگیری هر تعاملی که تیم فروش شما با سرنخ‌هایشان دارد غیرممکن است، درست است؟ نه با نرم افزار ردیابی فروش! یک راه حل خوب به فروشندگان شما این امکان را می دهد که زمان و چند بار تماس با یک سرنخ را ثبت کنند. همچنین باید کانالی را که آنها استفاده کرده اند (تلفن، ایمیل، اجتماعی و غیره) و محتوای هر تعامل را ضبط کنید.

اگر تیم فروش شما بتواند هر تعاملی را که دارند را ردیابی کند، چه بینش هایی می توانید به دست آورید؟ با گزارش‌های فعالیت از نرم‌افزار ردیابی فروش خود، می‌توانید شکاف‌های موجود در خط لوله فروش خود را شناسایی کرده و تیم خود را بهتر هدایت کنید. همچنین می‌توانید به ایجاد تعاملات سفارشی برای بهبود احتمال تبدیل کمک کنید.

7. گزارشات قیف

آیا می دانید در هر بخش از قیف فروش شما چه اتفاقی می افتد؟ یک نرم‌افزار ردیابی فروش خوب گزارش‌های قیف تولید می‌کند که نمای لحظه‌ای از هر جزء از قیف فروش شما ارائه می‌دهد.

گزارش‌های قیف می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلاتی را که مانع از انتقال مشتریان احتمالی به مرحله بعدی می‌شود، شناسایی کنید. آنها همچنین می توانند به تیم شما کمک کنند تا اطلاعات پیچیده فروش را در یک نگاه بهتر درک کند.

8. فرصت های برنده (و از دست رفته)

چرا تیم فروش شما برخی از معاملات را از پارک حذف کرد اما با درماندگی شاهد شکست برخی دیگر بود؟ با نرم افزار ردیابی فروش می توانید گزارش های برد و باخت را بررسی کنید. می‌توانید بررسی کنید که چه چیزی برای هر معامله مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست و فرآیند فروش خود را تنظیم کنید.

18 بهترین نرم افزار ردیابی فروش

کدام بسته نرم افزاری ردیابی فروش برای کسب و کار شما مناسب است؟ ما 18 مورد از بهترین راه‌حل‌های موجود در بازار را امروز جمع‌آوری کرده‌ایم و ویژگی‌هایی را که می‌توانستید بیشتر از همه مفید باشید، برجسته کرده‌ایم.

1. HubSpot – نرم افزار ردیابی فروش مرکز فروش

به صورت رایگان با مرکز فروش شروع کنید.< /p>

نرم‌افزار ردیابی مرکز فروش HubSpot همه اطلاعات فروش شما را در یک مکان با کاربری آسان قرار می‌دهد. با Sales Hub، کل تیم شما می تواند به اطلاعات فروش شما دسترسی داشته باشد. می توانید مرحله هر معامله را در خط لوله خود و اطلاعات مهم در مورد هر مشتری را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید مجوزهایی را تنظیم کنید تا اعضای تیم فقط به اطلاعاتی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. این کار سفارشی کردن نرم افزار را در سراسر شرکت شما آسان می کند.

آنچه ما دوست داریم: HubSpot دارای ادغام های بسیاری است که استفاده از Sales Hub را با نرم افزار مورد علاقه خود آسان می کند. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند است که آموزش اعضای جدید تیم را برای کاربران قدرتمند آسان می کند.

قیمت: برای مشاغل و شرکت‌ها، دو گزینه وجود دارد: طرح‌های حرفه‌ای برای پنج کاربر پولی 450 دلار در ماه هزینه دارند و طرح‌های سازمانی برای 10 کاربر پولی 1200 دلار در ماه هزینه دارند. برای افراد و تیم های کوچک، سه گزینه وجود دارد. طرح های رایگان در دسترس هستند. هزینه طرح های اولیه برای دو کاربر 45 دلار در ماه و طرح های حرفه ای برای پنج کاربر 450 دلار در ماه است.

2. Salesflare

منبع تصویر

ورود داده ها آفت بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​است. ردیابی اطلاعات در حین مقیاس می تواند منجر به دردهای رشد بی شماری شود.

Salesflare یک راه حل عالی برای کاهش بار کاری در سراسر تجارت شما است. Salesflare تا 70٪ از زمان شرکت ها را در ورود داده ها صرفه جویی می کند و پیگیری مشتریان و همه ارتباطات را آسان می کند. به Gmail، Microsoft 365 و LinkedIn شما پیوند می‌دهد تا مطمئن شود که در هیچ نقطه‌ای مجبور به تغییر برگه‌ها نیستید. هر مشتری یک پوشه سند اختصاصی دریافت می‌کند که رشد کسب‌وکار شما را آسان می‌کند.

بهترین برای: فروش B2B برای مشاغل کوچک یا متوسط.

قیمت: Salesflare یک دوره آزمایشی رایگان تا 30 روز و سه طرح پولی ارائه می‌دهد. برنامه های رشد ماهیانه 35 دلار برای هر کاربر هزینه دارد. هزینه برنامه های حرفه ای 55 دلار برای هر کاربر ماهانه است. هزینه برنامه های سازمانی برای هر کاربر ماهانه 99 دلار برای اشتراک سالانه پنج کاربر یا بیشتر است.

3. خلاصه

منبع تصویر

پیگیری فروش می تواند دردسرساز باشد، حتی برای تیم هایی که به خوبی کار می کنند. وظایف ممکن است از طریق شکاف سقوط کنند. ممکن است ارتباط خود را با مشتریان از دست بدهید، و شاید بدتر از همه، نمی‌دانید که تیم شما چقدر خوب عمل می‌کند.

خلاصه همه این مشکلات را برای شما حل می کند. Nutshell با قابلیت های اتوماسیون گسترده خود یک فرآیند تنظیم و فراموشی را برای مدیریت خط لوله شما ارائه می دهد. Nutshell همچنین دارای ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه خود را در جایی که هستند ملاقات کنید. می‌توانید از طریق ایمیل به آنها دسترسی پیدا کنید یا فرم‌های سفارشی ایجاد کنید تا آنها را به تبدیل نزدیک‌تر کنید.

نکته حرفه‌ای: فهرست‌های ایمیل تقسیم‌بندی شده سفارشی ایجاد کنید تا بتوانید سرنخ‌های جدید ایجاد کنید.

قیمت: هزینه مختصر 19 دلار برای هر کاربر ماهانه است. برنامه های Nutshell pro 49 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه های نامحدود 4975 دلار در ماه برای کاربران نامحدود.

4. EngageBay

منبع تصویر< /a>

اگر می خواهید نرم افزار فروش خود را بدون از دست دادن اطلاعات خود بسازید، EngageBay نرم افزار ردیابی فروش برای شما است. EngageBay تمام اطلاعات مشتری شما را در یک مکان قرار می دهد. همچنین ده‌ها مورد اضافه داخلی وجود دارد که می‌توانید اجرا کنید.

استفاده از این نرم افزار آسان است و گزینه های نرم افزار رایگان گسترده ای دارد. اگر تازه شروع به استفاده از نرم افزار ردیابی فروش کرده اید، EngageBay مکانی عالی برای شروع است.

نکته حرفه‌ای: یک بسته نرم‌افزاری رایگان ردیابی فروش مانند EngageBay اغلب می‌تواند به خوبی گزینه‌های گران‌تر عمل کند. ابتدا یک طرح رایگان را امتحان کنید.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های اولیه 12.74 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های رشد 42.49 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 84.99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

5. BIGContacts

منبع تصویر

آیا به دنبال نرم افزار ردیابی فروش هستید که استفاده از آن ساده باشد و بتواند تعداد زیادی از مخاطبین را ردیابی کند؟ BIGContacts برای کسب و کارهایی که به راهی برای حفظ و مدیریت مشتریان بالقوه خود نیاز دارند، عالی است.

با BIGContacts، می توانید مخاطبین موجود خود را در نرم افزار آپلود کنید. سپس یک کمپین بازاریابی قطره ای خودکار برای تبدیل آنها ایجاد می کنید. همچنین می‌توانید ایمیل‌ها، فرم‌ها و گزینه‌های ردیابی سفارشی بسازید تا به مشتریان احتمالی خود دسترسی بهتری داشته باشید.

بهترین برای: مشاغل کوچک یا تیم‌های فروش که نیاز به ردیابی بسیاری از مخاطبین دارند.

قیمت‌گذاری: EngageBay دارای چهار گزینه قیمت‌گذاری مختلف است که همه سالانه صورت‌حساب می‌شوند. هزینه برنامه های BIG برای هر کاربر 5 دلار در ماه است. برنامه های BIGGER 15 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. BIGGEST برنامه ها 25 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست در دسترس است.

6. LeadSquared

منبع تصویر

ردیابی فروش، که در حال حاضر یک چالش برای مشاغل است، با رشد تیم شما، مدیریت آن سخت تر می شود. LeadSquared یک CRM فروش کارآمد و مقیاس‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد عملکرد تیم‌های فروش خود را ردیابی کنید – در داخل فروش، مراکز تماس، و در محل.

این ابزار نمای عمیقی از قیف فروش، مراحل سرنخ و سفرهای فروش ارائه می دهد. با مدیریت خط لوله، می توانید اطمینان حاصل کنید که معاملات به سمت بسته شدن حرکت می کنند. LeadSquared برای ردیابی روزانه، هفتگی و ماهانه و مدیریت عملکرد فروش، گزارش هدف در مقابل دستاورد خود را متمایز می کند.

آنچه ما دوست داریم: استفاده از CRM تلفن همراه بسیار آسان است و به فروشندگان اجازه می دهد معاملات خود را در حال حرکت تکمیل و به روز کنند. حصار جغرافیایی به مدیران خود اجازه می دهد تا پیشرفتی را که در طول روز انجام داده اند، پیگیری کنند.

قیمت: قیمت طرح Lite برای هر کاربر 25 دلار در ماه است، در حالی که طرح‌های Pro و Super به ترتیب 50 دلار برای هر کاربر در ماه و 100 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. کسب‌وکارهای سازمانی همچنین می‌توانند یک طرح سفارشی درخواست کنند.

7. Pipedrive

منبع تصویر

آیا می خواهید خطوط لوله فروش کاملی برای مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید؟ Pipedrive همه ابزارهایی را دارد که برای توسعه سفرهای تخصصی برای همه افرادی که از طریق قیف فروش شما می‌آیند، نیاز دارید.

نرم افزار فروش Pipedrive دارای ویژگی های اتوماسیون گسترده ای است که مدیریت خط لوله فروش شما را آسان می کند. ویژگی های تحلیلی این امکان را به شما می دهد تا اثربخشی استراتژی فروش خود را اندازه گیری کنید. Pipedrive همچنین دارای گزینه‌های ایمیلی قوی است که به شما امکان می‌دهد از طریق پلتفرم به مخاطبین دسترسی پیدا کنید و اعلان‌های بلادرنگ ارسال کنید.

چیزی که ما دوست داریم: Pipedrive به شما کمک می‌کند تا در یک تصویر ساده و قابل درک به خط لوله فروش خود دسترسی پیدا کنید.

قیمت: هزینه طرح‌های ضروری 14.90 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های پیشرفته 24.90 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 49.50 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

7. Bitrix24

منبع تصویر< /em>

Bitrix24 یک مجموعه نرم افزار فروش کامل است. دارای ابزارهای جذب سرنخ و مدیریت همراه با قابلیت های تحلیلی قدرتمند است. همچنین شامل ویژگی‌های اتوماسیون فروش برای کاهش بار کاری تیم شما می‌شود.

آنچه ما دوست داریم: Bitrix24 دارای گزینه های سفارشی سازی بی پایان است. همچنین می توانید برای اطمینان از سازگاری، نرم افزار ردیابی خود را در کنار سایر فناوری ها بسازید.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های پایه برای هر کاربر 61 دلار در ماه برای پنج کاربر است. برنامه های استاندارد برای هر کاربر ماهانه 124 دلار برای 50 کاربر هزینه دارند. برنامه های حرفه ای برای هر کاربر 249 دلار در ماه برای 100 کاربر هزینه دارد.

8. مس

منبع تصویر

اگر حفظ مشتری ضروری است، مس می تواند نرم افزار فروش مناسبی برای شما باشد. مس با Google Workspace ادغام می شود و همگام سازی مخاطبین شما را آسان می کند. این امر همچنین راه اندازی مس را در مقایسه با برخی از CRMها که هفته ها طول می کشد تا کاملاً عملیاتی شوند، ساده می کند.

مس به شما امکان می‌دهد اطلاعات پراکنده در ده‌ها حساب ایمیل را بگیرید و آن را در یک خط لوله فروش مجسم کنید. به لطف ادغام آن با Google Workplace، می‌توانید در صورت نیاز ادغام‌ها را اضافه یا حذف کنید.

بهترین برای: شرکت‌هایی که با مشتریانی کار می‌کنند که خریدهای بلندمدت و قابل توجهی انجام می‌دهند، مانند املاک و مستغلات.

قیمت: طرح‌های اصلی ۲۹ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های حرفه ای 69 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه طرح های تجاری 134 دلار برای هر کاربر در ماه است.

9. فروش تازه

تصویر منبع

اگر نیاز به ایجاد سفرهای فروش سفارشی برای بسیاری از مخاطبین در خط لوله فروش خود دارید، Freshsales را بررسی کنید. نرم افزار ردیابی فروش آنها به شما امکان می دهد دید 360 از مشتریان و اطلاعات آنها داشته باشید.

Freshsales همچنین دارای مجموعه گسترده ای از ابزارها است که اطلاعات را در خط لوله فروش شما سازماندهی می کند. سپس می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید.

نرم‌افزار ردیابی فروش Freshsales همچنین دارای قابلیت‌های اتوماسیون گسترده است که مشغله کاری شما را کاهش می‌دهد. قابلیت‌های قوی و با کمک هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا زمینه‌های بهبود بالقوه را شناسایی کنید.

نکته حرفه ای: از ویژگی های هوش فروش آنها برای کمک به تیم خود در تصمیم گیری بهتر در چرخه عمر مشتری استفاده کنید.

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های رشد برای هر کاربر 18 دلار در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 47 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 83 دلار برای هر کاربر در ماه است.

10. بستن

منبع تصویر

آیا به دنبال یک موتور فروش کم هزینه برای کمک به تیم خود هستید؟ راه‌اندازی Close فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شامل ویژگی‌های فروش گسترده است. در میان نرم‌افزار ردیابی فروش، Close توسط فروشندگان و برای فروشندگان ساخته شد.

Close دارای ویژگی هایی است که به طور خاص برای نمایندگان فروش و اعضای تیم عملیاتی ساخته شده است. برای نمایندگان فروش، Close به تیم شما اجازه می دهد تا بسیاری از کارهای روزانه، از جمله ارتباط با مشتریان بالقوه را خودکار کند. Close دارای گزینه‌های ادغام متعددی برای عملیات فروش است تا به‌طور یکپارچه با پشته فناوری شما ترکیب شود.

آنچه ما دوست داریم: Close با تیم‌ها و استارت‌آپ‌های راه دور بسیار خوب کار می‌کند.

قیمت: طرح‌های آغازین ۲۹ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های اولیه 69 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای برای هر کاربر 99 دلار در ماه است. هزینه طرح های تجاری 149 دلار برای هر کاربر در ماه است.

11. Insightly

منبع تصویر

نرم افزار ردیابی فروش Insightly می تواند یک راه حل ایده آل برای مشاغلی باشد که نیاز به مقیاس دارند. Insightly نسبتاً ساده است و اطلاعات جمع‌آوری شده در تیم فروش شما را در یک منطقه متحد می‌کند.

Insightly به تیم فروش شما اجازه می دهد تا مشتریان را در امتداد خط لوله شما در زمان واقعی هدایت کند. این توانایی به تیم فروش شما اجازه می‌دهد تا با روش دلخواه خود – چه از طریق ایمیل، تلفن یا رسانه‌های اجتماعی – با آنها تماس بگیرد.

این نرم افزار شامل اتوماسیون گردش کار گسترده است که می تواند مشغله کاری را کاهش دهد. Insightly همچنین به تیم شما کمک می‌کند تا ایمیل‌ها را ارسال و ردیابی کند و اطمینان حاصل کند که هیچ ارتباطی از بین نمی‌رود.

بهترین برای: تیم‌های رو به رشدی که به دنبال نرم‌افزار ردیابی فروش تمیز، با کاربرد آسان و سازگار هستند.

قیمت‌گذاری: Insightly سه گزینه قیمت‌گذاری مختلف برای CRM خود دارد که همه سالانه صورت‌حساب می‌شوند. هزینه برنامه های پلاس برای هر کاربر 29 دلار در ماه است. برنامه های حرفه ای 49 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های سازمانی 99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

12. چابک

منبع تصویر

اگر می‌خواهید یک تیم فروش مبتنی بر فرآیند ایجاد کنید، نرم‌افزار ردیابی فروش Agile می‌تواند برای سازمان شما مناسب باشد. Agile به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای متعددی را برای حرکت مشتریان بالقوه در خط لوله فروش خود به سمت تبدیل ایجاد کنید. دارای بیش از 50 ویژگی فروش است که می تواند به شما کمک کند بسته به نوع سرنخ هایی که تیم فروش شما وارد می کند، فرآیندهای سفارشی ایجاد کنید.

با Agile، می‌توانید با هر تعامل به بازگشت سرمایه بالاتری نیز برسید. Agile شامل ویژگی‌های پیشرفته امتیازدهی سرنخ، یکپارچه‌سازی تلفن و یک شماره‌گیر خودکار پیشرو در صنعت است. جستجوگر اصلی همچنین به شما کمک می‌کند به راحتی به Google Chrome وصل شوید و افراد بالقوه را پیدا کنید.

بهترین برای: Agile برای سازمان‌های بزرگ با مخاطبین متعدد و تیم‌های فروش رقابتی مناسب است.

قیمت: Agile برای حداکثر 10 کاربر رایگان است. هزینه برنامه های آغازین 14.99 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های معمولی 49.99 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 79.99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

13. Salesforce

منبع تصویر

اغلب به عنوان نرم افزار ردیابی فروش مایکروسافت از آن یاد می شود، Salesforce یک استاندارد صنعتی است. تیم‌های فروش که به دنبال افزایش بازگشت سرمایه هستند، می‌توانند از طیف وسیعی از ابزارها از طریق Salesforce Sales Cloud بهره ببرند. در یک نظرسنجی از بیش از 3000 تیم فروش، پاسخ دهندگان در هنگام استفاده از Salesforce به طور متوسط ​​29٪ افزایش بهره وری را گزارش کردند.

Salesforce Sales Cloud شامل ویژگی‌های مدیریت فرصت داخلی، اتوماسیون فروش و مدیریت پیش‌بینی است. این‌ها می‌توانند به تیم شما کمک کنند تا مشتریان بالقوه فعلی را کنترل کند و آنها را به‌طور یکپارچه در خط لوله فروش شما حرکت دهد.

ویژگی‌های ابر درآمد، تعامل فروش و برنامه‌ریزی منطقه‌ای آن‌ها به تیم شما کنترل دقیق‌تری بر استراتژی‌های فروش ارائه می‌دهد.

آنچه ما دوست داریم: Salesforce یک نرم افزار ردیابی فروش آزمایش شده و واقعی است که می تواند نتایج شناخته شده ای را ارائه دهد.

قیمت: طرح‌های Essentials برای هر کاربر 25 دلار در ماه برای حداکثر 10 کاربر هزینه دارند. هزینه برنامه های حرفه ای 75 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 150 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های نامحدود 300 دلار برای هر کاربر در ماه است.

14. شکر

منبع تصویر

Sugar هوشمندترین نرم افزار ردیابی فروش در جهان است. شما می توانید بینش بیشتری از داده های خود بدست آورید. همچنین نسبت به بسیاری از بسته های نرم افزاری دیگر، راه حل های اتوماسیون فروش پیچیده تری را ارائه می دهد. با اطلاعات بیشتر در مورد هر مشتری، Sugar در تقویت حفظ مشتری ماهر است.

کاربران Sugar گزارش 23٪ افزایش در درآمد و 30% نرخ برد بالاتر هنگام استفاده از نرم افزار. Sugar هوش مصنوعی را در بسیاری از ویژگی‌ها ادغام می‌کند و به تیم فروش شما اجازه می‌دهد با منابع کمتر بهره‌ورتر باشد.

این نرم‌افزار همچنین می‌تواند هشدارها و بینش‌های بی‌درنگ ارائه دهد و به شما کمک کند فوراً از فرصت‌ها استفاده کنید.

بهترین برای: تیم‌های فروش با داده‌های سنگین که برای به حداکثر رساندن ROI نیاز به بینش از داده‌ها دارند.

قیمت: Sugar یک طرح اولیه را ارائه می دهد که از 49 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود. قیمت در صورت درخواست برای طرح های سفارشی در دسترس است.

15. Vtiger

منبع تصویر

اگر تیم فروش شما مانند اکثر تیم ها باشد، داده های مشتری شما در حساب های ایمیل، پیام های متنی و یادداشت ها پراکنده می شود. Vtiger در جمع آوری اطلاعات شما در یک نقطه عالی است. این نرم افزار همچنین به عنوان یک مکان مرکزی برای همه ابزارهای متفاوت در سازمان شما عمل می کند.

Vtiger به شما این امکان را می دهد که با ورودی هر یک از اعضای تیم یک خط لوله فروش ایجاد کنید. نرم‌افزار فروش آن می‌تواند به تیم شما کمک کند تا سریع‌تر بفروشد و در عین حال رضایت مشتری را بیشتر کند. Vtiger که در میان ارائه‌های نرم‌افزار ردیابی فروش منحصربه‌فرد است، منبع باز است و جامعه‌ای پر رونق را حفظ می‌کند که ویژگی‌های آن را بهبود می‌بخشد.

بهترین برای: تیم‌های فروش که به ویژگی‌های سفارشی نیاز دارند که در سایر پلتفرم‌های نرم‌افزار ردیابی فروش موجود نیست.

قیمت: طرح‌های استاندارد حرفه‌ای ۴۲ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای و تک برنامه ای ۲۸ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. طرح های استاندارد سازمانی 58 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های سازمانی 42 دلار برای هر کاربر در ماه است.

16. زوهو

منبع تصویر

حریم خصوصی در بازار تبلیغات امروزی بسیار مهم است و Zoho آن را در جلو و مرکز قرار می دهد. Zoho قول می‌دهد که هرگز داده‌های شما را به تبلیغ‌کنندگان نمی‌فروشد، که به مشتریان شما آرامش بیشتری می‌دهد. Zoho با 25 سال فعالیت در صنعت، یک مباشر قابل اعتماد اطلاعات حساس است.

Zoho علاوه بر احترام به حریم خصوصی شما، راه حل نرم افزاری ردیابی فروش قوی ارائه می دهد. ابر یکپارچه Zoho می‌تواند به عنوان یک مکان مرکزی برای همه داده‌های مشتری و ابزارهایی که تیم شما استفاده می‌کند باشد. Zoho به تیم فروش اجازه می دهد تا عملیات خود را در حین خراب کردن سیلوها ساده کنند.

چیزی که ما دوست داریم: شفافیت و تعهد Zoho به حفظ حریم خصوصی، آن را از بسیاری دیگر از فروشندگان ردیابی فروش متمایز می کند.

قیمت: طرح‌های استاندارد 20 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های حرفه ای برای هر کاربر 35 دلار در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 50 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های نهایی 65 دلار برای هر کاربر در ماه است.

17. کمتر آزاردهنده

منبع تصویر< /em>

آیا به دنبال ابزاری غیرتهاجمی با یکی از بالاترین رتبه‌بندی‌های رضایت مشتری در میان هر مجموعه نرم‌افزاری ردیابی فروش هستید؟ نگاهی فراتر از کمتر آزاردهنده نداشته باشید. استفاده از این نرم افزار ردیابی فروش برای تیم شما ساده است.

کمتر آزاردهنده فاقد برخی از ویژگی های پیشرفته ای است که راه حل های دیگر ارائه می دهند. با این حال، برای تیم هایی که با بودجه کار می کنند، کمتر آزاردهنده می تواند جایگزین جذابی باشد.

بهترین برای: تیم‌های فروش که به یک نرم‌افزار ساده ردیابی فروش بدون ویژگی‌های پیچیده نیاز دارند.

قیمت گذاری: کمتر آزار دهنده فقط 15 دلار در هر کاربر برای حداکثر 10 کاربر است و می توانید در هر زمان لغو کنید. برای کاربران بیشتر ، قیمت گذاری در صورت درخواست در دسترس است.

شروع با نرم افزار ردیابی فروش

نرم افزار ردیابی فروش می تواند به شما در حرکت در یک منظره هرج و مرج و رقابتی کمک کند. راه حل مناسب به تیم فروش شما اجازه می دهد تا KPI های خود را ردیابی کنند ، منجر به اولویت بندی شوند و میانگین ارزش هر معامله را افزایش دهند. شرکت شما همچنین می تواند از این نرم افزار برای اصلاح مشکلات در فرآیند فروش استفاده کند.

با نرم افزار مناسب ، تجارت شما می تواند عملکرد کلی خود را بهبود بخشد. شما همچنین می توانید درآمد آینده – یا رکودها را پیش بینی کنید و برای زنده ماندن از تکه های خشن که ممکن است تجارت شما با آن روبرو شود ، اقدام کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل