کسب و کار

بهترین انواع وام های تجاری برای اعتبار بد

بهترین انواع وام های تجاری برای اعتبار بد

راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید یا ادامه فعالیت‌ها در زمان‌های سخت می‌تواند کار سختی باشد. طبق گزارش بانک های فدرال رزرو، 81٪ از مشاغل کوچک افزایش هزینه‌ها را به‌عنوان یک چالش اصلی فهرست کرد، و آن را به شایع‌ترین مشکل مالی در سال 2022 تبدیل کرد. 

Business Loans for Bad Credit

همان گزارش نشان داد که 40٪ از مشاغل کوچک در سال 2022 برای دریافت وام، خطوط اعتباری یا پیش پرداخت نقدی اقدام کردند.

اما اگر امتیاز اعتباری شما آنطور که می خواهید بالا نباشد، چه؟

خبر خوب این است که اعتبار ضعیف نباید مانع شما شود. می‌توانید قبل از خالی کردن حساب پس‌اندازتان یا درخواست از دوستان، وام‌های تجاری را برای اعتبار بد در نظر بگیرید. خانواده برای کمک

آیا می توانید وام تجاری با اعتبار بد دریافت کنید؟

در صورت داشتن امتیاز اعتباری منصفانه یا پایین، امکان دریافت وام تجاری وجود دارد. با این حال، احتمالاً باید به دنبال وام دهندگان و بانک های جایگزین باشید که در ارائه وام های تجاری به افراد دارای اعتبار بد تخصص دارند.

در حالی که امتیازات اعتباری کسب و کار وجود دارد، زمان می برد. پس از تاسیس شرکت خود را بسازید. در مقابل، امتیاز اعتباری شخصی شما احتمالا طولانی‌تر بوده و داده‌های بیشتری دارد. اگر هنوز نمره اعتبار تجاری ندارید، وام دهندگان هنگام ارزیابی درخواست وام شما امتیاز اعتبار شخصی شما را در نظر می گیرند.

به طور کلی، منصفانه یا ضعیف امتیازات اعتباری شخصی از 300 تا 669 متغیر است. اکثر گزینه های وام برای اعتبار بد حداقل امتیاز مورد نیاز حداقل 500 را دارند.

قرض دهندگان همچنین ممکن است حداقل شرایط واجد شرایط بودن را بر اساس درآمد سالانه و مدت زمان فعالیت کسب و کار شما داشته باشند. کسب‌وکارهای قدیمی‌تر که درآمد بیشتری دارند، معمولاً زمان آسان‌تری برای دریافت وام دارند زیرا ریسک کمتری در نظر گرفته می‌شوند.

گفته شد، بیش از 45٪ از وام دهندگان اعتبار خود را کاهش دادند الزامات برای وام های مشاغل کوچک در سه ماهه دوم سال 2023. اگر امتیاز اعتباری پایینی دارید، ممکن است لازم باشد به وام های کسب و کار اعتباری بد نگاه کنید.

به خاطر داشته باشید: اینها نسبت به محصولات وام سنتی دارای نرخ بهره بالاتری هستند. با این حال، آنها می توانند به شما امکان دسترسی به سرمایه مورد نیاز کسب و کارتان را بدهند.

شما همچنین می‌خواهید مراقب کلاهبرداری‌ها باشید. کارآفرینانی که نیازهای فوری مالی کسب و کار دارند می توانند به ویژه در برابر کلاهبرداران آسیب پذیر باشند.

در اینجا رایج‌ترین پرچم‌های قرمزی هستند که باید جستجو کنید:

    • هزینه های اولیه (معمولاً هزینه های پردازش یا بررسی اعتبار). وام دهندگان واقعی از قبل پول نمی خواهند.
  • ضمانت‌های تایید، مخصوصاً بدون بررسی اعتبار.
  • وب سایتی وجود ندارد یا وب سایتی بدون اطلاعات تماس.
  • با شما تماس می‌گیرد، بدون درخواست وام یا تخفیف بدهی ارائه می‌دهد.
  • پیشنهادات تعمیر اعتبار (هر ادعایی که می تواند به سرعت امتیاز اعتبار شما را افزایش دهد).
  • فرآیند را عجله می کند و دائماً احساس فوریت ایجاد می کند.

بهترین وام های تجاری برای اعتبار بد

در اینجا برخی از رایج ترین انواع وام های تجاری برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک با امتیازات اعتباری پایین آورده شده است.

وام های بلند مدت تجاری برای اعتبار بد

وام های تضمین شده

برای دریافت وام تضمین شده، که به عنوان وام دارای وثیقه نیز شناخته می شود، باید وثیقه بگذارید. این وام ها دارای دوره بازپرداخت 3 تا 10 ساله هستند و وام دهندگان آنلاین معمولا مدت زمان کوتاه تری را ارائه می دهند. نمونه هایی از وثیقه که می توانید برای وام های تجاری استفاده کنید شامل املاک، تجهیزات، موجودی کالا و حساب های دریافتنی است.

این مزیت‌ها این است که نرخ‌های بهره پایین‌تر را ارائه می‌کنند، اما اگر نتوانید پرداخت کنید، خطر از دست دادن وثیقه خود را دارید.

در مقایسه با سایر گزینه‌های فهرست‌شده در اینجا، وام‌های تضمین‌شده معمولاً به امتیازات اعتباری بالاتری نیاز دارند، که آنها را انتخاب بهتری برای افرادی با رتبه منصفانه می‌کند. می‌توانید گزینه‌های وام تجاری تضمین شده با حداقل اعتبار مورد نیاز را در دهه 600.

بهترین برای: کسب و کارهایی که دارایی های ارزشمندی دارند و می توانند از آنها به عنوان وثیقه استفاده کنند.

وام های مدت دار

با یک وام مدت دار تجاری، مبلغی یکجا از وام دهنده خود دریافت می کنید و آن را با بهره در یک برنامه زمانی مشخص بازپرداخت می کنید. در حالی که بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات مالی سنتی به امتیاز اعتباری حداقل 670 نیاز دارند، می‌توانید وام از وام دهندگان آنلاین با حداقل امتیاز اعتباری مورد نیاز حداقل 500.

در مقایسه با گزینه‌های دیگر، مانند وام سرمایه در گردش، معمولاً بازپرداخت می‌کنید وام مدت دار در یک دوره طولانی تر (نزدیک به 10 سال)، که به این معنی است که ممکن است بتوانید نرخ بهره پایین تری دریافت کنید. همچنین، بازپرداخت‌های شما ثابت است، که پیش‌بینی جریان نقدی را آسان‌تر می‌کند.

بهترین برای: کسب و کارهایی که از قبل به مبلغ زیادی پول نیاز دارند و می توانند به برنامه های بازپرداخت ثابت متعهد شوند.

تامین مالی تجهیزات

تامین مالی تجهیزات نوعی وام تضمین شده است که به طور خاص در مواقعی که نیاز به خرید تجهیزات جدید دارید اما پول نقد کافی در دست ندارید استفاده می شود. شما یک پیش پرداخت را پرداخت می کنید و سپس بقیه تجهیزات را به اضافه سود اقساط در طول عمر قابل استفاده تجهیزات، که معمولا بین دو تا هفت سال متغیر است، پرداخت می کنید.

این یک وام تضمین شده است زیرا تجهیزاتی که می‌خرید به عنوان وثیقه استفاده می‌شود، به این معنی که اگر نتوانید پرداخت کنید، فروشنده می‌تواند آن را پس بگیرد. می‌توانید وام‌های تجهیزاتی با حداقل اعتبار مورد نیاز حداقل 500 پیدا کنید. .

بهترین برای: کسب و کارهایی که برای خرید تجهیزات نیاز به بودجه دارند.

وام های تجاری کوتاه مدت برای اعتبار بد

وام سرمایه در گردش

وام‌های سرمایه در گردش به‌جای سرمایه‌گذاری در خریدهای بزرگ، مانند تجهیزات، به منظور کمک به پوشش هزینه‌های روزانه مانند اجاره یا حقوق و دستمزد است.

این وام‌های کوتاه‌مدت معمولاً 18 تا 24 ماه طول می‌کشد و می‌تواند به ویژه برای کسب‌وکارهایی با درآمد فصلی بسیار مفید باشد، مانند شرکت‌های محوطه‌سازی و ساخت‌وساز، که برای پرداخت هزینه‌ها در ماه‌های کندتر به کمک نیاز دارند.

می‌توانید سرمایه در گردش را پیدا کنید وام هایی با حداقل اعتبار مورد نیاز حداقل 500، اما ممکن است لازم باشد برای تضمین وام وثیقه بگذارید.

بهترین برای: کسب و کارهایی که برای پوشش هزینه های عملیاتی به کمک کوتاه مدت نیاز دارند.

پیش های نقدی بازرگان

پیش‌های نقدی بازرگان (MCA) برای پوشش هزینه‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌شوند، اما مانند وام‌های سنتی کار نمی‌کنند. در عوض، وام دهنده به شما پول می دهد و شما با دادن بخشی از فروش کارت اعتباری و بدهی خود که به طور منظم آن را جمع آوری می کند، بدهی را بازپرداخت می کنید.

شما ممکن است برخی از ارائه دهندگان MCA را بدون نیاز به حداقل اعتبار بیابید. اما شما به امتیاز نیاز دارید حداقل 550 برای اکثر آنها.

این نوع تأمین مالی به‌جای نرخ بهره، معمولاً متغیر، دارای نرخ‌های عاملی است. از 1.2 تا 1.5. نرخ ضریب 1.2 به این معنی است که 120٪ از مبلغی را که وام گرفته اید، به همراه هزینه های خدماتی که توسط ارائه دهنده دریافت می شود، بازپرداخت خواهید کرد. دوره بازپرداخت برای MCA حدود سه تا 18 ماه است.

در حالی که این یکی از راه‌های سریع‌تر و ساده‌تر برای دریافت پول است، اما معمولاً گران‌تر از وام‌های سنتی است.

بهترین برای: کسب و کارهایی که حجم بالایی از فروش کارت بدهی یا اعتباری دارند.

خط اعتبار

یک خط اعتبار تجاری به شما امکان می‌دهد به منابع مالی دسترسی داشته باشید می توانید در صورت نیاز خارج کنید، و شما فقط آنچه را که برداشت می کنید (به اضافه بهره) پس می دهید. به این ترتیب، بیشتر شبیه یک کارت اعتباری است تا یک وام سنتی.

یک خط اعتباری اغلب دارای نرخ درصد سالانه کمتر و محدودیت‌های استقراض بالاتری نسبت به کسب و کار است. کارت های اعتباری. در نتیجه، این یک گزینه عالی برای تامین مالی کوتاه مدت انعطاف پذیر است، با دوره بازپرداخت از شش ماه تا پنج سال.

می‌توانید خطوط اعتبار تجاری را با حداقل امتیاز اعتباری در 600 ثانیه پیدا کنید< /a>، اما ممکن است نیازهای بیشتری برای درآمد سالانه داشته باشند.

بهترین برای: کسب و کارهایی که نیاز به تامین مالی کوتاه مدت و شرایط بازپرداخت انعطاف پذیر دارند.

فاکتورسازی فاکتور

فاکتورسازی فاکتور زمانی است که در مقابل فاکتورهای مشتری پرداخت نشده خود وام می گیرید. وام دهنده شما فاکتورها را بررسی می کند و اگر مشتریان شما اعتبار خوبی داشته باشند، وام دهنده بخشی از بدهی مشتریان را به شما می دهد، که معمولاً تا 80٪ – 90٪ از کل ارزش را دارد.

هنگامی که پیش پرداخت خود را دریافت کردید، شرکت فاکتورینگ پرداخت مشتری شما را دریافت می کند و مابقی پول شما را منهای بهره و کارمزد به شما می دهد، که معمولاً ظرف 30 تا 90 روز اتفاق می افتد. به طور معمول، حداقل اعتبار مورد نیاز برای شما وجود ندارد زیرا اعتبار مشتریان شما است که در اینجا مهم است.

با این حال، فقط مشاغلی که مشتریان را فاکتور می‌کنند می‌توانند از این نوع تامین مالی استفاده کنند. همچنین می‌تواند گران‌تر از وام باشد، بنابراین ایده خوبی است که گزینه‌های خود را با دقت مقایسه کنید.

بهترین برای: کسب و کارهایی که به مبلغ وام کمتری نیاز دارند و فاکتورهای معوق دارند.

نکاتی برای تضمین وام تجاری با اعتبار بد

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می‌توانید برای بهبود شانس خود برای تضمین وام تجاری در صورت داشتن امتیاز اعتباری پایین انجام دهید.

امتیاز اعتبار شخصی خود را افزایش دهید

دنیس شیرشیکوف، رئیس بخش رشد در بازار سرمایه گذاری املاک و مستغلات Awning.com، نکاتی را برای بهبود اعتبار شما ارائه می دهد، مانند «پرداخت به موقع صورت حساب ها، پایین نگه داشتن موجودی کارت های اعتباری، و عدم درخواست مکرر برای اعتبار جدید ”

در حالی که امتیازها یک شبه بهبود نمی‌یابند، این مراحل گزارش اعتباری شما را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند تا برای انواع بیشتر وام‌ها و شرایط بهتر واجد شرایط شوید.

یک امضاکننده اضافه کنید

افزودن یک امضاکننده در طول فرآیند درخواست می‌تواند به واجد شرایط شدن برای وام تجاری کمک کند، زیرا وام‌دهنده شما فرد دومی دارد که اگر نمی‌توانید برای پرداخت به او تکیه کنید. برای بهبود شانس خود برای تایید و دریافت شرایط بهتر، یک امضاکننده با سابقه اعتباری خوب و امتیاز بالاتر انتخاب کنید.

اسناد مالی خود را مرتب کنید

امتیاز اعتباری شما تنها عاملی نیست که وام دهندگان هنگام بررسی درخواست وام شما در نظر می گیرند. همچنین می‌توانید صورت‌حساب‌های بانکی را نشان دهید و طرح تجاری خود را ارائه دهید.

جاش وود، موسس و مدیر عامل شرکت فناوری مهمان‌نوازی بلوک، توضیح می‌دهد که برنامه تجاری شما باید “به وضوح اهداف، پیش‌بینی‌های مالی و نحوه برنامه‌ریزی شما برای استفاده از وام را مشخص کند.” این اطلاعات می تواند با برجسته کردن نقاط قوت کسب و کار شما و نشان دادن تعهد شما به بازپرداخت وام، ترازو را به نفع شما تغییر دهد.

در حالی که این نکات می تواند به شما کمک کند وام را تضمین کنید، به یاد داشته باشید که این یک خیابان دو طرفه است. بله، می‌خواهید تأیید شوید، اما باید وام‌دهندگان تجاری بالقوه را نیز ارزیابی کنید.

به طور خاص، می‌توانید با همتایان خود صحبت کنید یا نظرات آنلاین را بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که وام‌دهندگان معتبر را انتخاب می‌کنید. از آنجا، چند گزینه مختلف تامین مالی کسب و کار را با محاسبه کل هزینه بازپرداخت مقایسه کنید. این به شما ایده بهتری از آنچه که باید به آن متعهد شوید می دهد، بنابراین می توانید بهترین گزینه تامین مالی کسب و کار را برای خود انتخاب کنید.

Subscribe to The Hustle Newsletter
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

rel=”_blaopednkener”> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا