7 نرم افزار برتر مربیگری فروش و مزایای کلیدی استفاده از آن

7 نرم افزار برتر مربیگری فروش و مزایای کلیدی استفاده از آن

هر تیم فروش برنده یک مربی عالی دارد که آنها را راهنمایی می کند. این در فروش تفاوتی ندارد.

کلید بهبود عملکرد فروش نه تنها در دست نمایندگان فروش، بلکه در توانایی مدیران آنها برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی موثر< /a>. طبق مطالعه ای از دومین مربی فروش طبیعت، 96٪ از پاسخ دهندگان موافق یا کاملاً موافق هستند که مربیگری فروش موثر بر عملکرد نمایندگان فروش تأثیر مثبت دارد.

برای مربیگری مؤثر تیم‌های خود، به ابزارهای مربیگری فروش نیاز دارید که می‌توانند مربیگری شما را با ارائه داشبوردهای مشترکی که به شما کمک می‌کنند درک بهتری از نحوه پیوند عملکرد تیمتان با نیازهای مربیگری آن‌ها به دست آورید، به سطح بالاتری ببرند. به‌علاوه، با ویژگی‌هایی مانند نرم‌افزار مربی تماس – برخی از ابزارها حتی می‌توانند به شما کمک کنند تا مکالمات خود را ارتقا دهند.

در این پست به موارد زیر می پردازیم:

  • ابزارهای مربیگری فروش چیست
  • برترین نرم افزار مربیگری فروش
  • مزایای نرم افزار مربیگری فروش

برترین نرم افزار مربیگری فروش

ابزارهای مربیگری تماس

هوش مکالمه HubSpot

با مربیگری فروش شروع کنید

ابزار هوشمند مکالمه HubSpot به شما کمک می‌کند تا عملکرد تیمتان در تماس‌های مشتریان را درک کنید و تیم شما را مربیگری کند تا بدانند چگونه عملکرد خود را بهبود بخشند.

این نرم افزار به شما کمک می کند عملکرد تیم خود را با هوش مصنوعی مکالمه HubSpot که به طور خودکار داده های صوتی را در CRM شما ضبط می کند، ردیابی کنید. از طریق این پلتفرم، می‌توانید الگوهای عملکرد را ببینید، در مورد تماس‌های نمایندگان خود بازخورد بگذارید، و با مشاهده داده‌های عملکرد، عملکردهای برتر را شناسایی کنید.

همچنین نمای جامعی از تعاملات مشتری خواهید داشت — حتی می‌توانید عبارات را در عملکرد جستجوی پلتفرم وارد کنید تا مکالمات خاصی را مشاهده کنید.

قیمت: نسخه رایگان به عنوان بخشی از Sales HubStarter (45 دلار در ماه)، حرفه ای (450 دلار در ماه) و Enterprise (1200 دلار در ماه) در دسترس است.

مربی نمایشگر

منبع

Showpad’s Manager Hub به شما امکان می‌دهد تکالیف، پیشرفت معامله و چالش‌های آنها را مشاهده کنید. از طریق این پلتفرم، می‌توانید جلسات تمرینی را ضبط کنید یا تماس بگیرید، که به نمایندگان این امکان را می‌دهد تا یاد بگیرند که چگونه فروشندگان برتر، آهنگ‌ها را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، می‌توانید با اجازه دادن به نمایندگان برای ارائه بازخورد به یکدیگر، مربیگری مشترک را فعال کنید، در حالی که ویژگی‌های اضافی، مانند تابلوهای امتیازات، می‌توانند رقابت دوستانه را تشویق کنند.

قیمت: طبقات Essential، Plus و Ultimate ارائه می‌شوند. قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

Chorus.ai

منبع

Chorus.ai یک نرم‌افزار هوشمند مکالمه و مربیگری فروش است که به شما کمک می‌کند الگوهای تماس‌های موفق را شناسایی کنید. از طریق ضبط تماس و رونویسی، تماس‌ها و جلسات مشتری را ضبط و تجزیه و تحلیل می‌کند، که به شما امکان می‌دهد به سرعت اطلاعات بینش پس از تماس مانند اشاره‌های رقبا و درخواست‌های ویژگی را به دست آورید.

این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا از تیم خود حمایت کنید و به شما امکان می‌دهد تا ابتکارات مربیگری و بازخورد را از طریق پلتفرم تنظیم و سفارشی کنید. برای مثال، به‌عنوان سرپرست تیم، می‌توانید بازخورد شخصی‌شده را با کارت امتیازی برای تکرارهای خود ارسال کنید. Chorus.ai سپس می‌تواند تماس‌هایی با امتیاز بالا را نشان دهد که می‌توانید برای یادگیری از آنها به تیم خود توصیه کنید.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

ExecVision

منبع

با ExecVision، می‌توانید از هوش مصنوعی مکالمه‌ای برای تجزیه و تحلیل چت‌های فروش، ایجاد برنامه‌های مربیگری برای شناسایی شکاف‌های عملکرد، و با تمرکز تیم خود بر بهبود مهارت‌هایی که هوش مصنوعی پلتفرم توصیه می‌کند، اقدام کنید.

مانند برخی از پلتفرم‌های بالا، ExecVision می‌تواند کارت‌های امتیازی را برای نشان دادن عملکرد آنها سفارشی‌سازی کرده و به شما امکان دهد، ضمن اینکه حاشیه‌نویسی‌هایی را نیز فعال می‌کند که به شما امکان می‌دهند در یک مُهر زمانی ضبط خاص بازخورد بدهید.

در نهایت، داشبوردهای عملکرد به شما اطلاع می‌دهند که چگونه به طور مؤثری تیم خود را مربیگری می‌کنید، و اطلاعاتی مانند ساعت‌هایی که صرف مربیگری می‌کنید و همچنین رتبه‌بندی اثربخشی مربیگری مدیر را به شما می‌دهند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

ابزارهای مربیگری فروش

Gong.io

منبع

این نرم‌افزار مربی فروش تماس‌های ویدیویی، تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و پیامک‌ها را ضبط می‌کند تا بتوانید نحوه تعامل تیم شما با مشتریان و مشتریان احتمالی را مشاهده کنید. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای آشکار کردن نکات کلیدی تعامل با مشتری مانند موضوعات مورد بحث، سوالات اصلی، رقبا، موارد اقدام و پویایی روابط استفاده می‌کند.

تحلیل‌ها و بینش‌های ارائه‌شده توسط این ابزار می‌تواند به شما امکان دهد فرصت‌های مربیگری را برای تیم خود شناسایی کنید، مثال‌هایی از اینکه چه روندهای مکالمه‌ای به طور مثبت منجر به معاملات می‌شود، و بینش‌هایی درباره معاملاتی که باید روی آن‌ها تمرکز کنید ارائه می‌دهد.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

هوش مصنوعی دوم طبیعت

منبع

Second Nature AI یک نرم افزار آموزشی فروش هوش مصنوعی محاوره ای است که به شما امکان می دهد دوره هایی را راه اندازی کنید که با ویدئوها و سایر مواد فعال کننده فروش تقویت می شوند.

سرنخ‌های فروش همچنین می‌توانند وظایفی را به نمایندگان اختصاص دهند و پیشرفت آنها را با گزارش‌هایی که عملکرد را در مهارت‌های نرم، مانند سبک ارائه، و مهارت‌های سخت مانند دانش محصول و کتاب بازی ردیابی می‌کند، ردیابی کنند. با این گزارش‌ها، مدیران فروش می‌توانند حوزه‌های خاصی را شناسایی کنند که نمایندگان آنها نیاز به بهبود دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد توجه و راهنمایی متمرکز یک به یک ارائه دهند.

هوش مصنوعی Second Nature نیز مانند Showpad Coach دارای جدول امتیازات و همچنین چالش‌ها و آموزش‌های گیمی‌شده برای رقابت دوستانه است.

قیمت: قیمت در صورت درخواست موجود است

Mindtickle

منبع

مانند Second Nature AI، Mindtickle همچنین به شما امکان می‌دهد دوره‌هایی را از قالب‌های از پیش ساخته شده و مواد فعال کننده فروش برند خود ایجاد کنید. با این حال، مربیگری را با ویژگی‌هایی مانند نقش‌آفرینی‌های مولد هوش مصنوعی که بازخوردی در مورد تماس‌های فروش تمرینی ارائه می‌دهد، ساده‌تر می‌کند. نمایه‌های ایده‌آل نماینده، که به شما امکان می‌دهد پیشرفت تکرار را در مقابل امتیازات مهارت و معیارهای عملکرد هم تیمی‌ها محک بزنید. و مسیرهای یادگیری فردی برای تکرارهایی که به بهترین شکل به روش های مختلف یاد می گیرند.

مانند برخی از ابزارهای بالا، Mindtickle همچنین از تجربیات یادگیری بازی‌سازی شده مانند بازی‌های فروش< پشتیبانی می‌کند. /a>، اقدامات تکرار شونده، بنابراین نمایندگان شما می توانند در حین یادگیری احساس مشارکت کنند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

مزایای نرم افزار مربیگری فروش

بهبود عملکرد

نرم‌افزار مربی‌گری فروش، نمایندگان فروش (و مدیران آنها) را قادر می‌سازد تا عملکرد خود را با توسعه مهارت‌های حیاتی و شناسایی شکاف‌هایی که آنها را از طریق مربیگری شخصی‌شده باز می‌دارد، بهبود بخشند. با ویژگی‌هایی مانند ضبط تماس، بازخورد بی‌درنگ، و ردیابی عملکرد، نمایندگان و مدیران می‌توانند تکنیک‌های کلیدی را که منجر به معاملات می‌شوند، دقیق تنظیم یا کامل کنند.

صرفه جویی در زمان

نرم‌افزار کوچینگ فروش، کل گردش کار مربیگری، از زمان‌بندی و سازمان‌دهی جلسات مربیگری گرفته تا تعیین وظایف یا برنامه‌های عملیاتی، نظارت بر پیشرفت، و مستندسازی بازخورد را به‌طور خودکار و ساده می‌کند. این امر به مدیران و تکرارها امکان می‌دهد زمان بیشتری را برای کسب درآمد و مهارت کسب کنند. سرعت، یا وقت گرانبهای خود را بر درس هایی متمرکز کنند که یادگیری آنلاین آنها به این راحتی نیست.

حفظ تکرارها

نرم افزار مربیگری فروش تجربه مربیگری جذاب و تعاملی بیشتری را ایجاد می کند. از طریق ویژگی‌هایی مانند مربیگری مبتنی بر ویدیو، سناریوهای نقش‌آفرینی و گیمیفیکیشن، انگیزه‌ای برای مشارکت فعال در تکرارها ایجاد می‌شود.

علاوه بر این، ارتباط و راهنمایی مداومی که می توانید با این ابزارها ارائه دهید، می تواند فرهنگ یادگیری مستمر را تقویت کند. در نتیجه، نمایندگان فروش ممکن است احساس کنند روی آنها سرمایه گذاری شده، ارزش گذاری شده، حمایت شده و درگیر شده اند – که منجر به افزایش رضایت شغلی، حفظ و در نهایت تیم فروش قوی تر می شود.

تصمیمات بهتری بگیرید

یکی از مهمترین مزایای نرم افزار مربیگری فروش، توانایی آن در ارائه داده ها و بینش های ارزشمند به رهبران فروش است. با تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد، اثربخشی مربیگری و تعامل با مشتری، می‌توانید تصمیم‌های آگاهانه بگیرید و استراتژی های مربیگری را برای بهترین بازگشت سرمایه بالقوه بهینه کنید.

تیم خود را افزایش دهید

ابزارهای کوچینگ تضمین می‌کنند که شیوه‌های آموزشی شما ثابت می‌ماند و مقیاس‌پذیر، حتی زمانی که تیم ها رشد می کنند یا با محیط های کاری از راه دور سازگار می شوند. با چارچوب‌های مربیگری استاندارد و منابعی که به آسانی در دسترس هستند، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه تکرارها راهنمایی مداوم دریافت می‌کنند و سطح استانداردی از برتری مربیگری را تجربه می‌کنند.

به‌علاوه، این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند از روش‌های مربیگری موفق و بهترین شیوه‌ها در سراسر سازمان خود بیاموزید، به اشتراک بگذارید، و تکرار کنید.

تماسهای درآمدزا

نمایندگان زمان زیادی را صرف تلفن و هر ثانیه می‌کنند. مکالمه مهم است به همین دلیل، ابزارهای کوچینگ تماس در نرم افزار مربیگری فروش می توانند به شما در تجزیه و تحلیل و ارائه بازخورد در مورد تماس های ضبط شده کمک کنند. این مربیگری هدفمند به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی، رسیدگی به اعتراض و عملکرد کلی تماس خود را بهبود بخشند.

با نرم افزار مربیگری فروش شروع کنید

بدون ابزار مناسب، رهبری تیم فروش و ارائه راهنمایی‌ها و آموزش‌های مورد نیاز برای آنها دشوار است.

اکنون که می دانید نرم افزار مربیگری فروش چگونه می تواند به شما یا هم تیمی هایتان کمک کند، شروع به کاوش در ابزارهایی مانند هوش مکالمه HubSpot امروز.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل