36 بهترین برنامه آموزشی فروش برای هر بودجه و تیم

36 بهترین برنامه آموزشی فروش برای هر بودجه و تیم

برنامه های آموزشی فروش به فروشندگان کمک می کند تا تکنیک ها، مهارت ها و فرآیندهای فروش خود را بیاموزند و بهبود بخشند. هدف نهایی بهبود نتایج نهایی است.

به عنوان مثال، یک تیم فروش 100 نفره با سهمیه انفرادی 1 میلیون دلاری و اندازه معامله متوسط ​​50000 دلار به افزایش 20 میلیون دلاری درآمد منجر می شود.

اما با هزاران گزینه، یافتن بهترین برنامه آموزشی فروش با توجه به بودجه، اندازه تیم، تمرکز و نیازهای شما همیشه آسان نیست.

ما برخی از با ارزش‌ترین برنامه‌های آموزشی را در قیمت‌های مختلف، مکان‌ها، تم‌ها و انتخاب‌های تحویل جمع‌آوری کرده‌ایم تا با یکپارچگی، سرعت و اطمینان، قراردادهای بسته شدن تیم شما را به دست آوریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید یا با استفاده از پیوندهای زیر به بخشی که برای شما جالب است بروید.

در حالی که منصفانه است که بگوییم تیم شما بدون شرکت در یک برنامه آموزشی فروش به اندازه کافی خوب عمل خواهد کرد، مزایای کاری که چند ساعت آموزش مداوم می تواند انجام دهد را نادیده نگیرید.

اگر کاندیدایی هستید که برای یک نقش جدید درخواست می‌کنید، شرکت‌ها را تغییر می‌دهید، یا به دنبال ارتقاء می‌گردید، گواهینامه آموزشی فروش می‌تواند رزومه شما را از «مقایسه» به «فوق‌العاده» در زمانی که در مقابل رقابت‌های نامزد سختی قرار می‌گیرید، افزایش دهد.

اما کدام برنامه برای شما و تیم شما مناسب است؟

منبع پیشنهادی: الگوی آموزش رایگان فروش

اینجا را کلیک کنید.

با هزاران برنامه آموزشی فروش در بازار، چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام یک بهترین خدمت را به تیم شما خواهند داد؟ در نهایت، کسب‌وکار شما معیارهایی را برای آنچه یک برنامه آموزشی موفق می‌سازد انتخاب می‌کند، اما برای شروع، در اینجا برخی از عوامل مهمی که HubSpot به دنبال آن است آورده شده است:

  • مکان: آیا آموزش به صورت مجازی ارائه می شود یا مربی به شما مراجعه خواهد کرد؟
  • طول: چگونه آموزش را در برنامه خود و/یا تیم فروش خود قرار می دهید؟
  • تمرکز: آیا موضوع به چالشی می‌پردازد که شما یا نمایندگانتان با آن روبرو هستید؟
  • قیمت: آیا می توانید پیش بینی کنید که بازگشت آموزش حداقل پنج برابر قیمت آن باشد؟
  • مخاطبان مورد نظر: آیا برای آموزش خاصی که دنبال می‌کنید در صنعت، بازار یا نقش مرتبط هستید؟

ما بهترین برنامه های آموزشی فروش را با استفاده از ترکیبی از تحقیقات مستقل و تجزیه و تحلیل نظرات کاربران انتخاب کردیم. هر مورد در این فهرست باید به شما کمک کند تا به این سؤالات برای تیم و شرکت خود پاسخ دهید.

1. فروش ورودی: بهترین آموزش فروش آنلاین رایگان< /h3>

  • فروشنده: HubSpot Academy
  • مکان: آنلاین
  • طول: 2 ساعت و 11 دقیقه
  • تمرکز: روش فروش ورودی
  • مخاطبان مورد نظر: فروشندگان، مدیران فروش، مربیان فروش، و بازاریابان ورودی
  • قیمت: رایگان
  • با گذراندن این دوره مجازی رایگان در مورد روش فروش ورودی، نحوه فروش با صداقت را بیاموزید. فروش ورودی فروش را به گونه ای تغییر می دهد که با روش خرید مردم مطابقت داشته باشد.

    این رویکرد به تیم‌های فروش کمک می‌کند رویکرد خود را شخصی‌سازی کنند و با مشتریان هدف ارتباط برقرار کنند. این ارتباط عمیق‌تر می‌تواند به شما کمک کند معاملات بیشتری را ببندید.

    پس از پایان دوره و قبولی در امتحان، نشانی برای نمایش در نمایه LinkedIn، امضای ایمیل و وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

    نکته حرفه ای: می توانید با استفاده از مولد امضای ایمیل رایگان HubSpot.

    درس های کلیدی

    این دوره آموزشی فروش پنج درس کلیدی را در بیش از 22 ویدیو پوشش می دهد. همچنین شامل آزمون‌هایی برای بررسی میزان حفظ هر درس است.

    از شناسایی خریداران بالقوه تا ایجاد ارائه های شخصی، این دوره جامع است. درس های کلیدی عبارتند از:

    • اصول فروش ورودی
    • اولویت بندی خریدار
    • جلب توجه مشتری
    • درک سفر خریدار
    • ارائه ارائه های شخصی شده

    برخی از نکات مهم این دوره جامع عبارتند از:

    • درک سفر خریدار و هماهنگ کردن استراتژی‌های فروش خود برای مطابقت.
    • با ارائه ارزش به مشتریان بالقوه خود اعتماد ایجاد کنید.
    • تکنیک های مبتنی بر داده برای جستجو و احراز صلاحیت سرب. ایجاد ارائه های شخصی که با خریداران بالقوه شما طنین انداز می شود.
    • استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند فروش برای تنظیم پیام‌های خود و پرداختن به نقاط درد خاص.
    • ابزارها و فناوری‌های فروش که می‌توانند فرآیند فروش شما را ساده‌تر کنند.

    مزایا

    • جامع و رایگان است که برای طیف وسیعی از فروشندگان و مدیران فروش قابل دسترسی است.
    • روی شیوه های فروش اعتمادسازی برای رویکرد مشتری محور و معتبر در فروش تمرکز کنید.
    • برنامه آنلاین انعطاف پذیر و راحت که به شما آزادی دسترسی به آموزش را با سرعت دلخواه از هر مکانی می دهد.
    • اطلاعات عملی و عملی را ارائه می دهد تا فوراً در فعالیت های روزمره خود از آنها استفاده کنید.
    • آموزش نشان می دهد که چگونه می توان از CRM HubSpot بیشترین استفاده را کرد. برای استفاده فوری از آموخته ها در فرآیند فروش موجود شما.
    • تعهد سریع برای نتایج سریع.

    معایب

    • فرمت فقط آنلاین با تعامل محدود ممکن است برای هر سبک یادگیری مناسب نباشد.
    • برنامه خودگام با حداقل راهنمایی شخصی ممکن است برای همه یادگیرندگان مناسب نباشد.
    • روی روش فروش خاصی متمرکز است که ممکن است برای هر فرهنگ و موقعیت فروش مناسب نباشد.

    2. آموزش فروش و استراتژی: بهترین برای آموزش فرآیند فروش

    • فروشنده: مارک ویشک
    • مکان آنلاین
    • طول: متفاوت است
    • تمرکز: استراتژی و فرآیند فروش. استراتژی های جستجو
    • مخاطبان مورد نظر: فروشندگان سطح بالا و کارآفرینان متمرکز بر فروش
    • قیمت: تماس با مارک ویشک

    Marc Wayshak یک متخصص مشهور و نویسنده پرفروش در آموزش فروش و استراتژی است.

    رهبری فروش اغلب با چالش‌های مشابهی دست و پنجه نرم می‌کند:

    • آنها به اندازه کافی فروشنده فوق ستاره ندارند.
    • آنها در حال از دست دادن معاملات به یک رقیب کم هزینه هستند.
    • هر نماینده از کتاب بازی متفاوتی استفاده می کند.
    • نتایج ناسازگار هستند.
    • تیم آنها بر روی نوع اشتباهی از خریداران تمرکز دارد.

    Wayshak آموزش های سفارشی را به سازمان ها در هر اندازه ارائه می دهد تا به آنها کمک کند بر این موانع غلبه کنند. هدف نهایی او کمک به مشتریان برای 10 برابر سرمایه گذاری آنها است.

    برنامه‌های آموزش فروش و استراتژی Wayshak یک تجربه متحول کننده برای رهبری فروش ارائه می‌دهد. این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که می خواهد عملکرد و رشد فروش را بهینه کند.

    درس های کلیدی

    برنامه آزمایشگاه شتاب دهنده برای افراد بر روی روش بینش فروش تمرکز دارد. این برنامه شامل:

    است

    • نحوه استفاده از روش فروش ثابت شده او
    • یک استراتژی جستجوی آزمایش شده
    • مدیریت مستقیم

    آموزش تیم فروش نیز وجود دارد که امکان دسترسی به آرشیو کامل دوره‌های فروش، الگوها و گواهینامه‌ها را فراهم می‌کند. موضوعات آموزشی برجسته عبارتند از:

    • توسعه مهارت ها و تکنیک هایی که می تواند فروشندگان معمولی را به بهترین عملکردها تبدیل کند.
    • ایجاد یک ارزش پیشنهادی قانع کننده و استراتژی تمایز.
    • ایجاد فرآیند فروش ثابت در سراسر سازمان. ایجاد یک کتاب فروش استاندارد.
    • چگونه نمایه های مشتری ایده آل را به طور موثر پیدا و هدف قرار دهیم.
    • تکنیک‌های جستجوی مؤثر برای ایجاد یک جریان ثابت از سرنخ‌های با کیفیت بالا.
    • راهبردهای عملی برای غلبه بر اعتراضات.

    مزایا

    • آموزش های سفارشی را متناسب با نیازها و چالش های خاص هر فرد و سازمان ارائه می دهد.
    • بر روی نتایج ملموس برای افزایش عملکرد فروش تمرکز می کند.
    • راهنمای تخصصی کارشناسان مشهور فروش را ارائه می دهد.
    • طیف وسیعی از موضوعات حیاتی را برای درک کامل اصول و تاکتیک های کلیدی فروش پوشش می دهد.
    • رویکرد سفارشی‌شده و مبتنی بر نتایج.
    • چالش های رایج فروش را با استراتژی های عملی پوشش می دهد.

    معایب

    • در حالی که آموزش های کوتاه و رایگانی در سایت وجود دارد، این برنامه برای جزئیات قیمت نیاز به گفتگو دارد.
    • طول برنامه متفاوت است، که می تواند برای برنامه ریزی تیم چالش برانگیز باشد.
    • بر روی یک روش فروش خاص متمرکز شده است که ممکن است برای هر موقعیتی مناسب نباشد.

    3. آموزش و مشاوره چشم انداز شرکت: بهترین آموزش فروش متمرکز بر مشتری

    • فروشنده: چشم انداز شرکت
    • مکان مجازی
    • طول: مشخص نشده
    • تمرکز: فروش مبتنی بر علم و بستن معاملات
    • قیمت: در صورت درخواست موجود است

    اثبات ارزش برای مشتری اغلب یک شغل بازاریابی است، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. ارزش درک شده برای عبور مشتریان از درب کافی است، اما آیا برای بستن معامله کافی است؟

    با این آموزش، تیم های فروش یاد می گیرند که چگونه ارزش یک محصول و خدمات را با استفاده از روانشناسی خریدار نشان دهند. این برنامه فرآیندی از تئوری ها و تحقیقات آزمایش شده را آموزش می دهد. این طراحی شده است تا تیم‌های فروش بتوانند پیام‌های خود را برای هر مشتری در هنگام فروش سفارشی کنند.

    درکی از نحوه ارزش گذاری و انتخاب مشتریان توسط مشتریان ارائه می دهد. این به فروشندگان کمک می کند در هر شرایطی ارزش ارائه دهند و تجربه فروش شخصی تری ایجاد کنند.

    درس های کلیدی

    در حالی که هسته اصلی این برنامه آموزشی فروش در روانشناسی خریدار و ایجاد روابط است، آموزش به چندین موضوع کلیدی می‌پردازد:

    • پیام‌رسانی با استراتژی‌هایی برای کمک به ایجاد فرصت‌های جدید، بستن قراردادها و رشد پایگاه مشتریان شما.
    • توسعه محتوا برای فعال کردن فروش.
    • ایجاد مهارت های فروش مانند ایجاد خط لوله فروش.
    • کار بر روی مهارت های بازاریابی برای ایجاد تصاویر، داستان ها و ارائه های به یاد ماندنی و تاثیرگذار.
    • مهارت‌سازی موفقیت مشتری برای مقابله با ریزش و سایر چالش‌های رایج.
    • توسعه مهارت های فروش از راه دور و با سرعت بالا.
    • کوچینگ برای یادگیری و تقویت فردی.

    مزایا

    • تکنیک های فروش که ریشه در روانشناسی خریدار دارند را آموزش می دهد.
    • بر ایجاد رابطه تاکید می کند و به چالشی کلیدی برای تیم های فروش می پردازد.
    • نکاتی را برای تمایز محصول خاص مشتری ارائه می دهد.
    • آموزش و خدمات مشاوره جامع برای پشتیبانی و راهنمایی مداوم.

    معایب

    • تکنیک های موثری ارائه می دهد، اما موفقیت در سناریوهای زندگی واقعی ممکن است متفاوت باشد.
    • این آموزش ممکن است به کار اضافی یا سفارشی سازی نیاز داشته باشد تا با فرهنگ فروش موجود در یک سازمان هماهنگ شود.
    • این برنامه برای جزئیات قیمت به مکالمه نیاز دارد.
    • تمرکز روی یک فلسفه خاص ممکن است به این معنی باشد که آموزش اضافی در سایر زمینه های فروش ضروری است.

    4. عملکرد فروش ریچاردسون: بهترین برای آموزش فروش آنلاین

    • فروشنده: ریچاردسون
    • مکان آموزش آنلاین
    • طول: یک روز آموزش حضوری یا دو روز آموزش مجازی، با منابع آنلاین اضافی
    • تمرکز: فروش رفتاری
    • مخاطبان مورد نظر: تیم‌های فروش
    • قیمت: متفاوت است

    ریچاردسون به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق همسویی محتوا و فرآیند به رشد چشمگیری دست یابند تا رفتارهای تیم را تغییر داده و نتایج فروش بهتری را ایجاد کنند.

    پلتفرم مجازی برای آموزش به حرفه‌ای‌ها محتوای بسیار مرتبط و تحویل جذابی ارائه می‌دهد که به تیم فروش امکان می‌دهد فوراً آنچه را که آموخته‌اند به کار گیرند.

    این مجموعه از برنامه های آموزشی فروش بر حساس ترین رفتارهای فروش متمرکز است. این یک یادگیری سفارشی است که به تیم فروش شما کمک می کند تا این رفتارها را در طول تماس ها، ایمیل ها و موارد دیگر به کار بگیرد. و گزینه‌های سفارشی‌سازی در هر برنامه برای افزایش مهارت‌ها بر اساس مرحله فروش و پیچیدگی وجود دارد.

    درس های کلیدی

    این برنامه دارای حداکثر 12 دوره منحصر به فرد در هر یک از حوزه های هدف زیر است:

    • یک خط لوله ایجاد کنید
    • برنده فرصت‌ها شوید
    • افزایش حساب
    • مدیریت فروش

    برخی از این آموزش‌های فروش بخش یا مهارت خاصی را برجسته می‌کنند، در حالی که برخی دیگر مهارت‌های حیاتی را در یک نقش هدف، مانند مدیریت فروش، به هم مرتبط می‌کنند. سایر درس های کلیدی در این آموزش ها عبارتند از:

    • همسویی استراتژیک برای استراتژی‌های فروش با اهداف تجاری.
    • تغییر رفتار در تیم های فروش برای بهبود عملکرد فروش.
    • سفارشی کردن رویکردهای فروش برای ایجاد اعتماد و بستن معاملات.
    • آزمایش استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدید برای نتایج سریع‌تر.
    • ایجاد یک ذهنیت نتیجه گرا.

    مزایا

    • آموزش سفارشی برای نیازها و چالش های تجاری خاص.
    • برنامه مجازی که انعطاف پذیری و راحتی را ارائه می دهد.
    • روی تاثیر ملموس کسب و کار تمرکز کنید.
    • ابزارهایی را برای اعمال فوری یادگیری در کارهای عملی روزانه ارائه می دهد.
    • محتوای آموزشی جذاب با کیفیت بالا.

    معایب

    • این برنامه طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد، بنابراین اگر شما یک تیم فردی یا کوچک به دنبال آموزش هستید، انتخاب ها ممکن است کمی سخت باشد.
    • برای جزئیات قیمت به گفتگو نیاز دارد.
    • آموزش مجازی ممکن است برای هر تیمی مناسب نباشد.
    • تمرین فشرده ممکن است برای برخی تیم ها وقت گیر باشد.

    5. رانندگی تا نزدیک: بهترین آموزش برای فروش هیبریدی

    • فروشنده: جان باروز
    • مکان در سایت
    • طول: یک روز
    • تمرکز: جلسات فروش، رسیدگی به اعتراض و بسته شدن
    • مخاطبان مورد نظر: تیم های فروش B2B
    • قیمت: اشتراک آموزش انفرادی 420 دلار در سال است. برای اطلاع از قیمت آموزش تیم با جان باروز تماس بگیرید.

    جان باروز در آموزش فروش شهرت زیادی دارد، زیرا فوربس، لینکدین، شرکت و غیره آن را در فروش می شناسند.

    در یک روز، این آموزش جان باروز در محل به شما و اعضای تیمتان کمک خواهد کرد:

    • جلسات موثر با مشتریان بالقوه برگزار کنید.
    • توانایی خود را در تجزیه و تحلیل فرصت ها تقویت کنید.
    • به اعتراضات به گونه ای برخورد کنید که مناسب با شخصیت و سبک فروش شما باشد.
    • بسته به موقعیت، از تکنیک های مختلف بستن استفاده کنید.

    او همچنین یک کتابچه راهنمای سفارشی را با نمونه ایمیل‌ها، تماس‌ها و الگوهای موفقیت مشتری به اشتراک می‌گذارد. این منبع به شما این امکان را می دهد که فوراً غذاهای آماده را انتخاب کنید. این آموزش به صورت آنلاین به صورت درخواستی نیز در دسترس است.

    درس های کلیدی

    این حرفه ای آموزش فروش طیف گسترده ای از آموزش ها را ارائه می دهد که طیفی از مجموعه مهارت های فروش را پوشش می دهد. این آموزش خاص شامل:

    است

    • نقشه راه و الگوها
    • مذاکرات
    • استراتژی های جلسه
    • مهارت های پرسشگری
    • بررسی اعتراض
    • مسابقات واجد شرایط
    • برگزاری جلسه فروش
    • راهبردهای پیگیری
    • زمان و نحوه بستن

    این درس‌ها بر حفظ فوریت‌ها، مدیریت اعتراضات، مذاکره، و بستن قراردادهای فروش تمرکز دارند. هر آموزش همچنین دارای آزمون‌ها و فعالیت‌هایی برای تقویت آموخته‌های هر جلسه است.

    مزایا

    • انتخاب‌های آموزش ناهمگام در محل و آنلاین برای ادامه یادگیری.
    • طول جلسه عالی برای تیم‌های فروش برای یادگیری و اعمال استراتژی‌های آموزشی.
    • نمونه‌های مرتبط و ساختار درس برای مبتدیان.
    • درس های مستقیم و عملی در مورد مهارت های مهم فروش مانند رسیدگی به اعتراض.

    معایب

    • نمونه‌های واقعی بیشتر در آموزش می‌تواند مفید باشد.
    • قالب فشرده برنامه یک مزیت است، اما ممکن است موضوعات را به اندازه کافی برای برخی تیم ها پوشش ندهد.
    • منابع سفارشی‌شده، مانند الگوها، ممکن است برای هر تیمی مفید نباشند.

    6. راهکارهای Sandler: بهترین برای آموزش فروش حضوری< /h3>

    65

    سندلر از یک رویکرد روشمند استفاده می‌کند که برای چسباندن مفاهیم طراحی شده است – بنابراین شما روی یک برنامه آموزشی پرهزینه فروش سرمایه‌گذاری نمی‌کنید تا تیم فروش شما ۹۰ روز بعد بیشتر آن را فراموش کند. چیزی که این رویکرد را منحصر به فرد می کند این است که بر اساس داده های نظرسنجی با اختیارات تحقیقاتی است که در سراسر جهان گسترده شده است. همه اینها ارزش ملموسی را ارائه می دهد که کسب و کار شما تأثیر مثبتی بر نتیجه کسب و کار شما خواهد داشت.

    جلسات کل فرآیند فروش را پوشش می‌دهند، از ایجاد ارتباط و تنظیم انتظارات اولیه تا ارائه دمو و مذاکره.

    تمرکز این برنامه آموزشی فروش، تغییر پایدار، با تاکید بر انگیزه و مشارکت است.

    هر تمرین تیمی با ارزیابی تیمی برای تأثیر شخصی آغاز می شود. سپس، هر برنامه بر مسئولیت پذیری برای نتایج یادگیری متمرکز است. این کمک می کند مطمئن شوید که سرمایه گذاری آموزشی شما بازده بلندمدت دارد.

    درس های کلیدی

    آموزش‌ها بر این شش حوزه فروش تمرکز دارند:

    • آموزش فروش
    • جستجو
    • رهبری فروش
    • در حال گسترش حساب ها
    • رشد شخصی و حرفه ای
    • موفقیت مشتری

    آموزش مهارت‌های بالا بر سیستم فروش سندلر متمرکز است. این درس ها بر اساس موضوع متفاوت است، اما به طور کلی بر روی موارد زیر تمرکز می کنند:

    • ایجاد ارتباط و واجد شرایط بودن چشم انداز
    • ارائه ارائه ها و دموهای فروش با کیفیت
    • غلبه بر اعتراضات
    • مذاکره موفق

    این برنامه آموزشی همچنین گواهی‌های فروش و آموزش برای فروش سازمانی ارائه می‌دهد.

    مزایا

    • دروس بر روی تغییرات رفتاری تمرکز دارند تا تأثیری پایدار داشته باشند.
    • روش های آموزشی از داده های نظرسنجی جهانی و تحقیقات معتبر سرچشمه می گیرند.
    • برنامه کل فرآیند فروش را پوشش می دهد.
    • پشتیبانی مداوم فراتر از جلسات آموزشی اولیه ارائه می دهد.
    • به تیم‌های فروش فرصتی می‌دهد تا با سایر متخصصان فروش ارتباط برقرار کرده و شبکه کنند.

    معایب

    • به تعهد زمانی مستمر نیاز دارد.
    • تأثیر طولانی مدت به حفظ تیم و توانایی اجرای مهارت های آموخته شده بستگی دارد.
    • ممکن است به اندازه سایر برنامه های آموزشی فروش انعطاف پذیر نباشد.

    7. آموزش مدیریت فروش با تاثیر بالا: بهترین برای آموزش مدیریت فروش

    • فروشنده : /a>
    • مکان: در محل ، آنلاین یا هر دو
    • طول: سه روز در محل یا ده هفته یادگیری ترکیبی
    • تمرکز: آموزش مدیران فروش برای تبدیل شدن به مربیان فروش بهتر ، بهبود عملکرد آنها عملکرد فروش ، استخدام ستاره های فروش و ایجاد انگیزه و هدایت تیم های خود
    • مخاطب در نظر گرفته شده: تیم های فروش B2B
    • قیمت: بسته به اندازه تیم متفاوت است

    مدیران فروش اغلب با تیم های خود تمرین می کنند. آنها همچنین ممکن است آموزش رهبری را برای آماده سازی آنها برای مدیریت فروش تکمیل کنند. < /p>

    اما حتی بهترین آموزش در این دو حوزه خاموش ممکن است مدیران فروش را برای به دست آوردن بهترین ها از تیم فروش خود آماده نکند.

    برای متقاعد کردن چشم انداز ارزش محصول خود ، فروشندگان باید بتوانند مربی و همچنین مدیریت یک تیم را داشته باشند. این برنامه آموزشی با اطلاعات و استراتژی های مورد نیاز برای هدایت عملکرد فروش به طور مؤثر ، تکرارها را تأمین می کند.

    گروه آمادگی فروش تشخیص می دهد که هر سازمان بی نظیر است. از مشاوره قبل از آموزش ، مطالعات موردی سفارشی و تمرینات استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوا برای شرکت کنندگان مرتبط است.

    شرکت های بزرگ یا به سرعت در حال رشد نیز می توانند از برنامه صدور مجوز SRG استفاده کنند. مجوز برنامه درسی را بخرید ، سپس از برنامه و هر زمان که دوست دارید مجدداً استفاده و استفاده مجدد کنید.

    درسهای کلیدی

    آموزش مدیریت فروش با تأثیر بالا در پنج حوزه کلیدی درس ارائه می دهد:

    • مربیگری فروش
    • مدیریت عملکرد فروش
    • مدیریت خط لوله
    • رهبری فروش
    • استخدام و استخدام

    هر منطقه شامل درسهایی است که در نحوه برتری به عنوان مدیر فروش غواصی می شود. این آموزش همچنین شامل کارگاه های تعاملی است که شامل تمرینات تجاری محور و سناریوهای نقش آفرینی است.

    آیا آنها در مورد تفاوت های بین مدیریت و مربیگری ، درک شکاف عملکرد یا تمرین خط لوله ، یاد می گیرند ، این آموزش یک برنامه جامع برای مدیران در فروش است.

    جوانب مثبت

    • مهارت های مربیگری و مربیگری را بهبود می بخشد.
    • ابزارهایی را برای مدیریت عملکرد فروش ارائه می دهد.
    • مهارت های رهبری را برای ایجاد فرهنگ فروش قوی ایجاد می کند.
    • دانش را برای استخدام و حفظ استعداد فروش ایجاد می کند.
    • یادگیری انعطاف پذیر برای تیم های فروش.
    • برنامه های آموزش بسیار شخصی.

    منفی

    • نیاز به مشاوره برای قیمت گذاری دارد ، که می تواند یک مخزن برای برخی از تیم ها باشد.
    • آموزش فشرده می تواند برای برخی از تیم ها وقت گیر باشد.
    • تکنیک های مؤثر را ارائه می دهد ، اما موفقیت در سناریوهای زندگی واقعی ممکن است متفاوت باشد.

    دوره های آموزش فروش

    شما به طور مفصل به توصیه های برتر آموزش فروش ما نگاه کرده اید. اما هر تیم فروش منحصر به فرد است ، و شما هنوز هم ممکن است در جستجوی آموزش عالی برای فروش تیم خود باشید.

    همانطور که دوره های آموزش فروش را در زیر اسکن می کنید ، به فوری ترین نیازهای آموزش برای تیم خود فکر کنید. این نیازها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

    • توسعه مهارت ارتباطی
    • رسیدگی به اعتراض
    • ایجاد روابط
    • تکنیک های فروش خاص

    همچنین ممکن است بخواهید به تیم های مسدود کننده مشترک با آموزش فروش بپردازید:

    • عدم تمایل به تعهد . آموزش فروش می تواند ناراحت کننده باشد زیرا با درخواست آنها برای یادگیری ایده ها و راهکارهای جدید ، افراد را آزمایش می کند. برای پرداختن به این موضوع ، آموزش هایی را پیدا کنید که با فرهنگ شرکت شما هماهنگ باشد.
    • محدودیت های زمانی . تیم شما ممکن است آنقدر مشغول کارهای روزانه خود باشد که ممکن است نگران آموزش زمان از سایر مسئولیت های آنها باشد. بفهمید که تیم شما چقدر می تواند برای اختصاص دادن به آموزش اختصاص دهد. سپس ، آن زمان را به وضوح کنار بگذارید تا تیم خود از آموزش فروش خود بیشترین استفاده را کند.
    • منابع مالی محدود . اگر فردی به دنبال آموزش هستید ، منابع رایگان بسیار خوبی برای آموزش فروش وجود دارد ، مانند صدور گواهینامه فروش ورودی دوره یا این سریع الگوی آموزش فروش .
    • انتخاب برنامه اشتباه برای نیازهای خود . در بازار آموزش فروش رقابت زیادی وجود دارد ، بنابراین مهم است که قبل از انجام یک برنامه ، انتخاب های خود را به طور کامل در نظر بگیرید.

    برنامه های آموزش فروش آنلاین

    8.
    • مکان آنلاین
    • طول: 18 ساعت
    • تمرکز: آموزش مقدماتی در مورد فروش
    • قیمت: افراد 29 دلار در هر ماه یا 199 دلار در سال ؛ تیم های 29 دلار ماهانه یا 14.50 دلار در هر ماه صورتحساب سالانه

    در 31 آموزش عملی ، متخصصان فروش می توانند انتظار داشته باشند که ابزاری و تکنیک هایی دریافت کنند که نگرش ، اعتقادات و احساسات آنها را شکل دهد تا در فروش به موفقیت برسد. روانشناسی ، شخصیت و مشاوره در دنیای واقعی ستون های این آموزش معتبر هستند که آن را برای مبتدیان کامل می کند.

    آموزش های ویدیویی حق بیمه و یادگیری شخصی در قالب موبایل در دسترس هستند تا دانش آموزان بتوانند از این طریق یاد بگیرند. بهترین بخش این است که می توانید با تست ها و آزمونهای نامحدود با سرعت خود بیاموزید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات را در این دوره حفظ می کنید.

    9.

    • فروشنده :
    • مکان آنلاین
    • طول: 12 هفته
    • تمرکز: مهارت های فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان
    • قیمت: 997 $

    این دوره سه ماهه مجازی از هفت جنبه اصلی فروش عبور می کند: جستجوی ، توسعه اعتماد و اعتبار ، درک نیازهای خریدار ، غلبه بر مقاومت ، فروش ارزش ، بسته شدن و دریافت مراجعه و تکرار تجارت.

    به همراه 24 فیلم می توانید در هر زمان وصل کنید ، همچنین کتاب های کار ، تمرینات نقش آفرینی و ماژول های آموزش جایزه را نیز دریافت خواهید کرد. هر یک از این ویژگی ها به شما کمک می کند تا کمی بهتر در جستجوی ، ساختن گزارش و بستن فروش باشید.

    10. -training/”rel =” noopener “target =” _ blank “> آموزش تماس تلفنی سرد

    • فروشنده :
    • مکان آنلاین
    • طول: تقریباً دو ساعت ماژول های ویدیویی خود گام به گام در هفته طی چهار هفته
    • تمرکز: تماس های فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: در داخل یا خارج از متخصصان فروش
    • قیمت: در صورت درخواست در دسترس است

    تکرار هایی که به عنوان روش اصلی ارتباطات خود به تلفن اعتماد می کنند ، از این برنامه آموزشی جامع بهره مند می شوند. در طی یک ماه ، شرکت کنندگان یاد می گیرند که چگونه در چند ثانیه اول تماس ، خریداران را درگیر کنند ، اعتراضات را برطرف کنند ، ارزش را در هر لمس اضافه کنند ، یک تماس پیگیری و موارد دیگر را تضمین کنند. همراه با فیلم ها ، به یک کتاب کار ، جلسات مربیگری زنده و یک انجمن آنلاین دسترسی خواهید یافت.

    11. /a> مدیریت فروش AE

    • فروشنده :
    • مکان آنلاین
    • طول: 6 روز ؛ دو ساعت در روز
    • تمرکز: مدیریت فروش اجرایی حساب
    • مخاطب در نظر گرفته شده: برای مدیران فروش در دو سال اول مدیریت خود
    • قیمت: 1600 دلار برای دوره زنده های زنده

    این دوره به مدیران تازه کار مقدمه ای برای بهترین شیوه های رهبری فروش ، مانند مربیگری ، کسب مشتری و برنامه ریزی قلمرو می دهد. این برای فروشندگان SaaS است و شامل سخنرانی ها ، تعامل جامعه و تمرینات در دنیای واقعی است.

    آنچه این دوره را منحصر به فرد می کند این است که مشخصات فروش SaaS را پوشش می دهد. ساختار معامله ، پیش بینی ، فرهنگ ، بسته شدن و تکمیل روند فروش شما همه بخشی از این دوره است. این یک روش قدرتمند برای فروش سریع تیم شما و بسته شدن معاملات دلار بالا بیشتر است.

    12. href = “https://www.salesbuzz.com/curriculum/”> آموزش فروش در داخل

    • فروشنده :
    • مکان آنلاین
    • طول: هشت هفته
    • تمرکز: مهارت های فروش و فرآیند
    • مخاطب در نظر گرفته شده: SDRS ، BDR ها و مدیران حساب
    • قیمت: تماس با فروش وزوز برای نقل قول

    در این برنامه آموزشی ، متخصصان فروش در داخل یاد می گیرند که چگونه چشم انداز ، قرار ملاقات های کتاب را درگیر کنند ، به انگیزه های چشم انداز خود بپردازند ، نگرانی های خود را برطرف کنند و نزدیک شوند.

    بعد از هر جلسه آموزشی یک امتحان درجه بندی شده وجود دارد ، بنابراین تکرارها می توانند درک خود را ارزیابی کنند و مدیران فروش می توانند پیشرفت را پیگیری کنند.

    13.

    • فروشنده : /li>
    • مکان آنلاین
    • طول: 13 ساعت
    • تمرکز: روش جستجوی فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: در داخل فروشندگان ، مدیران فروش ، مربیان فروش
    • قیمت: رایگان

    در فروش ، اظهارات و سؤالات شما در مورد چشم انداز می تواند به معنای تفاوت بین عدم موفقیت و موفقیت باشد. اما حتی اگر سخنان یک فروشنده با ارزش ترین ابزار آنها باشد ، بسیاری از فروشندگان هنوز هنگام تماس ، ایمیل یا ملاقات با چشم انداز ، بداهه می گیرند.

    این برنامه به گونه ای طراحی شده است که یک فرآیند تحت حمایت استراتژی را به شما ارائه می دهد. این شامل ساختن یک گزاره ارزش ، پرسیدن سؤالات مناسب ، بسته شدن موثرتر و بیشتر است. نه تنها بیشتر می فروشید ، بلکه فروش حتی ممکن است سرگرم کننده تر شود.

    14.
    • فروشنده :
    • مکان آنلاین
    • طول: در حال انجام
    • تمرکز: مهارت های فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان خودآموز ، کارآفرینان
    • قیمت: در صورت درخواست در دسترس است

    این آموزش فروش و جامعه عضویت برای یادگیری مداوم طراحی شده اند. هر ماه ، شرکت کنندگان یک درس جدید “چگونه” را در مجموعه مهارت فروش اصلی دریافت می کنند. آنها همچنین می توانند در یک وبینار Q&A با Iannarino شرکت کنند.

    عضویت نیز با دسترسی به یک انجمن خصوصی همراه است تا اعضا بتوانند به سؤالات یکدیگر پاسخ دهند ، استراتژی های خود را به اشتراک بگذارند و بازخورد و پشتیبانی ارائه دهند.

    15. “_Blank” href = “https://theharrisconsultinggroup.com/gtmnow-sales-training/”> آموزش فروش GTMNOW

    • فروشنده : گروه مشاوره هریس
    • مکان آنلاین
    • طول: متفاوت است
    • تمرکز: آموزش فروش کامل و توسعه فرآیند
    • مخاطب در نظر گرفته شده: تیم های فروش B2B ، SDR ها ، AES ، کارگردانان و مدیران
    • قیمت: متفاوت است. یا با ریچارد هریس به آدرس richard@saleshacker.com تماس بگیرید

    ریچارد هریس ، که رهبری این برنامه های مشاوره و آموزش را دارد ، تقریباً هر موقعیت فروش ممکن را در اختیار داشته است: SDR ، نماینده فروش داخلی ، مدیر فروش داخلی ، مدیر فروش ، VP فروش و مدیر عملیات فروش. در نتیجه ، او می تواند هم راهنمایی های سطح بالا و هم آموزش تاکتیکی را ارائه دهد.

    این آموزش در مورد همه چیز فروش از جمله ساخت SLA (توافق نامه های سطح خدمات) بین فروش و بازاریابی ، طراحی ساختار سازمانی تیم فروش و برنامه جبران خسارت و اجرای یک پشته ابزار فروش است.

    16. /h3>
    • مکان آنلاین
    • طول: 3-12 ساعت
    • تمرکز: فروش به شخص خریدار شرکت شما
    • قیمت: در صورت درخواست در دسترس است

    در یک آموزش ویدیوی آنلاین 120 دقیقه ای ، شرکت کنندگان در آموزش با دو مجری و هشت بازیگر نقش آفرینی که به ارزیابی و تقویت مهارت های فروش خود کمک می کنند ، همکاری خواهند کرد.

    بخش منحصر به فرد از چارچوب آموزش فروش اکشن این است که به شرکت کنندگان می آموزد که چگونه از هر مهارت فروش استفاده نکنند ، سپس مجریان بهترین روش را برای سناریوهای مختلف توضیح می دهند. نقش بازی ها این یادگیری ها را تقویت می کند تا شرکت کنندگان روش صحیح فروش محصولات و خدمات خود را بیاموزند.

    17.
    • مکان مجازی
    • طول: سه ماه
    • تمرکز: رهبری ، فروش داخلی ، فروش میدانی ، فروش مرکز تماس
    • قیمت: در صورت درخواست در دسترس است

    آیا به دنبال رهبری ، فروش داخلی ، فروش میدانی یا آموزش مرکز تماس هستید ، Aslan برنامه ای دارد که برای شما مناسب باشد. در سه ماه دانشجویان این برنامه برای تحقق اهداف تجاری از طریق فروش آماده می شوند. در مرحله بعد ، آنها با همکاری با مربیان یا در محل یا به طور واقعی برای تکمیل گواهینامه قطار ، تغییر می دهند. سرانجام ، دانشجویان می توانند تجارت خود را با یک فرایند فروش جدید از طریق توسعه مداوم تیم خط مقدم خود تغییر دهند.

    برای مدیریت این چارچوب منحصر به فرد ، ASLAN یک داشبورد مبتنی بر ابر را برای ساده کردن مربیگری و پیگیری فعالیت هایی که منجر به نتایج می شود ارائه می دهد.

    18.
    • فروشنده : /a>
    • مکان آنلاین
    • طول: متفاوت است
    • تمرکز: متفاوت است
    • مخاطب در نظر گرفته شده: متفاوت است
    • قیمت: متفاوت است

    اگر می خواهید یک برنامه آموزش فروش آنلاین بسازید که به نیازهای تیم شما ، ترجیحات یادگیری و موارد دیگر بهینه شده باشد ، این یک انتخاب خوب است. شما با تیم آموزش فروش MTD همکاری خواهید کرد تا برنامه ای را شامل می شود که شامل فیلم ، انیمیشن ، صدا ، نقش آفرینی و/یا آزمونها باشد. این قالب می تواند از 20 جلسه 15 دقیقه ای تا 40 جلسه 5 دقیقه ای باشد ، بنابراین می توانید آن را کاملاً در برنامه های تکرار خود قرار دهید.

    انعطاف پذیر و پاسخگو این سیستم عامل نیز. اگر فروشندگان شما دوست دارند در حال یادگیری باشند ، یک تلفن هوشمند و یک دوره خاص رایانه لوحی را انتخاب کنید. اگر بیشتر وقت خود را در میز کار خود بگذرانند ، یک دوره با قابلیت لپ تاپ احتمالاً ارجح است.

    19. = “https://www.salesdock.com/sales-academy”> آکادمی SalesDock

    • فروشنده :
    • مکان: آنلاین
    • طول: چهار ماژول با بیش از 20 سخنرانی ، بنابراین آموزش فقط در چند ساعت می تواند انجام شود.
    • تمرکز: آموزش جامع فروش با الگوها و برگه ها
    • مخاطب در نظر گرفته شده: متخصصان فروش در فناوری ، SAAS ، تولید ، توزیع ، ارتباط از راه دور و آب و برق
    • قیمت: طرح اصلی از 349 یورو شروع می شود.

    آیا شما یک رهبر فروش هستید که به دنبال نتایج قابل پیش بینی هستید؟ این برنامه ممکن است برای شما باشد. رهبران فروش به شما کمک می کنند فرآیند فروش مناسب را برای اهداف بازار ، محصول و اهداف خود در پیش بگیرید.

    به همراه آموزش آنلاین ، این برنامه گواهی تکمیل و پشتیبانی آنلاین را ارائه می دهد.

    برنامه های آموزش فروش در محل

    20.
    • فروشنده :
    • مکان در سراسر کشور
    • طول: یک روز
    • تمرکز: جستجوی ، کشف ، مذاکره ، بسته شدن و مدیریت فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: نمایندگان فروش و مدیران
    • price: تماس با آموزش هافمن برای اطلاعات قیمت گذاری

    کارگاه های هافمن کل چرخه فروش را از بین می برد ، از جلب توجه یک چشم انداز تا موفقیت در کسب و کار خود. کارگاه های آموزشی و برنامه های آموزش شرکت ها با اطلاعاتی بسته بندی شده است و این بدان معنی است که برای فروشندگان ایده آل برای بهبود عملکرد خود ایده آل هستند.

    21. >
    • فروشنده :
    • مکان در سایت
    • طول: یک روز
    • تمرکز: فروش ذهنی موانع جاده
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان
    • قیمت: متفاوت است

    هر فروشنده عناصر فروش را دوست ندارد یا می ترسد ، خواه این چشم انداز باشد ، پاسخ به اعتراضات یا مذاکره قیمت. کارگاه یک روزه جف شور به تکرار فروش می آموزد که چگونه می تواند آنچه را که آنها را ناراحت کننده و غلبه بر آن می کند پیدا کند.

    این آموزش شامل مطالعات موردی ویدیویی ، یک چالش عملکرد و جلسات تمرین گروهی است. برای تقویت برنامه درسی ، می توانید هشت درس ویدیویی توسعه مهارت را خریداری کنید.

    22.

    Huthwaite International SPIN® فروش را بر اساس بزرگترین مطالعه تحقیق مشاهده ای در مورد آنچه که یک فروشنده موفق B2B را ایجاد می کند ، توسعه داد.

    شرکت کنندگان رفتارهای ایجاد ارزش را که بیشتر با افزایش سود هماهنگ هستند ، یاد می گیرند. این دوره از طریق طیف وسیعی از قالب ها متناسب با نیازهای تجاری در دسترس است ، و هر مسیر به گونه ای طراحی شده است که به فروشندگان سفر جامع یادگیری می دهد که انتقال در محل کار مهارت های جدید برای بهترین بازده سرمایه گذاری را بهینه می کند.

    23.
    • فروشنده :
    • مکان در سایت
    • طول: دو روز یا چهار جلسه نیم روزه
    • تمرکز: فروش اجتماعی
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان B2B (20 شرکت کننده توصیه شده یا کمتر)
    • قیمت: 2،200 دلار در روز به علاوه 395 دلار برای هر شرکت کننده برای مواد درسی ؛ هر مکان اضافی ، تجهیزات AV و هزینه سفر

    این دوره به فروشندگان کمک می کند تا یک مارک شخصی قوی را تهیه کنند ، یک استراتژی برای ساختن شبکه خود ایجاد کنند ، از سکوهای اجتماعی برای تحقیق و تعامل با چشم انداز استفاده کنند و از وقایع محرک برای دسترسی به موقع استفاده کنند.

    به گفته هیوز ، این برنامه به “فروشندگان تبدیل به” میکرو بازاریابان “می شود که شخصاً روند ایجاد خط لوله فروش را دارند.” با توسعه برند شخصی خود با استفاده از رسانه های اجتماعی ، تکرارها مهارتهای آینده نگر را یاد می گیرند که به آنها کمک می کند با تمایل بیشتری برای بستن معاملات ، به مخاطبان هدف خود بهتر برسند.

    انواع برنامه های آموزش فروش موجود در قالب های مختلف

    24. فروش با داستانها

    • فروشنده :
    • مکان متفاوت است
    • طول: دو روز
    • تمرکز: پیام رسانی و ارتباطات فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان ، مدیران ، مربیان و رهبران مشاغل
    • قیمت: تماس گروه هافلد

    داستان درست ، که به روش صحیح ارائه شده است ، می تواند روند فروش را تغییر دهد. در این کارگاه آموزشی ، علم پشت گفتن داستانهای اقناعی را یاد خواهید گرفت. این دروس شامل زمان گفتن داستانها در فرآیند فروش برای تأثیر حداکثر و چهار بخش یک روایت قانع کننده است. شرکت کنندگان همچنین فرصتی برای ایجاد داستانهای خاص خود خواهند داشت – بنابراین آنها آماده خواهند بود تا در زمان ترک ، از تغییر در چشم انداز خود الهام بگیرند.

    25. /h3>
    • فروشنده :
    • مکان آموزش در سایت با یک پلت فرم آنلاین جفت می شود
    • طول: یک تا دو روز آموزش حضوری (یادگیری مداوم با استفاده از پلت فرم شتاب ریچاردسون)
    • تمرکز: روابط فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: تیم های فروش
    • قیمت: متفاوت است

    برنامه فروش مشاوره ریچاردسون بر اعمال برتری فنی ، تصمیم گیری در مورد نیازهای مشتری و ارزش بیان است. بعد از اینکه دوره ها دوره را طی کردند ، آنها می دانند که چگونه تماس های جذاب ، تولیدی تولیدی را انجام دهند ، بینش ارائه دهند ، اهداف و نقاط درد چشم انداز آنها را به راه حل های موجود پیوند دهند ، اعتراضات را حل کنند ، مقاومت را مدیریت کنند و موارد دیگر.

    این آموزش جلسات آموزشی مربی به رهبری مربی را با یک برنامه آنلاین جفت می کند. فروشندگان می توانند به مطالب موجود در تلفن خود دسترسی پیدا کنند ، و این کار را آسان می کند که در حال حرکت باشد یا حافظه آنها را بعد از اتمام دوره تازه کنید.

    26. فروش بینش

    • فروشنده : /”> گروه باران
    • مکان: انتخاب شما
    • طول: دو روز
    • تمرکز: فروش بینش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: تیم های فروش B2B
    • قیمت: تماس گروه باران

    با توجه به تجزیه و تحلیل گروه باران از 731 خرید ، فروشندگان که معاملات را نزدیک می کنند سه برابر بیشتر از سایر تکرار اطلاعات و ایده های تازه به خریداران می دهند. اگر امیدوار هستید که خود را از بسته جدا کنید ، تقاضای راه حل خود را محرک کنید و به چشم اندازهای خود کمک کنید تا به روش های جدید در مورد تجارت خود فکر کند ، این جلسه آموزشی بسیار ارزشمند خواهد بود.

    این در چندین قالب مختلف موجود است: برنامه ایمیل و برنامه تلفن همراه ، برنامه های آموزشی آنلاین ، مربی مجازی و آموزش در محل.

    27. تأثیر آموزش تیم فروش

    • فروشنده : > گروه بروکس
    • مکان در سایت ، آنلاین یا هر دو
    • طول: متفاوت است
    • تمرکز: متفاوت است
    • مخاطب در نظر گرفته شده: فروشندگان و مدیران
    • قیمت: متفاوت است

    طبق گروه بروکس ، “گرانترین آموزش شما تا به حال انجام می دهید آموزش هایی است که منابع شما را بدون ارائه نتایج مورد نظر خود خیس می کند.” به همین دلیل هر برنامه به ساختار شرکت ، بازار ، فرایند مدیریت ، KPI ها ، فرهنگ ، محرک های تجاری ، استعداد و روش فروش سفارشی می شود.

    گروه بروکس چگونه همه اینها را می آموزد؟ از طریق پیاده روی و مشاهدات میدانی ، بررسی حساب ، مصاحبه با فروشندگان ، مدیران و مدیران ، حسابرسی از فروش ، ارزیابی شخصی ، مصاحبه با مشتری و موارد دیگر.

    اگر فکر می کنید که به نظر می رسد زمان بسیار زیاد است ، حق با شماست: به طور معمول 3-12 هفته طول می کشد تا آموزش های سفارشی را توسعه دهید. اما ، گروه بروکس قول می دهد که شما یک پیشرفت دائمی را مشاهده خواهید کرد – نه فقط یک افزایش موقت در فروش.

    28. درگیر فروش

    • فروشنده : /”> کالین فرانسیس
    • مکان در سایت یا آنلاین
    • طول: متفاوت است
    • تمرکز: روند فروش و عملکرد
    • مخاطب در نظر گرفته شده: تیم های فروش B2B
    • قیمت: متفاوت است

    اگر تصمیم دارید با فروش درگیر شریک شوید ، کالین فرانسیس قبل از آموزش خود ارزیابی عمیق از تیم فروش خود را انجام می دهد. شما می توانید انتظار داشته باشید که آموزش های بسیار سفارشی دریافت کنید که به مناطقی که بیشترین فرصت برای بهبود را دارند ، می پردازد.

    چهار مورد از حوزه ها در این دوره تمرکز می کنند: سازمان فروش ، فرایند فروش ، مدیریت عملکرد فروش و آموزش و پشتیبانی فروش. هر یک از این موارد تضمین می کند که تیم شما در حال اجرای استراتژی مناسب برای دستیابی به اهداف و اهداف تجاری شما است.

    29. آموزش فروش مدیران

    • فروشنده : > گروه آموزش آنتونی کول
    • مکان آموزش در سایت با یک بستر یادگیری آنلاین جفت می شود
    • طول: یک تا سه روز آموزش حضوری (یادگیری مداوم با استفاده از پلت فرم آنلاین ACTG)
    • تمرکز: توسعه رهبران فروش
    • مخاطب در نظر گرفته شده: مدیران فروش ، رهبران لاب
    • قیمت: متفاوت است

    بیش از 25 سال ، گروه آموزش آنتونی کول به شرکت ها کمک کرده است تا شکاف فرصت فروش را ببندند. و برای بیش از یک دهه ، آنها برنامه صدور گواهینامه تجاری و پیشرو خود را کامل کرده اند: محیط مدیریت مدیریت شده

    This program helps sales leaders unlock their leadership potential with content designed to engage managers and help them develop the essential skills for setting standards, coaching, motivating, and recruiting. Anthony Cole Training Group combines high-quality leadership content with an easy-access, one-stop portal that puts learning into action.

    30. Accelerate Your Sales

    • Vendor: Jill Konrath
    • Location Varies
    • Length: Conference break-out session, half-day, or full-day
    • Focus: Prospecting
    • Intended audience: B2B sales teams
    • Price: Contact Jill Konrath

    Are you struggling to make inroads at your target accounts? This workshop might offer the strategies you need. It covers the changing sales environment, the elements of a strong value proposition, how to use sales intelligence and trigger events, effective calls and voicemails, and more. There are also several ways to reinforce and extend the lessons covered in the workshop, such as virtual seminars, coaching, and video lessons.

    31. Sales Negotiation Training

    • Vendor: Negotiation Experts
    • Location On-site (international) and online
    • Length: Half-day to 30+ days
    • Focus: Negotiating skills
    • Price: Available upon request

    The Negotiation Experts offer an at-your-own-pace course designed to help you close bigger deals faster. Students taking this course will explore techniques for persuasion and influencing, countering objections, and strategic planning.

    If you’re looking for a new role or a promotion, you can make your newfound skills even more competitive by taking the Procurement Negotiation Training which gives you access to real-world simulations and professional buyers to practice with.

    32. Value-Based Sales Training

    • Location Virtual or in-person instructor-led training, on-demand courses
    • Length: At your own pace
    • Focus: Developing a sales process for your team
    • Price: Available upon request

    A unique approach to sales training is a benefit that every company can appreciate. ValueSelling Associates doesn’t take a cookie-cutter approach to sales training. Whether you need ongoing training that can scale as your team grows or you need a flexible at-your-own-pace style of learning, Value-Based Sales Training could be the right fit.

    The program starts by engaging leadership to help diagnose the root cause of sales issues. Then the ValueSelling Associates get to work designing a practical and tailored program that the sales team leadership can own and manage.

    33. GPStrategies Sales Training

    • Location Virtual or in-person instructor-led training, on-demand courses
    • Length: At your own pace
    • Focus: Sales performance improvement solutions
    • Price: Available upon request

    How much do your sales managers consider how and why a process is the way it is? Chances are, probably not enough. GPStrategies offers a sales training program that connects sales performance to sales proficiency.

    The customer experience and product knowledge are the keys to building this proficiency in the program so that sales teams who complete it can consistently outperform expectations.

    34. Ariel Sales Training

    • Location Virtual or in-person instructor-led training
    • Length: At your own pace
    • Focus: Leadership and presence and written communication
    • Price: Available upon request

    Ariel Sales Training uses virtual and digital programs to foster better communication around sales objectives, processes, and goals. This particular training is delivered to over 20,000 people each year in eight different languages across four continents. Teams that operate across the globe will appreciate this training approach because it confirms each rep gets the same quality experience no matter where they work.

    Early career professionals to senior leaders will complete the program with proficiencies in leadership, written communication, and working collaboratively to achieve business goals. Subject matter experts will learn the delivery of the value proposition of the products they sell to close deals.

    35. Mandel Sales Training Programs

    • Location Virtual and Online
    • Length: Not specified
    • Focus: Presentation, conversation, and listening skills
    • Price: Contact Mandel for pricing

    Communication is a foundational component of great sales training, and with Mandel, this skill gets the attention it deserves in the sales process. This training program specializes in presentation, conversation, and listening skills that will help you and your team assess the true needs of your prospects. You’ll be able to close the deal and surface the value in new products or services as you upsell or cross-sell later on.

    36. Sales Recruitment Training

    • Location Virtual and Online
    • Length: Eight hours, but can be expanded to two days
    • Focus: Recruiting, interviewing, selecting, onboarding, and retaining (RISOR) sales talent
    • Price: Contact Sales Gravy for pricing

    Hiring great salespeople can be tough, especially if your business sells a product that requires a specific skill set or prerequisite knowledge like medical sales.

    In just eight hours, Sales Gravy offers sales leaders and managers the competencies to build a long-term, high-performing team. For extra support and guidance, an advanced two-day course is available.

    Reach Your Full Potential As a Sales Team

    Great sales training programs will help you and your team members sell at your full potential. From higher quota and revenue attainment and better win rates to lower sales force turnover, the return will definitely justify the cost. If you’re still hesitant about using an external training program, you can always start your new hires on the right foot with a 30/60/90 day plan. Download the free, customizable training program template below.

    Editor’s note: This post was originally published in August 2019 and has been updated for comprehensiveness.

    منبع:hubspot

    خروج از نسخه موبایل