12 بهترین ابزار نرم افزار صدور صورت حساب اشتراک

12 بهترین ابزار نرم افزار صدور صورت حساب اشتراک

چگونه مشتری را حفظ می کنید؟

در سال 2023، هزاران کسب‌وکار با مدل‌های اشتراک مشتریان خود را حفظ می‌کنند. ، که باعث درآمدهای مکرر می شود و می تواند روابط بلندمدت با مشتری را تقویت کند.

با افزایش محبوبیت مدل اشتراک، برای سازمان‌ها ضروری است که نرم‌افزار صورت‌حساب مناسب را برای مدیریت مؤثر درآمدهای تکرارشونده پیاده‌سازی کنند.

در این پست وبلاگ، بهترین نرم‌افزار صورت‌حساب اشتراک در بازار را برجسته می‌کنیم و به خوانندگان کمک می‌کنیم بپرسند: 

  • نرم افزار صورتحساب اشتراک چیست؟
  • 10 بهترین نرم افزار صورتحساب اشتراک کدامند؟
  • سؤالات متداول سایر نرم افزارهای صورتحساب اشتراک

HubSpot

با HubSpot Payments شروع به کار کنید.

پرداخت‌های HubSpot شما را قادر می‌سازد تا پرداخت‌هایی را برای روش‌های صورت‌حساب، از جمله پرداخت‌های مکرر و اشتراک‌های آنلاین که به‌طور خودکار از مشتریان دریافت می‌کنند، تنظیم کرده و بپذیرید.

در حالی که برخی از ابزارهای صورت‌حساب از افراد می‌خواهند قدم‌های انگشت شماری بردارند و روی صفحات مختلف کلیک کنند (اصطکاک که می‌تواند باعث درآمد شما شود)، HubSpot به شرکت‌ها امکان می‌دهد ویجت‌های پرداخت یا پیوندهایی به یک صفحه پرداخت ساده را در وب‌سایت خود قرار دهند. فرم‌های -gen، در دعوت‌های جلسه، یا در ایمیل‌ها برای کمک به بستن سریع‌تر معاملات، همانطور که در این نسخه نمایشی نشان داده شده است:

این ابزار همچنین به تیم‌های شما دید کاملی از فعالیت‌های پرداخت مشتریان می‌دهد تا بتوانند به طور خودکار در مورد پرداخت‌های سررسید یا آتی به صورت خودکار دسترسی داشته باشند.

قیمت: HubSpot درصدی از هر تراکنش را دریافت می‌کند، بنابراین فقط زمانی که از سرویس استفاده می‌کنید هزینه پرداخت می‌کنید. هیچ هزینه راه اندازی، هزینه ماهانه، حداقل، یا هزینه های پنهان وجود ندارد.

موج

منبع

Wave یک نرم افزار رایگان است که قابلیت های صورتحساب، حسابداری و اسکن رسید را ارائه می دهد. این به مشاغل کوچک و مشاغل آزاد که به دنبال راه حلی مقرون به صرفه هستند، پاسخ می دهد. با Wave، کاربران می توانند نیازهای صورتحساب و حسابداری خود را مدیریت کنند و هزینه ها را کنترل کنند.

کسب و کارها می توانند بین صورتحساب خودکار و دستی جابجا شوند، از یک مکان به اطلاعات مشتری دسترسی داشته باشند و پرداخت ها و ارتباطات را پیگیری کنند. می‌توانید فاکتورها را با یک دکمه امن «اکنون پرداخت کنید» ایمیل کنید. همچنین می‌توانید در حال حرکت با برنامه‌های Wave و iOS و Android فاکتور تهیه کنید.

قیمت: رایگان.

زوهو

منبع

Zoho Subscriptions نرم افزاری است که به کسب و کارها امکان می دهد فرکانس ها و چرخه های صورتحساب را برای محصولات یا خدمات خود تنظیم کنند. این نرم‌افزار صورت‌حساب‌های تکراری را خودکار می‌کند و فاکتورهای حرفه‌ای را قبل از موعد مقرر ارسال می‌کند. این امر نیاز به صورتحساب دستی را از بین می برد.

Zoho همچنین به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های مشتریان را با ارزهای مختلف جمع‌آوری کنید و پیشنهادات اشتراک را برای مشتریان دارای طرح‌ها، افزونه‌ها و زوج‌ها سفارشی کنید.

قیمت: Zoho Basic را با 49 دلار در ماه، استاندارد با 99 دلار در ماه، Professional با 249 دلار در ماه، و Enterprise از نظر قیمت متفاوت است.

مکرر

منبع

Recurly ابزاری است که به کسب‌وکارها و سازمان‌ها اجازه می‌دهد پرداخت‌های مکرر را بپذیرند و اشتراک‌ها را مدیریت کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید برنامه های قیمت گذاری سفارشی را برای یک یا چند مشتری تنظیم کنید که می تواند شامل تخفیف و کوپن باشد. علاوه بر این، Recurly یک سیستم تشخیص تقلب داخلی را برای محافظت از کسب و کارها در برابر پرداخت های متقلبانه ترکیب می کند.

قیمت: طرح اصلی رایگان است. قیمت گذاری سفارشی برای طرح های حرفه ای و نخبگان در دسترس است.

پرداخت‌های FreshBooks

منبع

FreshBooks Payments با نرم‌افزار حسابداری موجود (مانند PayPal یا Quickbooks) ادغام می‌شود و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد صفحات فاکتور ایجاد کنند که پرداخت‌های آنلاین ACH یا کارت اعتباری را از اکثر بانک‌های بزرگ ایالات متحده می‌پذیرند و پیگیری می‌کنند. همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای کمک به ساده‌سازی فرآیندهای اشتراک، مانند اعلان‌های فشار برای یادآوری‌های پرداخت و ایمیل‌های هدفمند ارائه می‌دهد.

قیمت: Lite با 8.5 دلار در ماه، Plus با 15 دلار در ماه، و Premium با 27.50 دلار در ماه. قیمت سفارشی در صورت درخواست در دسترس است.

Chargebee

منبع

Chargebee یک پلت فرم صورت‌حساب اشتراک است که با بیش از ۲۹ درگاه پرداخت ادغام می‌شود تا به شما در پذیرش و پیگیری پرداخت‌ها کمک کند. مشابه سایر موارد در این لیست، Chargebee همچنین صورتحساب خودکار، ابزارهای مدیریت اشتراک و قابلیت‌های عملیات درآمد با این امکان را به شما می‌دهد که صورت‌حساب را به بقیه پشته فناوری خود متصل کنید.

همچنین می‌توانید آزمایش‌هایی را از طریق پلتفرم اجرا کنید، مانند آزمایش مدل‌های مختلف قیمت‌گذاری و بازگرداندن با یک کلیک.

قیمت: شروع برای اولین صورت‌حساب تجمعی 250000 دلاری شما و 0.75٪ در صورت‌حساب پس از آن رایگان است. برنامه عملکرد 599 دلار در ماه برای حداکثر 100000 دلار صورتحساب در ماه و 0.75٪ در صورتحساب پس از آن است. قیمت‌گذاری سفارشی برای طرح‌های Enterprise در دسترس است.

اشتراک‌های مربع

منبع

اشتراک‌های مربعی به شما امکان می‌دهد مدل‌های صورت‌حساب اشتراک را سفارشی کنید و به شما امکان می‌دهد زمان پردازش پرداخت‌ها را انتخاب کنید و به شما امکان می‌دهد آزمایش‌های رایگان را برای مشتریان فعال کنید. با این ابزار، همچنین می‌توانید پیوندهای صفحه پرداخت را ایجاد کنید، فهرست‌های اشتراک ایجاد کنید، یا از داشبورد برای ایجاد، افزودن، پایان دادن و ویرایش یک یا چند اشتراک استفاده کنید.

با انواع گزینه‌های پردازش پرداخت، اشتراک‌های Square همچنین دارای یکپارچه‌سازی نقطه فروش (POS) است.

قیمت: رایگان.

صورت‌حساب خطی

منبع

با Stripe Billing، کسب‌وکارها می‌توانند پرداخت‌های مکرر را با روش‌هایی مانند کارت و ACH جمع‌آوری کنند. Stripe Billing به شما امکان می‌دهد با استفاده از API یا مستقیماً در داشبورد آن، مدل‌های اشتراک را تغییر دهید.

مثل سایر ابزارهای این لیست، این پلتفرم همچنین پشتیبانی داخلی برای کوپن‌ها، آزمایش‌های رایگان، تقسیم‌بندی‌ها، افزونه‌ها و اضافه‌ها را ارائه می‌دهد.

قیمت: قیمت‌های پرداختی. 2.9٪ + 30¢ برای هر شارژ موفق کارت.

فاکتور

منبع

Invoicera یک سیستم صورت‌حساب، صورت‌حساب و موجودی است که قابلیت‌های صورت‌حساب اشتراک را ارائه می‌کند. با Invoicera، می‌توانید قبض‌ها را با هر فرکانسی برای مشتریان ارسال کنید، یادآوری‌های پرداخت را ارسال کنید و با CRM موجود خود یکپارچه شوید.

همچنین می‌توانید اطلاعات صورت‌حساب را با گزارش‌های مشتری ردیابی کنید که فاکتورهای با عملکرد بالا، پرداخت‌های دریافتی و قدیمی شدن فاکتور را برجسته می‌کند.

قیمت: شروع با ۱۵ دلار در ماه، Business با ۳۹ دلار در ماه، Enterprise با ۷۹ دلار در ماه، و Infinite با ۱۱۹ دلار در ماه.

Zuora

منبع

Zuora یک پلتفرم مدیریت اشتراک است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد همه جنبه‌های فرآیند اشتراک خود را از ثبت نام مشتری گرفته تا پذیرش پرداخت و تمدید انجام دهند. طیف وسیعی از ویژگی ها، از جمله صورتحساب تکراری خودکار و مدیریت dunning (تقاضای پرداخت برای بدهی) را ارائه می دهد.

Zuora همچنین می‌تواند اشتراک‌ها، هزینه‌های مصرف، کالاهای فیزیکی و سایر هزینه‌های یک‌بار مصرف را در یک سفارش ترکیب کند و ترافیک همه موارد خط سفارش و تغییرات را از طریق پلتفرم هدایت کند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست موجود است.

Billwerk+

منبع

Billwerk+ نرم‌افزار مدیریت اشتراک را ارائه می‌دهد که به طور خاص به بازار اروپا پاسخ می‌دهد. این شرکت مستقر در اتحادیه اروپا مجموعه‌ای از راه‌حل‌های مختلف را برای استارت‌آپ‌ها، SMEها و شرکت‌ها دارد که به اتوماسیون مدیریت اشتراک با نام تجاری، صورت‌حساب پرداخت‌های تکراری و غیر تکراری، مدیریت dunning، تجزیه و تحلیل داده‌ها، حسابداری و موارد دیگر کمک می‌کند. این راه‌حل‌ها صفحات میزبانی‌شده و خدمات شخصی مشتری را برای چرخه عمر اشتراک کامل و پرداخت‌های مکرر فراهم می‌کنند.
 
Billwerk+ طیف وسیعی از ارزها، زبان‌ها، بیش از 50 روش پرداخت، طرح‌های اشتراک پیچیده و مالیات، و همچنین ویژگی‌های انطباق (مانند مطابقت با GDPR، GoBD، PCI DSS، و غیره).
 
قیمت: قیمت Billwerk+ از 49 یورو در ماه برای مبتدیان شروع می‌شود (حدود 53 دلار)، 299 یورو (حدود 325 دلار) برای حرفه ای ها، و بسته به نیاز شما گزینه های سفارشی سازمانی دارد.

یونیوم

منبع

Younium یک راه حل نرم افزار مدیریت اشتراک و صورتحساب مدرن است که برای مشاغل B2B SaaS ساخته شده است. این پلتفرم به شما کمک می‌کند مدیریت اشتراک، شناسایی درآمد، ردیابی داده‌ها، پیش‌بینی و صورت‌حساب را به‌طور خودکار انجام دهید تا به شما در رشد B2B SaaS خود در مقیاس کمک کند.

با استفاده از Younium، می‌توانید انواع مختلفی از طرح‌های پرداخت اشتراک را ترکیب کنید، صورت‌حساب‌های چند ارزی و مبتنی بر مصرف را مدیریت کنید و مطابق با ASC 606 و IFRS 15 را حفظ کنید. این پلتفرم همچنین تجزیه و تحلیل اشتراک بلادرنگ را با معیارهایی مانند MRR در اختیار شما قرار می‌دهد. ACV، نرخ ریزش، و معیارهای رزرو. این به تسریع ممیزی شما و اتخاذ تصمیمات تجاری آگاهانه تر کمک می کند.

قیمت: سفارشی.

ابزارهای صورت‌حساب اشتراک: مردم نیز می‌پرسند

سؤالات متداول پلتفرم صورت‌حساب اشتراک

سؤال: مزایای صورت‌حساب اشتراک چیست؟

پاسخ: ابزارهای اشتراک با خودکارسازی فرآیندهای پرداخت و آزاد کردن زمان برای تمرکز بر روی نمایش‌های تاثیرگذارتر مانند بهبود محصول، افزایش فروش، و ایجاد محتوای فعال‌سازی مشتری، برای کسب‌وکارها مفید هستند.

این ابزارها همچنین جریان‌های درآمد قابل پیش‌بینی، افزایش حفظ مشتری، پردازش پرداخت ساده‌شده، و طرح‌های قیمت‌گذاری سفارشی یا تخفیف‌ها را برای خوشحال کردن مشتریان فعال می‌کنند.

سؤال: صورت‌حساب اشتراک چگونه می‌تواند به حفظ مشتری کمک کند؟

A: اشتراک‌ها به وفاداری مشتری قوی‌تر مرتبط شده‌اند، تعامل، و حفظ.

با ارائه دسترسی مستمر به مشتریان به محصولات یا خدمات با هزینه اشتراک، به‌جای دریافت هزینه بیشتر در هر خرید یک‌باره، کسب‌وکارها این فرصت را دارند که ارزش مستمری را به تجربه مشتری بیافزایند، در حالی که درآمدهای مکرر را از برخی مشتریانی که ممکن است نتوانند توانسته اند یک بار خرید سنگین تری داشته باشند.

به‌علاوه، وقتی کسب‌وکارها از ابزارهای مناسب برای نظارت بر عملکرد و تجربه اشتراک مشتری استفاده می‌کنند، مانند تجزیه و تحلیل پلتفرم صورت‌حساب، می‌توانند از داده‌ها برای شخصی‌سازی بیشتر پیشنهادها به مشتریان خود استفاده کنند.

سؤال: کسب و کارها هنگام تعیین قیمت اشتراک چه چیزی را باید در نظر بگیرند؟

A: کسب و کارها باید ارزش پیشنهادی، تقاضای بازار، رقابت، ترجیحات مشتری و اهداف سودآوری خود را در نظر بگیرند. انجام تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان، و آزمایش با استراتژی‌های قیمت‌گذاری می‌تواند کمک کند. تعادل مناسب بین جذب مشتری و بهینه سازی درآمد را پیدا کنید.

سؤال: چه نوع مشاغلی می توانند از نرم افزار صورتحساب اشتراک بهره مند شوند؟

A: نرم‌افزار صورت‌حساب اشتراک به‌ویژه برای برندهایی مفید بوده است که نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS)، خدمات پخش جریانی، عضویت، دسترسی به سالن‌های ورزشی و استودیوی تناسب اندام، محتوای انحصاری، یا الکترونیکی را ارائه می‌دهند. معاملات تجاری.

سؤال: نرم افزار صورتحساب اشتراک چگونه کار می کند؟

پاسخ: با اکثر ابزارهای اشتراک در لیست بالا، می‌توانید ثبت‌نام کنید، بانک خود را یکپارچه کنید و درگاه پرداخت و طرح‌های اشتراک راه‌اندازی کنید. مشتریان می‌توانند از طریق فرم وب‌سایت قابل جاسازی، پیوند، مشترک شوند. به یک صفحه پرداخت یا فاکتور دیجیتال، که اغلب از روش پرداخت ترجیحی مانند کارت اعتباری، ACH یا برنامه‌هایی مانند PayPal استفاده می‌کند.

برای جلوگیری از تعقیب شرکت‌ها از پیش‌پرداخت، بسیاری از این ابزارها همچنین به شما امکان می‌دهند فرآیندهای صورت‌حساب خودکار را تنظیم و زمان‌بندی کنید، مانند ارسال صورت‌حساب، شارژ مشتریان در زمان‌های مشخص، و رسیدگی به ارتقا، تنزل رتبه یا لغو. هنگامی که صورت‌حساب فعال است، برخی از این ابزارها همچنین ویژگی‌های حسابداری، تجزیه و تحلیل و سایر گزارش‌ها را برای نظارت بر سلامت و عملکرد درآمدهای تکرارشونده ارائه می‌دهند.

سؤال: چه ویژگی هایی را باید در نرم افزار صورتحساب اشتراک جستجو کنم؟

A: هنگام انتخاب نرم افزار صورتحساب اشتراک، ویژگی های کلیدی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: قیمت گذاری منعطف (مانند کارمزد تراکنش)، گزینه های برنامه نرم افزاری که در آنها مشترک می شوید، صورتحساب تکراری خودکار، ادغام درگاه پرداخت، عملکردهای مدیریت مشتری، ابزارهای مدیریت dunning، تجزیه و تحلیل قابلیت ها و نرم افزارهای تجاری یا ادغام های CRM.

سؤال: آیا نرم افزار صورتحساب اشتراک امن است؟

پاسخ: ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که هر نرم‌افزار صورت‌حساب موجود در بازار ایمن و ایمن است. اما، سیستم‌های صورت‌حساب اشتراک قابل اعتماد، مانند HubSpot، معمولاً اقدامات امنیتی قوی دارند. برای محافظت از داده‌های مشتری حساس و اطمینان از پردازش پرداخت امن.

شراکت با ارائه دهندگان خدمات معتبری که در مورد آنها تحقیق عمیقی انجام داده اند برای کسب و کارها حیاتی است و برای حفظ امنیت و اعتماد مشتریان خود از مقررات حفاظت از داده پیروی می کنند.

سؤال: چگونه کسب و کارها می توانند نرم افزار صورتحساب اشتراک را پیاده سازی کنند؟

الف: ایجاد یک برنامه اجرایی دقیق که شامل جدول‌های زمانی، منابع مورد نیاز و هر گونه آموزش لازم برای تیم شما باشد، کلید اجرای این ابزارهای صورت‌حساب از هر نوعی است.

هنگامی که این کار انجام شد، می‌توانید فرآیند ورود ارائه شده توسط ارائه‌دهنده نرم‌افزار را دنبال کنید. این معمولاً شامل راه‌اندازی حساب شما، پیکربندی طرح‌های اشتراک، یکپارچه‌سازی درگاه‌های پرداخت و سفارشی کردن تنظیمات صورت‌حساب است.

سؤالات متداول صورت‌حساب تکراری

س: تفاوت بین صورتحساب اشتراک و صورتحساب مکرر چیست؟

a: صورتحساب مکرر ساده ترین شکل صورتحساب اشتراک است. در حالی که همه اشتراک ها نیاز به پرداخت مکرر دارند ، همه پرداخت های مکرر نباید در یک لایه اشتراک قرار بگیرند.

به عنوان مثال ، اگر ماهانه مشاور را به عنوان کار با آنها پرداخت می کنید ، به احتمال زیاد از طریق یک قرارداد یا هر diem کار می کنید که در آن هر ماه یک پرداخت را دریافت می کنند ، ساعت ها را برای شما وارد می کنند ، اما شما نمی دانید ” T مشترک شدن در یک اصطلاح یا ردیف.

س: آیا هر بستر با ابزارهای صورتحساب مکرر می تواند به من در صورتحساب اشتراک کمک کند؟

پاسخ: این بستگی به نحوه کار این پرداخت های مکرر دارد ، اما تعداد انگشت شماری از ابزارهای فوق مفید خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر شما یک پیمانکار با نرخ ثابت بدون توجه به ساعات کار انجام شده در هر ماه هستید ، یا می خواهید یک فاکتور را با یک درگاه پرداخت بر اساس کارهایی که هر ماه انجام می دهید ارسال کنید. این ابزارها حتی اگر از ویژگی های اشتراک استفاده نکنید ، به نوعی کمک خواهند کرد.

با این حال ، اگر شما یک تجارت بزرگتر هستید که هر ماه به همان پرداخت ACH نیاز دارید یا با CRM سازگار است ، برخی از ابزارهای اساسی مکرر یا پرداخت برای شما کار نمی کنند در حالی که دیگران مانند < a href = "https://www.hubspot.com/products/payments" rel = "noopener" target = "_ blank"> پرداخت های hubspot می تواند یک راه حل عالی باشد .

با صورتحساب اشتراک شروع کنید

اکنون که می دانید چه ویژگی هایی را باید در یک پلت فرم صدور صورتحساب اشتراک جستجو کنید ، می توانید با ارائه راهی آسان برای اشتراک به مشتریان شروع کنید. اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی

-14E9-45F2-9046-5B6E36A352E3 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل