مانترای 4 کلمه ای که به یک معامله در تانک کوسه کمک کرد

مانترای 4 کلمه ای که به یک معامله در تانک کوسه کمک کرد

چگونه می توانید طعم نیوانگلند را به مردم لس آنجلس بچشید؟ ساده: شما یک کامیون غذا می خرید و رول های خرچنگ مین اصیل و خوشمزه می فروشید.

حداقل، این چیزی است که سابین لوماک و جیم تسلیکیس، بنیانگذاران Cousins ​​Maine Lobster، انجام داد.

چند ماه پس از کسب‌وکارشان، آنها به Shark Tank رفتند و با یک و تنها باربارا کورکوران معامله کردند. او بیش از 55000 دلار را برای 5 درصد از این اکشن خرج کرد.

اکنون، یک کامیون غذای تنها به یک ناوگان پنجاه نفره تبدیل شد و لس آنجلس به یکی از سی مکان تبدیل شد که می‌توانید یک رول خرچنگ روی چرخ‌ها بگیرید.

آنها چگونه این کار را انجام دادند؟ همه چیز خلاصه می شود (در نظر گرفته شده) به عبارت ساده و در عین حال فوق العاده قدرتمند آنها: “خوب آماده شوید، سخت کار کنید.”

بیایید نگاهی به نحوه اجرای آن بیندازیم.

قبل از ورود به مخزن کوسه: “خوب آماده شوید”

Lomac Cousins ​​Maine Lobster را به عنوان “پروژه ای پرشور” توصیف می کند. در روزهای اول، او قصد نداشت به طور تمام وقت به لس آنجلس نقل مکان کند. هم او و هم تسلیکیس قصد ترک شغل خود را نداشتند. در واقع، زمانی که آنها اولین کامیون مواد غذایی خود را خریدند، تنها هدفشان این بود که به تعادل برسند.

سپس، Shark Tank تماس گرفت.

این فشاری بود که آنها نیاز داشتند تا همه چیز را وارد کنند. اما لوماک و تسلیکیس، با آگاهی کامل از بی‌تجربه بودن نسبی خود به عنوان صاحبان مشاغل، می‌دانستند که باید آماده شوند.

در اینجا چند روش غیر متعارف آنها برای Shark Tank آماده شده است:

  1. بیش از 60 قسمت را تماشا کرد و متداول ترین سؤالات را روی کارت های فهرست نوشت.
  2. در حالی که طرف مقابل سعی می‌کرد حواس او را پرت کند، صدای خود را در آینه تمرین کرد. سابین گفت: «تا آنجا که ممکن است مضحک باشد، ما در تلاش بودیم این کار را انجام دهیم.
  3. در نقش کوسه‌های مختلف بازی می‌کنند و یکدیگر را با سؤالات کبابی می‌کنند.
  4. برای بالا بردن ضربان قلب خود برای دویدن رفتند.
  5. تصمیم گرفت یک کوسه خاص را هدف قرار دهد. یک کوسه در تحقیقات خود در این نمایش از بقیه متمایز بود: باربارا کورکوران. تسلیکیس گفت: “او 24 ساعته در دسترس ماست، همیشه بوده است، و به همین دلیل او را هدف قرار دادیم. ما احساس می کردیم که او چنین خواهد بود، و برخی از تهیه کنندگان نشان دادند. بسیار مادرانه، مهربان، دوست داشتنی، خنده دار.”

همه آن تحقیق و آماده سازی نتیجه داد، سابین و تسلیکیس قراردادی به ارزش 50000 دلار با باربارا بستند. اما کار سخت تازه شروع شده بود.

بعد از ترک مخزن کوسه: “سخت کار کنید”

“[Shark Tank] به شما فرصتی می دهد، اما موفقیت را تضمین نمی کند. شما روز یا هفته یا ماه بعد از خواب بیدار می شوید، آن موقع است که کار سخت شروع می شود. شما یک هدف روی پشت خود دارید. نه، ده میلیون‌ها نفر این را دیده‌اند، بنابراین، ما هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم تا آن را درست کنیم.

در سال 2014، دو سال پس از حضورشان در Shark Tank، آنها شروع به امتیازدهی به Cousins ​​Maine Lobster کردند – ایده ای از باربارا.

نه سال بعد، Cousins ​​Maine Lobster بیش از 50 کامیون غذا در سراسر کشور و هفت رستوران دارد. آنها همچنین Cousins ​​for a Cause را تأسیس کردند، یک سازمان غیرانتفاعی که با برادران بزرگ خواهران بزرگ آمریکا شریک می شود تا به جوامع محلی کمک کند.

در کنار هم قرار دادن همه چیز: “خوب آماده شوید، سخت کار کنید”

وقتی از آنها پرسیده شد که چه توصیه‌ای به کارآفرینانی که به دنبال تضمین معامله در مورد Shark Tank هستند، می‌دهند، پیام آنها ساده بود: برای کار آماده شوید.

“اگر واقعاً به دنبال معامله در برنامه هستید، برای کار آماده شوید زیرا اگر نمی‌خواهید کار کنید، روزهای طولانی، شب‌های دیروقت یا صبح‌های زود را نمی‌خواهید، کارتان را تلف می‌کنید. زمان واقعاً شروع است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل