37 بازی آموزشی فروش، فعالیت‌ها و ایده‌ها برای تقویت تیم خود

37 بازی آموزشی فروش، فعالیت‌ها و ایده‌ها برای تقویت تیم خود

بیش از 13 میلیون وجود دارد فروشندگان که در ایالات متحده کار می کنند، و هفته ها یا حتی ماه ها را برای موفقیت در نقش خود آموزش می بینند.

با توجه به مسئولیت‌ها، صنایع و ساختارهای تیمی متفاوتی که فروشندگان با آن مواجه می‌شوند، توصیه یک رویکرد یکسان برای آموزش فروش دشوار است. نمایندگان شما باید تمام مهارت ها و دانش شرکت را یاد بگیرند و حفظ کنند تا در شغل خود موفق شوند.

به همین دلیل ما فهرستی از بهترین ایده‌ها، فعالیت‌ها و بازی‌های آموزش فروش تهیه کرده‌ایم. فهرست را بخوانید تا بهترین تاکتیک‌ها و برنامه‌ها را برای آموزش تیم فروش خود تعیین کنید.

1. از قالب آموزش فروش استفاده کنید. [منبع ویژه]

یک training و برنامه حضوری انتظارات نقش، جدول زمانی آموزشی و منابع را در یک مکان برای فروشندگان تازه استخدام شده شما یکپارچه می کند.

از آنجایی که هر تیم فروش اهداف و انتظارات متفاوتی دارد، مهم است که یک برنامه آموزشی سفارشی مخصوصاً برای استخدام‌های فروش جدید خود تهیه کنید.

target=”Template_blateno2″>This /a> با بخش‌هایی که در اکثر برنامه‌های آموزشی فروش خواهید یافت، از پیش پر شده است. می‌توانید از آن برای ایجاد یک برنامه اجرایی دقیق‌تر و خاص‌تر برای سازمانتان استفاده کنید.

2. در نشریات صنعتی، خبرنامه ها و پادکست ها مشترک شوید.

یکی از شعارهایی که ما اینجا در HubSpot دوست داریم این است “همیشه در حال یادگیری باشید.

خود راضی بودن می‌تواند در شغل فروشندگی منجر به مرگ شود، بنابراین فروشندگان را تشویق کنید که به black=”4noopener”>black=”4noopener”>target گوش کنند. پادکست‌های فروش و مشترک خبرنامه‌های best=”sales-blankener”‏ الف>، صرف نظر از جایی که در حرفه خود هستند. همانطور که صنعت تغییر می کند و رهبران فکری جدید ظهور می کنند، نمایندگان می توانند از دانش این انتشارات استفاده کنند تا با بهترین شیوه های جدید در ارتباط باشند و به طور مداوم پایگاه دانش خود را ایجاد کنند.

3. از تیم بخواهید تمرینات آموزشی رسیدگی به اعتراض را انجام دهند.

یک بار با یک مهندس نرم افزار صحبت کردم که کار خود را اینگونه توصیف کرد: “هر روز وارد می شود و بفهمد چگونه نرم افزار ما را خراب کند.” او و تیمش تلاش کردند تا بهترین راه‌ها را تعیین کنند تا اطمینان حاصل شود که شکست یا نقض روی نمی‌شود.

چرا رویکرد مشابهی را با تیم فروش خود در پیش نمی گیرید؟

از نمایندگان خود بخواهید که همه دلایلی را که شنیده اند که چرا شخصی محصول شما را رد کرده است بیاورند. سپس، از آنها بخواهید – به تنهایی یا به صورت گروهی – قانع‌کننده‌ترین روش‌های مقابله با این مخالفت‌ها را ایجاد کنند. به این ترتیب وقتی کسی این نگرانی را در تماسی مطرح می‌کند، قفل و بارگیری می‌شوند.

4. دریافت گواهینامه.

درک تیم خود را از بهترین شیوه های فروش با درخواست یا پیشنهاد دادن به آنها برای دریافت گواهینامه فروش مفید تقویت کنید. به عنوان مثال، آکادمی HubSpot دارای یک هدف است. گواهینامه و دوره به صورت آنلاین در دسترس است، از جمله بینش و مشاوره از کارشناسان صنعت. این دوره هزاران بار گذرانده شده است و می تواند گامی مفید برای بهتر کردن فروشندگان در شغلشان باشد.

5. پانل های موفقیت (و شکست) میزبان.

صداقت در آموزش بسیار تاثیرگذار است، مانند ارتباطات شخصی.

میزبانی پانل با فروشندگان در سازمان شما که داستان موفقیت آنها را برجسته می کند، می تواند به عنوان راهنمایی و الهام برای فروشندگان جدید و فعلی باشد.

با این حال، چیزی که ممکن است حتی ارزشمندتر باشد پانل شکست فروش است. نمایندگان می توانند درباره زمانی صحبت کنند که در آن کوتاهی کرده اند، معامله را انجام نداده اند یا به نتیجه ای که انتظار داشتند دست نیافته اند. مهمتر از آن، آنها می توانند آنچه را که یاد گرفتند و دفعه بعد چگونه به مشکل رسیدگی کردند، توضیح دهند.

6. گوش دادن و ارزیابی تماس های ضبط شده.

گاهی اوقات به عنوان “چه شنیدید؟” این تمرین آموزشی فروش شامل پخش تماس ها یا جلسات فروش ضبط شده و تشخیص خوب، بد و زشت است.

به تماس در کنار نماینده خود گوش دهید، و هر یک از شما آنچه را که شنیده‌اید و می‌توانست بهتر گفته شود، یا آنچه گفته شده است که به طرز عالی به چشم می‌خورد، یادداشت کنید. یادداشت‌ها را مقایسه کنید تا ببینید نماینده شما چقدر حواسش است و نظر آنها را در مورد نحوه انجام تماس بشنوید.

این به نمایندگان کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بیشتر، واژگان مناسب و جهتی واضح به مکالمه وارد شوند.

7. سفر خریدار خود را ارائه دهید.

بعد از آموزش به استخدام‌های جدید، از آنها بخواهید در مورد اینکه سفر خریدار معمولی برای محصول یا خدمات شما چگونه به نظر می‌رسد، ارائه دهند.

این ارائه می‌تواند یکی از شخصیت‌های خریدار شما را دنبال کند که متوجه مشکل خود می‌شود، به دنبال راه‌حل‌هایی می‌گردد، اینکه چگونه به طور تصادفی با کسب‌وکار شما برخورد کرده‌اند، و چه چیزی باعث شده است که با شما تجارت کند.

این باعث می‌شود فروشندگان نسبت به مشکلات مشتریان آینده‌شان همدردی کنند، کل چرخه فروش را کنترل کنند و بفهمند که محصول/خدمت شما واقعاً چگونه مفید است.

8. تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید.

“دوستان خود را نزدیک نگه دارید، اما دشمنان خود را نزدیک تر.” به احتمال زیاد، شرکت شما بینشی نسبت به رقابت شما دارد. حتی ممکن است یک تیم تحلیل رقابتی کامل داشته باشید. با این حال، استخدام جدید فروش شما ممکن است تمام نقاط قوت و ضعف نسبی شما را نشناسد، حتی اگر این نکات ممکن است در اولین تماس فروش آنها مشخص شود.

تجزیه و تحلیل رقابتی خود توسط نمایندگان، مزایای زیادی برای شما و شرکت شما دارد. به عنوان مثال:

  • این اسناد داخلی را که قبلاً در مورد این موضوع دارید، به نمایندگان شما نشان می‌دهد.
  • می‌تواند بر روی یکی از جنبه‌های خاص محصول/خدمت شما تمرکز کند تا غواصی عمیق‌تری داشته باشد.
  • این شما را با رقبایتان با چشم‌های تازه‌ای مقایسه می‌کند که می‌تواند نکات و استدلال‌های جدیدی را برای موقعیت‌های فروش آینده ارائه دهد.

9. فرصت هایی برای برنامه های سایه فراهم کنید.

در اینجا می‌توانید یک نماینده فروش جدید را با نماینده موفق‌تر و موفق‌تر جفت کنید. نماینده فعلی می تواند استخدام های جدید را در طول روز کاری انجام دهد، نشان دهد که موفقیت چگونه به نظر می رسد، و به عنوان یک مربی برای رشد شخصی و حرفه ای خدمت کند.

10. چاله های خود را فهرست کنید.

دن تایر، یک مدیر فروش در اینجا در HubSpot، تاکتیکی را توصیه می‌کند برای تقویت تفکر خود و رشد شخصی در افراد جدید. او به نمایندگان جدید پیشنهاد می‌کند فهرست یا صفحه‌گسترده‌ای از سه «چاله» که هر روز در آن قرار می‌گیرند تنظیم کنند تا بتوانند خود را مسئول نگه دارند، ریسک کنند و فرصت‌های رشد را بررسی کنند.

11. یخ شکن های newcontact را انجام دهید.

حتی باتجربه ترین تکرارها برای شکستن یخ با مخاطبین و افراد بالقوه جدید به کمک کمی نیاز دارند. یک راه عالی برای درگیر نگه‌داشتن مخاطبین (به غیر از ارسال ایمیل‌های ترسناک «اعلام حضور») ارسال محتوایی است که مخاطبین ممکن است به آن علاقه داشته باشند تا مکالمه ادامه داشته باشد. اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما استفاده از این روش برای درگیر نگه داشتن مخاطبین، هنر و علمی دارد.

مدتی را با تیم خود بگذرانید تا آنها را از طریق روش‌های مختلف تعامل استفاده کنید تا به آنها کمک کنید از شبح شدن توسط مخاطبین خود جلوگیری کنند. این همچنین می‌تواند زمان خوبی باشد تا برخی از نمایندگان ارشد شما بهترین شیوه‌ها را با اعضای جدیدتر تیم به اشتراک بگذارند.

منبع تصویر

اگر تیم فروش شما به راه حل قوی تری برای ادامه مکالمه نیاز دارد، تیم خود را برای استفاده از نرم افزارهایی مانند یخ شکن توسط UpContent. Icebreaker مستقیماً با CRM خود برای ردیابی و ثبت اثربخشی محتوای شخص ثالث به اشتراک گذاشته شده با سرنخ های شما.

تیم‌های فروش برای تعامل و پیوند به روش‌های غیررقابتی به زمان و مکان نیاز دارند. با این بازی های جذابی که هر کسی می تواند در آن شرکت کند، تیم خود را تقویت کنید.

1. شبیه سازی تصمیم گیری.

تصمیم‌گیری یکی از مهارت‌های کلیدی است که فروشندگان باید به آن دست یابند و نقش را ارتقا دهند.

سناریوهای واقع بینانه ایجاد کنید که در آن شرکت کنندگان باید در طول فرآیند فروش تصمیمات پیچیده ای بگیرند. این سناریوها می تواند شامل ایفای نقش یک مشتری با بودجه محدود باشد، اما می تواند یک مشتری قوی باشد، یا فروش یک راه حل سازمانی سفارشی به یک مشتری بزرگ.

هدف در اینجا این است که عضلات تفکر انتقادی را منعطف کنیم تا زمانی که یک سناریوی زندگی واقعی پیش می آید، نماینده فروش برای این چالش آماده شود.

2. تمرین خرید رمز و راز.

هیچ راهی بهتر از این نیست که محصولی را که می فروشید به شما آموزش دهند!

اعضای تیم را تعیین کنید تا به عنوان خریداران مرموز عمل کنند و در مورد تجربه فروش بازخورد ارائه دهند. این به آنها کمک می کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کنند و رویکرد مشتری محور به فروش را تشویق کنند.

3. کارگاه های مذاکره فروش.

هنگامی که تیم فروش شما آموزش رسمی را کامل کرد، این تمرین غنی سازی تعاملی بهترین پیگیری است.

یک کارگاه تعاملی برگزار کنید که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند تکنیک‌های مذاکره را که از طریق تمرین‌های ایفای نقش آموخته‌اند، تمرین کنند. ارائه بازخورد و راهنمایی در مورد اثربخشی استراتژی های مذاکره ای که آنها استفاده می کردند.

4. کمپ های بوت فروش.

یادگیری در جامعه یکی از بهترین راه ها برای جذب اطلاعات زیاد در مدت زمان کوتاه است. اگر روند فروش شما سریع است، یک بوت کمپ فروش را امتحان کنید تا برنامه های درسی یادگیری سنتی و تعاملی را مدیریت کنید.

یک برنامه آموزشی همهجانبه فروش چند روزه را میزبانی کنید که شامل کارگاه‌های آموزشی، چالش‌های تیمی، و شبیه‌سازی با تمرکز بر جنبه‌های مختلف فرآیند فروش است. این برنامه را با یک جشن یا گواهی پایان پایان دهید تا تجربه را با یک یادداشت بزرگ به پایان برسانید.

5. دموی فناوری فروش.

خواندن مطالب بازاریابی در مورد محصولی که می فروشید یک چیز است. این دیگری است که خودتان آن را امتحان کنید.

برای اینکه به نمایندگان فروش خود تجربه فروش معتبری داشته باشند، به عنوان بخشی از فرآیند آموزش فروش، دموهای فنی فروش را اجرا کنید.

نمایش‌های عملی ابزارها و فن‌آوری‌های فروش مختلف را ترتیب دهید، به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد مزایا و عملکرد آنها را کشف و درک کنند.

6. سایه بین بخشی.

با تکنیک سایه‌زنی، تعامل را روی سر خود قرار دهید.

اعضای تیم فروش را با همکارانی از بخش‌های دیگر (مانند بازاریابی، خدمات مشتری) جفت کنید تا همکاری و درک کل سفر مشتری را ارتقا دهید.

نمایندگان فروش با دیدگاهی متفاوت در مورد نحوه تعامل مشتری با کسب و کار هنگام خرید از این آموزش کنار می‌روند.

7. سفرهای میدانی یا بازدید از سایت.

اگر کسب‌وکار شما دارای مکان‌های آجر و ملات است، بازدید از سایت را برای نمایندگان خود که در مکان دیگری یا از راه دور کار می‌کنند اجرا کنید.

ترتیب این بازدیدها به آنها امکان می دهد تا تعاملات فروش واقعی را مشاهده کنند و از آنها بیاموزند. به علاوه، ایجاد فرصت های شبکه در طول این رویدادها یک امتیاز اضافی است.

8. تغییرات زمین فروش.

آموزش فروش تنها به ورود متوقف نمی شود. اصلاح مداوم مهارت‌های فروش، به‌ویژه موارد زیر، در طول حرفه یک فروشنده ضروری است.

از شرکت‌کنندگان بخواهید با کمک بازخورد و راهنمایی‌های مربیان فروش، موارد فروش موجود خود را بررسی و بهبود بخشند. برای بهترین نتایج، خلاقیت و آزمایش را تشویق کنید.

9. چالش های فروش اجتماعی.

چه راهی بهتر از دیجیتال شدن با فرآیند فروش برای تغییر اوضاع؟ جستجوگری بخشی از فروش است که در آن نمایندگان می توانند خلاق باشند، اما این بدان معنا نیست که باید برای همه رایگان باشد. آموزش در مورد فروش اجتماعی می تواند در درازمدت سود سهام را به همراه داشته باشد.

استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی را برای جستجو و ایجاد روابط تشویق کنید. اهدافی را برای تعامل و ایجاد محتوا تعیین کنید و به موثرترین استراتژی ها پاداش دهید.

10. کنفرانس های فروش ساختگی.

کنفرانس‌ها می‌توانند برخی از فرصت‌های فروش باشند، زیرا محیط متمرکزی از مخاطبان هدف شما است که آماده یادگیری در مورد محصول یا خدماتی است که می‌فروشید.

برای کمک به نمایندگان خود برای آماده شدن برای این مناسبت‌ها، یک کنفرانس فروش شبیه‌سازی شده ترتیب دهید، جایی که شرکت‌کنندگان می‌توانند ارائه و شبکه‌سازی را در یک محیط کنفرانس واقع‌بینانه تمرین کنند. بازخورد و نکاتی را در مورد مهارت های سخنرانی عمومی ارائه دهید.

1. این قلم را به من بفروش

تا به حال گرگ وال استریت را دیده‌اید؟

لئوناردو دی‌کاپریو به‌عنوان سرمایه‌گذار واقعی (و کلاهبردار) جردن بلفورت، این خط را به گروهی از همکارانش در یک اقدام فروش بداهه تحویل می‌دهد و آنها را به چالش می‌کشد تا در چشم یک خریدار بالقوه نیاز ایجاد کنند.

این چالش می‌تواند شامل انتخاب هر چیزی در اتاق یا دفتر باشد. از نمایندگان خود بخواهید که مشکلی را که مورد مبهم راه حل آن است، شناسایی کنند. از آنجا، در یک موقعیت فروش ساختگی با یک مشتری بالقوه (یا نماینده جدید دیگر یا فردی در تیم آموزشی)، از نماینده بخواهید تا خودش نیاز خود را شناسایی کند و راه حل (در این مورد، محصول مبهم) را ارائه دهد. ).

2. بازی مسابقه

اگر کسب و کار شما چندین محصول، نرم افزار یا ارتقاء می فروشد، فهرستی از موارد کلیدی تهیه کنید. سپس، یک سناریوی یک یا دو جمله ای بنویسید که در آن یک مشتری بالقوه از آن سود می برد.

هر دو لیست را به هم ریخته و از فروشندگان بخواهید که مشکل را با راه حل مطابقت دهند تا بتوانند تعیین کنند که چه زمانی شخصی کاندیدای مناسبی برای راه حل خاصی است. در اینجا نمونه ای از آنچه ممکن است به نظر برسد آمده است.

3. … چیست؟

با این فعالیت سرگرم‌کننده، استخدام‌های جدید را سرپا نگه دارید.

پس از راه‌اندازی کلاس فروش جدید، به آن‌ها اطلاع دهید که به بقیه شرکت‌ها دستور داده شده است – در هر زمانی در طول روز کاری – به استخدام‌کنندگان جدید فروش نزدیک شوند و بپرسند: “چیست…” پس از آن نام شرکت، محصول یا نرم افزار شما.

در یک لحظه، و بدون تردید، فروشندگان باید آماده باشند تا به طور مختصر، قانع کننده و واضح توضیح دهند که چه چیزی می فروشند. این امر به ویژه اگر شرکت شما نرم افزار پیچیده می فروشد یا شرکتی جدیدتر و کمتر شناخته شده است، صادق است.

به‌عنوان یک امتیاز اضافی، این می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای استخدام‌های جدید برای کارمندان سایر بخش‌ها باشد.

4. خطر!

در پایان آموزش، استخدام‌های جدید را در پنج تا 10 دسته مختلف امتحان کنید، که هر دسته شامل پنج سؤال با افزایش دشواری و ارزش امتیاز است. این بازی به‌ویژه در کلاس‌های سوارکاری بزرگ یا برای آموزش مجدد گروه بزرگی از تکرارهای موجود مؤثر است.

اگر به خطری نیاز دارید! الگوی سبک، Lifewire فهرست پرمحتوا را گردآوری کرده است. قالب‌هایی که می‌توانید از آنها برای سؤال از فروشندگان خود در مورد آموزش محصول استفاده کنید.

5. Elevator Pitch (یا E-Pitch)

مفهوم پیچ آسانسور (یا e–pitch) است ساده – شما در آسانسور با شخصی هستید که می‌خواهید به او بفروشید، و فقط 30 تا 60 ثانیه فرصت دارید تا قبل از اینکه آن شخص از آسانسور پیاده شود، پرونده خود را مطرح کنید.

مسابقات e-pitch یک اصل اساسی برای آموزش استخدام‌های جدید هستند، زیرا آنها نمایندگان را وادار می‌کنند تا ارزش محصول را به وضوح و سریع نشان دهند. با این حال، می‌توانید مسابقات الکترونیکی را برای آموزش فروش ادامه دهید، اشیاء یا ایده‌های تصادفی را در یک کلاه قرار دهید و فروشندگان موجود را به چالش بکشید تا به‌طور تصادفی یکی را انتخاب کنند و برای کار بر روی مهارت‌های سخنرانی عمومی، متقاعدسازی و مختصر بودن، یک زمین را طوفان فکری کنند.< /p>

6. مسابقه پاپ

یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ اطلاعات توسط شما می‌تواند تقویت آن در طول تمرین باشد. آزمون‌های پاپ خود به خود در طول جلسات آموزشی و حضوری می‌تواند فروشندگان شما را درگیر کند، به‌ویژه اگر آزمایش بازی‌سازی شده باشد.

می‌توانید از پلتفرم‌های آزمون مبتنی بر تلفن همراه مانند Kahoot برای قرار دادن مسابقه استفاده کنید. درست در دست کارآموزان خود، از مشارکت همه اطمینان حاصل کنید، و سپس تجزیه و تحلیل کنید که شکاف های داده در گروه شما کجاست.

7. یک تبلیغ تجاری بسازید

در این بازی، مدیر فروش یا مربی، تکرارها را به چندین تیم تقسیم می‌کند و یک شی تصادفی را بین هر تیم توزیع می‌کند. این شی می تواند چیزی انتزاعی مانند یک ساخت عجیب لگو باشد، یا می تواند یک آیتم روزمره در اطراف دفتر باشد.

سپس هر تیم برای یافتن هدفی برای مورد، شناسایی درد و رنجی که آن را حل می‌کند، و پیام‌های اسکریپتی برای یک “تجاری” برای “فروش” مورد به گروه همکاری می‌کند.

در پایان ارائه‌ها، رای‌گیری کنید و به بهترین تبلیغات تجاری جایزه بدهید.

این بازی خلاقیت، موقعیت‌یابی و مهارت‌های ارائه را توسعه می‌دهد.

8. پایان

S’up یک بازی فروش متداول برای افزایش اعتماد به نفس نمایندگان است.

تیم خود را به یک مکان عمومی، مانند یک مرکز خرید یا رویداد شبکه ببرید، و از آنها بخواهید برای پاسخگویی با هم جفت شوند. هر نماینده باید در طول مکالمه با یک فرد غریبه و “بالقوه” برای اطلاعات شخصی شروع به گفتگو کند.

امتیازهای بالاتر برای اطلاعاتی که به دست آوردن آنها دشوارتر است تعلق می گیرد (مثلاً آنچه برای ناهار خورده اند کمتر از داستانی در مورد دوران کودکی آنها است).

9. هنوز متوجه نشدم

این بازی نیز مانند S’up به صورت عمومی انجام می شود. به هر یک از نمایندگان آموزش دهید که به یک غریبه نزدیک شوند و یک سوال بپرسند. (این بازی اغلب با درخواست راهنمایی برای رسیدن به جایی انجام می شود، اما هر سوالی انجام می شود.)

وقتی غریبه پاسخ را ارائه می‌کند، نماینده باید برای اطلاعات بیشتر جستجو کند، گویی که “آن را نمی‌فهمد.” به تکرارها بر اساس تعداد دفعاتی که می توانند غریبه را برای کسب اطلاعات بیشتر فشار دهند، امتیاز تعلق می گیرد. این کار عضلات نمایندگان فروش را برای خواندن افراد بالقوه و دانستن اینکه چه زمانی باید بیشتر فشار بیاورید یا ترک کنید، توسعه می‌دهد.

10. Cold Call Bingo!

از یکی از نمایندگان خود بخواهید یک تماس سرد برقرار کند در حالی که بقیه اعضای تیم با بلندگو گوش می دهند. هر نماینده گوش دادن یک بینگو دارد! کارت با تاکتیک‌ها و نقاط عطف فروش رایج (مانند «اعتراض قیمت» یا «نیاز/درد شناسایی شده»). نکته این است که تیم به طور فعال به تکنیک‌های مدیریت احتمالی گوش دهد و در عین حال از یک مثال زنده یاد بگیرد.

به بینگو پاداش دهید! برنده و تماس گیرنده سرد برای یک بینگو موفق! به دست آمد.

11. سوال منطقی بعدی

در کلاس‌های بزرگ استخدام‌شده جدید، بازی نقش به‌عنوان یک مشتری احتمالی است و از نمایندگان بخواهید که به نوبت سؤال منطقی بعدی را بعد از بیانیه‌ای که شما بیان کرده‌اید بپرسند.

به عنوان مثال، یکی از نمایندگان ممکن است از شما بپرسد “چه چیزی باعث شد برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید؟” سپس یک مشکل رایج را بیان می کنید که مشتری بالقوه ممکن است برای حل آن به شرکت شما مراجعه کند. سپس، نماینده باید بهترین سوال را برای پاسخ به آن نیاز بپرسد.

اگر جواب همه اشتباه است ، یا اگر در اتاق سکوت وجود داشته باشد ، می توانید وارد شوید و در مورد آنچه می توان پرسید راهنمایی کنید. پیگیری کنید ، و شخصی که منطقی ترین سؤالات بعدی را می پرسد ، پیروز می شود.

مهم نیست که چه ایده های آموزش فروش ، بازی ها یا فعالیت هایی که در دفتر خود استفاده می کنید ، باید در خدمت هدف نهایی بهتر شدن فروشندگان در مشاغل خود باشند. راس نیبر ، مدیر عملیات و استراتژی (و مدیر سابق توسعه تجارت ) در relange نان تست ، یک فرایند چهار مرحله ای را برای توسعه و اجرای هر ایده آموزش فروش پیشنهاد می کند.

متوالی ، مربیان فروش باید به این چهار سؤال پاسخ دهند:

  1. من می خواهم فروشندگان چه دانش یا مهارت داشته باشند؟
  2. چرا این مهارت ها برای آنها و رشد تجارت مهم است؟
  3. چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که فروشندگان این دانش را حفظ می کنند؟
  4. چگونه می توانیم از فروشندگان حمایت کنیم اگر آنها در تلاش برای یادگیری مهارت هستند؟

بنابراین ، به عنوان مثال ، شما ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید فروشندگان شما در محصول شما متخصص شوند. که به سوال یک پاسخ می دهد. این اطلاعات مهم است ، بنابراین تکرارها می توانند در مورد محصولات به چشم انداز ، آگاهانه صحبت کنند ، انتظارات مناسبی را برای کاربر نهایی تعیین کنند و اعتماد به کسانی را که با آنها صحبت می کنند ، به سوال دو پاسخ دهند.

سوال سه این است که شما برای آموزش یا تشریح یادگیری مورد نظر برای برجسته کردن ، با یک ایده یا فعالیت آموزشی مطابقت دارید ، بنابراین شاید تصمیم بگیرید که یک نماینده فروش ارائه یک محصول موفق بهترین ایده برای رفع این نیاز است.

در مورد سؤال چهار ، تکرارهای جدیدی که در نسخه ی نمایشی خود کوتاه می آیند ممکن است به اسناد اضافی ، ضبط های نمایشی موفق یا جلسات مربیگری نسخه ی نمایشی برای تقویت مهارت های خود دسترسی پیدا کنند.

این نمونه ای از یک ایده آموزشی است که با هدف ، یک هدف روشن و مراحل بعدی عملی برای اطمینان از دانش و مهارت ها و حفظ شده است.

1. زمین مشترک

این بازی به ویژه برای تیم هایی که در محیط های مجازی کار می کنند خوب کار می کند. اعضای تیم خود را از طریق ویژگی اتاق کنفرانس نرم افزار جلسه مجازی خود به گروه های کوچکتر تقسیم کنید و آنها را به سه موردی که همه آنها مشترک هستند ، ارائه دهند که شامل کار نباشد.

در حالت ایده آل ، اعضای هر گروه قبل از فهمیدن آنچه که همه آنها مشترک هستند ، موضوعات مختلفی را کشف می کنند. این تمرین به ایجاد اعتماد و آشنایی در بین اعضای تیم کمک می کند ، که برای ایجاد یک محیط کار حمایتی ضروری است.

2. حدس بزنید چه کسی

هر شخصی را در تیم خود داشته باشید که یک واقعیت جالب در مورد آنها ارائه می دهد که بقیه تیم نمی دانند. هنگامی که زمان بازی کردن است ، هر یک از واقعیت های سرگرم کننده را طی کنید (می توانید با ایجاد یک نمایش با یک اسلاید در هر واقعیت ، با GIF های سرگرم کننده برای جالب نگه داشتن آن انجام دهید) یک به یک و به تیم خود حدس بزنید که این واقعیت متعلق به چه کسی است.

3. اتاق فرار مجازی

یک تمرین اتاق فرار می تواند راهی عالی برای کمک به تیم شما باشد و از طریق سناریوهای حل مسئله در کنار هم کار کند. با تشکر از فناوری ، اتاق های فرار مجازی این فعالیت را حتی در دسترس تر می کند.

در حالی که در یک اتاق فرار مجازی شرکت می کنید ، تیم ها اغلب برای حل یک معما به چالش برانگیز ، جمع آوری سرنخ های مجازی و کار از طریق معماهای پیچیده تحت یک بحران زمان ، باید با هم همکاری کنند. شرکت هایی مانند بازی فرار ارائه می دهند تیم های فرار مجازی با هدایت تیم ها می توانند بازی کنند از هرجای دیگر از طریق بزرگنمایی.

صادقانه بگویم ، جلسات تیم فروش همیشه هیجان انگیز ترین قسمت شما یا هفته تیم شما نیست. اگر جلسات تیم فروش شما همه چیز در مورد غواصی در شماره ها است ، یکی از این فعالیت ها را امتحان کنید تا کارها را زنده کنید.

1. به خطر انداختن محصول

تیم شما چقدر محصول یا خدمات شرکت شما را می شناسد؟ به آنها کمک کنید تا با ایجاد بازی خطرناک خود با تمرکز بر تاریخ و محصولات شرکت خود ، مهارت های خود را برطرف کنند. با ایجاد پنج دسته مربوط به پیشنهادات شرکت خود شروع کنید. دسته بندی های نمونه می توانند شامل نام محصولات خاص ، ماموریت شرکت و ارزش ها یا آمار مشتری باشند.

سپس برای هر گروه پنج سؤال با مقادیر نقطه اختصاصی بین 100 تا 500 با دشواری سوال ایجاد کنید. شما می توانید با ایجاد یک الگوی با استفاده از پاورپوینت یا Slides Google .

2. دایره Kudos

تکرار فروش گاهی اوقات می تواند در چنین زمینه ای با ارزش و رقابتی ، کار کم ارزش را احساس کند. اطمینان حاصل کنید که همه افراد در تیم شما از این تمرین “دایره Kudos” قدردانی می کنند.

یک به یک ، هر یک از اعضای تیم خود را در مورد نقاط قوت خود یا کاری که اخیراً انجام داده اند ، به عضو دیگری تیم خود فریاد بزنید. هنگامی که یکی از اعضای تیم Kudos خود را دریافت کرد ، نوبت آنهاست که سخنان مهربان خود را درباره یکی دیگر از اعضای تیم به اشتراک بگذارند. سبک پاپ کورن را ادامه دهید تا اینکه همه تکرارهای شما به اشتراک گذاشته و kudos را دریافت کرده اند.

این ایده ها و بازی ها روش های مناسبی برای تیز کردن مهارت های تیم موجود یا بخشی از آموزش های سوارکاری برای استخدام های جدید فروش هستند.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل