آیا می توانید ببینید چه کسی نمایه لینکدین شما را مشاهده کرده است؟

آیا می توانید ببینید چه کسی نمایه لینکدین شما را مشاهده کرده است؟

شبکه‌سازی در LinkedIn چیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد: داده‌ها. بنابراین ممکن است تعجب کنید که چه کسی پروفایل لینکدین شما را مشاهده کرده است؟ خوب، شما می توانید پیدا کنید. با این حال، این کاری است که شما با دانش انجام می دهید مهم است.

در این مقاله، نحوه مشاهده نمایه های خود را بررسی خواهیم کرد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید دید خود را افزایش دهید. بیایید شیرجه بزنیم.

چرا بازدیدهای لینکدین مهم است

برخی بازدیدهای نمایه در لینکدین را به عنوان یک معیار بیهوده رد می‌کنند و استدلال می‌کنند که ارزش وقت شما را ندارد. با این حال، دیدن افرادی که لینکدین شما را مشاهده کرده اند، بینش باورنکردنی در مورد افرادی که راه شما را دنبال می کنند – و فرصتی برای پیگیری به شما می دهد. لینکدین حتی می‌تواند به یک محرک کلیدی کسب و کار برای شرکت شما.

مخاطبان خود را درک کنید

با لینکدین، می توانید بینندگان نمایه خود را بر اساس صنعت، مکان و شرکت فیلتر کنید. اگر مخاطبان زیادی دارید، می‌توانید این اطلاعات را تجزیه کنید تا درباره مخاطبانتان بیشتر بدانید و بدانید کدام بخش‌ها یا حوزه‌ها را در کسب‌وکارتان هدف قرار دهید.

LinkedIn همچنین گاهی اوقات به شما می‌گوید که چگونه افراد نمایه شما را پیدا کرده‌اند، مانند جستجوی افراد، که می‌تواند به شما در درک دلیل علاقه افراد به شما کمک کند.

شبکه خود را بسازید

به عنوان بهترین روش، حداقل هفته ای یک بار بازدیدهای نمایه خود را بررسی کنید تا ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده می کند (برای دستورالعمل های گام به گام به خواندن ادامه دهید!). اگر نمایه بیننده شما جالب به نظر می رسد یا اگر چیزهای مشترکی با آنها دارید، مانند صنعت، مکان یا ارتباطات متقابل، آنها را به شبکه خود اضافه کنید.

افزودن ارتباطات جدید و درگیر شدن با محتوای آنها در طول زمان به شما کمک می‌کند از دیگران بیاموزید و ارتباطاتی ایجاد کنید که می‌تواند شغل شما را ارتقا دهد.

سرنخ های جدید ایجاد کنید

فروش اجتماعی نباید تنها هدف شما باشد در لینکدین، اما شما می توانید به طور موثر در پلتفرم سرنخ ها را هدایت کنید. وقتی می بینید که شخصی نمایه شما را مشاهده کرده است که با جمعیت شناسی مشتری شما مطابقت دارد، او را به عنوان یک اتصال اضافه کنید. وقت بگذارید و به نمایه و پست های اخیر آنها نگاه کنید و یک پیام شخصی و جذاب برای آنها ارسال کنید.

چگونه ببینیم چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است

آماده‌اید بدانید چه کسی نمایه لینکدین شما را مشاهده می‌کند؟ برای یافتن اطلاعات آماری، این چهار مرحله آسان را در رایانه یا تلفن همراه دنبال کنید.

1. به نمایه خود دسترسی داشته باشید.

منبع تصویر

هنگامی که وارد LinkedIn شدید، روی نماد “من” با تصویر نمایه خود در نوار پیمایش بالا کلیک کنید.

برنامه تلفن همراه: روی نمادی که عکس خود در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

2. تجزیه و تحلیل را باز کنید.

منبع تصویر

هنگامی که در صفحه نمایه خود قرار گرفتید، روی “Analytics & Tools” درست بالای تصویر هدر خود کلیک کنید.

برنامه تلفن همراه: از پنجره‌ای که باز می‌شود، روی «Analytics & tools» کلیک کنید

منبع تصویر

3. نماهای نمایه را باز کنید.

منبع تصویر

در صفحه تجزیه و تحلیل، شما باید یک شبکه با چهار مستطیل در بالا داشته باشید که دارای نمایش پست‌ها، کل دنبال‌کنندگان، ظاهر جستجو و بازدیدکنندگان نمایه باشد. روی “نمایه بینندگان” کلیک کنید تا ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است. پیمایش در برنامه تلفن همراه یکسان است.

4. کاوش محتوا

شما اکنون در صفحه “نمایش های نمایه” هستید، جایی که می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را در 90 روز گذشته مشاهده کرده است. صفحه با نموداری شروع می‌شود که تعداد بازدیدکنندگان نمایه شما را نشان می‌دهد، سپس نام‌ها، سرفصل‌ها و نمادهای عکس افرادی که شما را مشاهده کرده‌اند را با یک جدول زمانی تقریبی فهرست می‌کند.

LinkedIn گاهی اوقات نکات مفیدی مانند ارتباطات متقابل و نحوه یافتن شما را فهرست می کند، مانند جستجوی نمایه یا ویژگی “افراد شبیه به شما”. می‌توانید روی نام شخصی کلیک کنید تا نمایه او را مشاهده کنید یا برای دنبال کردن یا پیام دادن به او از لیست کلیک کنید.

منبع تصویر

فیلتر کردن

می‌توانید افراد بالا را بر اساس شرکت، صنعت، مکان و موارد دیگر فیلتر کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که تعداد بازدیدهای زیادی دارید یا از LinkedIn برای هدف خاصی مانند توسعه کسب و کار یا جستجوی شغل استفاده می کنید.

نمایش های جالب

“نمایش های جالب” الگوریتمی است که LinkedIn برای برجسته کردن افرادی که فکر می کند برای شما جالب هستند استفاده می کند. این می تواند فردی با علایق و سابقه کاری مشابه، یک رهبر در صنعت شما یا فردی باشد که در صنعت شما استخدام می کند.

اگر می‌خواهید از این ویژگی استفاده کنید، باید با کلیک کردن روی دکمه «همه فیلترها» در صفحه نمایش‌های نمایه خود، آن را فعال کنید، سپس به پایین بروید و عملکرد را فعال کنید..

میانبرها و نکات دسترسی به نمای نمایه

می‌خواهید «چه کسی نمایه شما را دیده است؟» خود را نشانک کنید. صفحه یا به سادگی سریعتر به آنجا برسیم؟ هنگامی که با مرورگر وارد LinkedIn شدید، URL را وارد کنید https: //www.linkedin.com/analytics/profile-views/ تا شما را مستقیماً به صفحه مشاهده نمایه خود هدایت کند.

منبع تصویر

وقتی در صفحه اصلی هستید، می‌توانید از نوار پیمایش در سمت چپ، میانبری به تجزیه و تحلیل و ابزار خود ببرید.

نماهای اخیر نیز در برگه اعلان‌های شما ظاهر می‌شوند (نماد زنگ در نوار پیمایش بالا). با کلیک بر روی هر یک از اینها به صفحه نمایه خود هدایت می شوید.

چرا نمی توانم همه کسانی را که نمایه لینکدین من را مشاهده کرده اند ببینم؟

احتمالاً متوجه شده اید که لینکدین همه افرادی را که نمایه شما را در 90 روز دیده اند به شما نشان نمی دهد. در برخی موارد، به جای نام و عنوان، نمادی کلی با عنوان مرموز مانند «روزنامه‌نگار در صنعت انتشارات از آستین، تگزاس» یا «فروشنده در MobileExxon» مشاهده خواهید کرد. دو دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد.

تجزیه و تحلیل نمایه پایه در مقابل پرمیوم

با نمایه لینکدین (رایگان) اولیه، فقط می‌توانید جزئیات پنج بازدیدکننده اخیر نمایه را ببینید. این مطمئناً می‌تواند محدود کننده باشد و اگر می‌خواهید آن داده‌ها را ضبط کنید، باید به طور مکرر LinkedIn را بررسی کنید. علاوه بر نمایش تمام بینندگان نمایه در 90 روز گذشته، حساب‌های پریمیوم دارای تجزیه و تحلیل پیشرفته نیز هستند.

آنچه می توانید با یک نمایه اصلی لینکدین ببینید

  • پنج آخرین بازدید نمایه شما در 90 روز گذشته
  • تعداد بینندگان نمایه
  • نماهای جالب
  • محل کار بینندگان نمایه شما
  • جایی که نمایه شما را پیدا کردند
  • عناوین شغلی آنها

آنچه می توانید با نمایه لینکدین ممتاز ببینید

  • همه تجزیه و تحلیل های بالا
  • همه بینندگان در ۹۰ روز گذشته (نمایه شغلی ممتاز) یا سال کامل (نمایه کسب‌وکار ممتاز)
  • روندها و بینش های بیننده
  • گرافی که تعداد بینندگان 90 روز گذشته را در هفته نشان می‌دهد
  • گرایش بازدیدکنندگان هفتگی برای دیدن داده‌های یک هفته خاص از ۹۰ روز گذشته

حالت خصوصی در لینکدین

حتی با داشتن یک نمایه برتر، برخی از بینندگان نمایه همچنان ناشناس ظاهر می شوند. یعنی آن شخص نمایه خود را روی خصوصی یا نیمه خصوصی، که از دیدن همه جزئیات آنها جلوگیری می کند.

اگر همه بازدیدهای نمایه شما ناشناس هستند، احتمالاً شما نمایه خود را روی حالت خصوصی تنظیم کرده اید. با یک نمایه اولیه، می توانید انتخاب کنید که مرور خود را خصوصی نگه دارید، اما به نوبه خود، نمی توانید هیچ داده بیننده ای را برای نمایه خود مشاهده کنید. به یک نمایه ممتاز ارتقا دهید، و می‌توانید به صورت مخفیانه مرور کنید و در عین حال، تجزیه و تحلیل نمای نمایه خود را حفظ کنید.

چگونه بازدیدهای نمایه را افزایش دهیم

اگر می‌خواهید چشم‌های بیشتری در نمایه خود داشته باشید (و ارتباطات و فرصت‌های بیشتر)، کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید. این فعالیت ها در درجه اول به دو دسته تقسیم می شوند: بهینه سازی و تعامل. از یک طرف، می‌خواهید نمایه خود را بهینه کنید بهترین شانس برای یافتن در جستجو را داشته باشید. این فرآیند سریع است و تنها زمانی که راه‌اندازی شد نیاز به به‌روزرسانی گهگاهی دارد.

از سوی دیگر، ایجاد محتوا و درگیر شدن با محتوای دیگران به شما کمک می‌کند در فیدهای دیگران ظاهر شوید. تعامل مداوم مستلزم نظم و انضباط است، که می تواند راه زیادی در ایجاد شبکه شما داشته باشد.

بیایید راه‌های برتر را برای افزایش بازدید نمایه بررسی کنیم.

تیتر خود را بهینه کنید.

به‌طور پیش‌فرض، LinkedIn عنوان شغل و شرکت فعلی شما را به عنوان سرفصل شما اختصاص می‌دهد. با این حال، باید این را ویرایش کنید تا دامنه مهارت ها و تجربیات خود را به تصویر بکشید. برخی از عناوین شغلی غیرمعمول یا بسیار عمومی ممکن است توانایی های شما را نشان ندهند و ظاهر شما را در جستجو محدود کنند.

به عنوان مثال، به جای صرفاً «مدیر بازاریابی در شرکت X»، می‌توانید عباراتی مانند «مدیر بازاریابی | رهبر بازاریابی محتوا، وبلاگ نویس، سخنران، مشاور راه اندازی.”

خلاصه نمایه خود را بهینه کنید.

وقتی نوبت به نمایه لینکدین شما می‌رسد، خلاصه نمایه شما طلای املاک و مستغلات است. این بخش (بالای بخش، درست بالای تجربه شما) فرصتی برای شماست تا در مورد اینکه چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید، و چه چیزی برای شما اهمیت دارد، توضیح دهید. پاراگراف های خود را کوتاه و قابل اسکن نگه دارید. حتماً کلمات کلیدی و دستاوردها را وارد کنید.

منبع تصویر

مشاور بازاریاب و راه اندازی جو چرنوف دریافت که او قادر به بخش مهارت های خود را در حدود 10 دقیقه اصلاح کنید، و جوایز را با روایتی فشرده از کلمات کلیدی جایگزین کنید. همراه با به‌روزرسانی بخش سرفصل و مهارت، بازدیدهای نمایه‌اش را بیش از 25% افزایش داد.

بخش مهارت های خود را به حداکثر برسانید.

در نمایه LinkedIn خود، می توانید حداکثر 50 مهارت را در بخش مهارت های خود به نمایش بگذارید. استخدام‌کنندگان از مهارت‌ها به‌عنوان فیلتر جستجو برای یافتن نامزدهای واجد شرایط استفاده می‌کنند، بنابراین حفظ این موضوع مهم است. می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید و به عنوان راهی برای نشان دادن مهارت های خود به مخاطبان هدف خود، این موارد را تغییر دهید.

نکته حرفه‌ای: اگر یک شکارچی شغلی با حساب ممتاز هستید، می‌توانید به شرح شغل نگاه کنید و ببینید که چه مهارت‌هایی را در مقایسه با گروه متقاضی از دست داده‌اید.

در LinkedIn پست کنید.

بهترین راه برای قرار دادن نمایه خود در کانون توجه، ایجاد محتوا است. این نه تنها نمایه شما را در فیدهای بینندگان معمولی قرار می دهد، بلکه آن را با یک دیدگاه یا فیدهای جالب جفت می کند. LinkedIn توصیه می‌کند “حداقل یک بار در روز، حتی در تعطیلات آخر هفته، برای ایجاد صدایی قابل اعتماد پست کنید.” این یک نوار بالا است، بنابراین با یک بار در هفته شروع کنید و محتوای خود را از آنجا افزایش دهید.

برای ایده‌های پست و بهترین شیوه‌ها، راهنمای لینکدین HubSpot را بررسی کنید. بازاریابی محتوا. برای پیشرفت بیشتر، در گروه ها پست کنید یا محتوای طولانی مانند مقالات یا خبرنامه ها را در نظر بگیرید.

تعامل با محتوا.

تعامل با پست‌ها و محتوای سایر کاربران راهی عالی برای تقویت نامحسوس نمایه‌تان در فیدها در حین ایجاد روابط و مکالمات معتبر است.

هر روز پنج دقیقه به خواندن، واکنش نشان دادن و نظر دادن در مورد پست های شبکه خود اختصاص دهید. حتی یک قدردانی یا تبریک ساده می تواند در ساختن جامعه کمک زیادی کند. برای نوشتن نظرات روشنگری که به مکالمه می‌افزایند، وقت بگذارید، اما آن را ربوده نکنید. تمرکز خود را روی افزودن ارزش و به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود نگه دارید، اما نه فروش.

به نمایه LinkedIn خود در خارج از LinkedIn پیوند دهید.

در آخر، راه هایی خارج از لینکدین برای پیوند دادن به نمایه خود بیابید. آن را به امضای ایمیل خود اضافه کنید. آن را در وب سایت یا بیو صفحه خود به نمایش بگذارید. آن را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، روابط خود را خارج از لینکدین مهار می کنید، به همکاران، مشتریان یا همکلاسی های خود فکر می کنید و آنها را به صورت آنلاین منتقل می کنید.

با دید بهتر در لینکدین به اهداف خود برسید

وقتی شبکه حرفه ای خود را ایجاد می کنید، دانش قدرت است. دانستن اینکه چه کسی به نمایه شما نگاه می‌کند، می‌تواند اطلاعاتی درباره مخاطبان و راهی برای برقراری ارتباط به شما بدهد.

در نهایت، دیده شدن در لینکدین به هدفی بستگی دارد که می‌خواهید به آن برسید. اگر می خواهید با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، ارتباطات جدید اضافه کنید و در مکالمات مداوم مشارکت کنید. اگر می‌خواهید فرصت‌های گفتاری را به دست آورید، بر ایجاد محتوا حول تخصص اصلی خود تمرکز کنید – و نظارت کنید که چه کسی به آن توجه می‌کند. هرچه نمایه لینکدین شما ترافیک بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای ایجاد افکت چرخ لنگر برای اهدافی که می خواهید به آن برسید خواهید داشت.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل