23 قالب ایمیل فروش با نرخ باز 60٪ یا بالاتر [+ الگوهای جایزه]

23 قالب ایمیل فروش با نرخ باز 60٪ یا بالاتر [+ الگوهای جایزه]

آیا این داستان برای شما آشنا به نظر می رسد؟

یک ایمیل فروش برای مشتری ارسال می‌کنید.

آن را باز نمی‌کنند.

همین. پایان داستان.

حقیقت این است که اگر مشتری بالقوه ایمیل شما را باز نکند، معامله قبل از شروع به پایان می رسد. آنها پیشنهاد ارزش شما را نمی خوانند تا بفهمند شرکت شما چگونه می تواند به رشد آنها کمک کند، و همچنین به شما فرصتی نمی دهند که آنها را با ایده خرید محصول یا خدمات خود آشنا کنید. صرف نظر از استراتژی فروش امروزی شما، یک استراتژی فروش امروزی با چشم انداز دیجیتال آغاز می شود. ایمیل عالی.

فقط کمتر از 30٪ از ایمیل‌ها باز می‌شوند در تمام صنایع، نوشتن یک پیام متقاعد کننده و کاربردی که دعوت به کلیک می کند، مهم است. ممکن است ساده به نظر برسد، اما این ایمیل باز می‌تواند منجر به یک معامله بسته شود.

الگوهای زیر دارای نرخ باز شدن 60٪ یا بالاتر، نرخ کلیک 8٪ یا بالاتر و نرخ پاسخ 30٪ یا بالاتر هستند. من الگوها را به آرامی ویرایش کرده‌ام تا بتوانید آنها را برای صنعت، بازار، محصول و چشم‌انداز خود تغییر دهید.

نکته: می‌توانید این الگوهای ایمیل جستجوی فروش، این الگوها برای افزایش فروش پایان ماه، یا این الگوهای خنده دار واقعی فروشندگان از استفاده می کنند.

فروش مبارک!

منبع ویژه: 25 الگوی ایمیل فروش اثبات شده

< img src="https://blog.hubspot.com/hubfs/sales-email-templates_11-webp.webp" loading="lazy" alt="الگوهای ایمیل فروش اثبات شده"/>

اینها را دانلود کنید قالب های رایگان

امروز قصد دارید چند ایمیل معرفی فروش ارسال کنید؟ چشم انداز خود را در نظر بگیرید. آنها به احتمال زیاد روزانه یا هفتگی چندین ایمیل فروش دریافت می کنند. تاکتیک‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید برای جلب توجه آن‌ها اجرا کنید.

1. خودتان را معرفی کنید.

نمی توانید فرض کنید که مشتری احتمالی شما چیزی در مورد شما یا شرکت شما می داند. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که خودتان را معرفی کنید. لزومی ندارد که مقدمه ای مبسوط باشد. نام، عنوان و نام شرکت خود را وارد کنید و از آنجا بروید.

2. آن را ساده نگه دارید.

هرچه ایمیل طولانی تر باشد، نادیده گرفتن محتوا آسان تر است. آن را ساده نگه دارید. مشتریان بالقوه خود را با اطلاعات زیاد بار نکنید. ایده ای به آنها ارائه دهید و آنها را راهنمایی کنید تا برای اطلاعات بیشتر پیگیری کنند.

3. روی موضوع خود تمرکز کنید.

چند بار تصمیم به باز کردن ایمیل بر اساس موضوع آن گرفته اید؟ احتمالاً تعداد دفعات زیادی برای شمارش نیست. 47% از گیرندگان ایمیل ایمیل‌ها را بر اساس موضوع باز می‌کنند و 69 مورد % از همین عامل برای گزارش ایمیل ها به عنوان هرزنامه استفاده می کند. خط موضوع یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های ایمیل است. زیرا می تواند مشتریان بالقوه را وادار به باز کردن یا نادیده گرفتن محتوای شما کند.

4. شامل یک CTA.

مبهم نباشید. پس از دریافت ایمیل فروش، مشتری بالقوه شما باید ایده روشنی از مرحله بعدی داشته باشد. آیا از آنها می خواهید که به یک ایمیل پاسخ دهند؟ آیا آنها باید با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار کنند؟ آیا به آنها نیاز دارید تا زمانی را برای صحبت در تقویم شما برنامه ریزی کنند؟ یک فراخوان برای اقدام واضح را در ایمیل خود بگنجانید تا مشتریان احتمالی شما در این فکر نباشند که چه کاری انجام دهند.

پیگیری کنید.

یک ایمیل ارسال می کنید که پاسخی دریافت نمی کند. این پایان نامه نگاری شما نیست. عدم پاسخگویی به طور خودکار به معنای بی علاقگی نیست. بالقوه بالقوه خود را دنبال کنید. شما باید چند نکته را در نظر بگیرید. آنها ایمیل را دریافت نکردند. آنها هنوز انگیزه ای برای اقدام ندارند. پیگیری برای ارسال مکالمه بسیار مهم است و باید حداقل دو یا سه بار این کار را انجام دهید.

الگوهای ایمیل معرفی فروش

1. الگوی ایمیل معرفی استاندارد فروش

< /p>

اگر مشتری احتمالی قبلاً در مورد شما چیزی نشنیده است، به آنها دلیلی برای صحبت با شما ارائه دهید. ذکر اهداف آنها و نشان دادن اینکه شما تکالیف خود را انجام داده اید اغلب برای جلب توجه خریدار کافی است.

چرا کار می کند

در ایمیل معرفی فروش، شما خود را به یک غریبه معرفی می کنید. برای بیشتر افراد، نادیده گرفتن یا نادیده گرفتن کسی که نمی شناسند آسان است. این الگوی ایمیل شما را در موقعیتی قرار می دهد که مشتری احتمالی شما ممکن است شما را نشناسد، اما آنها فکر می کنند شما آنها را می شناسید. با تمرکز بر اهداف و موفقیت آنها، می توانید آنها را جذب کنید. همانطور که اشاره می کنید که چگونه شرکت شما می تواند به موفقیت آنها کمک کند، می توانید شرکت خود را از دسته افراد غریبه خارج کنید و به طور بالقوه گفتگو را تسهیل کنید.

2. راه‌اندازی الگوی ایمیل رویداد

در حالی که اتو داغ است ضربه بزنید. یک رویداد محرک به شما دلیل قانع‌کننده‌ای برای دستیابی به آن می‌دهد، اعتبار شما را با نشان دادن توجه شما به آنچه در فضای آن اتفاق می‌افتد افزایش می‌دهد، و فوریت را ایجاد می‌کند.

چرا کار می کند

مطالعه با یک غریبه می تواند آنقدر غیرمنتظره به نظر برسد که از تعامل اولیه شما را ناامید کند. الگوی ایمیل رویداد راه‌اندازی به مشتریان احتمالی اجازه می‌دهد این ناراحتی را دور بزنند، زیرا شما به دلیلی در تماس هستید. این رویداد باعث می‌شود ایمیل شما معتبرتر و کمتر شبیه هرزنامه به نظر برسد.

چرا کار می کند

اگر می دانید مشتری بالقوه شما از چه ابزاری استفاده می کند، می توانید محصول خود را به عنوان راه حل بهتری برای نقاط درد آنها ارائه دهید. این تکنیک شما را قادر می سازد تا به سرعت به ایرادات رقبا اشاره کنید و اینکه چگونه محصول شما این نقاط اصطکاک را برطرف می کند – و آن را مناسب تر می کند.

4. الگوی ایمیل رایگان

چرا کار می کند

این روش زمانی کار می‌کند که تعریف واقعی باشد و نماینده تحقیقات مناسبی در مورد مشتری انجام داده باشد. چاپلوسی ابزار قدرتمندی است که می تواند به ایجاد رابطه و ارتباط با مشتریان احتمالی کمک کند و احتمال پاسخ دادن به ایمیل شما را افزایش دهد.

5. الگوی ایمیل مرجع تماس متقابل

از بسیاری جهات، فروش هنر ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه است. یکی از راه‌های بهتر برای انجام این کار، یافتن زمینه‌های مشترک از طریق ارتباطات متقابل، همسالان یا همکاران سابق است.

در نظر گرفتن این زاویه می‌تواند درجاتی از آشنایی با مشتریان بالقوه شما را افزایش دهد، آنها را راحت کند و به شما در فرآیند اعتمادسازی کمک کند.

چرا کار می کند

“این چیزی نیست که شما می‌دانید، بلکه مربوط به کسانی است که می‌شناسید.” اتصالات نقش مهمی در دنیای تجارت بازی می‌کنند، و این تصور چیزی است که این الگوی ایمیل را موفق می‌کند. یک تماس متقابل فورا سطحی از اعتماد و اعتبار را با یک مشتری بالقوه ایجاد می کند. اگر ارتباطی بین شما و مشتری احتمالی شما وجود داشته باشد، آنها تمایل بیشتری به تبدیل آن ارتباط به یک رابطه خواهند داشت.

6. الگوی ایمیل منبع مفید

چرا کار می کند

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جذب مشتریان بالقوه این است که از همان ابتدا برای آنها ارزش قائل شوید. در مثال بالا، نماینده چالشی را که مشتری بالقوه ذکر کرده است برمی‌دارد و سپس یک مطالعه موردی به آن‌ها ارائه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه یک شرکت با استفاده از محصول خود مسائل مشابه را حل کرده است، و اینکه این فرآیند می‌تواند در شرکت مشتری بالقوه تکرار شود.

بهترین الگوهای ایمیل فروش

7. الگوی ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت

< /p>

بر اساس رفتار مرور مشتری، می دانید که آنها حداقل به راه حل شما علاقه مند هستند. اگر می‌خواهید بر روی آن علاقه سرمایه‌گذاری کنید، خود را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد قرار دهید که می‌تواند آنها را در فرآیند تصمیم‌گیری راهنمایی کند و در صورت بروز سؤالات پاسخ دهد.

چرا کار می کند

بدون پاسخ صریح، تقریباً غیرممکن است که بدانید چرا مشتری از وب سایت شما خارج شده است. الگوی ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت دری را برای کشف اینکه علاقه به محصولات یا خدمات شما به کجا ختم شده است باز می کند. این به شما این امکان را می دهد که علاقه خود را به شرکت خود بازگردانید در حالی که با این تصور که رقبای آنها از روش های مشابهی استفاده می کنند، مشتریان بالقوه را مجذوب خود کنید. این به آنها یک خط ارتباط مستقیم برای کشف فرصت های جدید با محصولات یا خدمات شما ارائه می دهد.

8. الگوی جدید ایمیل Prospect

اولین ایمیل لمسی مهم ترین ایمیلی است که ارسال می کنید. مانند اولین الگوی این لیست، این ایمیل به مشتری بالقوه شما یک نمای کلی از شرکت شما می دهد و در عین حال دانش شما را از سازمان آنها نشان می دهد.

چرا کار می کند

ایمیل‌های سرد چالش برانگیز هستند زیرا به دنبال ایجاد رابطه با فردی هستید که احتمالاً از شما و شرکتتان بی‌اطلاع است. الگوی جدید ایمیل بالقوه کار می کند زیرا برای اقدام فوری فشار نمی آورد، که می تواند باعث بی علاقگی سریع شود. درعوض، درخواست مکالمه ای است که مشتریان بالقوه نسبت به آن بازتر باشند.

9. الگوی ایمیل پست صوتی اخیر

از ایمیل سریع زیر برای تقویت پست صوتی که به تازگی گذاشتید استفاده کنید. پست‌های صوتی به راحتی حذف یا فراموش می‌شوند، بنابراین پیگیری برای اطمینان از دریافت پاسخ بسیار مهم است.

چرا کار می کند

به راحتی می توان از یک پست صوتی عبور کرد به خصوص که از طرف تماس گیرنده ناشناس ارسال می شود. احتمال دارد مشتریان بالقوه پیام های ناخواسته را نادیده بگیرند. الگوی ایمیل پست صوتی اخیر یکی از راه‌های ایجاد اعتبار شما و شرکتتان است. علاوه بر این، برخی از افراد از استفاده از تلفن با یک غریبه خجالت می کشند. این استراتژی ایمیل به مشتری بالقوه شما کمک می کند قبل از موافقت با یک تماس تلفنی با شما آشنا شود.

10. الگوی ایمیل آزمایشی درخواست شده

این ایمیل به شما کمک می‌کند تا با مشتری احتمالی رابطه برقرار کنید و انتظارات درستی را برای فرآیند تعیین کنید. اگر آن‌ها قبل از صحبت درباره محصول، برای بحث درباره شرکت و اهداف خود آماده نباشند، ممکن است بی‌صبر شوند.

چرا کار می کند

ما در دنیایی از لذت آنی زندگی می کنیم. هنگامی که مشتری درخواست نسخه ی نمایشی می کند، این ایده را ایجاد می کند که چه زمانی می تواند انتظار دریافت اطلاعات را داشته باشد. اغلب زودتر از این اتفاق می افتد. الگوی ایمیل آزمایشی درخواستی برای مدیریت انتظارات ضروری است. این یک جدول زمانی ایجاد می کند و به ایجاد رابطه با مشتری احتمالی شما کمک می کند به جای اینکه فوراً در را با نسخه نمایشی درخواستی باز و بسته کنید.

11. قالب رایگان ابزار یا آزمایشی ایمیل

به مشتری بالقوه خود کمک کنید تا حد امکان از ثبت نام رایگان یا آزمایشی خود استفاده کند. این نه تنها به آنها کمک می کند تا ارزش محصول شما را ببینند، بلکه به شما امکان می دهد بر معیارهای خرید آنها نیز تأثیر بگذارید.

چرا کار می کند

تجربه آزمایشی رایگان بسیار مهم است. در طول این مدت، مشتریان بالقوه انتظار دارند محصولات یا خدمات شما را شگفت زده کنند – آنقدر شگفت زده می شوند که متعهد به پرداخت برای آنها باشند. ابزار رایگان یا قالب ایمیل آزمایشی کار می کند زیرا به مشتریان یا مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما در کنار آنها هستید. شما می خواهید که آنها بیشترین ضربه را برای پول خود دریافت کنند. شما می خواهید آنها موفق شوند. وقتی مشتریان احتمالی فکر می کنند که شرکت شما مایل است و می تواند به آنها کمک کند، احتمال مشارکت آنها بیشتر است.

12. وقتی قالب ایمیل باز می شود پاسخی داده نمی شود

مشتری علاقه مند به یادگیری بیشتر است – بالاخره آنها پیام شما را می خوانند – اما یا آنقدر مشغول هستند که نمی توانند پاسخ دهند یا به اندازه کافی علاقه ندارند. مکالمه را با توضیح راه حل شرکت خود و پیشنهاد ارائه نسخه نمایشی به آنها ادامه دهید.

چرا کار می کند

گاهی اوقات یک مشتری بالقوه نیاز به فشار در جهت شرکت شما دارد. بعد از ایمیل اولیه، این احتمال وجود دارد که پیشنهاد شما را فراموش کرده باشند. آنها ممکن است مطمئن نباشند که چگونه شرکت شما می تواند به آنها کمک کند. به آنها یادآوری کنید. به آنها اطلاع دهید. پاسخ ندادن همیشه به این معنی نیست که آنها علاقه ای ندارند. الگوی ایمیل “بدون پاسخ در هنگام باز شدن” می تواند به شرکت شما کمک کند تا به ذهن کسانی که هستند بازگردد.

13. الگوی ایمیل بدون پاسخ ادامه دار

چیزی نشنیدید؟ قبل از اینکه از این مشتری چشم پوشی کنید، چند منبع دیگر را برای آنها ارسال کنید. شما ارزش اضافه می‌کنید و همزمان به آنها یادآوری می‌کنید که ابزار شما ممکن است بتواند یک نقطه درد فوری را حل کند – همانطور که برای رقبای آنها چنین است.

چرا کار می کند

پس از چند بار تلاش، باید در نظر بگیرید که مشتری احتمالی شما علاقه‌ای ندارد. الگوی ایمیل بدون پاسخ مستمر به دو دلیل کار می کند. اول، شرکت شما را دوباره به ذهن مشتری شما باز می گرداند. دوم، به آنها کمک می کند تا با منابعی که می توانند برای پیشبرد اهدافشان از آنها استفاده کنند، جذب شوند.

14. درگیر کردن مجدد یک الگوی ایمیل بدون پاسخ

< /p>

این ایمیل ساده به خریدار فرصتی می دهد تا نظر خود را تغییر دهد. این یک راه عالی برای درگیر کردن مجدد آنها بدون احساس گناه است.

چرا کار می کند

مردم فکر می کنند همیشه زمان وجود دارد. در همیشه باز است، بنابراین هیچ عجله ای در اقدام یا تصمیم گیری وجود ندارد. «درگیر شدن مجدد یک ایمیل بدون پاسخ» به این دلیل کار می کند که خریداران بالقوه را مجبور می کند متوجه شوند که در شرف از دست دادن فرصت هستند. وقتی به نظر می رسد که درب در نهایت بسته می شود، آنها می توانند انگیزه انجام کار را داشته باشند.

این الگوها ثابت شده‌اند که به نتیجه می‌رسند، پس منتظر چه چیزی هستید؟ آنها را در استراتژی جستجوی خود بگنجانید.

و اگر هنوز به دنبال چیزهای بیشتری هستید، خوش شانس هستید. در زیر، من قالب‌های ایمیل جایزه را برای طیف وسیع‌تری از سناریوها قرار داده‌ام.

الگوهای ایمیل بیشتر

اینها نرخ باز کردن چشمگیر موارد بالا را ندارند، اما همچنان الگوهای مفیدی هستند که می‌توانید در صورت نیاز به کمک به آنها مراجعه کنید.

15. ایجاد الگوی ایمیل ارتباط

بگذارید بگوییم مکالمه شما کمی متوقف شده است و می‌خواهید بدون اینکه خیلی اصرار داشته باشید، حرکت را ادامه دهید. یک رویکرد ایجاد ارتباط را امتحان کنید.

به شما نیاز دارد که کمی در مورد شخصی که برایش ایمیل می‌فرستید بدانید – فقط دلیل دیگری برای اینکه مهم است با مشتری احتمالی خود در تماس‌های اولیه ارتباطی و اکتشافی خود آشنا شوید.

یک درخواست مربوط به کسب و کار را در این ایمیل وارد نکنید. پس از دریافت پاسخ، پاسخ شما می‌تواند شامل یک سؤال باشد که مکالمه را به معامله مورد نظر هدایت می‌کند.

چرا کار می کند

هیچ‌کس نمی‌خواهد تعداد زیادی پیشنهاد به صورت او داده شود. اگر مشتری احتمالی شما کمی علاقه خود را از دست داده است، الگوی ایمیل ارتباط ساختمان به آنها کمک می کند تا به آرامی آنها را به سمت خود بکشانید. . همچنین به مشتری احتمالی شما نشان می‌دهد که بهتوجه کرده‌اید.

16. اقدام الگوی ایمیل

گاهی اوقات شما زمان زیادی را صرف یک معامله کرده اید که به سادگی نیاز دارید که بدانید آیا مشتری بالقوه به حرکت رو به جلو علاقه مند است یا خیر. اگر آنها به برنامه ریزی مجدد جلسات، از دست دادن تماس ها یا اصرار برای مدت زمان طولانی تری برای کشف ادامه دهند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به تعقیب و گریز ادامه دهند.

چرا کار می کند

در حالی که ارتباط با یک چشم انداز وقت تلف نمی شود ، اگر آنها پاهای خود را بکشند و به شرکت شما بی علاقه باشند ، می تواند یک زباله باشد. الگوی ایمیل اقدام به این دلیل کار می کند زیرا آنها را وادار به تصمیم گیری می کند. اگر آنها بی علاقه هستند ، می توانید منابع خود را ذخیره کرده و مکاتبات را پایان دهید یا برای یک رویکرد متفاوت مجدداً گروه بندی کنید. اگر آنها علاقه مند هستند و هنوز هم امیدوار به اتصال هستند ، تأیید می کند که می توانید برای تأمین امنیت این مشتری به طول بیشتری بروید.

17. پاسخ به الگوی ایمیل محتوا

< /p>

چشم انداز دوست دارد بدانید که شما به تجارت آنها علاقه صمیمانه ای داشته اید. یکی از راه های بهتر برای نشان دادن این علاقه ، صرف زمان برای خواندن ، درک و ارائه راهنمایی های سازنده بر اساس محتوایی که منتشر می کنند.

چرا کار می کند

به همان اندازه که به نظر می رسد کم عمق است ، مردم توسط تعارف هدایت می شوند. علاوه بر این ، ما همیشه تلاش می کنیم تا بهتر عمل کنیم. الگوی ایمیل “پاسخ به محتوا” برای هر دو مورد درخواست است. این ایمیل در ابتدا به دلیل مراجعه به محتوای آنها ، چشم انداز شما را به خود جلب می کند. پس از نوازش نفس خود ، می توانید با ایده کمک به آنها در انجام بهتر صحبت کنید.

18. تبریک الگوی ایمیل چشم انداز

> >

تبریک چشم انداز در مورد دستاوردهای اخیر آنها ، روش دیگری برای نشان دادن آنها است که در صورت پیشرفت روابط شما به آنها ارزش می دهید. این نشان می دهد که شما آنها را بیش از یک مشتری بالقوه آجر در دیوار می بینید.

تحقیقات خود را انجام دهید و از هرگونه نقاط عطفی که به آنها می رسد ، پایدار بمانید. سپس ، آن برنده های بزرگ را به دست بیاورید و به آن مراجعه کنید-همه با هوای چاپلوسی با طعم و مزه در اطراف پیام خود.

چرا کار می کند

ایمیل های فروش معمولاً چیزی را از چشم انداز درخواست می کنند – پاسخ یا تماس تلفنی. این الگوی ایمیل به این دلیل کار می کند که هیچ درخواستی ایجاد نمی کند. تبریک به مشتریان بالقوه خود در مورد دستاوردها ، شما را با آنها طرفداری می کند و رابطه مثبت را برای زمین های آینده باز نگه می دارد.

19. برقراری مجدد یک الگوی ایمیل اتصال

گاهی اوقات ، هنگامی که چشم انداز کاملاً تاریک می شود ، شما نمی خواهید مسیر گاه به گاه مانند در قالب دهم در این لیست را طی کنید. در این حالت ، از ایمیل زیر برای برقراری مجدد اتصال استفاده کنید.

این ایمیل در کیت الگوی ایمیل فروش ما گنجانده شده است. آن را به صورت رایگان بارگیری کنید .

چرا کار می کند

همه چیز تغییر می کند. ممکن است چشم انداز شما برای استفاده از محصول یا خدمات شما قبلاً بی علاقه یا آماده نبوده باشد ، اما اکنون می تواند برای شنیدن آنها در مورد آنها باز باشد. این الگوی به آنها یادآوری می کند که چگونه تجارت شما می تواند از آنها سود ببرد و یک راه را برای ارتباطات باز کند.

20. الگوی ایمیل اتصال LinkedIn

> >

اگر با چشم انداز خود در LinkedIn ارتباط برقرار کرده اید اما هنوز به آنها ایمیل ارسال نکرده اید ، برای شروع مکالمه از الگوی زیر استفاده کنید. مبهم است ، که فضای بیشتری را برای اضافه کردن جزئیات از مشخصات LinkedIn آنها فراهم می کند. از اینکه قبلاً در موقعیت یا نقش آنها بوده اید ، نترسید. این می تواند به شما در ایجاد همدلی کمک کند.

چرا کار می کند

LinkedIn بستری برای برقراری ارتباطات حرفه ای است. اگر کسی درخواست شما را بپذیرد ، می توانید فرض کنید که آنها برای شنیدن از شما باز هستند. الگوی ایمیل LinkedIn Connection به دلیل این که این مقدمه اولیه را انجام می دهد کار می کند و به شما در ساخت آن کمک می کند. شروع رابطه در پلت فرم شبکه و تغییر آن به یک ایمیل فروش ، یک نماینده برای معرفی شرکت شما و مزایای آن ایجاد می کند.

21. الگوی ایمیل آلما ماتر

< /p>

راه دیگری که می توانید ایمیل خود را باز کنید ، با مراجعه به ماده آلما ، اگر یکی را به اشتراک می گذارید ، مراجعه کنید. بیشتر افراد احساس غرور در دانشکده ای که در آن حضور داشتند احساس غرور می کنند و حتی اگر در سالهای مختلف فارغ التحصیل شوید ، می توانید به راحتی برخی از زمینه های مشترک را پیدا کنید.

چرا کار می کند

بسیاری فارغ التحصیل دانشکده دستاورد قابل توجهی را می دانند ، و پیدا کردن کسی که به موسسه و سال فارغ التحصیلی خود بپیوندد ، آسان است. دانستن اینکه شخصی در ماتر آلما شما شرکت کرده است به سرعت یک رفاقت ایجاد می کند. این پیوند از تجربیات مشترک و غرور را تنظیم می کند. این امر باعث می شود الگوی ایمیل متقابل آلما موفق شود. این یک اتصال را تشکیل می دهد و شما را قادر می سازد مبادله ای را آغاز کنید که در نهایت به گزاره فروش شما منجر شود.

22. خارج از دفتر پاسخ الگوی ایمیل

< /p>

اگر چشم انداز شما به تعطیلات رفت و ایمیل های Autoresponder را دریافت کرده اید ، پس از بازگشت به دفتر ، پیگیری کنید. وقتی این کار را کردید ، تعطیلات آنها را در ایمیل خود ارجاع دهید ، یا اگر آنها به مرخصی والدین رفتند ، والدین را به آنها تبریک می گویم.

اگر بتوانید جزئیات را فراموش کرده و نمی خواهید از طریق موضوع ایمیل خود جستجو کنید یا یک ایمیل طولانی را با تمام این اطلاعات بخوانید ، مفید خواهد بود.

چرا کار می کند

وقتی شخصی از مرخصی موقت به دفتر باز می گردد ، صندوق ورودی ایمیل آنها به طور معمول سرریز است. ابتدا مسائل فوری رسیدگی می شود. بسته به اینکه چگونه چشم انداز شما مکاتبات شما را مشاهده می کند ، ایمیل شما ممکن است به پایان لیست سقوط کند. به جای پیش بینی پاسخ آنها ، الگوی ایمیل خارج از دفتر را دنبال کنید.

23. نظر پست اجتماعی الگوی ایمیل

>

گاهی اوقات ، چشم انداز ممکن است در مورد پست های شما اظهار نظر کند و به نظر می رسد که به راه حل های شما علاقه مند است ، اما در غیر این صورت با شما درگیر نمی شوند. بیشتر اوقات ، شما نباید خیلی زود با آنها درگیر شوید ، اما اگر آنها در صفحات اجتماعی شما حضور پیدا کنند ، ارزش این را دارد که به این نتیجه برسید.

اگر این نظر به محصول شما مربوط می شود ، ابتدا آنها را DM و از شما بپرسید که آیا می توانید از طریق ایمیل پیگیری کنید. اگر آنها می گویند بله ، الگوی زیر را برای آنها ارسال کنید.

چرا کار می کند

اگر به الگوی ایمیل پست اجتماعی نیاز دارید ، در حال حاضر شروع بزرگی به کار خود می کنید. این بدان معناست که شما قبلاً علاقه خود را به شرکت خود تأیید کرده اید. این ایمیل به این دلیل کار می کند زیرا شما می توانید چشم انداز خود را از که علاقه به شرکت شما را یادآوری کرده و به سرعت مکاتبات ایمیل خود را به یک تماس تلفنی منتقل کنید.

از الگوهای ایمیل برای تغذیه بیشتر استفاده کنید

الگوهای ایمیل می توانند زندگی شما را بسیار ساده تر کنند و به شما امکان می دهند در زمان کمتری به چشم اندازهای بیشتری برسید و معاملات بیشتری را ببندید. با الگویی که من به اشتراک گذاشته ام ، حتماً نرخ باز را افزایش داده و به طور موثر سهمیه فروش خود را برآورده می کنید. برای هر سناریو از این الگوها استفاده کنید – و فراموش نکنید که آنها را مطابق با نیازهای چشم انداز خود تنظیم کنید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئن 2017 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل