۱۰ برنامه اندروید و آیفون برای زوج‌ها

۱۰ برنامه اندروید و آیفون برای زوج‌ها

با گسترش تکنولوژی و دسترسی به تلفن‌های هوشمند، توسعه‌دهندگان برنامه‌های موبایلی نیز به زوج‌ها توجه بیشتری نشان داده‌اند. امروزه، تعداد زیادی اپلیکیشن مخصوص زوج های جوان وجود دارند که برای تقویت ارتباطات، برنامه‌ریزی‌های مشترک و بهبود کیفیت زندگی روزمره طراحی شده‌اند.

برنامه‌های موبایل به یکی از ابزارهای مهم در زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و نقش قابل توجهی در بهبود ارتباطات و مدیریت روابط شخصی ایفا می‌کنند. برای زوج‌ها، این برنامه‌ها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی عمل کنند تاز از طریق آن‌ها بتوان برنامه‌ریزی مشترک داشت، یادآوری‌های مهم را تنظیم کرد و حتی سرگرم شد. اپلیکیشن‌های زناشویی ایفون و اندروید، امکاناتی را فراهم می‌کنند که به زوج‌ها کمک می‌کند تا زندگی مشترک خود را بهتر مدیریت کرده و لحظات خود را با کیفیت بیشتری سپری کنند. در ادامه این مطلب با پلازا همراه باشید تا با این برنامه‌ها آشنا شویم.

فهرست مطالب:

بهترین اپلیکیشن‌ها مخصوص زوج‌های جوان

این برنامه‌ها می‌توانند به زوج‌ها کمک کنند تا ارتباطات خود را بهتر مدیریت کنند، از راه دور با هم در ارتباط باشند و حتی کارهای کوچک اما مهمی مانند تقسیم وظایف خانه یا مدیریت بودجه را به شکلی منظم‌تر و کارآمدتر انجام دهند. در ادامه، به بررسی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون که مخصوص زوج‌ها طراحی شده‌اند، می‌پردازیم.

۱. اپلیکیشن Between

اپلیکیشن زوج یار

Between – Private Couples App
تعداد دانلود بیش از ۱۰ میلیون
امتیاز ۴.۵ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای زوج‌های جوان، اپلیکیشن Between است. این برنامه بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و کاربران نیز استقبال قابل توجهی از آن داشته‌اند. با استفاده از این برنامه زوج‌ها می‌توانند با هم ارتباط برقرار کرده و خاطرات خود را در یک محل ذخیره کنند. برنامه دارای یک پیام‌رسان است که امکان چت کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید تصاویر، ویدیوها و یادداشت‌ها را در یک قسمت با هم به اشتراک بگذارید. امکان ایجاد جدول زمان بندی کارها و امکان برقراری تماس از طریق کامپیوتر یا گوشی، از دیگر امکانات این برنامه به حساب می‌آیند.

همچنین بخوانید :

۲. اپلیکیشن Couply

Couply: The App for Couples
تعداد دانلود بیش از ۱۰۰ هزار
امتیاز ۴.۵ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۶ شهریور ۱۴۰۳

گزینه دیگری که در فهرست برنامه‌های برای کاپل‌ها قرار گرفته، برنامه Couply است. این اپلیکیشن یک برنامه رایگان است و با هدف ایجاد درک بهتر میان زوج‌ها ساخته شده است. با استفاده از آن می‌توانید تست‌های شخصیت‌شناسی بدهید و با یکدیگر بیشتر آشنا شوید. پس از انجام تست، برنامه شما را در یکی از 16 نوع شخصیت مختلف قرار می‌دهد تا بتوانید به شکل بهتری با هم ارتباط برقرار کنید. از سمت دیگر، برنامه با توجه به شخصیتی که دارید، به شما توصیه‌های برای داشتن یک رابطه سالم خواهد کرد.

۳. اپلیکیشن Mi & Ju

Mi & Ju – Couples App Tracker
تعداد دانلود بیش از ۱۰۰ هزار
امتیاز ۴.۴ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۵ تیر ۱۴۰۳

اپلیکیشن Mi & Ju یکی دیگر از برنامه‌های کاپلی است که می‌توانید برای دانلود مدنظر داشته باشید. با کمک این برنامه می‌توانید برای رویدادهای مهم در طول مدت آشنایی و رابطه خود یادآور تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید از برنامه بخواهید روز آشنایی یا سالگرد ازدواج شما را یادآوری کند. همچنین می‌توانید با یکدیگر عکس به اشتراک بگذارید و برای روابط دوستانه خودتان نیز یک پروفایل جداگانه ایجاد کنید. برنامه تاریخ‌های مهم در روابط شما را با استفاده از یک نوتیفیکیشن یادآوری خواهد کرد.

همچنین بخوانید :

۴. اپلیکیشن Cozy Couples

Cozy Couples: Relationship App
تعداد دانلود بیش از ۱۰ هزار
امتیاز ۴.۷ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

برنامه Cozy Couples یک برنامه جذاب برای برقراری ارتباط بین زوج‌ها است. در این برنامه می‌توانید حس و حال خود در لحظه را با یکدیگر به اشتراک بگذارید و برای هم نامه‌های عاشقانه ارسال کنید. همچنین امکان تجربه بازی‌های سرگرم‌کننده نیز در این اپ وجود دارد. از سمت دیگر، اپلیکیشن Cozy Couples یک خانه در اختیار شما قرار می‌دهد که باید با کمک یکدیگر از آن مراقبت کنید و به حیوان خانگی مجازی خود غذا بدهید. علاوه بر این، برنامه دارای یک روزشمار برای تاریخ تولد و سالگرد نیز هست.

۵. اپلیکیشن Lovify

Lovify: Fun Couple Games
تعداد دانلود بیش از ۵۰۰ هزار
امتیاز ۴.۷ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۷ تیر ۱۴۰۳

برنامه Lovify را می‌توانیم یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های زوج یار به حساب بیاوریم. این برنامه که جدیدا منتشر شده است، دارای بازی‌های سوال محوری است که برای تقویت رابطه بین زوج‌ها طراحی شده‌اند. در اپلیکیشن Lovify می‌توانید به بیش از ۸۰۰ سوال در ۱۰ موضوع مختلف دسترسی پیدا کرده و با پاسخ دادن به آن‌ها، با یکدیگر بهتر آشنا شوید. می‌توانید پاسخ‌های یکدیگر را حدس بزنید و از این طریق با یکدیگر مسابقه بگذارید و ببینید کدام یک از شما بهتر طرف مقابل را می‌شناسد.

همچنین بخوانید :

۶. اپلیکیشن Cozi Family Organizer

Cozi Family Organizer
تعداد دانلود بیش از ۵ میلیون
امتیاز ۴.۷ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان در فهرست ما برنامه Cozi Family Organizer است. ما برای یادآوری همه اتفاقات نیاز به حافظه‌ای بسیار قوی داریم. همه ما انسانیم و نیاز به ابزارهایی برای حل این مشکل داریم. یکی از این ابزارها می‌تواند اپلیکیشن Cozi Family Organizer باشد. این برنامه بطور قابل توجهی یادآوری قرارهای اصلی و کارهای مهم را برای ما آسان می‌کند. فقط بایستی تاجاییکه می‌توانید مکرراً آن را چک کرده و باز کنید.

برای شروع استفاده از این برنامه بایستی رمز عبوری را برای برنامه تعیین کنید که خود و همسرتان هر دو از آن اطلاع داشته باشید. این اولین قدم در شخصی‌سازی اپلیکیشن است که طی آن یک حساب کاربری مشترک برای شما و همسرتان ایجاد می‌شود. در قدم بعدی نام کاربری برای خود انتخاب کرده و سپس همسرتان را به برنامه اضافه می‌کنید تا مسئولیت‌ها را بین خود به اشتراک بگذارید. گزینه‌های قابل دسترس در منوی برنامه عبارتند از تقویم، خاطرات روزمره، لیست خرید، فهرست کارهایی که باید انجام دهید و دستورهای غذایی که در آشپزخانه می‌توانید با هم آن‌ها را امتحان کنید. استفاده از این اپلیکیشن بصری یک ایده عالی برای خانواده مدرن امروزی است.

۷. برنامه Honeydue

Honeydue: Couples Finance
تعداد دانلود بیش از ۱۰۰ هزار
امتیاز ۳.۹ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۸ فروردین ۱۴۰۳

برنامه Honeydue که توسط شرکت‌های اپل و فوربس در طبقه‌بندی‌های مختلف ارائه شده، می‌تواند لقب بهترین برنامه را برای کمک به اقتصاد زوج‌ها داشته باشد. این برنامه به زوج‌ها کمک می‌کند تا وضعیت مالی خود را دائماً برآورد کنند، بودجه خود را مدیریت کنند، عادات ثابت هزینه کردن برای امور مختلف را بررسی کنند و در مواقع لازم بتوانند هزینه‌هایی را برای یکدیگر در نظر بگیرند. با استفاده از این برنامه می‌توانید دوره‌های ماهانه را برای بررسی هزینه‌ها تنظیم کنید، برای یادآوری موعد صورتحساب‌ها و پرداخت‌های دوره‌ای از آن استفاده کنید، هر وقت که لازم دانستید پیام‌هایی را در قالب ایموجی برای همسرتان بفرستید تا او را تشویق به اختصاص هزینه‌ای برای موردی خاص کنید و یا برای خریدی غیرضروری مانع او بشوید. در این برنامه تدابیر مختلفی برای احراز هویت فردی که از آن استفاده می‌کند به منظور حفظ امنیت اطلاعات بانکی کاربر در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید :

۸. برنامه Been Together

Been Together
تعداد دانلود بیش از ۱۰ میلیون
امتیاز ۴.۲ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۵ تیر ۱۴۰۳

به کمک این برنامه می‌توانید تا حدود زیادی رابطه خود را با همسرتان بهبود دهید. استفاده از آن بسیار راحت است و توانسته رضایت خیلی از زوج‌های جوان را جلب کند. تعداد روزهایی که از آغاز آشنایی و ازدواجتان می‌گذرد در این برنامه ثبت شده و با استفاده از آن مطمئن خواهید شد که یادآوری‌های مناسب بموقع به شما می‌شود. برنامه کاملاً قابل شخصی‌سازی است. می‌توانید تصاویر دلخواه، اسامی و کلمات و تم رنگی مورد علاقه خود را به برنامه اضافه کنید.

۹. برنامه Yummly Recipes & Shopping List

Yummly Recipes & Cooking Tools
تعداد دانلود بیش از ۵ میلیون
امتیاز ۴.۴ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۰ تیر ۱۴۰۳

به جای جستجو در میان انبوهی از دستورهای غذایی در منابع مختلف، فقط اپلیکیشن Yummly را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. با استفاده از آن بسرعت می‌توانید شام مورد علاقه خود و همسرتان را برای یک شب عاشقانه انتخاب کرده و دست بکار شوید. اگر همسرتان به دلیل مشغله زیادی که دارد نمی‌تواند همراه شما آشپزی کند، به کمک این برنامه دستور آن را برایش بفرستید تا مطمئن شوید او هم این غذا را می‌پسندد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید دستورهای غذایی مورد علاقه خود را ذخیره کرده و هر وقت که خواستید به آن رجوع کنید. می‌توانید لیست خرید تهیه کرده و با استفاده از آن، چیزی را که نیاز دارید بصورت آنلاین خریداری کنید. این اپلیکیشن محدودیت‌های مربوط به رژیم غذایی شما را نیز در نظر گرفته و غذایی را پیشنهاد می‌کند که شما و همسرتان دوست داشته باشید.

  • دانلود برنامه Yummly Recipes & Shopping List برای: اندروید | iOS
همچنین بخوانید :

۱۰. اپلیکیشن Lasting

Lasting: Marriage Counseling
تعداد دانلود بیش از ۵۰۰ هزار
امتیاز ۴.۴ از ۵
تاریخ آخرین به‌روزرسانی ۲۰ تیر ۱۴۰۳

یکی از بهترین اپلیکیشن های مخصوص زوج های جوان برنامه Lasting است که برای زوج‌هایی که در ازدواج خود با مشکلاتی روبرو هستند می‌تواند مفید باشد. آن‌ها می‌توانند از این برنامه برای کمک به بهبود روابط خود در راستای ایجاد رابطه‌ای سالم و شاد استفاده کنند. این برنامه حاوی جلسات مشاوره‌ای مفیدی است که به زوج‌ها در این زمینه کمک می‌کند. البته برای اینکه همه امکانات این برنامه را در اختیار داشته باشید بایستی هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید. با استفاده از اپلیکیشن Lasting جلسات مشاوره را می‌توانید با همسرتان به اشتراک گذاشته و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، نقشه راه مختص به خود را دریافت کنید تا در هر مرحله ارزیابی درستی از ارتباطتان با یکدیگر داشته باشید و همچنین تعدادی از تست‌های بهداشت و سلامت در ازدواج را شناخته و انجام دهید. ارتباط عاطفی بین زوجین، نقش شغل و حرفه در زندگی آنان، مسائل اقتصادی و پذیرفتن نقش بعنوان پدر یا مادر از مسائلی هستند که در این اپلیکیشن به آن‌ها پرداخته می‌شود.

سخن پایانی

انتخاب یک یا چند اپلیکیشن مناسب می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا با استفاده از تکنولوژی، زندگی مشترک خود بهبود دهند. هرچند هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جایگزین ارتباط مستقیم و صمیمیت میان زوج‌ها شود، اما این ابزارها می‌توانند به عنوان مکملی موثر، زندگی روزمره را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند. با استفاده هوشمندانه از این اپلیکیشن‌ها، زوج‌ها می‌توانند از وقت و انرژی خود به بهترین نحو بهره ببرند و روابطی محکم‌تر و پایدارتر بسازند.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل