انیمیشن اژدها سواران؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن اژدها سواران؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن اژدها سواران یکی از مجموعه انیمیشن‌های محصول کشور آمریکا است که از سال 2012 تا سال 2018 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن DreamWorks Dragons آشنا شویم.

ژانر انیمیشن اژدها سواران فانتزی، اکشن و ماجراجویی است. این مجموعه انیمیشن بر اساس انیمیشن How to Train Your Dragon محصول DreamWorks Animation تولید شده بود و همچنین یک جایزه Primetime Emmy دریافت کرد. فصل اول و دوم این مجموعه با عنوان‌های Riders of Berk و Defenders of Berk از Cartoon Network و فصل سوم تا هشتم آن با عنوان Race to the Edge از Netflix منتشر شد. از جمله بازیگرانی که در این مجموعه انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جی باروشل (Jay Baruchel)، آمریکا فررا (America Ferrera)، کریستوفر مینتس پلاس (Christopher Mintz-Plasse) و تی جی میلر (T. J. Miller) را نام برد. همچنین مدت هر قسمت این مجموعه انیمیشن حدود 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن DreamWorks Dragons خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن اژدها سواران

انیمیشن DreamWorks Dragons

به طور خلاصه داستان مجموعه انیمیشن اژدها سواران بین رویدادهای انیمیشن How to Train Your Dragon و انیمیشن How to Train Your Dragon 2 اتفاق می‌افتد و ماجراهای Hiccup و دوستان او را دنبال می‌کند که می‌خواهند تعادل را در مورد زندگی با اژدها و وایکینگ‌ها حفظ کنند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن DreamWorks Dragons را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن اژدها سواران

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های اژدها سواران و نام‌های کارکترهایی که صداپیشه آن‌ها بوده‌اند آشنا خواهیم شد.

جی باروشل

جی باروشل یک بازیگر و کارگردان کانادایی است که در تاریخ 9 آوریل 1982 در Ontario متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش کاراکتر Hiccup در مجموعه انیمیشن How to Train Your Dragon شناخته شده است که در مجموعه انیمیشن DreamWorks Dragons نیز صداپیشه این کاراکتر بود. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Million Dollar Baby را نام برد.

همچنین بخوانید :

آمریکا فررا

آمریکا فررا یک بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 18 آوریل 1984 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. او جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy دریافت کرده است و کاندید کسب جایزه اسکار شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Barbie را نام برد. آمریکا فررا در انیمیشن اژدها سواران ایفای نقش کاراکتر Astrid را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

کریستوفر مینتس پلاس

کریستوفر مینتس پلاس یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 20 ژوئن 1989 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه انیمشین Trolls را نام برد. کریستوفر مینتس پلاس در انیمیشن DreamWorks Dragons در نقش کاراکتر Fishlegs بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

تی جی میلر

تاد جوزف میلر معروف به تی جی میلر یک کمدین، بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در تاریخ 4 ژوئن 1981 در ایالت Colorado متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان انیمیشن Big Hero 6 و مجموعه انیمیشن Gravity Falls را نام برد. تی جی میلر در انیمیشن اژدها سواران در نقش کاراکتر Tuffnut بازی کرده است.

نقد انیمیشن اژدها سواران و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن DreamWorks Dragons و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان فصل اول و دوم این مجموعه انیمیشن در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.9 از 10 و فصل‌های دیگر آن نمره 8.2 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از افرادی که نمرات بالایی به این مجموعه انیمیشن داده‌اند، کیفیت تولید این انیمیشن، توسعه کاراکترهای آن و همچنین اجرای صداپیشگان این انیمیشن را تحسین کرده‌اند. برخی از افرادی که نمرات کمی به این انیمیشن ‌داده‌اند در نقدها بیان کرده‌اند که این مجموعه انیمیشن ممکن است برای کودکان مناسب باشد اما ویژگی‌هایی که باعث موفقیت مجموعه انیمیشن How to Train Your Dragon شده بود ندارد. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد مجموعه انیمیشن اژدها سواران را در در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن اژدها سواران پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از مجموعه انیمیشن How to Train Your Dragon خوشتان می‌آید می‌توانید این مجموعه را نیز تماشا کنید. می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن DreamWorks Dragons و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن‌های جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان‌های آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل