اکستنشن‌های کاربردی کروم و فایرفاکس برای یوتیوبرها

اکستنشن‌های کاربردی کروم و فایرفاکس برای یوتیوبرها

بهترین افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب کدام است؟ این سوالی است که بسیاری از یوتیوبرها با آن مواجه می‌شوند! اگر شما جزو کاربران باهوش یوتیوب هستید، بدون شک می‌دانید که این پلتفرم کنترل و امکانات زیادی برای سفارشی سازی اکانت شما دارد. اما هیچ کدام از این قابلیت‌ها نمی‌توانند مانند اکستنشن های کروم برای یوتیوب، نیازهای شما را برطرف سازند!

بهترین و ساده‌ترین راهکار برای بهبود تجربه کاربری استفاده از YouTube، به کارگیری اکستنشن دانلود از یوتیوب و سایر اسکتنشن‌های مربوط به مرورگرهای مختلف اعم از موزیلا، فایرفاکس و کروم است. استفاده از این افزونه‌های رایگان بسیار ساده و راحت بوده و نیاز به انجام کاری خاصی نیست. تنها کافی است را افزونه را به اسکتنشن مرورگر خود اضافه نمایید. با پلازا همراه باشید تا با این افزونه‌ها آشنا شویم.

فهرست مطالب 

اهمیت انتخاب افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب

همیشه سعی کنید افزونه‌هایی را برای یوتیوب خود انتخاب کنید که به صورت به روز و آپدیت شده توسط توسعه دهنده نگه داشته می‌شوند. به روز بودن مرورگرها یکی از مباحث بسیار مهم در کاربرد افزونه‌ها هستند. به همین ترتیب سعی کنید از افزونه‌های آپدیت برای بهبود تجربه کاربری یوتیوب خود استفاده کنید.

۱. افزونه تقویت کننده یوتیوب (Enhancer for YouTube)

افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب

یکی از بهترین و قدرتمندترین افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب افزونه تقویت کننده نام دارد. این افزونه به تنهایی می‌تواند کل تجربه یوتیوب شما را تا حد زیادی بهبود بخشد! نکته جالبی که در مورد افزونه Enhancer for YouTube وجود دارد این است که در تمامی افزونه‌ها قابلیت دسترسی و استفاده را دارد.

برخی از خاص‌ترین ویژگی‌های این افزونه عبارت‌اند از:

  • مجهز به میانبرهای ماوس و صفحه کلید
  • تم‌های متنوع و جذاب
  • قابلیت پخش کوتاه و پاپ آپ برای تماشای میانبرها

شما با افزودن این افزونه به مرورگر خود، بعد از گذشت مدتی به شدت به آن وابسته خواهید شد؛ چراکه قابلیت‌های کاربردی و سرگرم کننده زیادی دارد.

همچنین بخوانید :

۲. افزونه Easy Youtube Video Downloader Express

اگر به دنبال افزونه رایگانی با امکانات کامل برای دانلود ویدئو از یوتیوب خود هستید، افزونه Easy Youtube Video Downloader Express برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود. در واقع این افزونه یکی از بهترین و کامل‌ترین افزونه‌های دانلود ویدئو از یوتیوب است. در ادامه به برخی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند دانلود ویدئو از یوتیوب با این افزونه آسان‌تر گردد اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت دانلود ویدئوها با کیفیت فول اچ دی
  • دانلود MP3 با کیفیت بالا
  • رابط کاربری و محیط استفاده ساده و آسان
  • به روزرسانی مرتب افزونه

با استفاده از این افزونه پرکاربرد می‌توانید انواع فایل‌های صوتی و تصویری را با انواع مختلف فرمت به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای دانلود کنید. به جرعت می‌توان گفت این افزونه یکی از بهترین اکستنشن های کروم برای یوتیوب است.

۳. افزونه PocketTube

ابزار همه کاره‌ای که می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند و کاربردی زیر نظر یوتیوبرها باشد! ویژگی‌های خاص افزونه PocketTube که سبب تمایز و برتری او نسبت به سایر افزونه‌ها شده عبارت‌اند از:

  • قابلیت تقسیم اشتراک ها
  • سفاشی سازی فید تماشا
  • قابلیت افزودن فیلتر به ویدئوها
  • مرتب سازی ویدئوها بر اساس فاکتورهای مختلف
همچنین بخوانید :

۴. افزونه Hide YouTube Shorts

اگر شما هم می‌خواهید برای همیشه از شر مزاحمت‌های یوتیوب شورت راحت شوید، پیشنهاد می‌کنیم افزونه Hide YouTube Shorts کاربردی را روی مرورگر خود داشته باشید. امکاناتی که این افزونه دارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پنهان کردن ویدیوهای کوتاه برای برخی صفحات خاص یوتیوب
  • بررسی فعالیت شورت یوتیوب
  • قابلیت برداشتن اعلان های شورت از سیستم عامل

۵. افزونه UnTrap برای یوتیوب

یکی دیگر از بهترین و کاربردی‌ترین افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب افزونه UnTrap نام دارد. با استفاده از این افزونه شما می‌توانید تا حد زیادی تجربه کاربری خودتان از یوتیوب را بهبود بخشید. این افزونه در تمامی مرورگرها فعال و قابل استفاده است. ویژگی‌هایی که افزونه UnTrap از آن‌ها بهره می‌برد شامل موارد زیر هستند:

  • پنهان سازی عناصر رابط یوتیوب
  • سفارشی کردن صفحه هدایت یوتیوب
  • ایجاد کردن فهرست‌های بلاک کاربران برای تماشای هر محتوا
  • غیر فعال کردن لیست‌های پخش پیشنهادی یوتیوب

اگر دوست دارید میزان تعامل در ویدئوهای خود را به راحتی کنترل کنید حتما این افزونه را روی مرورگر خود داشته باشید.

همچنین بخوانید :

۷. افزونه Super Video Speed Controller

همان طور که از نام افزونه Super Video Speed Controller پیداست، کاربرد بسیار گسترده‌ای در زمینه پخش ویدئوها و تنظیم سرعت آن‌ها دارد. یکی از جالب ترین اکستنشن های کروم برای یوتیوب این افزونه است که برای مرورگرهای مایکروسافت هم در دسترس است. این افزونه شامل ویژگی‌ها و امکانات کاربردی زیر است:

  • قابلیت استفاده روی هر نوع سایت
  • کنترل سرعت از طریق میانبرهای صفحه کلید
  • ویژگی کنترل دانه‌ای روی سرعت پخش

استفاده از خدمات و امکانات این افزونه کاملا رایگان بوده و فاقد هزینه‌های جانبی است. با استفاده از این اکستنشن می‌توانید به راحتی سرعت پخش را بر اساس برگه مرورگر یا نام دامنه شخصی سازی کنید.

۸. افزونه BetterTTV

افزونه‌ای منحصربه‌فرد که این روزها تمامی کاربران یوتیوب از آن استفاده می‌کنند BetterTTV نام دارد. این افزونه در چت های پخش زنده بسیار کاربرد داشته و می توان با استفاده از آن ایموجی‌های سفارشی را برای چت‌های این پلتفرم ساخت!

حتی شما با استفاده از قابلیت‌های این افزونه می‌توانید به جلسه چت به صورت کاملا ناشناس بپیوندید! افزون بر این، این اکستنشن قابلیت خواندن سریع و آسان خطوط چت را هم دارد.

همچنین بخوانید :

۹. افزونه YouTube Timestamps

تایم استمپ افزونه‌ای که قابلیت بخش بندی فصل‌های مختلف ویدئوهای یوتیوب را دارد. به جرعت یکی از بهترین افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب محسوب می‌شود! شما می‌توانید YouTube Timestamps را روی انواع مرورگرهای کروم و فایرفاکس نصب کنید.

آخرین سخن ما با شما

در این مطلب از پلازا سعی کردیم تا ۹ مورد از بهترین افزونه های مرورگر برای استفاده بهتر از یوتیوب را معرفی کنیم. هر یک از این افزونه‌ها به نوبه خود بیشترین میزان کارایی و کاربرد را برای کاربران یوتیوب و یوتیوبرها دارند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که همیشه سعی کنید تا از افزونه‌های رایگان برای یوتیوب خود استفاده کنید. برخی از افزونه‌های رایگان حتی از افزونه‌های غیر رایگان هم کاربرد و استفاده بیشتری دارند. با استفاده از این دسته بندی افزونه‌ها شما می‌توانید تخصص و حرفه خود را در یوتیوب به راحتی و در کمترین زمان افزایش دهید.

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل