سریال و انمیشن

پوست اندازی شبکه خانگی در انتهای تابستان؛ از انتشار «گردن زنی» تا «بازنده»

پوست اندازی شبکه خانگی در انتهای تابستان؛ از انتشار «گردن زنی» تا «بازنده»

سریال «گردن‌زنی» به کارگردانی سامان سالوراز جمعه 23 شهریور در پلتفرم فیلمنت منتشر می‌شود و به این ترتیب، فیلم‌نت روزهای چهارشنبه، سریال «داریوش» را منتشر خواهد کرد و جمعه‌ها «گردن‌زنی» را در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت.

36

«گردن زنی»سریال جدید فیلمنت است که از 23 شهریور منتشر می‌شود.

این سریال براساس فیلمنامه زامیاد سعدوندیان نوشته شده و فعلا نام دو بازیگر آن کیسان دیباج، الیکا ناصری و …رسانه‌ای شده است. ماجرای این سریال درباره جنایتی است که در یک شب عروسی اتفاق می‌افتد.

37

کارتون «بچه زرنگ» یکی از فیلم‌های پرفروش اکران سال قبل به شکل اختصاصی از طریق «فیلمنت» عرضه می‌شود.

از روز 15 شهریور، فیلم سینمایی «بچه زرنگ» هم در پلتفرم فیلمنت به صورت آنلاین اکران می‌شود. «بچه‌زرنگ» در چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و حامد جعفری، سیمرغ بلورین بهترین فیلم پویانمایی را برای تهیه‌کنندگی این فیلم گرفت. اکران عمومی آن از ۵ مهر ۱۴۰۲ شروع شد و در کل 62 میلیارد تومان فروخت. «بچه زرنگ جزو شش فیلم پرفروش سال 1402 بود.

38

فیلم نوستالژیک «نفس عمیق» همزمان با روز سینما از فیلمنت عرضه می‌شود.

فیلمنت علاوه بر اینها، در روز 21 شهریور، مطابق را روز سینما، نسخه ترمیم‌شده فیلم «نفس عمیق» به کارگردانی پرویز شهبازی را هم منتشر خواهد کرد. «نفس عمیق» یکی از مهمترین فیلم‌های اوایل دهه هشتاد بود و روی مشکلات چند جوان دانشجو تمرکز داشت.

39

«تمساح خونی» از چهاردهم شهریور اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند.

پلتفرم فیلیمو هم از روز چهارشنبه 14 شهریور فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی را به صورت آنلاین اکران می‌کند. این فیلم 16 اسفند سال گذشته روی پرده رفت و تا مدت‌ها پرفروش‌ترین فیلم سال 1403 به حساب می‌آید. درحال حاضر با 167 میلیارد تومان فروش، در جایگاه دوم جدول فروش امسال قرار دارد. جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، سعید آقاخانی و … از جمله بازیگران این فیلم هستند. 

40

علیرضا کمالی در نمایی از سریال «بازنده» که از سی‌ام شهریور ماه منتشر می‌شود.

سریال جدید «بازنده» هم به کارگردانی امین حسین‌پور بعد از پایان سریال «زخم کاری» از اواخر شهریور منتشر خواهد شد؛ یک سریال پلیسی متفاوت که می‌تواند اتفاق جدیدی را پلتفرم فیلیمو رقم بزند. این سریال با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، پیمان قاسمخانی و … در 11 قسمت تولید شده است.

منبع: فیلم نیوز

حتما بخوانید : بیوگرافی بیلی ایلیش

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا