سریال و انمیشن

معرفی سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along)

معرفی سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along)

سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along) مینی‌سریالی در ژانر ابرقهرمانی، فانتزی و کمدی سیاه است. این اثر، یازدهمین سرریال MCU، به عنوان اسپین‌آفی برای سریال وانداویژن ساخته شده و داستان آگاتا هارکنس را روایت می‌کند.

طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) تا پیش از تمام شدن تابستان می‌توانند به تماشای یکی دیگر از مینی‌سریال‌های این مجموعه بنشینند. سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along) مینی‌سریالی از ژاک شفر (Jac Schaeffer) است که برای شبکه Disney+ ساخته می‌شود. این اثر، که یازدهمین سریال در دنیای سینمایی مارول است، داستان آگاتا هارکنس را روایت می‌کند و اسپین‌آفی برای سریال وانداویژن (2021) محسوب می‌شود. ژانر سریال Agatha All Along کمدی سیاه، فانتزی، ابرقهرمانی، اکشن، ماوراءالطبیعی و علمی-تخیلی است. ژاک شفر در کنار ریچل گلدبرگ (Rachel Goldberg) و گانجا مونتیرو (Gandja Monteiro) کارگردانی این سرریال را برعهده داشته‌اند. در این سریال کاترین هان نقش خود از سریال وانداویژن را تکرار کرده و ایفای نقش شخصیت آگاتا هارکنس را برعهده دارد.

اگر از تماشای سریال‌های دنیای مارول لذت می‌برید، این مقاله از پلازا که به بررسی Agatha All Along 2024 اختصاص یافته را از دست ندهید. ما قصد داریم در کنار هم تعداد قسمت‌ها و تاریخ اکران سریال آگاتا تمام مدت را بفهمیم، مروری بر داستان آن داشته باشیم و با بازیگران سریال آشنا شویم. اگر به تازگی تصمیم گرفتهاید وارد دنیای پهناور آثار مارول شوید ولی نمیدانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مارول را مطالعه کنید. با ما همراه شوید.

فهرست مطالب

تعداد قسمت‌ها و زمان پخش سریال آگاتا همه‌جانبه

تعداد قسمت های سریال آگاتا ژانر سریال Agatha All Along

در ابتدا قرار بود سریال آگاتا تمام مدت، که بخشی از فاز پنجم MCU است، اوایل سال 2023 منتشر شود. ولی با توجه به اینکه شبکه دیزنی و استودیو مارول مشغول تنظیم دوباره قرادادها شدند، پخش سریال نیز به تعویق افتاد. تعداد قسمت های سریال آگاتا 9 قسمت اعلام شده است. 2 قسمت اول سریال در تاریخ 18 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) منتشر خواهند شد. در هفته‌های بعد، چهارشنبه هر هفته می‌توانیم به تماشای قسمت جدیدی از این سریال مهیج بنشینیم. بدین ترتیب آخرین قسمت سریال در 6 نوامبر (16 آبان) منتشر خواهد شد.

خلاصه سریال آگاتا همه‌جانبه

در مینی‌سریال وانداویژن با شخصیت آگاتا هارکنس آشنا شدیم. جادوگری قدرتمند که قصد داشت قدرت‌های واندا را از آن خود کند و در نهایت واندا قدرت جادوگری آگاتا را از او گرفت و او را در شهر وست‌ویو زندانی کرد. داستان سریال آگاتا تمام مدت درباره اتفاقاتی است که از این به بعد می‌افتد.

آگاتا بدنام با کمک یک نوجوان گوت از طلسم واندا رها می‌شود ولی همچنان قدرتی ندارد. نوجوان از آگاتا درخواست می‌کند او را به جاده افسانه‌ای جادوگران ببرد، و هنگامی آگاتا می‌فهمد که با آغاز این سفر و دستیابی به یک دستکش جادویی، می‌تواند قدرت خود را برگرداند، به این ماجراجویی علاقمند می‌شود. آگاتا و این نوجوان مرموز با هم عهدی می‌‌بندند و در جاده به راه می‌افتند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال آگاتا تمام مدت

از همان ابتدا، یعنی در اکتبر 2021 که خبر رسید سریال آگاتا هارکنس ساخته خواهد شد، انتظار می‌رفت کاترین هان ایفای نقش آگاتا را قبول کند و خوشبختانه همینطور شد. سال بعد نیز خبر رسید که اما کالفیلد فورد نقش خود از وانداویژن، داتی جونز، را در سریال جدید آگاتا تکرار می‌کند. طی ماه‌های بعد نام بقیه بازیگران نیز اعلام، و فیلمبرداری از ژانویه 2023 آغاز شد و 2 ماه بعد به پایان رسید. در این بخش با بازیگران سریال Agatha All Along آشنا می‌شویم.

کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس

داستان سریال آگاتا تمام مدت خلاصه سریال آگاتا همه‌جانبه

کاتری مری هان (Kathryn Marie Hahn) یک بازیگر و کمدین آمریکایی، متولد 23 جولای 1973 (1 مرداد 1352) در ایالت ایلینویز است. او فارغ‌التحصیل رشته درام از دانشگاه ییل است و در سال 2024 نیز مدرک دکترای افتخاری را از دانشگاه نورث‌وسترن دریافت کرد. فعالیت حرفه‌ای کاترین هان از سال 1981 آغاز شد. بازی او در فیلم Bad Moms (2016)، فیلم Private Life (2018)، و فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery (2022) بسیار تحسین‌برانگیز بود. وی در تلویزیون نیز بازیگر محبوبی است و در آثاری نظیر سریال Transparent (2014-2019)، سریال Tiny Beautiful Things (2023) و به عنوان بازیگر مهمان در سریال Parks and Recreation (2012-2015) حضور داشته است. کاترین هان در دنیای انیمیشن نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. او صداپیشه شخصیت اریکا ون هلسینگ در فرنچایز هتل ترانسیلوانیا، و صداپیشه دکتر اختاپوس در انیمیشن  Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) بوده است.

او در کارنامه هنری خود 18 نامزدی و 15 برد را به ثبت رسانده است. کاترین هان و ایتان سندلر در سال 2002 ازدواج کرده و هم اکنون 2 فرزند دارند.

جو لاک در نقش تین

زمان پخش سریال آگاتا همه‌جانبه بازیگران سریال آگاتا تمام مدت

جوزف ویلیام لاک (Joseph William Locke) بازیگر جوانی است که در تاریخ 24 سپتامبر 2003 (2 مهر 1382) در جزیره من، واقع در دریای ایرلند، چشم به جهان گشود و در پایتخت آن، یعنی شهر دوگلاس بزرگ شد. او از سال 2020 فعالیت خود به عنوان یک بازیگر را از تئاتر آغاز کرد. در سال 2021، درحالی که 17 سال داشت، برای بازی در سریال Heartstopper نتفلیکس انتخاب شد. در سال 2022 نیز نقش نوآ در تئاتر The Trials را بازی کرد و اخیرا نیز در نمایش تئاتر Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street شاهد حضور او در نقش توبیاس راگ بوده‌ایم. او در تلویزیون در یک قسمت از برنامه The Great Celebrity Bake Off نیز حضور داشته است.

اکنون مشتاقانه منتظر تماشای بازی جو در سریال آگاتا تمام مدت هستیم. گرچه مدت زیادی از آغاز فعالیت او نمی‌گذرد، اما در همین مدت 3 نامزدی و 2 برد را وارد کارنامه هنری خود کرده است.

همچنین بخوانید :

ساشیر زاماتا در نقش جنیفر کیل

بررسی Agatha All Along 2024 معرفی سریال آگاتا تمام مدت مارول

ساشیر زاماتا مور (Sasheer Zamata Moore) یک بازیگر و استندآپ کمدین آمریکایی است که در تاریخ 6 می 1986، برابر با 16 اردیبهشت 1365، در ژاپن متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2004 آغاز کرد و بین سال‌های 2014 تا 2017 برای حضور در برنامه Saturday Night Live به شهرت رسید. پس از جدایی از این برنامه، بازی وی در سریال Woke (2020-2022) و سریال Home Economics (2021-2023) بر شهرت وی افزود. زاماتا به عنوان یک سلبریتی، سفیر اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا نیز هست. در میان جدیدترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توانیم صداپیشگی شخصیت جید در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines (2021) و نقش بث دونووان در فیلم Unfrosted (2024) را نام ببریم.

الی آن در نقش آلیس وو-گالیور

سریال Agatha All Along هنرپیشه های آگاتا همه‌جانبه

یکی دیگر از بازیگران این سریال جذاب، آلیسون آن (Alison Ahn)، یک بازیگر آمریکایی متولد کالیفرنیا است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه ییل است و مدرک MFA خود را نیز از موسسه هنر کالیفرنیا گرفته است. الی آن فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2010 آغاز کرده است. وی امروزه برای بازی در نقش کارلی در سریال Billions (2016-2018)، نقش مامور نگوین در سریال Orange is the New Black (2018) و نقش سوزان وو در سریال Raising Dion (2019-2022) شناخته می‌شود. حضور او به عنوان بازیگر نقش اول سریال The Diplomat، که پخش آن از سال 2023 آغاز شده و همچنان ادامه دارد، نیز بر شهرت وی افزود.

در ادامه مروری بر نام و نقش برخی دیگر از هنرپیشه های آگاتا همه‌جانبه داریم.

  • ماریا دیزیا (Maria Dizzia)
  • پل ادلشتاین (Paul Adelstein)
  • مایلز گوتیرز-ریلی (Miles Gutierrez-Riley) در نقش دوست تین
  • دبرا جو روپ (Debra Jo Rupp) در نقش شارون دیویس
  • پتی لوپون (Patti LuPone) در نقش لیلیا کالدرو
  • اوبری پلازا (Aubrey Plaza) در نقش ریو ویدال
  • اما کالفیلد فورد (Emma Caulfield Ford) در نقش سارا پرکتور/ داتی جونز
  • دیوید پایتون (David Payton) در نقش جان کالینز/ هرب
  • دیوید لنگل (David Lengel) در نقش هارولد پروکتور/ فیل جونز
  • آصف علی (Asif Ali) در نقش ابیلش تاندون/ نورم
  • کیت فوربس 0Kate Forbes) در نقش مادر آگاتا
  • برایان برایتمن (Brian Brightman) در نقش کلانتر

سخن پایانی

سریال آگاتا تمام مدت سریال Agatha All Along

مقاله معرفی سریال آگاتا تمام مدت مارول را در این بخش به پایان میرسانیم. طرفداران MCU مشتاقانه در انتظار پخش این سریال جذاب هستند و ما نیز قول می‌د‌هیم پس از انتشار سریال، بخش نقد سریال Agatha All Along را به مقاله بیفزاییم. جالب است بدانید که نام این سریال 6 بار تغییر کرده و در نهایت نام Agatha All Along برای آن انتخاب شده است؛ همه این تغییرات در راستای تبلیغات سریال و جذب مخاطب بوده است. اکنون که تاریخ پخش سریال را دانستیم و با داستان و بازیگران آن آشنا شدیم، نوبت به شما می‌رسد. شما خواننده عزیز چه نظری درباره سریال آگاتا تمام مدت دارید؟ به نظر شما این سریال می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین سریال‌های سال 2024 شود؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا