معرفی فیلم ترکی لیلا 2024؛ حضور جمره بایسل و آلپرن دویماز در یک قاب!

معرفی فیلم ترکی لیلا 2024؛ حضور جمره بایسل و آلپرن دویماز در یک قاب!

لیلا یکی از جدیدترین سریال‌های ساخت کشور ترکیه در سال 2024 است که به زودی از شبکه NOW ترکیه پخش خواهد شد و بازیگران معروفی در آن حضور دارند. با معرفی سریال ترکی لیلا همراه شما هستیم.

شبکه NOW ترکیه که پیش از این با نام فاکس شناخته می‌شد، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های کشور ترکیه است که تا کنون برخی از شناخته‌شده‌ترین سریال‌های این کشور از NOW پخش شده‌اند. مدیران این شبکه اهمیت زیادی به میزان ریت سریال می‌دهند و بیش از هر شبکه‌ای در ترکیه، سریال‌های با ریت پایین این شبکه محکوم به فینال هستند. حال شبکه NOW تصمیم گرفته تا یک سریال جدید با ستاره‌های نوظهور و معروف این روزهای ترکیه بسازد.

سریال ترکی لیلا (Leyla) به کارگردانی هیلال سارال (Hilal Saral) و نویسندگی آیبیکه ارتورک (Aybike Ertürk) در کمپانی Ay Yapim ساخته شده است. این مجموعه در واقع اقتباسی از یک سریال برزیلی معروف به نام خیابان برزیل (Avenida Brasil) است که در سال 2012 ساخته شد. هیلال سارال پیش از این با سریال‌های عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu)، کوزی گونی (Kuzey Güney) و فاطماگل (Fatmagül’ün Suçu Ne) نشان داد کارگردان مقبول و شناخته شده‌ای در کشور خود است. این مجموعه از فصل پاییز بر روی شبکه NOW ترکیه قرار می‌گیرد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال Leyla همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ترکی لیلا

ژانر سریال ترکی Leyla درام و عاشقانه است. این مجموعه احتمالا در تاریخ 18 سپتامبر 2024 (28 شهریور 1403) بر روی آنتن شبکه NOW قرار گیرد. تعداد قسمت های سریال ترکی لیلا نیز همانطور که پیش از این توضیح دادیم، به میزان استقبال مخاطبان از سریال بستگی دارد.

داستان سریال ترکی لیلا

داستان سریال ترکی

خلاصه سریال لیلا ترکی درباره دختری به نام لیلا است که در کودکی مادر عزیزش را از دست می‌دهد و به همراه پدرش زندگی می‌کند. کودکی او اگرچه در فقدان مادرش می‌گذرد اما با ورود نامادری‌اش، نور، به زندگی او و پدرش همه چیز رنگ کابوس به خود می‌گیرد. لیلا در کودکی با پسری تقریبا هم سن و سال خودش آشنا می‌شود و از همان سال‌ها معلوم است که این پسر نقشی در زندگی او دارد. سال‌ها می‌گذرد و اکنون لیلا یک دختر جوان است که نامادری سنگدلش با کارهایی که با او کرد برای همیشه به روان او آسیب زده است. او فکر انتقام است اما این میان عشق در خانه‌اش را می‌زند و او را در یک دوراهی قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال لیلا ترکی

در این بخش قصد داریم شما را با تیم بازیگران سریال آشنا کنیم. باید بگوییم که سریال لیلا از بازیگران جوان، قوی و صاحب نامی بهره برده است.

جمره بایسل

جمره بایسل (Cemre Baysel) بازیگر اهل کشور ترکیه متولد 5 فوریه 1999 (16 بهمن 1377) است. او بازیگری را از سال 2014 با سریال دریای سبز (Yeşil Deniz) شروع کرد و سرانجام توانست با سریال سمت چپم (Sol Yanım) دیده شود. این بازیگر برای بازی در سریال بازی بخت (Baht Oyunu) موفق به کسب جایزه پروانه طلایی ستاره نوظهور شد. از دیگر آثار شاخص او باید به سریال‌های زیباتر از تو (Senden Daha Güzel) و مرا پنهان کن (Sakla Beni) اشاره کنیم.

آلپرن دویماز

آلپرن دویماز (Alperen Duymaz) بازیگر و مدل اهل کشور ترکیه متولد 3 نوامبر 1992 (12 آبان 1371) است. او بازیگری را با سریال دروغگوهای کوچک شیرین (Tatlı Küçük Yalancılar) شروع کرد و سپس با سریال عشق تلخ (Acı Aşk) به شهرت رسید. از جمله بهترین سریال‌های این هنرپیشه گودال (Çukur)، تصادف (Çarpışma)، زمستان سخت (Zemheri)، آخرین تابستان (Son Yaz)، اگه مرد عاشق بشه (Erkek Severse)، به مرد نمیشه اعتماد کرد (EGO) و خاکستر (Kül) اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

گونجا ووستلاری

گونجا ووسلاتری (Gonca Vuslateri) بازیگر، فیلمنامه‌نویس، شاعر و مجری رادیو متولد 2 سپتامبر 1986 (11 شهریور 1365) است. او از سن 9 سالگی شروع به یادگیری بازیگری کرد و سپس برای دانشگاه در رشته تئاتر درس خواند. اولین حضور گونجا ووستلاری در تلویزیون و سال 1997 بود که سریال Süper Baba را بازی کرد. این بازیگر همچنین در سال 2009 با فیلم Bornova Bornova وارد سینما شد. سریال‌های زن خطرناک من (Tehlikeli Karım) و شخصی دیگر (Bambaşka Biri) از آثار معروف او هستند.

ییعیت کیرازجی

ییعیت کیرازجی (Yiğit Kirazcı) بازیگر ترک متولد 17 اوت 1983 (26 مرداد 1362) است. او بازیگری را با سریال Son Tercih در سال 2009 شروع کرد و با سریال دوست داره، دوست نداره (Seviyor Sevmiyor) توانست به شهرت برسد. سریال‌های پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey) و شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) از آثار شاخص او هستند.

همچنین بخوانید :

خلیل ابراهیم جیهان

خلیل ابراهیم جیهان (Halil İbrahim Ceyhan) هنرپیشه، خواننده و آهنگساز اهل کشور ترکیه در 13 دسامبر سال 1982 (22 آذر 1361) چشم به جهان گشود. این بازیگر بخاطر نقش یامان کیریملی سریال امانت (Emanet) به شهرت رسید. خلیل ابراهیم جیهان بیشتر به واسطه فعالیت‌های موسیقیایی خود شناخته می‌شود و به واسطه ظاهرش یکی از جذاب‌ترین مردان اهل ترکیه است. سریال سبد کثیف (Kirli Sepeti) از آثار دیگر اوست.

سایر هنرپیشه های سریال ترکی لیلا عبارتند از:

  • چنگیز بوزکورت (Cengiz Bozkurt)
  • مصطفی آوکیران (Mustafa Avkıran)
  • زینو ایراجار (Zeyno Eracar)
  • غمزه کارادومان (Gamze Karaduman)
  • ملیسا دورواونال (Melisa Duru Ünal)
  • دلارا آکسویک (Dilara Aksüyek)
  • ملتم بایتوک (Meltem Baytok)
  • و…

سخن نهایی

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال ترکی لیلا هنراه شما بودیم. این سریال هم از کارگردان و نویسنده خوبی برخوددار است و هم بازیگران خوبی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. نظر شما درباره اثر جدید شبکه NOW چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل