بهترین فیلم‌های ترسناک شهریور و مهر؛ بازگشت یک زندان آخرالزمانی

بهترین فیلم‌های ترسناک شهریور و مهر؛ بازگشت یک زندان آخرالزمانی

فرادید| تقریبا دو ماه تا شب هالووین باقی مانده و این یعنی فصل فیلم‌های ترسناک هالیوودی فرا رسیده است. دو ماه سپتامبر و اکتبر همیشه زمان روی پرده رفتن ترسناک‌ترین فیلم‌های سال هستند؛ فیلم‌هایی که مخاطبان را به استقبال شب آخر اکتبر یا همان هالووین می‌برند.

به گزارش فرادید؛ امسال هم مثل سال‌های قبل مجموعه‌ای متنوع از فیلم‌های ژانر وحشت در این دو ماه روی پرده خواهند رفت؛ فیلم‌هایی که گرچه همگی در ژانر وحشت جا می‌گیرند، اما حال و هواهای بسیار متنوعی دارند؛ از فیلم‌های ترسناک کمدی و داستان‌های رازآلود و تاریک گرفته تا اسلشرهای پر از خونریزی و حتی ترس‌های آخرالزمانی و تخیلی.

در اینجا فهرستی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک دو ماه آینده را ملاحظه خواهید کرد.

1. بیتل‌جوس بیتل‌جوس

کارگردان: تیم برتون

بازیگران: مایکل کیتون، وینونا رایدر، جنا اورتگا، کاترین اوهارا، ویلم دفو

تاریخ انتشار: ۶ سپتامبر ۲۰۲۴

شخصیت محبوب بیتل‌جوس دوباره پس از سال‌ها بازگشته است؛ تیم برتون پس از ۳۶ سال ساخت دنباله‌ای برای فیلم کمدی-ترسناک بیتل‌جوس را به عهده گرفته و به پایان برده است. در این فیلم، بازیگران آشنای فیلم قدیمی به صحنه بازمی‌گردند، به همراه قربانیان جدیدی که قرار است در ماجراجویی‌های بیتل‌جوس گرفتار شوند. وقتی اسم تیم برتون می‌آید قطعا باید منتظر طراحی‌های صحنه خارق‌العاده، شوخی‌های تصویری فراوان و روایت مفرح موضوعات ترسناک باشید.

2. اتاق جلویی

کارگردان: سم اگرز، مکس اگرز

بازیگران: برندی نوروود، اندرو برنپ، کاترین هانتر

تاریخ انتشار: ۶ سپتامبر ۲۰۲۴

این اولین فیلم بلند برادران اگرز است و داستان آن دربارۀ زنی به اسم بلیندا است که به تازگی باردار شده؛ اما مادرشوهر مرموزش به خانه او می‌آید و تلاش می‌کند تا کنترل کودک را به دست گیرد. حالا بلیندا مجبور است برای محافظت از خانواده‌اش مرزهای خود را مشخص کند. برندی نوروود در این تریلر روان‌شناختی در کنار کاترین هانتر که نقش مادرشوهرش را بازی می‌کند به ایفای نقش می‌پردازد.

3. بد حرف نزن

کارگردان: جیمز واتکینز

بازیگران: جیمز مک‌آووی، مکنزی دیویس، اسکوت مک‌نری

تاریخ انتشار: ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴

نسخه اصلی «بد حرف نزن» فیلمی خشن با پایانی تاریک بود؛ این فیلم تازه، بازسازی‌ای از فیلم اصلی است که قرار است وحشت را عمیق‌تر و بزرگتر کند. داستان فیلم دربارۀ یک تعطیلات آخر هفته است که به تدریج به کابوسی هولناک تبدیل می‌شود.

4. مادّه

کارگردان: کورالی فرژه

بازیگران: دمی مور، مارگارت کوالی، دنیس کواید

تاریخ انتشار: ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴

کورالی فرژه که با اولین فیلم خود با عنوان «انتقام» مخاطبان را شگفت‌زده کرد، حالا بازگشته و این بار هم وعدۀ هیجانات فراوانی را به مخاطبان داده است. این فیلم داستان یک ستارۀ سابق را دنبال می‌کند که پس از اخراج از یک برنامه تلویزیونی، داروی جدید و مرموزی را امتحان می‌کند که به او بدنی کاملاً جدید می‌بخشد.

5. بگمن

کارگردان: کولم مک‌کارتی

بازیگران: سم کلفلین، آنتونیا توماس، ویلیام هوپ

تاریخ انتشار: ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴

کارگردان فیلم تاثیرگذار «دختری با تمام هدایا» با یک فیلم ترسناک دیگر بازگشته است؛ فیلمی که بر وحشت‌های عمیق دوران کودکی تمرکز دارد. «بگمن» داستان مردی را دنبال می‌کند که به سختی از چنگال هیولایی افسانه‌ای جان سالم به در برده و حالا که خود پدر شده، این موجود بازگشته و به دنبال شکار خانواده‌اش است.

6. هرگز رها نکن

کارگردان: الکساندر آژا

بازیگران: هلی بری، پرسی داگز چهارم، آنتونی بی. جنکینز

تاریخ انتشار: ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴

داستان این فیلم درباره مادری با دو پسر دوقلو است که با طناب‌هایی به هم متصل شده‌اند تا از ارواح شروری که آنها را آزار می‌دهند در امان بمانند. مخاطبان این فیلم باید انتظار یک اثر ترسناک متفاوت همراه با هیجان فراوان را داشته باشند.

7. مردی متفاوت

کارگردان: آرون شیمبرگ

بازیگران: سباستین استن، رناته رینسوه، آدام پیرسون

تاریخ انتشار: ۴ اکتبر ۲۰۲۴

این فیلم ترکیبی از ژانرهای مختلف است که مخاطبان جشنواره ساندنس را شگفت‌زده کرد. سباستین استن در این فیلم نقش یک بازیگر جاه‌طلب را ایفا می‌کند که تحت یک عمل پزشکی ناموفق قرار می‌گیرد که ظاهرش را به شدت تغییر می‌دهد و چهره‌اش را به یک کابوس تبدیل می‌کند.

8. پلتفرم ۲

کارگردان: گالدر گازتلو-اوروتیا

بازیگران: میلنا اسمیت، هوویک کوچکریان

تاریخ انتشار: ۴ اکتبر ۲۰۲۴ در نتفلیکس

این دنباله‌ای برای فیلم ترسناک و موفق «پلتفرم» است؛ فیلمی درباره یک زندان عمودی در آیندۀ پساآخرالزمانی؛ در این زندان افرادی که در طبقات پایین قرار دارند، برای به دست آوردن غذا باید وارد یک نزاع خونین شوند. در این دنباله، یک رهبر جدید در «پلتفرم» ظاهر می‌شود که قوانین و مجازات‌های سختی را اعمال می‌کند. در مقابل، یک ساکن جدید هم هست که علیه سیستم تغذیه زندان می‌جنگد. به نظر می‌رسد که فیلم جدید بر موضوع آدم‌خواری بیشتر تمرکز دارد، پس باید انتظار خشونت بیشتری را در آن داشته باشید.

9. وحشت‌انگیز ۳

کارگردان: دیمین لئون

بازیگران: دیوید هاوارد تورنتون، لورن لاورا، کریس جریکو

تاریخ انتشار: ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴

آرت دلقک بازگشته است و چندان عجیب نیست که بدانیم بازگشت او این بار نیز با خشونت‌هایی وحشیانه و هولناک همراه خواهد بود. داستان این فیلم در آستانۀ تعطیلات کریسمس و در شهری که برای جشن گرفتن آماده می‌شود اتفاق می‌افتد.

10. لبخند ۲

کارگردان: پارکر فین

بازیگران: نائومی اسکات، لوکاس گیج، روزماری دویت، کایل گالنر

تاریخ انتشار: ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴

اولین فیلم «لبخند» یکی از موفق‌ترین و شگفت‌انگیزترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۲ بود، بنابراین طبیعی است که با اشتیاق فراوان به سراغ قسمت دوم این فیلم برویم. فیلم این بار به دنیای ستارگان پاپ می‌پردازد، با داستانی درباره یک ستاره پاپ که شروع به تجربه رویدادهای عجیب و خونین می‌کند. آیا شهرت او باعث این اتفاقات است؟ یا چیزی شوم‌تر؟

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل