سریال و انمیشن

معرفی سریال ترکی همه جا تو؛ بررسی داستان و بازیگران

معرفی سریال ترکی همه جا تو؛ بررسی داستان و بازیگران

سریال ترکی همه جا تو (Her Yerde Sen) اثری محصول سال 2019 از شبکه Fox ترکیه است. این سریال کمدی-عاشقانه، رابطه بالغانه و هوشمندانه دو هم‌خانه که از قضا مدیر و کارمند نیز هستند را به نمایش گذاشته است.

آماده شوید تا یکی دیگر از محبوب‌ترین سریال های ترکی را به شما معرفی کنیم. سریال همه جا تو، به ترکی Her Yerde Sen و به انگلیسی Everywhere I Go، یک سریال ترکی است که سال 2019 از شبکه Fox پخش می‌شد. این سریال کاری از مریک آسمی (Meriç Acemi)از استودیو Karga Seven Pictures است. ژانر سریال ترکی همه جا تو کمدی و عاشقانه است و بازیگرانی چون فورکان آندیچ و آیبوکه پوسات در آن بازی می‌کنند. آندر میهلار (Ender Mıhlar) و ولکان اوزگوموز (Volkan Özgümüş) کارگردانی آن را براساس فیلمنام‌‌های از دنیز یشیلگون (Deniz Yeşilgün) و اسرا چتک یلمازر (Esra Çetek Yılmazer) برعهده داشته‌اند. سریال ترکی همه جا تو با استقبال خوبی از سوی بینندگان روبرو شد.

موضوع این مقاله از پلازا معرفی سریال Her Yerde Sen ، یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه ترکی است. با ما همراه شوید تا تعداد قسمت‌های سریال را بفهمیم، با داستان و بازیگران آن آشنا شویم، و درنهایت نیز نگاهی اجمالی به نمرات و نظرات منتقدین بیندازیم.

فهرست مطالب

تعداد قسمت‌ها و زمان پخش سریال ترکی همه جا تو

تعداد قسمت های سریال Her Yerde Sen ژانر سریال ترکی همه جا تو

پخش سریال Her Yerde Sen از روز جمعه، 14 ژوئن 2019 (24 خرداد 1398)، آغاز شد. شبکه Fox جمعه هر هفته یک قسمت جدید را منتشر می‌کرد تا اینکه در 23 نوامبر همان سال، برابر با 2 آذر 1398، به تماشای قسمت آخر سریال نشستیم. تعداد قسمت های سریال Her Yerde Sen درمجموع 23 قسمتِ 120 دقیقه‌ای است که در یک فصل ارائه شد.

خلاصه سریال ترکی همه جا تو

داستان سریال همه جا تو یک روایت عاشقانه و طنز از رابطه بین سلین و دمیر است. سلین، یک دختر مستقل و جاه‌طلب، و دمیر، یک جوان تاجر که به تازگی به کشور بازگشته، هر دو به دنبال خرید خانه هستند. پس از یافتن یک خانه ایده‌آل، هر دو قصد خرید آن را دارند و در نهایت با تقلب فروشندگان، متوجه می‌شوند که هریک مالک نیمی از خانه شده‌اند. بنابراین سلین و دمیر مجبور می‌شوند با هم زیر یک سقف زندگی کنند. اوضاع از جایی پیچیده می‌شود که سلین متوجه می‌شود، دمیر رئیس جدید او است.

بازیگران سریال همه جا تو

پس از انتخاب بازیگران، که با دقت ویژه‌ای انجام شد، فیلمبرداری سریال در استانبول آغاز گشت. در این بخش با هنرپیشه‌های این سریال ترکی جذاب آشنا می‌شویم.

فورکان آندیچ در نقش دمیر

هنرپیشه های همه جا تو نقد سریال Her Yerde Sen

فورکان آندیچ (Furkan Andıç) یک مدل و بازیگر ترکیه‌ای است که در 4 آوریل 1990 (15 فروردین 1369) در استانبول چشم به جهان گشود. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه یدیتپه است و بازیگری را از سال 2011 با سریال  Kolej Günlüğü، در کنار بوراک دنیز، آغاز کرد. اولین بار با سریال Kaçak Gelinler (2014-2015) نگاه‌ها به سوی وی خیره گشت. وی تاکنون در 13 سریال تلویزیونی حضور داشته که در 9 عنوان از آنها نقش اصلی را بازی کرده است. در میان جدیدترین کارهای او می‌توانیم سریال Kara Tahta (2022) در نقش اطلس و سریال Yıldızlar Bana Uzak (2023-24) در نقش قدیر اردم را نام ببریم. وی سابقه حضور در 2 فیلم سینمایی، 1 فیلم کوتاه و 1 سریال اینترنتی را نیز دارد.

آیبوکه پوسات در نقش سلین

بازیگران سریال همه جا تو داستان سریال همه جا تو

یکی دیگر از بازیگران سریال همه جا تو آیبوکه پوسات (Aybüke Pusat) است. این بازیگر، بالرین و مدل ترکیه‌ای متولد 2 فوریه 1995، برابر با 13 بهمن 1373، در آنکارا است. وی فارغ‌التحصیل رشته باله از کنسرواتور دولتی دانشگاه هچتپه آنکارا، و مشغول تحصیل از راه دور در رشته بازرگانی دانشگاه آنادولو است. آیبوکه در سال 2014 برنده رقابت دوشیزه زمین ترکیه شد و به عنوان نماینده این کشور برای شرکت در مسابقه دوشیزه زمین، به فیلیپین رفت. این بازیگر جذاب حضور در سریال‌های تلویزیونی را از سال 2014 با سریال جزر و مد آغاز کرد و در سریال سفارش، که پخش آن از سال 2023 آغاز شده، نقش نسلیهان را دارد. در کارنامه وی نام 9 سریال تلویزیونی، 3 فیلم سینمایی و 1 سریال اینترنتی به چشم می‌خورد.

همچنین بخوانید :

آسلیهان مالبورا در نقش آیدا

بررسی سریال همه جا تو معرفی سریال Her Yerde Sen

آسلیهان مالبورا (Aslıhan Malbora) بازیگر ترکیه‌ای، متولد 27 مارس 1995، برابر با 7 فروردین 1374، در شهر افیون قره‌حصار است. او برای تحصیل در رشته مهندسی صنایع غذایی به استانبول نقل‌مکان کرد و در همین زمان در کلاس‌های بازیگری سایر موسسات نیز شرکت می‌جست. آسلیهان بازیگری را از سال 2017 با سریال Seven Ne Yapmaz آغاز کرد. بازی در نقش آیدا در سریال همه جا تو به وی شهرت بخشید. اخیرا آسلیهان را در سریال آخرین تابستان از شبکه نتفلیکس، و سریال سه قرون که هر دو در سال 2021 منتشر گشتند، دیده‌ایم. او علاوه بر سریال‌های تلویزیونی، در 2 فیلم سینمایی، و 1 فیلم و 2 سریال اینترنتی نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

دنیز ایشین در نقش مروه

زمان پخش سریال ترکی همه جا تو خلاصه سریال ترکی همه جا تو

دنیز ایشین (Deniz Işın) بازیگر و نمایشنامه‌نویس جوان ترکیه، متولد 28 می 1992 (7 خرداد 1371) در شهر ازمیر است. او مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم و مهندسی مواد از دانشگاه Ege را دارد. پس از فارغ‌التحصیلی، دنیز حضور در کلاس‌های بازیگری در ازمیر را آغاز کرد و سپس برای ادامه این حرفه به استانبول رفت. دنیز پس از حضور در چند تبلیغ بازرگانی، سرانجام در سال 2019 با سریال موهبت و سریال همه جا تو به طور حرفه‌ای به جمع بازیگران ترکیه‌ای پیوست. اولین بار در سریال معصومیت (2021) نقش اصلی یک سریال را برعهده داشت و اخیرا نیز در سریال کبری بازی کرده که در مرحله تدوین است.

تعداد هنرپیشه های همه جا تو بسیار بیشتر از آن است که بخواهیم مروری بر بیوگرافی همه آنان داشته باشیم. پس در ادامه فهرستی از نام و نقش برخی دیگر از این هنرمندان را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • علی یاغجی (Ali Yağcı) در نقش بوراک
  • علی گزوشیرین (Ali Gözüşirin) در نقش ابراهیم تونچ
  • ایلول سو ساپان (Eylül Su Sapan) در نقش آلارا
  • علی بارکین (Ali Barkın) در نقش بورا دورو
  • ایفر توکالتی (Ayfer Tokatlı) در نقش آزمیه
  • عایشه تونابویلو (Ayşe Tunaboylu) در نقش لیلا گونه‌باکان
  • بنور شربتجی اوغلو (Binnur Şerbetçioğlu) در نقش فیروزه گونه‌باکان
  • عزیز کنر اینان (Aziz Caner İnan) در نقش ودات آیهان
  • فاتح اوزکان (Fatih Özkan) در نقش فروه
  • جم جوجن اوغلو (Cem Cücenoğlu) در نقش اوستا محرم

نقد سریال Her Yerde Sen

سریال ترکی همه جا تو اثری است که رضایت نسبی مخاطبین را کسب کرده و در وبسایت IMDb امتیاز 7.1 از 10 را دارد. این اثر در جشنواره جوایز پروانه طلایی سال 2019 موفق شد 4 نامزدی و 1 برد (در بخش بهترین زوج تلویزیونی برای آیبوکه و فورکان) را کسب کند. نامزدی عنوان بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین سریال در بخش سریال های کمدی-عاشقانه و همچنین نامزدی عنوان بهترین کارگردانی در جشنواره جوایز پروانه طلایی از افتخارات این شریال ترکی هستند.

متاسفانه نقدهای اندکی درباره این سریال منتشر شده که در ادامه بخش‌هایی از یکی از آنها را با هم می‌خوانیم.

سریال همه جا تو سریال ترکی همه جا تو

نقد وبسایت mh-musings درباره سریال همه جا تو

چیزی که در سریال ترکی Her Yerde Sen غیرمعمول است، رفتار دمیر در نقش یک مرد و رئیس است. او از شرکت در کارهای خانه هراسی ندارد، مایل است مردان را به خاطر دیدگاه‌های زن‌ستیزانه فراخواند و سلین را به عنوان فردی برابر می‌پذیرد. …. یک جنبه غیرمعمول دیگر در این سریال این است که چگونه طنز آن ساختگی یا اجباری نیست. یک لایه عمیق طبیعی از هوش هیجانی در گفتگوها وجود دارد که برای مردم عادی بسیار قابل درک است و بازیگوشی کودکانه در رابطه آنها نیز دوست‌داشتنی است.

این سریال به مضامین مهمی نظیر شکستن کلیشه‌های زن‌ستیزانه، مواجه درست با آزار و اذیت‌های محل کار، احترام به والدین، مهارت‌های ارتباطی سالم بین یک زوج، و عدالت را نشان می‌دهد. دیالوگ‌ها و بازی فورکان و آیبوکه نیز بسیار عالی و باورپذیر هستند. …. سریال همه جا تو نمایشی است که مایل بوده از چارچوب یک داستان عاشقانه معمولی استفاده کند، اما فراتر از آن رفته و داستانی عاشقانه خلق کرده که مدرن، منصفانه، معقول و از نظر احساسی هوشمندانه است. … برخلاف بسیاری از نمایش‌ها در سراسر جهان که زنان قوی همان زنان سلیطه هستند، در اینجا سلین مسئولیت خود را به روش‌های آرام و عاشقانه انجام می‌دهد.

یکی دیگر از جنبه‌های درخشان سریال، فیلمبرداری آن است. این نمایش از لحاظ بصری بسیار زیباست و رنگ‌ها، تناسبات، پرسپکتیو و ترکیب کلی آنها به سادگی درخشان هستند. بسیاری از داستان‌ها قوی شروع می‌شوند، ولی با گذشت زمان روایت آنها ناقص می‌شود. اما سریال ترکی همه جا تو در طول 23 قسمت یک نمونه عالی در فیلمنامه و تولید باقی می‌ماند.

سخن پایانی

سریال همه جا تو سریال ترکی همه جا تو

از اینکه یک بار دیگر با پلازا همراه شدید تا این بار به بررسی سریال همه جا تو بپردازیم، از شما متشکریم. حال که داستان سریال و تعداد قسمت‌های آن را دانستیم و با بازیگران مشهور این اثر آشنا شدیم، نوبت به نظرات شما خواننده عزیز می‌رسد. آیا سریال ترکی Her Yerde Sen را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما این سریال چه نکات قوت دیگری دارد؟ شما ضعف‌های سریال را در چه می‌بینید؟ نظرات خود را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا