بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «جی چانگ ووک»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «جی چانگ ووک»

فرادید| جی چانگ ووک یکی از مشهورترین ستاره‌های صنعت سرگرمی کره است که بیشتر به خاطر نقش‌های برجسته‌اش به عنوان قهرمان اکشن در سریال‌های محبوبی مانند «هیلر» و «کی 2» شناخته می‌شود؛ اما درام‌های اخیر و آثار اولیه جی چانگ ووک نشان می‌دهند که این بازیگر می‌تواند در هر ژانری که به آن وارد می‌شود به‌خوبی بدرخشد.

به گزارش فرادید؛ این توانایی او را به‌ویژه در سال ۲۰۲۳ دیدیم، زمانی که این بازیگر در دو نقش کاملا متفاوت بازی کرد؛ از یک سو (در سریال بدترین شیطان) در نقش یک پلیس مخفی خشن که به یک باند گانگستری نفوذ می‌کند و از سوی دیگر (در سریال به سامدال‌ری خوش آمدید) در نقش یک هواشناس بانمک و عاشق فداکار.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جی چانگ ووک را ملاحظه می‌کنید.

1. هیلر؛ Healer

سریال Healer یک درام عاشقانه و هیجان‌انگیز درباره یک پیک شبانه غیرقانونی با نام مستعار «هیلر» (با بازی جی چانگ ووک) است. او با مهارت‌های رزمی برتر خود، همراه با یک خبرنگار تازه‌کار و یک روزنامه‌نگار معروف تلاش می‌کند تا حقیقتی تلخ را کشف کند و در این مسیر با رسانه‌های فریبکار درگیر می‌شود.

2. کِی دو؛ The K2

این یک درام اکشن سیاسی است که در آن جی چانگ ووک نقش یک مامور سابق عملیات ویژه را بازی می‌کند. او به خاطر یک اتهام از کارش اخراج شده و به عنوان محافظ دختر یک نامزد ریاست جمهوری استخدام می‌شود. داستان حول انتقام و درگیری‌های عاطفی او می‌چرخد.

3. بدترین شیطان؛ The Worst of Evil

در این سریال هیجان‌انگیز جنایی، جی چانگ ووک نقش یک پلیس مخفی را بازی می‌کند که به یک باند مواد مخدر خطرناک نفوذ می‌کند. او در تلاش است تا باند را از درون منهدم کند، اما در این مسیر با رهبر باند و همسر خود که آشنای قدیمی رهبر باند است، درگیر می‌شود.

4. به سامدال‌ری خوش آمدید؛ Welcome to Samdalri

این سریال یک کمدی رمانتیک است که داستان دو دوست دوران کودکی و عاشقان سابق را روایت می‌کند که پس از سال‌ها در شهر ساحلی کوچک خود دوباره با هم ملاقات می‌کنند. حالا یکی از آن‌ها هواشناس است و دیگری یک عکاس مشهور.

5. دلباخته در شهر؛ Lovestruck in the City

این درام عاشقانه به شکل مصاحبه با شش نفر که درباره زندگی عاشقانه خود صحبت می‌کنند روایت می‌شود. جی چانگ ووک نقش یک معمار را بازی می‌کند که نمی‌تواند زنی را که در تابستان با او ملاقات داشته فراموش کند و تلاش می‌کند تا او را دوباره پیدا کند.

6. شریک مشکوک؛ Suspicious Partner

در این سریال جی چانگ ووک نقش یک دادستان را بازی می‌کند که در حال حل یک پرونده قتل است. او در این مسیر هم از جهت کاری و هم جهت عاطفی با یک کارآموز حقوقی درگیر می‌شود و ماجراهای پیچیده‌ای بین آن‌ها رخ می‌دهد.

7. ست‌بیول تازه‌کار؛ Backstreet Rookie

این سریال یک کمدی عاشقانه است که در یک فروشگاه ۲۴ ساعته اتفاق می‌افتد و داستان عشق بین صاحب فروشگاه (جی چانگ ووک) و کارمند پاره‌وقت او (کیم یو جونگ) را روایت می‌کند.

8. ملکه کی؛ Empress Ki

در این سریال جی چانگ ووک نقش امپراتور سلسله یوان را بازی می‌کند که با زنی از گوریو ازدواج می‌کند. داستان حول پیچیدگی‌های روابط سیاسی و عاطفی در دربار سلطنتی می‌چرخد.

9. بک دونگ‌سو دلاور؛ Warrior Baek Dong-soo

این سریال تاریخی درباره زندگی بک دونگ-سو (با بازی جی چانگ وویک)، یک شخصیت تاریخی کره‌ای است که به یک شمشیرزن نخبه و قهرمان مردمی تبدیل می‌شود. سریال ماجراهای رشد و پیشرفت او را در دوران پادشاهی چوسان به تصویر می‌کشد.

10. صدای جادو؛ The Sound of Magic

این یک درام فانتزی موزیکال است که در آن جی چانگ ووک نقش یک جادوگر عجیب را بازی می‌کند. این جادوگر به یک دانش‌آموز فقیر کمک می‌کند تا به آرزوهای فراموش شده‌اش برسد و او را تشویق به دنبال کردن رؤیاهایش می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل