بازگشت مهیج سیلوستر استالونه در فصل دوم سریال Tulsa King

بازگشت مهیج سیلوستر استالونه در فصل دوم سریال Tulsa King

فصل دوم سریال Tulsa King، ماه آینده به شبکه +Paramount بازمی‌گردد و تریلر جدیدی از این فصل منتشر شد که بازگشت سیلوستر استالونه و گروه متنوعی از هم بازی هایش را نشان می‌دهد.

این سریال که در سال ۲۰۲۲ برای اولین بار پخش شد، به سرعت مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و به چهارمین سریال پربیننده‌ی خالقش، تیلور شریدان، تبدیل شد.

استالونه در این سریال نقش دوایت مانفردی، یک عضو مافیا، را بازی می‌کند که پس از سپری کردن ۲۵ سال حبس، به تولسا، اوکلاهما تبعید می‌شود تا برای مافیا کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کند.

دیالوگ های پرقدرت و ترانه‌های خاطره‌انگیز

در تریلر جدید این فصل، سیلوستر استالونه با جمله‌ای پرقدرت می‌گوید: «چیزها واقعاً متعلق به کسی نیستند مگر اینکه جرأت گرفتنشان را داشته باشند».

همچنین آهنگ جذاب Get By از جلی رول در این تریلر به گوش می‌رسد که به شدت حس و حال اکشن سریال را تقویت می‌کند. در کنار بازگشت استالونه، بازیگرانی مانند مارتین استار، آندریا سوج و جی ویل نیز به تیم بازیگران بازمی‌گردند. همچنین، نیل مک‌دانا و ریچ تینگ به عنوان بازیگران جدید به جمع قبلی اضافه شده‌اند.

تلاش برای گسترش امپراتوری مافیا در فصل دوم Tulsa King

فصل دوم سریال Tulsa King در تاریخ ۱۵ سپتامبر منتشر خواهد شد و شامل هشت قسمت است؛ یعنی یک قسمت کمتر از فصل اول. این بار، دشمن اصلی استالونه نه خانواده جنایتکار اینورنزی نیویورک، بلکه مافیای ایالت کانزاس است که به مبارزه با او می‌پردازد. البته این بدان معنا نیست که کسب و کار او با نیویورک به پایان رسیده است.

در توضیحات رسمی این فصل آمده است: «دوایت و گروهش به ساخت و دفاع از امپراتوری رو به رشد خود در تولسا ادامه می‌دهند، اما همانطور که به ثبات می‌رسند، متوجه می‌شوند که تنها کسانی نیستند که به این منطقه چشم دوخته‌اند.

با تهدیدهایی از سوی مافیای کانزاس سیتی و یک تاجر محلی قدرتمند، دوایت تلاش می‌کند خانواده و تیمش را ایمن نگه دارد و در عین حال همه امور خود را مدیریت کند. همچنین، او هنوز کارهای ناتمامی در نیویورک دارد که باید به آن‌ها رسیدگی کند.»

پخش سریال فراتر از پلتفرم‌های استریمینگ

سریال Tulsa King که ابتدا به صورت اختصاصی برای +Paramount تولید شده بود، اوایل امسال به تلویزیون شبکه‌ای نیز راه یافت و در ماه جولای در شبکه CBS پخش شد.

این اقدام به منظور جذب مخاطبان بیشتر و افزایش تعداد مشترکین سرویس استریمینگ +Paramount انجام شد. هرچند هنوز آمار دقیقی از میزان موفقیت این اقدام منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از افرادی که از پخش تلویزیونی این سریال لذت بردند، به جمع ۶۴ میلیون مشترک کنونی +Paramount پیوسته‌اند.

ترکیبی از جنایت، طنز، درام و حتی حال و هوای عاشقانه

Tulsa King یکی از آن سریال‌هایی است که توانست با موفقیت عناصری از جنایت، طنز، درام و حتی عشق را با هم ترکیب کند. این سریال ثابت کرد که سیلوستر استالونه، علیرغم ۷۸ سال سن، هنوز هم توانایی بازی در نقش اول را دارد.

استعدادهای او بار دیگر در فیلم‌های اکشن آینده مانند Armored و Alarum به نمایش گذاشته خواهد شد. به نظر می‌رسد که استالونه قصد ندارد به این زودی‌ها از دنیای سینما خداحافظی کند.

انتظارات از فصل دوم Tulsa King

با همه این اوصاف، ما مشتاقانه منتظر فصل دوم Tulsa King هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم شریدان، استالونه و تیم تولید چه چیزی برای ما در نظر گرفته‌اند.

بازگشت به قلب جنوب غربی آمریکا برای تماشای اکشن‌های مهیج و داستان‌های غافلگیر کننده‌ی بیشتر، قطعاً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

منبع: روزیاتو

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل