انیمیشن پسر فضایی؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن پسر فضایی؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن پسر فضایی یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2009 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Astro Boy آشنا شویم.

ژانر انیمیشن پسر فضایی اکشن و ماجراجویی است. انیمیشن Astro Boy بر اساس یک مجموعه مانگا با همین عنوان تولید شده است و کارگردانی آن را David Bowers بر عهده داشته است. از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان فردی هایمور (Freddie Highmore)،  نیکلاس کیج (Nicolas Cage)، کریستن بل (Kristen Bell)، بیل نای (Bill Nighy) و دونالد ساترلند (Donald Sutherland) را نام برد. این انیمیشن نقدهای مختلف منتقدان را به همراه داشت و از نظر فروش نیز موفق نبود. همچنین مدت این انیمیشن حدود 1 ساعت و 34 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن Astro Boy خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن پسر فضایی

انیمیشن Astro Boy

در خلاصه این انیمیشن گفته شده است که یک دانشمند به اسم Tenma یک ربات به اسم Astro Boy با توانایی‌های ابرقهرمانی تولید کرده است و این ربات از توانایی خود برای نجات دوستانش استفاده می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Astro Boy را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن پسر فضایی

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن پسر فضایی و نام‌های کاراکترهایی که ایفای نقش آن‌ها را بر عهده داشته‌اند آشنا خواهیم شد.

فردی هایمور

فردی هایمور یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 14 فوریه 1992 در لندن متولد شد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The Good Doctor را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. فردی هایمور در انیمیشن پسر فضایی در نقش کاراکتر Toby Tenma/Astro Boy حضور داشته است.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 7 ژانویه 1964 در ایالت California متولد شد. او برنده جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار و همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها صداپیشه بوده است می‌توان مجموعه انیمیشن The Croods را نام برد. نیکلاس کیج در انیمیشن Astro Boy ایفای نقش کاراکتر Bill Tenma را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

کریستن بل

کریستن بل یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 جولای 1980 در ایالت Michigan متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Good Place را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود. کریستن بل در انیمیشن پسر فضایی در نقش کاراکتر Cora بازی کرده است.

بیل نای

بیل نای یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 12 دسامبر 1949 متولد شد. او جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه اسکار شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه فیلم Pirates of the Caribbean را نام برد. بیل نای در انیمیشن Astro Boy به ایفای نقش کاراکتر Elefun پرداخته است.

همچنین بخوانید :

دونالد ساترلند

دونالد ساترلند یک بازیگر کانادایی بود که در تاریخ 17 جولای 1935 متولد شد و در تاریخ 20 ژوئن 2024 درگذشت. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا و برنده جایزه Primetime Emmy شده بود. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود می‌توان مجموعه فیلم The Hunger Games را نام برد. دونالد ساترلند در انیمیشن پسر فضایی در نقش کاراکتر President Stone حضور داشت.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن پسر فضایی و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن Astro Boy و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.2 از 10، 51 از 100 و 53 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره انیمیشن پسر فضایی به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Chicago Sun-Times / نمره: 75

این انیمیشن داستان چندان جالبی ندارد و همچنین بیش از حد انتظار دارای صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای است.

New York Post / نمره: 75

فیلمی شیرین و دوست داشتنی. توجه، بچه‌ها! علاوه بر این پر از اکشن است.

Portland Oregonian / نمره: 67

این فیلم، انیمیشن و گرافیکی معمولی دارد، با این حال صداپیشگانی که در آن حضور دارند همگی بازیگرانی معروف هستند.

Philadelphia Inquirer / نمره: 50

این اثر شامل جرقه‌های کوچکی از شوخ طبعی و هوشمندی است.

USA Today / نمره: 50

اگرچه بعضی از صحنه‌های این انیمیشن ممکن است برای کودکان، خیلی شدید باشد اما اکشن آن بسیار خوب است و مبارزه‌های ربات‌ها و تعقیب و گریزهای هوایی قوی‌ترین تاثیر را بر جای می‌گذارند.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن پسر فضایی پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Astro Boy و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن جدیدی دیده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل