سریال و انمیشن

چهار نرم افزار برتر طراحی گرافیک در دنیا

چهار نرم افزار برتر طراحی گرافیک در دنیا

یک طراح گرافیک با استعداد می تواند حتی با Microsoft Paint چیزی زیبا خلق کند. اما عملکرد بصری و انعطاف پذیری نرم افزارهای گرافیکی خوب می تواند تفاوت را ایجاد کند. شما همچنین ممکن است یک طراح گرافیک با استعداد یا هنرمند دیجیتال باشید، اما اگر از ابزارهای مناسب استفاده کنید، قدرت استعداد شما می تواند به طور تصاعدی چندین برابر شود. با این حال، بسیاری از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی برای طراحی یک کاربر مبتدی بسیار پیچیده هستند، یا تعادلی بین سهولت استفاده و عملکرد برقرار نمی‌کنند. بنابراین در این مقاله، خواهید دید که کدام نرم افزار طراحی گرافیکی برای آثار هنری شما مناسب است. بنابراین دست و پنجه نرم کنید و آماده باشید تا هنر دیجیتال خود را در کمترین زمان ایجاد کنید! قطعا شماره یک در همه نرم افزارهای گرافیکی فتوشاپ است که آموزش فتوشاپ این روزها برای هر حوزه ای یک الزام به حساب می آید.

1. Wondershare Mockitt

Wondershare Mockitt یک ابزار آنلاین برای ساختن قالب‌های سیمی برنامه و وب‌سایت و نمونه‌های اولیه وب‌سایت پویا و هدایت‌شده است که اعضای تیم می‌توانند در زمان واقعی آن را مشاهده کرده و نظر بدهند. Mockitt یک ابزار نمونه اولیه وایرفریم و رابط کاربری گرافیکی بلادرنگ است که برای بهبود پروژه‌های نرم‌افزاری/وب استفاده می‌شود، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش احتمال دوباره کاری می‌شود. این ابزار امکان کار آنلاین با یک تیم را فراهم می کند. از انواع قالب ها، طرح ها و نمودارها برای ایجاد ساختار سایت خود استفاده کنید.

مزایا:

  • تسلط آسان، منحنی یادگیری تقریباً صفر به طراحان اجازه می دهد تا نمونه اولیه را تنها در 10 دقیقه تکمیل کنند.
  • همکاری در زمان واقعی را فراهم می کند.
  • با استفاده از Mockitt فایل های چند فرمت را صادر کنید.
  • پشتیبانی از سیستم های مک / ویندوز / لینوکس.

معایب:

  • الگوها هنوز در ساختمان هستند،

2. Adobe Photoshop

Adobe Photoshop یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک است. وقتی صحبت از ویرایش تصویر می شود، کاری وجود ندارد که فتوشاپ نتواند انجام دهد. از برش ساده تصویر گرفته تا طرح های شطرنجی پیچیده تر، فتوشاپ همه چیزهایی را که باید در مورد دستکاری تصویر بدانید را دارد. فتوشاپ به دلیل ویژگی های کلاسیک خود مانند ابزار قلم، لایه ها و ماسک ها شناخته شده است، اما نسخه فعلی چند ویژگی جدید و جالب را به همراه دارد، مانند ابزار فریم برای ماسک کردن آسان و یک فضای کاری جدید برای پر کردن مبتنی بر محتوا. فتوشاپ با امکانات بالقوه بی حد و حصر خود، نرم افزار کامل ویرایش گرافیکی برای شروع است. یکی از ابزارهای مدیریت مالی پروژه های گرافیکی ، اکسل است که آموزش اکسل از مهمترین مهارت های نرم حوزه گرافیک به حساب می آید.

نرم افزار فتوشاپ

مزایا:

  • امکانات تقریبا بی حد و حصر
  • پایگاه داده یکپارچه با عکس های استوک
  • بسیاری از ابزارهای طراحی برای ویرایش تصویر
  • چندین ابزار طراحی با گرافیک پاسخگو ارائه می شوند
  • امکان ویرایش انیمیشن و لایه های ویدئویی

معایب:

  • رابط کاربری که نیاز به عادت کردن دارد
  • به روز رسانی های کمتر از حد مطلوب
  • هیچ راهی برای ایجاد فایل های برداری واقعی وجود ندارد

3. Adobe InDesign

Adobe InDesign یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک برای مبتدیان است. گزینه های عالی برای ایجاد مجلات، برگه های اطلاعات و بروشورهای عالی ارائه می دهد و به راحتی آنها را به PDF یا HTML صادر می کند. برخلاف فتوشاپ، InDesign به منحنی یادگیری کم نیاز دارد. این بدان معناست که کاربران جدید می توانند به سرعت یاد بگیرند که چگونه متن و گرافیک را برای بهترین نتایج ترکیب کنند. ویژگی Customize Layout به طراح این امکان را می دهد که به سادگی متن قالب را تغییر دهد و طراحی به طور خودکار تنظیم می شود که برای اینفوگرافیک عالی است. فناوری Adobe Sensei مبتنی بر هوش مصنوعی، تصاویر را به‌طور خودکار تغییر اندازه و موقعیت‌یابی می‌کند. طراحان گرافیک می توانند از InCopy برای کار با سایر اعضای تیم با تبادل متن، رنگ و گرافیک استفاده کنند.

مزایا:

  • این به کاربران اجازه می‌دهد تا برچسب‌ها را به فهرست‌ها، کلمات کلیدی، قاب‌های متن لنگر، پاورقی‌ها، فهرست مطالب و زیرنویس‌های پیوندی اضافه کنند.
  • از صادرات HTML پشتیبانی می کند، که به توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا کدهای تمیز و ساده را در حین اجرای طرح بندی وب سایت صادر کنند. این برای سایت های وردپرس عالی کار می کند.
  • این می تواند به شما کمک کند از شر تگ های غیر ضروری div در فایل های HTML همراه با گروه بندی محتوای جزئی خلاص شوید.
  • طراحان می توانند از ابزار Eyedropper استفاده کنند تا فوراً موقعیت یا اندازه را به شی دیگری در یک سند اعمال کنند.

معایب:

  • یک رابط کاربری کمتر بصری می تواند مشکلاتی را برای کاربران جدید ایجاد کند.
  • برای کاربران عمومی قرار ندارد. فقط برای استفاده شرکتی مناسب است.
  • نسبتاً گرانتر از سایر برنامه های مشابه موجود در بازار است.

4. Adobe Illustrator

Adobe Illustrator چیزی بیش از یک ابزار طراحی گرافیکی است که برای تصاویر گویا، طرح‌بندی صفحه، آرم‌های شرکتی، طرح‌بندی وب‌سایت و تقریباً هر چیز دیگری که لازم است، عالی است. همچنین استاندارد صنعتی در ابزارهای ایجاد برداری است. Adobe Illustrator با چندین طرح بندی از پیش تعیین شده به همراه سایر گزینه های سفارشی سازی به راحتی قابل تنظیم است. کاربران می توانند از عملکرد کشیدن و رها کردن برای جابجایی پانل ها در هر نقطه از صفحه استفاده کنند. ویژگی ویرایش پنل آن به طراحان اجازه می دهد تا چندین تابلوی هنری را به طور همزمان ویرایش کنند تا به طراحان کمک کند کارآمدتر کار کنند. این بسیار سازگار با دستگاه های متعددی است که دارای تنظیمات مختلف از مک و ویندوز هستند. رابط کاربری آن بسیار در دسترس و قابل تنظیم است. این مرورگر قابل تنظیم و ویژگی های صرفه جویی در فضا را ارائه می دهد تا به شما کمک کند با هر رایانه ای کار کنید. در وردپرس شما از ایلوستریتور برای طراحی سایت استفاده می کنید ، برای آموزش وردپرس یادگیری ایلوستریتور هم توصیه می شود.

نرم افزارهای گرافیکی

مزایا:

  • به‌جای پیکسل‌های ذخیره‌شده، گرافیک‌هایی را بر اساس معادلات ریاضی ایجاد می‌کند تا خطوط واضح و واضحی را ارائه دهد که می‌توانند در هر بعدی چاپ شوند.
  • این فایل های گرافیکی نسبتا کوچکی ایجاد می کند تا طراحان بتوانند به راحتی آنها را با یک پیوست ایمیل ساده به اشتراک بگذارند.

معایب:

  • در مقایسه با سایر ابزارهای طراحی گرافیک برداری گران تر است
  • بنابراین بسیاری از ویژگی ها می توانند برای کاربران جدید کمی سخت به نظر برسند. برای استفاده مؤثر از آن، منحنی یادگیری شدیدی نیاز است
  • می تواند فضای زیادی را از دستگاه شما اشغال کند

نتیجه

وایرفریم و نمونه سازی برای هر طراحی وب سایت بسیار ضروری است. مدل‌سازی Wireframe فرآیندی است که می‌تواند با حذف حواس‌پرتی‌های بصری احتمالی و تمرکز طراحان پروژه بر عملکرد اصلی و محرک‌های بازاریابی استراتژیک، زمان طراحی و توسعه را به‌طور چشمگیری کاهش دهد. با استفاده از Mockitt می توانید به راحتی وایرفریم ها و نمونه های اولیه شگفت انگیزی برای وب سایت خود ایجاد کنید. ابزارهای نمونه سازی زیادی در اینترنت موجود است، اما اکنون Mockitt بهترین نرم افزار نمونه سازی است. Mockitt همچنین با کاهش هزینه ها و افزایش عملی بودن، حاشیه سود شرکت ها را افزایش می دهد.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا