معرفی فیلم رندل چرخه انتقام (Rendel: Cycle of Revenge)

معرفی فیلم رندل چرخه انتقام (Rendel: Cycle of Revenge)

فیلم رندل چرخه انتقام (Rendel: Cycle of Revenge) یک فیلم فنلاندی به زبان انگلیسی، در ژانر ابرقهرمانی و اکشن است. در این اثر می‌بینیم که رندل، اولین ابرقهرمان فنلاندی، به دنبال انتقام مرگ خانواده‌اش است.

اینطور که پیداست سینمای فنلاند در ژانر آثار ابرقهرمانی حرف‌هایی برای گفتن دارد. فیلم رندل چرخه انتقام (Rendel: Cycle of Revenge) یکی از جدیدترین فیلم‌های فنلاندی به کارگردانی جسی هاجا (Jesse Haaja) است. این فیلم در واقع دنباله‌ای برای فیلم Rendel: Dark Vengeance لست که در سال 2017 اکران شد. ژانر فیلم سینمایی رندل چرخه انتقام ابرقهرمانی، اکشن و مهیج است. پکا لهتوساری (Pekka Lehtosaari) نویسندگی فیلمنامه را برعهده داشته و ستارگانی چون کریستوفر گامروس و شان کرونین در آن بازی می‌کنند. این فیلم اکشن تاکنون فقط در آلمان، در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) منتشر شده و تاریخ اکران فیلم رندل چرخه انتقام در بقیه کشورها هنوز اعلام نشده است.

موضوع این مقاله از پلازا معرفی فیلم Rendel: Cycle of Revenge 2024 است. ابتدا داستان فیلم را می‌خوانیم، سپس با بازیگران آن آشنا می‌شویم و در نهایت نیز مروری بر نمرات فیلم سینمایی رندل چرخه انتقام خواهیم داشت. با ما همراه شود و اگر از طرفداران ژانر اکشن هستید، مقاله بهترین فیلم‌های اکشن جهان را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم سینمایی رندل چرخه انتقام

بررسی فیلم رندل چرخه انتقام معرفی فیلم Rendel: Cycle of Revenge 2024

داستان فیلم رندل چرخه انتقام رخدادهای پس از فیلم رندل 2017 را روایت می‌کند. کریستوفر کاکس (اسمایلی) زیر سایه پدربزرگ مرحومش ادوارد کاکس، اداره کمپانی داروسازی والا را برعهده می‌گیرد. این فرد ظالم قصد دارد واکسن خطرناکی به نام NH25 را در سراسر دنیا پخش کند. آیا کسی می‌تواند دست اسمایلی را رو کرده و جلوی این کار را بگیرد؟ اینجاست که رندل وارد می‌شود. رندل که اکنون همه اعضای خانواده‌اش را از دست داده در یک چرخه انتقام گیر می‌افتد و قصد دارد جلوی اسمایلی را بگیرد. در این فیلم اکشن ابرقهرمانی، مارپیچی از خشونت سبب هشیار شدن ارواح گذشتگان می‌شود و خطرات نبرد با یک دشمن افسانه‌ای افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم رندل چرخه انتقام

در آگوست 2019 شرکت تولیدی Frozen Flame Pictures Ltd اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Rendel: Cycle of Revenge از ماه بعد آغاز خواهد شد و به خاطر اینکه فیلم طرفداران بین‌المللی دارد، زبان فیلم کاملا انگلیسی خواهد بود. کریس گامروس و شان کرونین نیز به عنوان قهرمان و ضدقهرمان فیلم معرفی شدند. در ادامه نگاهی اجمالی به بیوگرافی 4 بازیگر اصلی داریم و سپس به اختصار با نام و نقش بقیه بازیگران فیلم Rendel: Cycle of Revenge نیز آشنا می‌شویم.

کریستوفر گامروس در نقش رندل/ رامو

کریستوفر گامروس (Kristofer “Kris” Gummerus) یک بازیگر و نویسنده فنلاندی، متولد سال 1979 (سال‌های 1357 تا 1359) است. او لیسانس هنر را از مدرسه موسیقی لندن گرفت و سپس موفق شد کارشناسی ارشد هنر را از آکادمی تئاتر هلسینکی دریافت کند. او یک بازیگر تحصیل‌کرده و مستعد است که به زبان انگلیسی و لهجه‌های عمومی آمریکایی، انگلیسی شمال اروپا، اروپای شرقی و همچنین زبان روسی تسلط دارد. کریس بازیگری را از سال 2003 با فیلم Pieta آغاز کرد و با نقش رندل، اولین ابرقهرمان فنلاندی در فیلم Rendel (2017) به شهرت رسید. فیلم Aallonmurtaja (2017) و فیلم Moomins on the Riviera (2014) نیز از دیگر کارهای قابل توجه وی هستند. کریس یکی از بازیگران مطرح تلویزیونی در فنلاند است که اخیرا در سریال Estonia (2023) بازی کرده است.

شان کرونین در نقش اسمایلی/ کریستوفر کاکس

شان کرونین (Sean Cronin) بازیگر و کارگردان انگلیسی، متولد 10 جولای 1964، برابر با 19 تیر 1343، در شهر لندن است. او خواننده گروه گوتیک راک The Marionettes بود. این گروه در سال 1986 تشکیل شد و با گروه‌های مطرحی چون نیروانا تور برگزار کرد. شان فعالیت خود به عنوان بازیگر را از سال 1999 آغاز کرد و پس از اینکه نقش‌های کوچکی در چند فیلم، نظیر فیلم هری پاتر و تالار اسرار، داشت، در سال 2015 نقش یک شرور در فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation به او محول شد. او در کنار بازیگری، کارگردانی را نیز از سال 2013 آغاز کرد. وی تاکنون 6 فیلم بلند و 4 فیلم کوتاه را کارگردانی کرده و در فیلم Give Them Wings (2022) به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

بروس پاین در نقش ادوارد کاکس

بروس مارتین پاین (Bruce Martyn Payne) بازیگر، تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس، و کارگردان فیلم و تئاتر است. او متولد 22 نوامبر 1958 (1 آذر 1337) در انگلستان و فارغ‌التحصیل آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1981 آغاز کرد و امروزه برای نقش شخصیت‌های شرور مانند چارلز رین در فیلم Passenger 57 (1992)، جیکوب کل در فیلم Highlander: Endgame (2000) و دامودار در فیلم Dungeons & Dragons (2000) شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

مینا نوانوجا در نقش نینا

مینا نوانوجا (Minna Nevanoja) یک بازیگر فنلاندی است که فعالیت خود را از سال 2010 با فیلم Hustlers آغاز کرد. وی تا سال 2015 در سه سریال حضوری کوتاه داشت تا اینکه در سال 2017 برای بازی در فیلم Rendel: Dark Vengeace به شهرت رسید. سال بعد در یک قسمت از سریال کمدی و محبوب Sunnuntailounas حضور یافت و امسال نیز بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی وی در فیلم رندل چرخه انتقام هستیم.

در فهرست زیر نام و نقش برخی دیگر از هنرپیشه های رندل چرخه انتقام را با هم می‌خوانیم:

  • ترو سالنیوس (Tero Salenius) در نقش کوریکا
  • کیتلین بویه (Kaitlyn Boyé) در نقش فوگو
  • میکو نوسیاینن (Mikko Nousiainen) در نقش هاسکی
  • جوها-متی هالونن (Juha-Matti Halonen) در نقش اسکینی
  • جونا پل (Jonah Paull) در نقش بچه
  • یاری مانینن (Jari Manninen) در نقش گرت
  • جارمو مکینن (Jarmo Mäkinen) در نقش هورست
  • جسیکا ولف (Jessica Wolf) در نقش مارلا

نقد فیلم Rendel: Cycle of Revenge

با توجه به اینکه فیلم رندل چرخه انتقام تا به امروز فقط در کشور آلمان منتشر شده، هنوز نقدی برای آن نوشته نشده است. در میان مخاطبین نیز فقط 154 نفر در وبسایت IMDb به این فیلم ابرقهرمانی نمره دادهاند و درنهایت امتیاز 3.8 از 10 نصیب فیلم شده که امتیاز خوبی نیست. فیلم قبلی، فیلم رندل 2017، هم در جلب نگاه مخاطب و منتقدین بسیار ضعیف عمل کرده بود و تنها 32% نقدهای راتن تومیتوز مثبت، و امتیاز آن در وبسایت IMDb نیز 4.6 بود. امیدواریم با انتشار فیلم رندل 2 در بقیه کشورها، مخاطبین استقبال بهتری از آن داشته باشند و روزی برسد که اولین ابرقهرمان فنلاندی را در کنار دیگر ابرقهرمانان بزرگ دنیا ببینیم. با انتشار نقدهای منتقدین، این بخش را بروزرسانی کرده و شما را از نقدهای آنان مطلع می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

در این مقاله با بررسی فیلم رندل چرخه انتقام با شما همراه شدیم. داستان فیلم را خواندیم و با بازیگران آن آشنا شدیم. به محض انتشار بین‌المللی فیلم نیز بخش نمرات و نظرات منتقدین را با نگاهی اجمالی به نقدهای آنان، به روز رسانی خواهیم کرد. به نظر شما فیلم Rendel: Cycle of Revenge می‌تواند در جلب نظر منتقدین بهتر از نسخه قبلی خود عمل کند؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار تماشای این فیلم ابرقهرمانی هستید؟ نظرات، انتقادات، پیشنهادات و اطلاعات خود درباره فیلم را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین صفحه، با ما و دیگر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل