سریال و انمیشن

«مدیر سایونگ» در یک عاشقانۀ عمیق؛ تازه‌ترین فیلم «بائه سو بین» دربارۀ چیست؟

«مدیر سایونگ» در یک عاشقانۀ عمیق؛ تازه‌ترین فیلم «بائه سو بین» دربارۀ چیست؟

«مدیر سایونگ» در یک عاشقانۀ عمیق؛ تازه‌ترین فیلم «بائه سو بین» دربارۀ چیست؟


بائه سو بین را بازیگری معرفی می‌کنند که «با چشم‌هایش حرف می‌زند». او که به خاطر بازی در سریال‌هایی مثل «جومونگ» و «دونگ‌یی» به شهرت رسیده است، حالا قرار است یک نقش عمیق عاشقانه را به تصویر بکشد.



کد خبر :
۲۰۲۲۰۰

فرادید| «لاتراویاتا» نام یک اپرای ایتالیایی دربارۀ یک زن فداکار و سرگشته است؛ فیلم کره‌ای «لاتراویاتا در اواخر تابستان» هم داستانی شبیه به همین دارد. این فیلم تازه‌ای است که «بائه سو بین» بازیگر 47 سالۀ کره‌ای در آن نقش‌آفرینی کرده است؛ بازیگری که مخاطبان ایرانی چهره‌اش را به ویژه به خاطر بازی در نقش «مدیر سایونگ» در سریال «جومونگ» و «چانسو» در سریال «دونگ‌یی» به یاد دارند.

به گزارش فرادید؛ فیلم «لاتراویاتا در اواخر تابستان» احتمالا در اواخر تابستان اکران خواهد شد؛ یعنی همان زمانی که داستان خود فیلم هم در آن جریان دارد. کیم جی یونگ در این فیلم نقش زنی به اسم یونگ‌هی را بازی می‌کند که هر تابستان برای دیدن مادرش به جزیرۀ زیبای ججو سفر می‌کند. در یکی از این سفرها او مردی به اسم جون وو (با بازی بائه سو بین) را می‌بیند که در حال غرق شدن در دریاست.

photo1859762

بعد از اینکه یونگ‌هی مرد جوان را نجات می‌دهد و به خانه‌اش می‌برد، در منزل او تعداد زیادی آلبوم موسیقی کلاسیک می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از جون وو بخواهد که موسیقی کلاسیک را به او آموزش بدهد. بنابراین موسیقی به یک رشتۀ پیوند بین این دو نفر تبدیل می‌شود که زخم‌های درونی و عمیقشان را که از گذشته با خود دارند از طریق آن التیام می‌بخشند.

سازندگان فیلم آن را «عاشقانه‌ای بر محور موسیقی کلاسیک» معرفی کرده‌اند و هدفشان این بوده که نیروی شفابخش این نوع موسیقی را به مخاطبان خود نشان بدهند.

photo1859758

کارگردان این فیلم «یونسوکو» است که فیلم‌های آرام و پراحساسی مثل «افسانۀ پاییز» و «سونات زمستانی» را نیز ساخته است. او درباره حضور بائه سو بین در فیلمش می‌گوید: «از چهرۀ او تنهایی و غم را احساس می‌کردم. او با وجود بازی در نقش‌های منفی و قوی، همیشه حسی عمیق از ناراحتی در چشمانش دارد و به همین دلیل او را برای نقش «جون‌وو» مناسب دیدم».

همچنین، تصاویر منتشرشده از این فیلم، ارتباط عمیق و عاشقانۀ دو شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که با نگاه‌ها دراماتیک بائه سو بین عمق بیشتری پیدا کرده است.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا