چرا ستاره فصل دوم سریال The Last of Us تحت حفاظت شدید قرار داشت؟

چرا ستاره فصل دوم سریال The Last of Us تحت حفاظت شدید قرار داشت؟

چرا ستاره فصل دوم سریال The Last of Us تحت حفاظت شدید قرار داشت؟


ایزابلا مرسد به تازگی اعلام کرده است یکی از بازیگران سریال The Last of Us در زمان فیلمبرداری به محافظت بیشتری نیاز داشت.



کد خبر :
۲۰۱۹۶۸

سریال The Last of Us که با اقتباس از بازی ویدیویی با همین نام ساخته شد و در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمد، بینندگان را با جوئل و الی در دنیایی آخرالزمانی همراه کرد. پس از تحسین منتقدان و تماشاگران، HBO پخش فصل دوم در سال ۲۰۲۵ را تایید کرد، که در آن ایزابلا مرسد نقش دینا، یانگ مازینو نقش جسی و کیتلین دیور نقش ابی را برعهده دارند.

مرسد در مصاحبه‌ای که با پادکست Happy Sad Confused داشت اعلام کرد کیتلین دیور در زمان فیلمبرداری محافظان بیشتری دراختیار داشته است تا از هرگونه تهدید احتمالی جلوگیری شود. او گفت:

افرادی وجود دارند که واقعا از ابی متنفر هستند، کسی که حتی یک شخص واقعی نیست. بنابراین زمانی که فیلمبرداری فصل دوم را آغاز کردیم، کیتلین باید تحت محافظت ماموران بیشتری قرار می‌گرفت.

کریگ مازین و نیل دراکمن با اقتباس موفقی که از این بازی ویدیویی انجام دادند با تحسین بی‌سابقه منتقدان مواجه شدند، بااینکه این دو برای ساخت فصل دوم نیز بازگشته‌اند، بخش‌هایی از فصل دوم به احتمال زیاد بحث‌برانگیز خواهند بود. درحالی که فصل اول سریال The Last of Us شامل ۹ اپیزود بود، فصل دوم تنها ۷ اپیزود خواهد داشت.

دومین فصل از سریال The Last of Us در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل