معرفی بازی های سوارکاری برای اندروید و iOS

معرفی بازی های سوارکاری برای اندروید و iOS

سوارکاری در هر زمینه‌ و ورزشی سرگرم کننده بوده است؛ زیرا در کنار تفریح و آرامش، می‌‎توان به رقابت‌های مهیجی نیز ورود کرد. در ادامه این نوشته اشاره‌ای خواهیم داشت به لیست بازی سوارکاری موبایل که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

امروزه بازی‌های بسیاری مرتبط با سوارکاری یا اسب سواری، منتشر شده است. اما در این زمینه امکان بررسی هر یک از آنها برای دستیابی به بهترین‌ها کار دشواری است. اگر تصمیم دارید با یک بازی اسب سواری پسرانه خوب که توان سرگرم نمودن شما برای زمان طولانی را داشته باشد مواجه شوید، کافیست که این نوشته پلازا را تا انتها دنبال کنید؛ زیرا به تعدادی از بهترین‌های این موضوع اشاره شده که بدون تردید می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

فهرست مطالب

بازی سوارکاری موبایل

باتوجه به توضیحات ابتدایی حال می‌توان این فرصت را یک زمینه مناسب برای دستیابی به بازی اسب سواری دانست. بدنیست بدانید که درخصوص معرفی هر یک از عناوین موجود در فهرست بازی اسب سواری جنگی، به لینک دانلود آنها نیز اشاره شده است که به صورت مستقیم می‌توانید آنها را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید. همچنین می‌توانید دیدگاه و نظرات خود نسبت به عناوین معرفی شده را برایمان به اشتراک بگذارید.

۱. بازی Horse World: Show Jumping

معرفی بازی های سوارکاری برای اندروید و iOS

Horse World: Show Jumping یک بازی مجازی اسب سواری است که در آن بازیکنان می‌توانند در مسابقات پرش با اسب خود تمرین، از آنها مراقبت کنند و با اسب خود رقابت نمایند. در بازی، بازیکنان می‌توانند ظاهر اسب خود را شخصی‌سازی کنند، تکه‌ها و تجهیزات مختلف را انتخاب کرده و مهارت‌های خود را از طریق تمرین و مسابقات بهبود بخشند. بازیکنان می‌توانند در رویدادهای پرش نمایشی مختلف، مانند پرش‌های تکی، توری‌ها و دوره‌هایی با موانع با ارتفاع‌ها و سطوح دشواری مختلف شرکت کنند. آنها همچنین می‌توانند جوایزی کسب کنند، توانایی‌های اسب خود را ارتقا دهند، و در حین پیشرفت در بازی، قفل آیتم‌های جدید را باز کنند. به طور کلی، Horse World: Show Jumping یک تجربه واقعی و همه جانبه اسب سواری را برای بازیکنانی که از پرش نمایشی و ورزش‌های سوارکاری لذت می‌برند ارائه می‌دهد. این بازی توانسته امتیاز ۴.۱ را بدست آورد.

۲. بازی Horse Riding Tales – Wild Pony

Horse Riding Tales – Wild Pony یک عنوان شبیه‌ساز ماجراجویی بوده که به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان یک سوارکار اسب وحشی از طریق دنیای باز بازی کنید. در این گیم شما می‌توانید اسب‌های خود را ارتقاع دهید، در تمرینات و مسابقات شرکت کنید، و با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید. در این بازی شما می‌توانید به حیوانات وحشی دیگر از جمله پلنگ‌ها و گوریل‌ها دسترسی داشته باشید، محوطه‌های جدید را کشف کنید و ماجراجویی‌های مختلف را تجربه نمایید. با گذراندن سطوح و بهبود بخشیدن به اسب‌های خود، می‌توانید به ارتقاعات جدید برسید و تجربه‌های جدیدی را از بازی بدست آورید. اگر علاقه‌مند به اسب‌سواری و ماجراجویی‌ هستید، Horse Riding Tales – Wild Pony ممکن است یک گزینه بسیار جذاب برای شما باشد. این بازی رایگان در دسترس است توانسته امتیاز ۴.۵ را بدست آورد.

۳. بازی Horse Racing Manager 2024

Horse Racing Manager 2024 یک بازی شبیه‌ساز مدیریت مسابقات اسب‌دوانی است که شما را در نقش یک مدیر تیم اسب‌دوانی قرار می‌دهد. در این بازی شما باید اسب‌های خود را آموزش دهید، بازیکنان حریف را شکست دهید و به عنوان یک مدیر حرفه‌ای در صنعت اسب‌دوانی شناخته شوید. این بازی شامل انواع مختلف مسابقات اسب‌دوانی، اسب‌های مختلف با قابلیت‌ها و خصوصیات منحصربه فرد، محیط‌های متنوع و چالش‌های متعدد می‌باشد که شما باید با آن‌ها بروز بروید. بازی Horse Racing Manager 2024 با گرافیک بالا و امکانات منحصربه فرد، یک تجربه سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به اسب‌دوانی ارائه می‌دهد. منتظر شروع یک سفر هیجان انگیز در دنیای اسب‌دوانی با این بازی جذاب باشید! این بازی امتیاز ۴.۶ را بدست آورده است.

همچنین بخوانید :

۴. بازی Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing یک بازی موبایل شبیه‌ساز مسابقه اسب‌سواری است که توانسته امتیاز ۴.۴ را کسب کند. در این بازی، شما مسابقات اسب سواری جذاب را تجربه می‌کنید و می‌توانید اسب‌های خود را پرورش داده، آن‌ها را آموزش دهید و در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنید. بازی Rival Stars Horse Racing شامل گرافیک بسیار زیبا، مراحل متنوع، اسب‌های با ژنتیک متفاوت و امکانات آنلاین برای رقابت با دیگر بازیکنان است. همچنین، بازی حاوی عناصر استراتژیک بوده که شما باید برای برنده شدن در مسابقات از آن‌ها بهره‌برداری کنید. اگر به یک بازی متفاوت و جذاب در حوزه اسب‌سواری علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌شود بازی Rival Stars Horse Racing را امتحان کنید.

۵. بازی Horse Racing 3D

Horse Racing 3D یک عنوان شبیه‌سازی مسابقه اسب‌سواری با گرافیک سه‌بعدی بوده که از طریق آن می‌توانید در مسابقات اسب‌سواری شرکت کرده و تجربه هیجان انگیزی را بدست آورید. این بازی شامل دسته‌های مختلف از اسب‌ها، مسیرها و مسابقات است که باعث تنوع و جذابیت بیشتر بازی می‌شود. شما می‌توانید اسب خود را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید و تلاش کنید تا با سرعت و تکنیک مناسب به پیروزی برسید. ویژگی و قابلیت‌های بسیاری در بازی Horse Racing 3D وجود داشته که با رسیدن به سطح‌های بالاتر قادر هستید از تمامی آنها بهرمند شوید، البته رقیبان نیز اسب‌های فوق العاده‌ای را در اختیار دارند که برای کسب پیروزی می‌بایست ارتقاعات بیشتری را روی اسب‌های خود پیاده‌سازی نمایید، این بازی جذاب اسب سواری توانسته امتیاز خوب ۴.۰ را بدست آورد.

همچنین بخوانید :

۶. بازی Horse Village – Wildshade

Horse Village – Wildshade یک گیم اسب‌سواری است که شما را به دنیایی جادویی و زیبا از روستای اسب‌ها به نام Wildshade می‌برد. در این بازی شما می‌توانید اسب خود را انتخاب کرده و آن را به دلخواه خود آموزش و پرورش دهید و در مسابقات اسب‌سواری شرکت کنید. بازی Horse Village – Wildshade دارای گرافیک زیبا و محیطی واقعی‌تر از زندگی روزمره اسب‌ها است. شما می‌توانید به اطراف روستا سفر کرده، با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار نمایید و حتی با آنها مسابقات برگزار کنید. بازی Horse Village – Wildshade یک تجربه منحصربه فرد از اسب سواری و پرورش اسب می‌باشد که با کسب امتیاز ۳.۵ توانسته طرفدارانی را به سمت خود جذب کند.

  • دانلود بازی Horse Village – Wildshade برای: اندروید

سخن پایانی

همانگونه که مشاهده کردید، در این مقاله به لیستی از بازی اسب سواری در مزرعه اشاره شد. شما عزیزان از طریق هر یک از بازی‌های فوق می‌توانید برای زمان طولانی سرگرم و با چالش‌های جدیدی که مربوط به سوارکاری است، آشنا شوید. همچنین می‌توانید سایر بازی‌های خوبی که سراغ دارید را برایمان ارسال نمایید و به تکمیل شدن این فهرست از زوایای دیگر کمک نمایید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل