آموزش رفع خطاها هنگام ساخت حساب اینستاگرام

آموزش رفع خطاها هنگام ساخت حساب اینستاگرام

بیایید همه دلایل را برای مشکل ساخت اکانت اینستاگرام مرور کنیم و دریابیم که چه چیزی می‌تواند باعث این مشکل ناامید کننده شود و ببینیم چگونه می‌توانیم آن را برطرف کنیم. پس با آموزش رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام در اینجا با پلازا همراه باشید.

آیا می‌خواهید یک حساب کاربری در اینستا ایجاد کنید، اما نمی‌توانید این کار را انجام دهید؟ اکثرا اینستاگرام به شما اجازه ایجاد حساب کاربری نمی‌دهد، اما دلایلی نیز برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام وجود دارد. اما چرا نمیشه اکانت اینستا ساخت؟ در اینجا نحوه درست کردن آن آورده شده است.

فهرست مطالب

آموزش رفع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام

در بیشتر موارد، زمانی این پیام را از اینستاگرام دریافت می‌کنید که قبلاً چند حساب کاربری در یک دستگاه ایجاد کرده باشید:

Sorry, something went wrong creating your account, please try again soon

(متأسفیم، مشکلی در ایجاد حساب شما رخ داد، لطفاً به زودی دوباره امتحان کنید.)

بنابراین اگر چنین است، باید از دستگاه دیگری برای ایجاد اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. با این حال، اگر چند حساب کاربری در یک دستگاه ایجاد نکرده‌اید و این پیام را دریافت کردید، به خواندن ادامه دهید.

در اینجا چند راه حل را به شما نشان خواهیم داد که می‌توانید امتحان کنید و امیدواریم مشکلات هنگام ساخت اکانت اینستاگرام خود را برطرف کنید.

۱. استفاده از مرورگر وب برای ثبت نام

در صورتی که از طریق اپ، با ارور ساخت اکانت جدید در اینستا مواجه می‌شوید، یکی از راه‌حل‌هایی که می‌تواند به‌شما کمک کند، ساخت حساب از طریق مرورگر و نسخه وب اینستاگرام است. می‌توانید این کار را از طریق مرورگر خود گوشی یا از طریق یک کامپیوتر انجام دهید. بعد از این که اکانت را ایجاد کردید، از طریق اپ و با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور، وارد حساب خود شوید.

۲. مطمئن شوید که تاریخ و ساعت دستگاه شما صحیح است

در خیلی از مواقع مشکل ساخت اکانت اینستاگرام، تنظیم نبودن تاریخ و ساعت دستگاه است. در صورتی که تاریخ گوشی شما با تاریخ سرورهای اینستاگرام همخوانی نداشته باشد، ممکن است این برنامه به‌شما اجازه ثبت نام ندهد. با تنظیم تاریخ و ساعت گوشی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

در آیفون:

تنظیمات را باز کنید. به General بروید.

حل مشکل ثبت نام اینستاگرام

به پایین بروید و به جایی که روی آن نوشته شده است تاریخ و زمان بروید و روی این گزینه ضربه بزنید. اکنون می‌توانید زمان و تاریخ را به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید تنظیم خودکار را تغییر دهید.

در اندروید:

به تنظیمات بروید. به پایین بروید تا جایی که عبارت Additional Settings نوشته شده و روی آن ضربه بزنید. اکنون روی تاریخ و زمان ضربه بزنید.

سپس روی Automatic date & time ضربه بزنید.

همچنین بخوانید :

۳. کش اینستاگرام را پاک کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

در آیفون:

  • تنظیمات را باز کنید
  • ادامه دهید و جنرال را بزنید.
  • حالا iPhone Storage را بزنید.
  • اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و آن را بزنید.
  • سپس ادامه دهید و Offload App را بزنید.
  • حالا Reinstall App را بزنید. سپس ادامه دهید و گوشی خود را ریستارت کنید.

در اندروید:

تنظیمات را باز کنید. به سمت پایین بروید تا جایی که روی آن نوشته شده Apps و ضربه بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید.

اکنون روی Storage بزنید. سپس به سادگی Clear Cache را بزنید. پس از انجام این کار، به سادگی گوشی خود را ریستارت کنید.

۴. اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید

اگر راه حل مشکل ثبت نام اینستاگرام تا کنون حل نشده است، به سادگی برنامه را از دستگاه خود حذف کنید و اگر آیفون دارید به اپ استور بروید و برنامه اینستاگرام را نصب کنید. اما اگر دستگاه اندرویدی دارید به Google Play بروید و آن را از آنجا نصب کنید.

همچنین بخوانید :

۵. برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام از VPN استفاده کنید؛ حل مشکل ساخته نشدن اکانت اینستاگرام

این نیز راه حل خوبی است که در بسیاری از موارد جواب می‌دهد و می‌توانید آن را امتحان کنید. به طور خاص زمانی کار می‌کند که اینستاگرام آدرس IP شما را ممنوع کرده باشد. بنابراین به سادگی یک VPN بگیرید و سپس سعی کنید حساب خود را ایجاد کنید و ببینید آیا مشکل شما برطرف می‌شود یا خیر.

همانطور که قبلاً گفتیم این مشکل عمدتاً زمانی رخ می‌دهد که قبلاً چند حساب با یک دستگاه ایجاد کرده باشید.

۶. برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام مشکلات شبکه را برطرف کنید

مشکلات اتصال یا شبکه می‌تواند دلیل ساخته نشدن اکانت اینستاگرام باشد. گاهی اوقات ممکن است مشکل اتصال داشته باشید، اما از آن آگاه نباشید. بنابراین مطمئن شوید که اتصال پایدار است. همچنین، جابجایی بین اتصال Wi-Fi و اتصال داده تلفن همراه گاهی اوقات می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

بنابراین اگر از اتصال Wi-Fi استفاده می‌کنید، به اتصال داده تلفن همراه بروید و اگر از اتصال داده تلفن همراه استفاده می‌کنید آن را به اتصال Wi-Fi تغییر دهید و ببینید آیا مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

۷. شماره تلفن شما مسدود شده است

مانند IP و آدرس‌های ایمیلی که می‌توان آنها را مسدود کرد، شماره تلفن‌ها نیز می‌توانند مسدود شوند و ارور ثبت نام اینستاگرام با شماره موبایل را دهد. دوباره مطمئن شوید که مسدود نشده‌اید یا کار اشتباهی انجام نداده‌اید. اگر شماره تلفن شما مسدود شده است، سعی کنید هنگام ثبت نام از یک شماره جدید استفاده کنید.

۸. آدرس IP شما توسط اینستاگرام مسدود شده است؛ حل مشکل ثبت نام اینستاگرام

در بسیاری از شرایط زمانی که کاربر یکی از قوانین خود را نقض می‌کند، اپلیکیشن اینیستاگرام حساب کاربری آن شخص را مسدود می‌کند. گاهی اوقات موقتی است گاهی دائمی و گاهی حتی کل آدرس IP مربوط به دستگاه توسط اینستاگرام مسدود می‌شود.

ما سعی می‌کنیم به شما اطلاع دهیم که این نیز می‌تواند یکی از دلایل باشد. مطمئن شوید که اکانت شما توسط اینستاگرام مسدود نشده است. اگر اینطور باشد، ایجاد یک حساب کاربری جدید با یک دستگاه جدید راه حل بهتری است.

۹. آدرس ایمیل شما قبلاً برای حساب دیگری استفاده شده است

طبق گفته اینستاگرام، شما می‌توانید حداکثر ۵ اکانت مختلف با آدرس ایمیل یکسان ایجاد کنید. بنابراین اگر قبلاً ۵ حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، دیگر نمی‌توانید با همان آدرس ایمیل ایجاد کنید. بنابراین اگر چنین است، سعی کنید هنگام ثبت نام، از آدرس ایمیل دیگری استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

۱۰. آدرس ایمیل شما مسدود شده است

مانند آدرس IP که در مورد آن صحبت کردیم، ایمیل شما نیز می‌تواند توسط اینستاگرام مسدود شود. به راحتی می‌توان حدس زد که آیا این مورد است یا نه. به عنوان مثال، اگر کار اشتباهی انجام نداده اید و می‌توانید از حساب فعلی اینستاگرام خود استفاده کنید، آدرس ایمیل شما مسدود نشده است. با این حال، اگر فکر می‌کنید اشتباهی در برنامه انجام داده‌اید، قبل از شروع ثبت‌نام، یک آدرس ایمیل جدید ایجاد کنید.

۱۱. سرور در حال حاضر قطع است

یکی از راه حل‌ مشکل ثبت نام اینستاگرام گاهی اوقات می‌تواند خرابی سرور اینستاگرام باشد و به همین دلیل است که نمی‌توانید یک حساب کاربری جدید بسازید. برای اطمینان، می‌توانید به سایت Downdetector بروید و وضعیت سرورها را چک کنید. اگر سرورها مشکل دارند، باید تا زمان برطرف شدن مشکل، صبر کنید.

۱۲. برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید

اگر از نسخه قدیمی برنامه استفاده می‌کنید، احتمالاً با این مشکل مواجه خواهید شد. هنگامی که نسخه قدیمی را اجرا می‌کنید، سرور در اینستاگرام نیز ممکن است به درستی پاسخ ندهد. در مجموع، استفاده از یک نسخه قدیمی بر عملکرد کلی برنامه تأثیر می‌گذارد.

بنابراین به سادگی اینستاگرام را به روز کنید و بعداً دوباره امتحان کنید و ببینید آیا مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

سوالات متداول

۱. چرا نمیتونم اکانت اینستا بسازم؟

این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است مشکل از تنظیم نبودن تاریخ و ساعت گوشی، بلاک شدن آدرس آی‌پی یا ایمیل، قطع بودن سرورها، مسدود شدن شماره تلفن، مشکلات نرم‌افزار تغییر آی‌پی و همچنین باگ‌های نرم‌افزاری خود اپلیکیشن اینستاگرام باشد.

۲. علت ارور sorry something went wrong چیست؟

این ارور بیشتر زمانی نشان داده می‌شود که دستگاه شما ارتباط درستی با سرورهای اینستاگرام نداشته باشد. ممکن است مشکل از قطع شدن سرورهای برنامه باشد یا این که نرم‌افزار تغییر آی‌پی شما به‌درستی کار نمی‌کند.

۳. چگونه ارور try again اینستاگرام را برطرف کنیم؟

برای حل کردن این ارور می‌توانید از راه‌حل‌های مختلفی از جمله پاک کردن کش، ریستارت کردن گوشی، خارج شدن از حساب و ورود مجدد، ورود به حساب از یک دستگاه دیگر، جدا کردن اپ‌های متصل به حساب و همچنین تغییر رمز عبور استفاده کنید.

سخن پایانی

در این‌ مقاله که برای حل مشکل ساخت اکانت اینستاگرام آماده شده است، ما برخی از دلایل اصلی عدم ایجاد یک حساب کاربری جدید را توضیح داده‌ایم. بنابراین اگر مقاله آموزش رفع ارور ساخت اکانت اینستاگرام را کامل نخوانده‌اید، حتما آن را بخوانید زیرا می‌تواند به شما در رفع حل مشکل ثبت نام اینستاگرام کمک کند.

خروج از نسخه موبایل