فیلم گردبادها؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم گردبادها؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم گردبادها یکی از فیلم‌های محصول آمریکا است که در سال 2024 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Twisters 2024 آشنا شویم.

ژانر فیلم گردبادها اکشن و ماجراجویی است. این فیلم را می‌توان یک دنباله مستقل برای فیلم گردباد دانست. کارگردانی این فیلم را Lee Isaac Chung بر عهده داشته است. فیلم گردبادها اولین بار در تاریخ 8 ژوئن 2024 در لندن به نمایش درآمد و در تاریخ 19 ژوئن 2024 در ایالات متحده منتشر شد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان دیزی ادگار جونز (Daisy Edgar-Jones)، گلن پاول (Glen Powell)، آنتونی راموس (Anthony Ramos) و مورا تیرنی (Maura Tierney) را نام برد. همچنین مدت این فیلم حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم سینمایی گردبادها خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم گردبادها

فیلم Twisters 2024

در خلاصه فیلم سینمایی گردبادها گفته شده است که در گذشته یک گردباد باعث رویدادهایی ناخوشایند در زندگی Kate Cooper شده بود و حالا او به تحصیل در موضوع مرتبط با گردبادها می‌پردازد. او با یک شخصیت شناخته شده در رسانه‌های اجتماعی به اسم Tyler Owens ملاقات می‌کند که رویدادهای مرتبط با گردباد را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. پس از مدتی و با شدت گرفتن حادثه‌های گردباد، پدیده‌هایی که پیش از این دیده نشده بود، به وجود می‌آید و این دو و گروه‌های رقیب آن‌ها در مسیر گردبادهای مختلفی قرار می‌گیرند و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Twisters را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم گردبادها 

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی گردبادها و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

دیزی ادگار جونز

دیزی ادگار جونز یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 24 می 1998 برابر با  3 خرداد 1377 در لندن متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Normal People را نام برد. دیزی ادگار جونز در فیلم گردبادها در نقش کاراکتر Kate Cooper حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

گلن پاول

گلن پاول یک بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده اهل آمریکا است که در تاریخ 21 اکتبر 1988 برابر با 29 مهر 1367 در Austin در ایالت Texas متولد شد. او در ابتدای دوران حرفه‌ای خود، نقش‌هایی کوچکی را در بعضی از فیلم‌های معروف از جمله The Dark Knight Rises و The Expendables 3 بازی کرد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد. گلن پاول در فیلم Twisters 2024 ایفای نقش کاراکتر Tyler Owens را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

آنتونی راموس

آنتونی راموس یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که در تاریخ 1 نوامبر 1991 برابر با 10 آبان 1370 متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های Golden Globe و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان انیمیشن The Bad Guys محصول سال 2022 را نام برد که در آن صداپیشه یکی از شخصیت‌ها بوده است. آنتونی راموس در فیلم گردبادها در نقش کاراکتر Javi بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

مورا تیرنی

مورا تیرنی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 3 فوریه 1965 برابر با 14 بهمن 1343 در Boston در ایالت Massachusetts متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال ER را نام برد.

نقد فیلم گردبادها و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Twisters و نقدهای آن می‌پردازیم. تا الان این فیلم در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.1 از 10، 78 از 100 و 65 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم گردبادها به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

NME / نمره: 100

این فیلم پر از احساس، هوشمندی، جلوه‌های شگفت آور و گروه بازیگران عالی است.

Wall Street Journal / نمره: 90

فیلم Twisters یکی از اندک فیلم‌های هالیوودی امسال است که به هر آنچه که در نظر دارد دست یافته است.

Consequence / نمره: 83

اجازه دهید که قدرت کامل سینما شما را تا اعماق وجود تکان دهد. ستاره‌های سینما و فیلم‌های موفق تابستانی برگشته‌اند.

Original-Cin / نمره: 75

فیلم Twisters به عنوان یک فیلم تابستانی که فقط می‌خواهد سرگرم‌کننده باشد، فیلم خوبی است اما ویژگی‌های تاثیرگذار و جالبی که یک فیلم با این وسعت باید داشته باشد ندارد.

Rolling Stone / نمره: 60

فیلم گردبادها برخلاف بیشتر بازدیدها از فیلم‌های پرفروش قبلی، بر نوستالژی نسخه اصلی متکی نیست.

San Francisco Chronicle / نمره: 50

پانزده دقیقه پایانی فیلم گردبادها آن اندازه خوشایند است که ممکن است به راحتی بیننده را قانع کند که فیلم خوبی را تماشا کرده است. پس این یک انتخاب به شما می‌دهد: آیا این فیلم ارزش آن را دارد که یک ساعت اول خسته‌کننده آن و سپس نیم ساعت متوسط آن را تحمل کنید که فقط یک فیلم با شروع سرگرم‌کننده و پایان واقعا مهیج ببینید؟

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Twisters 2024 پرداختیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران آن صحبت کردیم. اگر از فیلم های اکشن و ماجراجویی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم گردبادها بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Twisters 2024 و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید 2024 دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل