چگونه در واتساپ پیام ناشناس ارسال کنیم؟

چگونه در واتساپ پیام ناشناس ارسال کنیم؟

ارسال پیام ناشناس در واتس اپ می‌تواند تا حد زیادی از حریم خصوصی شما در این برنامه محافظت کند. با پلازا همراه باشید تا با نحوه انجام این کار آشنا شویم.

تا به حال پیام ناشناس در واتساپ را امتحان کرده‌اید؟ منظور از ناشناس پیام دادن در داخل WhatsApp این است که شما بدون ذخیره شماره تلفن مخاطب مورد نظر بتوانید با او از طریق چت ارتباط برقرار کنید! اما با توجه به امنیت بسیار بالای پلتفرم واتساپ، ارسال پیام به صورت ناشناس به مخاطبین از طریق تنظیمات این اپ تقریبا غیر ممکن است. از طرفی برخی ابزارها و نرم‌افزارها وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به صورت ناشناس در این پلتفرم پیام ارسال کرد. در این مطلب ۴ مورد از بهترین راهکارهای ارسال پیام ناشناس واتساپ را به همراه برخی نکات مهم و کاربردی معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب 

راهکار اول: استفاده از شماره تلفن ثابت برای ارسال پیام ناشناس در واتساپ!

یکی از راهکارهایی که کمتر کسی به آن برای ارسال پیام ناشناس واتساپ اشاره می‌کند، استفاده از شماره تلفن خط ثابت است! قطعا می‌دانید که برای ساخت حساب در واتساپ نیاز به شماره تلفن همراه است، اما در این روش شما با وارد کردن شماره تلفن خط ثابت می‌توانید یک حساب جدید برای خودتان باز کنید. توجه داشته باشید که برای افتتاح حساب با این روش حتما باید منتظر بمانید تا پروسه دریافت کد تایید لغو شود. بعد از لغو شدن این پروسه، باید روی گزینه دریافت کد با تماس کلیک کنید. با پاسخ دادن به تماس تلفنی می‌توانید کد ورود را دریافت کرده و در نهایت وارد واتساپ شوید!

پیام ناشناس در واتساپ

راهکار دوم: اپلیکیشن‌های شماره مجازی

دومین راهکار مفید و ساده برای ارسال پیام ناشناس در واتساپ، استفاده از برنامه‌های شماره مجازی است. البته تمامی این اپلیکیشن‌ها برای این کار مناسب نیستند، اما اپ‌هایی همچون تکست نو و تکست پلاس می‌توانند مفید واقع شوند.

عملکرد اصلی این دو نوع اپلیکیشن معتبر و کاربردی، ایجاد شماره‌های مجازی و غیر رسمی است. با استفاده از این شماره‌ها شما می‌توانید کد تایید مربوط به ساخت حساب در واتساپ را دریافت کرده و یک حساب در این پلتفرم برای خود افتتاح کنید! مراحل ارسال پیام ناشناس واتساپ با اپلیکیشن‌های پیامک‌رسان به صورت زیر است:

  • ابتدا وارد واتساپ شده و سپس روی سه نقطه در سمت راست بالای اپ کلیک کنید.
  • شماره مجازی که از طریق اپلیکیشن پیام‌ک‌رسان دریافت کرده‌اید را وارد کرده و سپس تا ارسال کد تایید منتظر بمانید.
  • بعد از ناموفق شدن ارسال کد تایید، باید روی گزینه تماس تلفنی کلیک کنید.
  • با دریافت کد تایید از طریق تماس تلفنی به راحتی میتوانید حساب خود در واتساپ را افتتاح کنید!

راهکار سوم: استفاده از سیمکارت فرعی

از جمله ساده‌ترین و البته قدیمی‌ترین روش‌های ارسال پیام ناشناس در واتساپ استفاده از سیمکارت فرعی است. منظور از سیمکارت فرعی همان سیمکارت‌هایی است که به اسم شخص دیگری است. چنانچه دوست ندارید با سیمکارت اصلی خود به مخاطبین در واتساپ پیام دهید، می‌توانید از سیمکارت‌های افراد دیگر یا سیمکارت‌های دیگری که دارید استفاده کنید.

ارسال پیام ناشناس در واتساپ با اپلیکیشن فونر

همان طور که در راهکار اپلیکیشن‌های پیامک‌رسان گفتیم، شما با استفاده از برخی ابزارها مانند فونر، می‌توانید با شماره مجازی در واتساپ حساب باز کنید. اپلیکیشن Phoner یکی از بهترین اپ‌ها برای صدور شماره تلفن مجازی است.

با دانلود این اپ از فروشگاه گوگل و انجام دادن اقدامات زیر می‌توانید از طریق شماره مجازی صادر شده به صورت ناشناس در واتساپ پیام ارسال کنید:

  • انتخاب گزینه GET PERMIUM NUMBER
  • وارد کردن کشور و کد منطقه
  • باز کردن واتساپ در تب دیگر
  • کلیک روی گزینه SELECT NUMBER در داخل اپ
  • وارد کردن شماره‌ها در فیلد واتساپ

جمع‌بندی

منظور از ارسال پیام ناشناس در واتس اپ یعنی اینکه شما بتوانید بدون نیاز به ذخیره شماره تماس شخص مقابل یا حتی شماره رسمی خود بتوانید با این شخص در بخش چت ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه با وجود برخی ابزارهای کاربردی و سایت‌ها می‌توان به راحتی از طریق شماره‌های مجازی نیز در واتساپ به افراد مختلف پیام ارسال کرد.

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل