انیمه هوریمیا؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه هوریمیا؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه هوریمیا یکی از انیمه‌های شونن (Shounen) است که در سال 2021 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Horimiya آشنا شویم.

مخاطبان هدف مانگاها و انیمه‌هایی که در دسته شونن قرار دارند پسران نوجوان هستند. البته در بین افراد دیگر نیز مخاطب دارند. ژانر انیمه هوریمیا کمدی و رمانتیک است. این انیمه بر اساس یک مجموعه مانگا با عنوان هوری و میامورا (Hori and Miyamura) از هیروکی آداچی (Hiroki Adachi) و به کارگردانی ماساشی ایشیهاما (Masashi Ishihama) در استودیو CloverWorks تولید شده است. زمان پخش انیمه Horimiya اولین بار در تاریخ 10 ژانویه 2021 معادل 21 دی 1399 از Tokyo MX و چند شبکه دیگر بود و پخش آن در تاریخ 4 آوریل 2021 معادل 15 فروردین 1400 به پایان رسید. تعداد قسمت های انیمه هوریمیا سیزده اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود بیست دقیقه است. اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه Horimiya می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان و کاراکترهای انیمه هوریمیا صحبت می‌کنیم.

داستان انیمه هوریمیا

انیمه Horimiya

داستان انیمه Horimiya از آن‌جا شروع می‌شود که برادر کوچک کیوکو هوری در بیرون از خانه به زمین می‌افتد و بینی اش آسیب می‌بیند. ایزومی میامورا او را به خانه اش می‌رساند. این ملاقات باعث می‌شود ایزومی و کیوکو یکدیگر را با ظاهر بیرون از مدرسه ببینند و متعجب شوند. آن‌ها به هم قول می‌دهند که در این مورد با همکلاسی‌ها صحبت نکنند. پس از مدتی به دلیل اصرار برادر کوچک کیوکو، این دو بیشتر از قبل با یکدیگر حرف می‌زنند و با هم آشنا می‌شوند. برای ادامه داستان می‌توانید به مانگا یا انیمه هوریمیا مراجعه کنید. در ادامه این مقاله با بعضی از کاراکترهای این اثر آشنا خواهیم شد.

شخصیت های انیمه هوریمیا و معرفی صداپیشگان

در این بخش قصد داریم به معرفی کاراکترهای انیمه هوریمیا بپردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا شویم.

کیوکو هوری (Kyouko Hori)

کیوکو هوری دختری زیبا، باهوش و معروف در دبیرستان است. با این که در مدرسه الگوی خیلی از دانش آموزان است اما در بیرون از مدرسه ظاهر و رفتاری متفاوت دارد و در خانه از برادر کوچکش مراقبت می‌کند. روزی یکی از همکلاسی‌های او، ایزومی میامورا، کیوکو را بیرون از مدرسه می‌بیند و با هم موافقت می‌کنند که شخصیت بیرون از مدرسه را از دیگر دانش‌آموزان پنهان کنند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم هاروکا توماتسو (Haruka Tomatsu) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه هوریمیا ماریسا دورن (Marisa Duran) نام دارد. در ادامه به معرفی ایزومی میامورا می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

ایزومی میامورا (Izumi Miyamura)

ایزومی میامورا همکلاسی کیوکو است. او در مدرسه دانش‌آموزی ناراحت به نظر می‌رسد و عینک دارد. بیرون از مدرسه او ظاهری متفاوت دارد. پس از این که با کیوکو آشنا شد کم‌کم اعتماد به نفس او زیادتر شد و دیگر شخصیت واقعی خود را از همکلاسی‌ها پنهان نکرد و دوستانی پیدا کرد. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم کوکی اوچیاما (Koki Uchiyama) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Horimiya الخاندرو ساب (Alejandro Saab) نام دارد. در ادامه به معرفی سوتا هوری می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

سوتا هوری (Souta Hori)

سوتا هوری برادر کوچک کیوکو هوری است. یک بار که بیرون از خانه بود به زمین افتاد و از بینی او خون آمد، ایزومی میامورا او را به خانه اش رساند. سوتا به طور مرتب از خواهرش می‌خواهد که ایزومی را به آن‌جا دعوت کند. این بهانه ای می‌شود که کیوکو و ایزومی بیشتر با هم آشنا شوند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم یوکا تراساکی (Yuka Terasaki) است. صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه هوریمیا امیلی فاهاردو (Emily Fajardo) نام دارد. در ادامه به معرفی تورو ایشیکاوا می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

تورو ایشیکاوا (Tooru Ishikawa)

تورو ایشیکاوا همکلاسی ایزومی میامورا و کیوکو هوری است. تورو ایشیکاوا فکر می‌کند ظاهر مناسبی ندارد و کسی از او خوشش نمی‌آید. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم سیچیرو یاماشیتا (Seiichiro Yamashita) است. صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Horimiya زنو رابینسون (Zeno Robinson) نام دارد. در ادامه به معرفی یوکی یوشیکاوا می‌پردازیم.

یوکی یوشیکاوا (Yuki Yoshikawa)

یوکی یوشیکاوا بهترین دوست کیوکو هوری و معمولا خوش‌برخورد است. او خود را شایسته محبت دیگران نمی‌داند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم یوری کوزاکای (Yurie Kozakai) است. صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه هوریمیا انریس کینیونس (Anairis Quinones) نام دارد. در ادامه به نقد انیمه Horimiya و بررسی نمرات آن می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه Horimiya و نقدهای آن

حال که با داستان و کاراکترهای انیمه هوریمیا آشنا شدیم، در این بخش به نقد آن و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. انیمه Horimiya در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.1 از 10 و در سایت My Anime List امتیاز 8.2 از 10 را به دست آورده است. بعضی از افرادی که این انیمه را تماشا کرده اند گفته اند که داستان این اثر مانند بسیاری از دیگر آثار این ژانر معمولی است، آن چه باعث جذاب شدن آن می‌شود کاراکترهای آن هستند که واقعی به نظر می‌رسند.

نقاط قوت:

شخصیت‌های قوی و واقع‌گرایانه:

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت هوریمیا شخصیت‌های آن است. کیوکو هوری، یک دختر محبوب و باهوش که در خانه نقش‌های زیادی را به عهده دارد، و ایزومی میامورا، یک پسر ساکت و گوشه‌گیر با ظاهری متفاوت در مدرسه و خانه، دو شخصیت اصلی این انیمه هستند. رابطه میان هوری و میامورا به زیبایی به تصویر کشیده شده و توسعه شخصیت‌های آنها به مرور زمان بسیار جذاب است.

تعاملات طبیعی و گرم:

یکی از ویژگی‌های برجسته هوریمیا، تعاملات طبیعی و گرم میان شخصیت‌ها است. این انیمه توانسته با نشان دادن روابط دوستانه و عاشقانه‌ای که به تدریج شکل می‌گیرد، بینندگان را به خود جذب کند. این تعاملات نه تنها بین هوری و میامورا، بلکه میان سایر شخصیت‌های جانبی نیز به خوبی نمایش داده شده است.

ترکیب ژانرها:

هوریمیا با ترکیبی از ژانرهای رومانتیک، کمدی و برشی از زندگی، تجربه‌ای متنوع و دلپذیر را ارائه می‌دهد. صحنه‌های کمدی با دیالوگ‌های خنده‌دار و موقعیت‌های طنزآمیز، در کنار لحظات عاطفی و عاشقانه، تعادل خوبی را برقرار کرده‌اند.

موسیقی و طراحی بصری:

موسیقی متن هوریمیا نیز به خوبی با فضای انیمه هماهنگ است و توانسته است لحظات کلیدی و احساسی را تقویت کند. طراحی بصری انیمه نیز با رنگ‌های زنده و طراحی‌های دقیق، جذابیت بیشتری به داستان بخشیده است.

نقاط ضعف:

ریتم گاهی ناهماهنگ:

برخی از بینندگان معتقدند که ریتم داستان در برخی قسمت‌ها ناهماهنگ است و ممکن است برخی از سکانس‌ها طولانی و غیرضروری به نظر برسند. این مسئله می‌تواند توجه مخاطب را از داستان اصلی منحرف کند.

توسعه نایافته شخصیت‌های فرعی:

اگرچه شخصیت‌های اصلی به خوبی توسعه یافته‌اند، اما برخی از شخصیت‌های فرعی می‌توانستند بیشتر مورد توجه قرار گیرند و داستان‌های فرعی آنها بهتر به تصویر کشیده شود.

جمع‌بندی:

هوریمیا با داستانی شیرین و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، یکی از انیمه‌های برجسته سال 2021 است که توانسته است با ترکیب موفق ژانرهای مختلف و ارائه لحظات کمدی و عاشقانه، تجربه‌ای دلپذیر و به‌یادماندنی را برای بینندگان خود فراهم کند. اگر به دنبال انیمه‌ای با فضای گرم و دوستانه هستید که بتوانید با شخصیت‌های آن همزادپنداری کنید، هوریمیا انتخابی عالی خواهد بود.

همچنین بخوانید :

کلام آخر 

در این مقاله به معرفی انیمه هوریمیا پرداختیم. این انیمه داستان کیوکو هوری و ایزومی میامورا است که به طور اتفاقی شخصیت بیرون مدرسه یکدیگر را می‌بینند و قول می‌دهند با دیگران درباره آن حرف نزنند. آن‌ها پس از مدتی به هم علاقه پیدا می‌کنند. می‌توانید تریلر انیمه Horimiya را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این انیمه برای گذراندن وقت خود بهره ببرید و می‌خواهید با کاراکترهای دیگر آن آشنا شوید، دانلود انیمه Horimiya را شروع کنید. می‌توانید نظرتان درباره انیمه هوریمیا را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین اگر مقاله ای درباره انیمه مورد علاقه شما در سایت وجود ندارد می‌توانید نام آن را بگویید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

 

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل