معرفی انیمیشن خانه بزرگ (The Casagrandes Movie)

معرفی انیمیشن خانه بزرگ (The Casagrandes Movie)

انیمیشن خانه بزرگ (The Casagrandes Movie) اثری در ژانر فانتزی و ماجراجویی از فرنچایز The Loud House است. این انیمیشن به تازگی از شبکه نتفلیکس منتشر شده و داستان ماجراجویی دختر 12 ساله‌ای به نام رونی‌آن را روایت می‌کند.

دومین فیلم انیمیشنی، و چهارمین فیلم در فرنچایز The Loud House اکران شد. انیمیشن خانه بزرگ (The Casagrandes Movie) اثری است که براساس سریال تلویزیونی The Casagrande و به عنوان پایانی برای آن ساخته شده است. ژانر انیمیشن The Casagrandes Movie فانتزی، کمدی، ماجراجویی است و داستان سفر رونی‌آن و خانواده‌اش به مکزیک را به تصویر کشیده است. کارگردان این انیمیشن میگل پوگا (Miguel Puga) است. تاریخ اکران انیمیشن خانه بزرگ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) بود که از طریق شبکه نتفلیکس در دسترس علاقمندان قرار گرفت. این کارتون با استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدین و بینندگان روبرو شده است.

معرفی انیمیشن The Casagrandes Movie 2024 موضوع این مقاله از پلازا است. قصد داریم در ابتدا داستان فیلم را بخوانیم، سپس با صداپیشگان آن آشنا شویم و در بخش نهایی نیز مروری بر نمرات و نظرات منتقدین داشته باشیم. با ما همراه شوید و پس از خواندن این مطلب، مقاله بهترین انیمیشن‌های 2024 را نیز از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه کارتون خانه بزرگ

بررسی انیمیشن خانه بزرگ معرفی انیمیشن The Casagrandes Movie 2024

داستان انیمیشن خانه بزرگ درباره دختر 12 ساله‌ای به نام رونی‌آن است که خیلی ناگهانی همراه خانواده‌اش برای مسافرت به مکزیک می‌روند. از آنجایی که این سفر ناگهانی برنامه‌های تولد رونی‌آن را بهم ریخته، او مصمم است ثابت کند که به اندازه کافی بزرگ شده تا کارهایش را خودش انجام دهد. در این مسیر با یک نیمه الهه باستانی در سنین پیش از نوجوانی آشنا می‌شود، فردی که اضطرابش پتانسیل آخرالزمانی دارد.

بازیگران انیمیشن خانه بزرگ

شبکه تلویزیونی Nickelodeon، که سریال The Casagrande از آن پخش می‌شود، اولین بار در یک نشست خبری در آوریل 2023 خبر ساخت فیلمی براساس این سریال را اعلام کرد. صداپیشگان انیمیشن خانه بزرگ همان شخصیت‌های سریال هستند و چند گوینده جدید نیز به جمع آنها اضافه شده‌اند. در این بخش با این صداپیشگان مستعد و دوست‌داشتنی آشنا می‌شویم.

ایزابلا آلوارز در نقش رونی‌آن

ایزابلا آلوارز (Izabella Alvarez) بازیگر و صداپیشه آمریکایی، متولد 1 مارس 2004، برابر با 11 اسفند 1382، در ایالت کالیفرنیا آمریکا است. او بازیگری را از 6 سالگی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و با نقش سارا در سریال Shameless (2014) قدم به دنیای بیکران سریال‌ها گذاشت. حضور وی در سینما نیز 2 سال بعد و با فیلم Little Dead Rotting Hood رقم خورد. او امروزه با نقش دختر لارنس در سریال Westworld (2016-2018)، نقش مایا در سریال The Republic of Sarah (2021) و صداپیشگی شخصیت رونی آن در سریال The Loud House و سریال The Casagrande شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

سومالی مونتانو در نقش ماریا

سومالی مونتانو (Sumalee Montano) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که نژادش به مردمان فیلیپین و تایلند می‌رسد و خودش نیز چند سالی را در بانکوک، تایلند، زندگی کرده است. او پیش از ورود به صنعت فیلم و سریال به عنوان تحلیلگر بانک در آمریکا و بانکوک کار می‌کرد. سومالی از سال 1999 فعالی خود به عنوان صداپیشه را آغاز کرد و در سال 2002 با سریال E. R.  قدم به دنیای بازیگری گذاشت. وی امروزه برای حضور در آثاری نظیر سریال Nashville (2015-2016)، سریال Veep (2016-2017) و سریال The Lost Symbol (2021) شناخته می‌شود.

پائولینا چاوز در نقش پونگواری و شارا

پائولینا چاوز (Paulina Chávez) بازیگر آمریکایی است که در ال پاسو، تگزاس، متولد و در سن آنتونیو بزرگ شد. او بازیگری را از سال 2016 با حضور در یک قسمت از سریال Day 5 آغاز کرد. او امروزه با نقش اشلی گارسیا در سریال The Expanding Universe of Ashley Garcia (2020) شناخته می‌شود. در فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga نیز ایفاگر نقش فلورا بوده است. پائولینا را در فیلم The Long Game (2023) در نقش دنیلا تورس نیز دیده‌ایم. وی در سال‌های 2020 و 2021 نامزد جایزه ایمجن شده است.

آنجلیکا آراگون در نقش لوپه

آنجلیکا اسپینوزا استرانسکی (Angélica Espinoza Stransky)، که با نام آنجلیکا آراگون (Angélica Aragón) شناخته می‌شود، متولد 11 جولای 1953 (20 تیر 1332) در مکزیکوسیتی، مکزیک، است. او یک خواننده و بازیگر، و فرزند ترانه‌نویس مکزیکی خوزه آنجل اسپینوزا، است. آنجلیکا فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1970 آغاز کرد و در فیلم‌های مکزیکی بسیاری حضور داشته است. از مشهورترین تله‌نوولاهای مکزیکی او می‌توان تله‌نوولا Vivin un poco (1985) و تله‌نوولا Mirada de mujer (1997) را نام برد. در میان آثار آمریکایی وی نیز نام فیلم A Walk in the Clouds (1995) و فیلم Dirty Dancing: Havana Night (2002) می‌درخشد.

همچنین بخوانید :

در فهرست زیر نام و نقش برخی دیگر از هنرپیشه های خانه بزرگ را با هم می‌خوانیم.

  • سونیا مانزانو (Sonia Manzano) در نقش رزا
  • کیت دل کاستیلو (Kate del Castillo) در نقش سیسیکی
  • الکس کازرس (Alex Cazares) در نقش کارل و پسر روستایی
  • کارلوس پنه وگا (Carlos PenaVega) در نقش بابی و فلت آرتور
  • کارلوس آلازراکی (Carlos Alazraqui) در نقش کارلوس، سرجیو، دون تاچو
  • روبن گارفیاس (Ruben Garfias) در نقش هکتور
  • لیا می گلد (Leah Mei Gold) در نقش سید
  • کریستو فرناندز (Cristo Fernández) در نقش چیپیری

نقد انیمیشن The Casagrandes Movie

مدت زمان انیمیشن خانه بزرگ 1 ساعت و 29 دقیقه است و در این مدت به خوبی بینندگان را سرگرم کرده و موفق شده امتیاز 5.6 از 10 را در وبسایت IMDb دریافت کند. منتقدین نیز نقدهای نسبتا مثبتی برای آن نوشته‌، گرچه انتقاداتی نیز داشته‌اند. این انیمیشن پیام‌های مثبتی درباره غذا، خانواده، دوستان، سرگرمی‌ها، موسیقی و .. دارد و از لحاظ تنوع شخصیتی نیز بسیار غنی است. شخصیت اصلی نیز فردی مثبت، متفکر، مهربان و بامحبت است. این انیمیشن روند خوبی در آموزش همدردی و ارتباط را در پیش گرفته، خشونت اندکی دارد و دیالوگ‌ها نیز مناسب و عاری از الفاظ زشت هستند. در ادامه قصد داریم نظرات چند منتقد درباره انیمیشن The Casagrandes Movie را با هم بخوانیم.

Common Sense Media/ جنیفر گرین:

اگر والدین بتوانند با خشونت کارتون کنار بیاییند، می‌توانند از پیام‌های فیلم، شخصیت‌ها و برخی موارد احمقانه‌تر لذت ببرند. … به طور کلی انیمیشن خانه بزرگ یک فیلم زیبا برای کودکان است. این یک ماجراجویی سرگرم‌کننده درباره خانواده، جامعه، اجداد و جوانان سرکش است.

همچنین بخوانید :

Caillou Pettis Movie Review/ کایلو پتیس:

فیلم خانه بزرگ ممکن است یک فیلم خوب برای بچه‌‌هایی باشد که طرفدار سریال The Casagrande هستند، اما برای افرادی که به دنبال چیزی هیجان‌انگیزتر و سرگرم‌کننده‌تر هستند، انتخاب ایده‌آلی نیست. خط داستانی فیلم دارای ایراداتی است و چندان جذاب نیست، گرچه انیمیشن و طنز آن کیفیت خوبی دارند.

Midgard Times/ ریا سینگ:

من از نحوه جریان فیلم و درخشش شخصیت‌ها روی صفحه خوشم آمد. این فیلم داستان بسیار خوبی دارد و یک انتخاب عالی برای تماشای فیلم به همراه خانواده است. چیزی که می‌توانست بهتر باشد، قسمت ابتدایی انیمیشن بود. گرچه آنها در این بخش نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند و از این فیلم سرگرم‌کننده و غنی از نظر اساطیری و تاریخی نمی‌توان شکایتی داشت.

Parents Preview/ ساوانا سیلیتو:

در انیمیشن The Casagrandes Movie پیام‌ها قابل اطمینان هستند، گرچه فیلم در کل کمی نوجوانانه به نظر می‌رسد. روایت به سرعت و با ابزارهای داستانی ناشیانه به پیش می‌رود و طنز کمی دارد. قابل ذکر است که اینها مسائلی هستند که بزرگسالان را آزار می‌دهند، ولی این نمایش برای کودکان ساخته شده و برای آنها مناسب است. تقریبا هیچ محتوایی منفی در فیلم وجود ندارد و درنتیجه یک انتخاب عالی برای کودکان است.

The Feat of Legends/ تاروشی پاتالی:

انیمیشن خانه بزرگ ترکیبی جذاب از غنای فرهنگی، پیوندهای خانوادگی و رشد فردی را ارائه می‌کند که یادآور فیلم‌های کلاسیک دوست‌داشتنی است و در عین حال مسیر منحصر به فرد خود را طی می‌کند. این انیمیشن از طریق سفر رونی‌آن برای یافتن خود در میان پویایی خانواده و سنت‌های مکزیکی، از قدرت عشق مادری و اهمیت پذیرش فردیت تجلیل می‌کند. انیمیشن The Casagrandes Movie با روایت دلنشین و جذابیت‌های متنوع خود، برای هر سنی مناسب است و علاوه بر سرگرمی، بینش صمیمانه‌ای را درباره پیچیدگی‌های خانواده و دوستی ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

از اینکه بار دیگر در یکی از مقالات پلازا، با موضوع بررسی انیمیشن خانه بزرگ ، در کنار شما بودیم بسیار خرسندیم. در این مقاله داستان انیمیشن را خواندیم، با صداپیشگان آن آشنا شدیم و مروری بر نظرات منتقدین داشتیم. نظر شما درباره انیمیشن The Casagrandes Movie چیست؟ آیا تاکنون سریال یا فیلمی از فرنچایز The Loud House را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما نقسه قوت این انیمیشن در چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه شما با ما و دیگر خوانندگان سایت در میان بگذارد.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل