بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

در این صفحه می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون اداری آشنا کنیم. شرکتی که تنوع خدمات و محصولات آن و همچنین سوابق درخشانش، موجب شده تا برندهای زیادی برای طراحی دکوراسیون اداری فضای کار خود به آن اعتماد کنند. سیاست گروه معکب تولید مبلمان اداری و طراحی فضاهای اداری به کمک متریال باکیفیت و ارگونومی استاندارد است. همچنین تلاش برای ایجاد فضاهایی شیک، چشم‌گیر و خلاقانه، موجب شده تا طرح‌های اجرا شده توسط گروه مکعب از کیفیت بالایی برخودار باشد. تلاش این مجموعه لذت‌بخش کردن فعالیت‌های کاری برای همه است.

خدمات گروه مکعب

این مجموعه در زمینه طراحی انواع سبک‌های دکوراسیون اداری فعالیت می‌کند. با این حال می‌توان مجموعه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در گروه مکعب را در دو سبک مدرن و کلاسیک بررسی کرد.

دکوراسیون اداری مدرن

امروزه بسیاری از کسب‌ و کارها طراحی فضای کاری خود را به سبک مدرن ترجیح می‌دهند. استفاده از انواع پارتیشن اداری شیشه‌ای و مبلمان مدرن، از جمله مواردی است که در حال حاضر مورد پسند بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است. دکوراسیون اداری مدرن بر اساس طراحی فضاهایی روشن، رنگ‌های محدود و توجه به سبک مینیمالیسم انجام می‌شود. این دکوراسیون مناسب شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، پزشکی و خدماتی است.

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک هنوز هم به عنوان یک گزینه عالی برای طراحی دکوراسیون اداری بسیار مورد توجه است. دکوراسیون کلاسیک اغلب مبتنی بر رنگ‌های گرم و متریال طبیعی مانند چوب و چرم ساخته می‌شود. این طراحی اغلب در شرکت‌های مشاوره، دفاتر کار فردی، دفاتر وکالت و موارد مشابه کاربرد دارد. اگر می‌خواهید دفتر کار شما حس لوکس بودن، گران بودن و حرفه‌ای بودن را هم‌زمان منتقل کند؛ طراحی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک را با گروه مکعب تجربه کنید.

محصولات گروه مکعب

گروه مکعب علاوه بر خدمات طراحی دکوراسیون اداری، مجموعه گسترده‌ای از محصولات را در حوزه مبلمان اداری ارائه می‌دهد. همچنین امکان خرید آنلاین این محصولات از وب‌سایت گروه مکعب نیز وجود دارد.

مبلمان اداری

اولین دسته از محصولات گروه مکعب انواع مبلمان اداری هستند. در این مجموعه متنوع می‌توانید انواع مبل اداری را با طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال متفاوت بیابید. مبل‌های اداری ارائه شده در این مجموعه اغلب حس و حالی خلاقانه داشته و مناسب فضاهای اداری مدرن هستند. استفاده از این مبلمان در فضاهای عمومی یک دفتر کار مانند اتاق انتظار بسیار کاربردی است.

نمونه کار طراحی سایت شرکت مکعب

میز اداری

انواع میز اداری ارائه شده در گروه مکعب بسیار متنوع هستند. این میزها در سبک‌های میز مدیریتی، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز کار گروهی، میز کانتر و میز مطالعه ارائه شده‌اند. این سبک‌های متنوع به شما کمک می‌کند؛ تا میزهای اداری مورد نیاز خود را با توجه به کاربری، ابعاد، رنگ و متریال مورد استفاده انتخاب کنید.

صندلی اداری

صندلی‌های اداری ارائه شده در گروه مکعب نیز از تنوع بسیاری بالایی برخودار هستند. در این مجموعه می‌توانید انواع صندلی اداری شامل صندلی مدیریتی، صندلی کنفرانس، صندلی کارمندی، صندلی انتظار، صندلی عمومی و صندلی کارشناسی را بررسی کرده و گزینه‌های مناسب با محیط کار خود را از میان مجموعه بسیار متنوعی از طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌ها خریداری کنید.

پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری بخش مهمی از طراحی دکوراسیون اداری در دفاتر کار امروزی هستند. فرقی نمی‌کند که شما دفتر کاری مدرن یا کلاسیک بخواهید. در هر صورت انواع پارتیشن اداری گروه مکعب پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود. به عنوان مثال انواع پارتیشن شیشه ای و آلومینیومی گزینه‌هایی مناسب برای طراحی دفاتر کار مدرن و انواع پارتیشن چوبی گزینه‌ای مناسب برای طراحی یک دفتر کار کلاسیک هستند.

کمد و شلف اداری

ذخیره‌سازی و ساماندهی به وسایل کار در هر دفتر کاری مهم است. پرونده‌های مختلف، نقشه‌ها، کتاب‌ها، وسایل شخصی، ابزارهای الکترونیکی و…، همه و همه باید جای مناسبی در یک دفتر کار داشته باشند. وجود انواع کمدها و شلف‌های اداری در این زمینه بسیار مهم است. در این دسته از محصولات مکعب می‌توانید انواع فایل کشویی، کمد بایگانی، کمد شلف و کمد کردنزا را بیابید.

اکسسوری اداری

در نهایت آخرین گروه از محصولات ارائه شده توسط گروه مکعب، اکسسوری‌های اداری هستند. این اکسسوری‌ها در بسیاری مواقع کاربردی بوده و در سایر مواقع حالتی تزئینی داشته و حس و حال دل‌خواه شما را به فضای دفتر کار می‌بخشند. مواردی مثل قاب‌ها، آینه‌ها، ظروف، مجسمه‌های دکوراتیو، فلاورباکس، بردهای شیشه‌ای، تابلوها و نظم‌دهنده‌ها از جمله این اکسسوری‌ها هستند.

پروژه‌ها و مشتریان گروه مکعب

سال‌ها فعالیت حرفه‌ای و صادقانه موجب شده تا این مجموعه بتواند پروژه‌های جذاب متعددی را برای مشتریان مطرح و معتبر خود انجام دهد. همکاری با برندهایی مانند فیلم نت، والا استون، ملکتا، توسعه صادرات، بازرگانی شمس‌الهی، ایف‌مارک، رادین، فردای اقتصاد، گروه بادکوبه، اطلس مال و ده‌ها مشتری دیگر از این جمله هستند.

گروه مکعب آماده است تا به شما کمک کند با استفاده از طراحی دکوراسیون اداری و خرید مبلمان اداری مناسب، فضایی زیبا، کاربردی و لذت‌بخش را با هدف رسیدن به حداکثر بهره‌وری، در اختیار نیروی کار خود قرار دهید.

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل