معرفی بهترین موبایل های ۸ تا ۹ میلیون شیائومی

معرفی بهترین موبایل های ۸ تا ۹ میلیون شیائومی

وقتی بودجه خود را مشخص می‌کنید و به‌دنبال بهترین گوشی تا ۹ میلیون شیائومی می‌گردید، چندین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. با پلازا همراه باشید تا هرکدام از این گزینه‌ها را بررسی کنیم.

قطعاً بر کسی پوشیده نیست که Xiaomi یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در کشور ما است. شاید شیائومی بیشتر این موفقیت را نیز مدیون گوشی‌های میان‌رده خود باشد. گوشی‌هایی که با کیفیت ساخت عالی و قدرت پردازشی فوق‌العاده، با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسند.

در این بین، بهترین گوشی های تا ۹ میلیون شیائومی به خاطر ارزش خرید بالای خود، محبوبیت قابل توجهی دارند. هرچند این مدل ها توانایی رقابت با بهترین گوشی های روز دنیا مانند آیفون ۱۵ پرو مکس را ندارند ولی گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی معرفی می شوند، توانایی رقابت با گوشی‌های دو برابر قیمت خود را دارند؛ به همین دلیل، ما در پلازا تصمیم گرفتیم با برترین موبایل‌های این برند در این بازه قیمتی آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین گوشی تا ۹ میلیون شیائومی

در این بازه قیمتی با گزینه‌های بی نظیری مواجه هستید. ما چندین محصول را انتخاب کرده‌ایم که به عنوان بهترین گوشی ۸ تا ۹ میلیون ۲۰۲۴ شیائومی معرفی می‌کنیم.

۱. شیائومی پوکو M5s

بهترین گوشی شیائومی تا ۸میلیون

  • نمایشگر: ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن 1080p
  • سیستم‌عامل: اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13
  • پردازنده: هلیو G95
  • رم: ۴/۶/۸ گیگابایت
  • حافظه: ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین‌ها: ۲ + ۲ + ۸ + ۶۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۳۳ وات
  • قیمت: حدود ۸ میلیون تومان

نقاط قوت: گواهی IP53، نمایشگر اولد با روشنایی بالا، شارژدهی عالی، بلندگوهای استریو، عملکرد بسیار خوب، دوربین سلفی قدرتمند

نقاط ضعف: دوربین‌های اصلی ضعیف، نمایشگر ۶۰ هرتز

پوکو M5s از روز اول حضور در بازار، توانست با مشخصات قابل توجه و قیمت بسیار خوب خود، توجه کاربران زیادی را جلب کند. در حال حاضر نیز می‌توان آن را بهترین گوشی شیائومی تا ۸میلیون تومان به‌حساب آورد. گوشی در اکثر بخش‌ها حرف‌های زیادی برای زدن دارد؛ از نمایشگر اولد آن گرفته تا تراشه کارآمدی که دارد و همچنین شارژدهی بسیار عالی که در اختیار شما قرار می‌دهد.

به این موارد باید جک صدا و بلندگوهای استریو را نیز اضافه کنیم. کمتر گوشی در این بازه قیمتی پیدا خواهید کرد که بتواند تمامی این امکانات را در اختیارتان قرار دهد. از سوی دیگر، دوربین‌های ضعیف و نمایشگر ۶۰ هرتز، تنها نقاط ضعفی هستند که می‌توانیم برای این گوشی درنظر بگیریم. اما این موارد برای خیلی از کاربران اهمیتی ندارند.

۲. شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1080p
  • سیستم‌عامل: اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14
  • پردازنده: اسنپدراگون ۶۸۵
  • رم: ۶/۸ گیگابایت
  • حافظه: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین‌ها: ۲ + ۸ + ۱۰۸ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۳۳ وات
  • قیمت: حدود ۹ میلیون تومان

نقاط قوت: با شارژر فروخته می‌شود، گواهی IP54، بلندگوهای استریو، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی با حاشیه‌های ظریف، سرعت شارژ خوب، دوربین اصلی و سلفی بسیار عالی

نقاط ضعف: شارژدهی معمولی، تراشه ضعیف و عملکرد کند

متاسفانه شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G تفاوت قابل توجهی با ردمی نوت ۱۲ 4G ندارد و شیائومی همچنان تصمیم گرفته در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ استفاده کند. به همین خاطر هم هست که از لحاظ عملکرد، شاهد بهبود زیادی نیستیم و گوشی همچنان در استفاده روزمره ممکن است دچار مشکل شود.

از طرف دیگر شیائومی برخی موارد مثل گواهی IP، دوربین، حافظه و رم را ارتقا داده و حسگر اثرانگشت را نیز به زیرنمایشگر برده است. اما به غیر از این، ردمی نوت ۱۳ 4G آنقدرها با مدل قبلی خود تفاوت ندارد که بتواند در بازار در مقابل رقبای سرسختی که در این بازه قیمتی دارد، خوش بدرخشد. البته که مواردی مثل نمایشگر اولد با روشنایی بالا و حاشیه‌های ظریف در کنار عملکرد عالی که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی دارند، می‌توانند از برگ‌های برنده این گوشی باشند.

۳. شیائومی ردمی نوت 11S

  • نمایشگر: ۶.۴۳ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن 1080p
  • سیستم‌عامل: اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12
  • پردازنده: هلیو G96
  • رم: ۶/۸ گیگابایت
  • حافظه: ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین‌ها: ۲ + ۲ + ۸ + ۱۰۸ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۳۳ وات
  • قیمت: حدود ۹ میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، نمایشگر امولد، شارژدهی عالی، بلندگوهای استریو، دوربین اصلی قابل قبول

نقاط ضعف: عمکلرد ضعیف‌تر از رقبا، با اندروید ۱۱ عرضه شده است، قیمت بالا نسبت به مشخصات

شیائومی ردمی نوت 11S یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی با گواهی IP53 است که می‌توانید خریداری کنید. گوشی از همان طراحی سری ردمی نوت ۱۱ بهره می‌برد و از لحاظ شارژدهی هم بسیار عالی ظاهر می‌شود. بلندگوهای استریو و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، از دیگر نقاط قوت این گوشی هستند. شما همچنین به اسلات کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری هم دسترسی دارید.

با این حال عملکرد گوشی خیلی در حد قیمت آن نیست و شاید خیلی‌ها را راضی نگه ندارد. گوشی با کمی لگ عمل می‌کند و برنامه دوربین هم برخی اوقات کرش می‌کند؛ به همین خاطر اگر بازی کردن برایتان مهم است، بهتر است سراغ آن نروید.

لازم به ذکر است که با توجه به این که گوشی چندین سال پیش عرضه شده، ممکن است نتوانید آن را به راحتی پیدا کنید. در این صورت می‌توانید به‌سراغ ردمی نوت 12S بروید که هیچ فرقی با این گوشی ندارد و از مشخصات یکسانی برخوردار است.

سوالات متداول

۱. کدام گوشی شیائومی تا ۹ میلیون بهترین دوربین دارد؟

در حال حاضر می‌توان گفت شیائومی ردمی نوت ۱۳ 4G با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خود، بهترین گوشی شیائومی از لحاظ دوربین در حدود قیمتی ۹ میلیون تومان است.

۲. کدام گوشی شیائومی تا ۹ میلیون بهترین باتری دارد؟

از نظر شارژدهی هم ردمی نوت ۱۳ 4G بهترین گزینه به‌حساب می‌آید و پس از آن می‌توان از پوکو C65 و ردمی ۱۳ به‌عنوان بهترین گوشی‌ها از لحاظ عمر باتری اشاره کرد.

۳. با ۹ میلیون چه گوشی بهتر از شیائومی می‌توان خرید؟

در این بازه قیمتی، اختلاف خیلی زیادی میان گوشی‌ها وجود ندارد. اگر اولویت شما عملکرد و تراشه است، بهترین گزینه موتو G54 خواهد بود. اما این گوشی برخلاف اکثر رقبایش، فاقد نمایشگر اولد است و تنها یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. همچنین سرعت شارژ آن هم تنها ۱۵ وات است. یک گزینه دیگر که تراشه کمی ضعیف‌تر دارد اما در سایر بخش‌ها انتخاب بهتری است، گلکسی A15 4G سامسونگ است که دارای پنل اولد، شارژدهی عالی با سرعت شارژ ۲۵ وات، پشتیبانی نرم‌افزاری منظم و طولانی و همچنین دوربین فوق‌عریض است.

سخن پایانی

در پایان نظر شما در مورد گزینه‌های موجود در لیست بهترین گوشی تا ۹ میلیون شیائومی چیست؟ کدام یک را به عنوان بهترین گوشی بین ۹ تا ۸میلیون شیائومی انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل