بهترین بازی های کمیک بوکی کنسول های مختلف

بهترین بازی های کمیک بوکی کنسول های مختلف

کمیک بوک‌ها امروزه نقش مهمی در ساخت فیلم و بازی دارند. اگر به دنبال بهترین بازی های کمیک بوکی هستید، باید بدانید که وب سایت پلازا در این زمینه لیستی از بهترین بازی های ساخته شده براساس کمیک بوک را برایتان تدارک دیده است که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

بهره‌مندی از داستان‌های بکارگیری شده در کتاب‌های کمیک بوک، نقش مهمی بر توسعه و رشد صنعت گیم داشته است. امروزه حتی بهترین بازی های کمیک بوکی الهاماتی از کمیک بوک داشته‌اند. اگر تصمیم دارید در این زمینه آثار برجسته‌ای را شناسایی کنید، کافیست که در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا به ۱۰ مورد از بهترین بازی های ساخته شده براساس کمیک بوک اشاره شده که می‌تواند برای شما جذاب و موردپسند واقع شود.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کمیک بوکی

شاید با تماشای فهرست بازی های ساخته شده براساس کمیک بوک شگفت زده شوید که در آن شاهد عناوینی باشید که هرگز فکرش را نمی‌کردید با کمک کتاب‌های مصور ساخته شده‌اند. کیمیک بوک بودن بازی‌ها به معنای بد بودن آنها نیست بلکه بدان معناست که شرکت سازنده برای افزایش هیجانات و جذابیت گیم پلی به سراغ استفاده از المان‌های کمکی رفته است که در این میان کتاب‌ها نقش مهمی داشته‌اند.

۱. بازی The Walking Dead

بهترین بازی های کیمیک بوکی؛ The Walking Dead

یکی از بازی‌های جذاب و خارق العاده که در سبک Point and Click بوده و بر اساس بهترین بازی‌های کمیک بوکی ساخته شده است، بازی The Walking Dead می‌باشد. در این بازی شما در نقش شخصیت کلمنتاین هستید که باید انواع ماجراجویی‌های خودتان را انجام دهید. البته در فصل اول این سری، شخصیت لی را به عهده خواهید گرفت می‌بایست از کلمنتاین مراقبت کنید. با گذر از مرحله‌های مختلف در نهایت بازی به انتهای خود می‌رسد و در فصل جدید باید شخصیت دخترک را به عهده بگیرید تا در یک دنیای آخرالزمانی زنده بمانید و به بقا ادامه دهید. بازی‌های ساخته شده بر اساس کمیک بوک همیشه از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده‌اند و بازیکنان قادر هستند با قرارگیری در مراحل مختلف یک داستان خارق العاده را تجربه نمایند.

۲. بازی Batman Arkham از بهترین بازی های کیمیک بوکی

بدون شک یکی از سری بازی‌هایی که در سبک کمیک بوک بوده و به شما امکان می‌دهد مراحل و چالش‌های جذابی را به پایان برسانید، عنوان منحصربه فرد Batman Arkham می‌باشد. در بازی بتمن آرکهام، شما باید در نقش شخصیت اصلی داستانی مرموز و جذاب را دنبال کنید و در شب به عنوان بتمن در مقابل شخصیت‌های منفی قرار بگیرید و از شهر خودتان محافظت کنید. سری گیم‌های بتمن همیشه جزو بهترین بازی‌های کمیک بوکی بوده‌اند، این بازی‌ها با طراحی‌ها و ساختارهای جدید خود به شما امکان می‌دهند با در اختیار گرفتن کامل شخصیت به بخش‌های متنوع حرکت کرده و ماجراجویی‌ها را ادامه دهید. بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ این سری از بازی‌های بتمن عرضه شد که طرفداران این سری بسیار از آنها استقبال کردند.

۳. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time

لاک پشت‌های نینجا: لاک پشت‌ها در زمان، عنوان یک بازی خارق العاده که در زمان خود جزو یکی از بهترین بازی‌های کمیک بوکی محسوب می‌شد. در این بازی با قرارگیری در نقش چهار شخصیت محبوب می‌توانید به انجام انواع مختلف ماجراجویی‌ها در بخش‌های خاص بپردازید و سری دشمنان معروف خودتان را شکست دهید. Teenage Mutant Ninja Turtles تا به امروز نسخه‌های متعددی را عرضه کرده که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص می‌باشد و مخاطبان را به گونه‌ای سرگرم می‌کنند. اینجاست که باید بگوییم بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک همیشه از جذابیت خاص برخوردار بوده‌اند و عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time این موضوع را به خوبی ثابت کرده است.

همچنین بخوانید :

۴. بازی Spider-Man از محبوب ترین بازی های کیمیک بوکی

بهترین عنوان ساخته شده در دنیای بازی‌های کمیک بوکی را باید به بازی اسپایدرمن تعلق داد؛ چرا که این بازی با دارا بودن ویژگی‌های خاص و نسخه‌هایی که تا به امروز عرضه کرده، به یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بازی‌های خاطره انگیز ابرقهرمانی تبدیل شده است. شخصیت اسپایدرمن با داشتن قدرت‌های خاص باید در مقابل دشمنان اهریمنی قرار بگیرد و مردمان شهر را نجات دهد و این اصلی‌ترین وظیفه این قهرمان بزرگ می‌باشد. این بازی کمیک بوکی شما را بار دیگر در نقش شخصیت مردعنکبوتی یا همان پیتر پارکر قرار می‌دهد تا بتوانید با دنبال کردن ماموریت‌ها در قالب ماجراجویی‌های خاص به پایان بازی برسید. بر فراز آسمان‌های شهر حرکت کرده و با از بین بردن تمامی تهدیدها و خطرات چالش‌های پیش روی را به پایان برسانید.

۵. بازی The Wolf Among Us

بازی جذاب The Wolf Among Us عنوان خاص که شما را در دنیای رویایی کمیک بوک فرو می‌برد. با قرارگیری در نقش Wolf انواع ماجراجویی‌ها را تجربه کرده در نهایت به انتهای ماجرا برسید. در این بازی تمامی شخصیت‌های بازی‌های کمیک بوکی قرار دارند و با طی کردن داستان رفته رفته با آنها آشنا خواهید شد. هر شخصیت داستان و ماجرای مربوط به خود را داشته شما به عنوان کلانتر باید مدیریت دقیقی روی شهر خود داشته باشید تا مبادا شخصیتی بخواهد کسی را ناراحت بکند. The Wolf Among Us به شما امکان می‌دهد تا با قرارگیری در اپیزودهای متنوع سری داستان‌های عجیب و غریبی را به پایان برسانید و مطمئن باشید تمامی انتخاب‌های شما در طول داستان روی سرنوشت نهایی تاثیر مثبتی می‌گذارد. بدون شک این گیم یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک بوده و امکان می‌دهد تجربه جالبی را در این سبک از گیم‌ها داشته باشید.

۶. بازی Marvel: Ultimate Alliance

عنوان Marvel: Ultimate Alliance یکی دیگر از بازی‌های محبوب که براساس دنیای کمیک بوک ساخته شده و با داشتن سری ماجراهای خاص امکان می‌دهد تجربه‌های جدیدی از این بازی بدست آورید. عنوان مارول تا به امروز بیشترین شخصیت‌های خیالی را در خود جایی داده و می‌توان گفت تمامی بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک مربوط به این کمپانی می‌باشد. هر بازی که توسط این کمپانی عرضه می‌شود یک قسمت از کمیک بوک را در اختیار پلیرها قرار می‌دهد. عنوان Marvel: Ultimate Alliance شما را وارد ماجراهای جذابی می‌کند؛ جایی که برای مشخص شدن حقیقت و از بین بردن دشمنان می‌بایست مبارزات بسیاری را به پایان برسانید. Marvel: Ultimate Alliance بدون شک دارای سیستم مبارزه‌ای خاص بوده و به شما امکان می‌دهد تا در محیط‌های خاص و متنوع با دشمنان مقابله کرده و داستانی عالی را به پایان برسانید.

همچنین بخوانید :

۷. بازی Injustice

لیگ عدالت، که از سری قهرمان‌های DC Comics به وجود آمده، شخصیت‌های رویایی و قدرتمند همانند: سوپرمن، بتمن، فلش، واندرومن دارد که با قرارگیری در نقش این شخصیت‌ها می‌توانید ماجراهای خاصی را دنبال کنید. بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک همگی یک ویژگی یکسان را دارند؛ اینکه شخصیت‌ها هر کدام پیشینه‌ای منحصربه فرد دارند و برای هدفی مهم‌تر در حال جنگیدن هستند. این شخصیت‌ها در دنیای خودشان دارای داستان‌ها و ماجراهای بسیاری هستند اما وقتی که به عنوان لیگ عدالت در کنار یکدیگر می‌ایستند باید دشمنان خودشان را یکی بدانند و با متحد شدن به هدف نهایی برسند، این گیم را می‌توان جزو یکی از بهترین بازی‌های کمیک بوکی دانست.

۸. بازی Lego Marvel Super Heroes از جذابترین بازی های کیمیک بوکی

Lego Marvel Super Heroes یک بازی ویدیویی محبوب که قالب سازنده لگو را با شخصیت‌ها و داستان‌های دنیای مارول ترکیب می‌کند. بازیکنان می‌توانند طیف گسترده‌ای از ابرقهرمانان مارول از جمله مرد آهنی، مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا و هالک را کنترل کنند. این بازی ترکیبی از گیم پلی اکشن ماجراجویی، حل پازل و کاوش در مکان‌های نمادین مختلف در دنیای مارول مانند شهر نیویورک، آزگارد و عمارت ایکس را ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند برای پیشرفت در داستان و باز کردن قدرت‌های خاص و اسرار پنهان، بین شخصیت‌هایی با توانایی‌های منحصر به فرد جابجا شوند. این عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک می‌باشد.

۹. بازی X-Men Origins: Wolverine

بازی X-Men Origins: Wolverine یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص بر اساس فیلمی به همین نام است. در بازی، بازیکنان Wolverine را کنترل می‌کنند و او به دنبال انتقام از کسانی است که به او ظلم کرده‌اند. این بازی دارای مبارزات وحشیانه، گیم پلی سریع، و توانایی آزاد کردن پنجه‌های آدامانتیوم ولورین برای از بین بردن دشمنان است. بازیکنان می‌توانند توانایی‌های Wolverine را ارتقا دهند و در حین پیشرفت در بازی، قفل حرکت‌های جدید را باز کنند. این بازی همچنین دارای یک حالت خشم بوده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات ویرانگر را علیه دشمنان انجام دهند. علاوه بر حالت داستانی اصلی، ماموریت‌ها و چالش‌های فرعی نیز برای تکمیل کردن وجود دارد. به طور کلی، X-Men Origins: Wolverine یک بازی سرگرم‌کننده و اکشن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به جای یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های X-Men قدم بگذارند.

همچنین بخوانید :

۱۰. بازی Lego Batman 2: DC Superheroes

Lego Batman 2: DC Superheroes یک بازی ویدیویی که توسط TT Games توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این عنوان دنباله بازی Lego Batman: The Videogame بوده و دارای یک داستان اصلی است که در آن بتمن با دیگر ابرقهرمانان DC متحد می‌شود تا شهر گاتهام را از نقشه‌های شرورانه Lex Luthor و The Joker نجات دهد. بازیکنان می‌توانند کنترل ابرقهرمانان مختلف DC از جمله سوپرمن، واندر وومن، گرین لنترن و فلش را در دست بگیرند. این بازی همچنین دارای یک محیط جهان باز شهر گاتهام است که در آن بازیکنان می‌توانند آزادانه به کاوش و انجام ماموریت‌های جانبی بپردازند. این گیم یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده براساس کمیک بوک می‌باشد و شما را در ماجراجویی‌های خاص قرار می‌دهد.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های کمیک بوکی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه به ۱۰ مورد از بازی های ساخته شده براساس کمیک بوک اشاره شد که هر یک دارای مزیت‌های خاص خودشان هستند. برای تکمیل شدن این فهرست می‌توانید سایز بازی‌هایی که مدنظر دارید را برایمان ارسال کنید و از این طریق به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک نمایید. بدون شک نظرات شما روی افزایش سطح کیفی مطالب تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل