فیلم زیر پاریس (Under Paris)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم زیر پاریس (Under Paris)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم زیر پاریس یکی از فیلم‌های محصول کشور فرانسه است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Under Paris آشنا شویم.

ژانر فیلم Under Paris اکشن و ترسناک است و برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی فیلم Sous la Seine را Xavier Gens بر عهده داشته است. این فیلم در تاریخ 3 ژوئن 2024 در Netflix منتشر شد و در ابتدا نقدهای مختلف منتقدان را به همراه داشت که آن را با فیلم‌های با موضوع مشابه این فیلم مقایسه کردند و نقدهای بعدی بیشتر منفی بودند. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان برنیس بژو (Bérénice Bejo)، نسیم لیز (Nassim Lyes)، اورلیا پتی (Aurélia Petit) و آن ماری وین (Anne Marivin) را نام برد. همچنین مدت این فیلم 1 ساعت و 44 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Under Paris 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم زیر پاریس

فیلم Under Paris

به طور خلاصه فیلم آندر پاریس داستان یک زیست شناس دریایی را دنبال می‌کند که باید با گذشته خود روبرو شود و با همکاری یک گروه پاریس را از یک کوسه غول پیکر نجات دهد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Under Paris را تماشا کنید.

بازیگران فیلم زیر پاریس

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم زیر پاریس و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

برنیس بژو

برنیس بژو یک بازیگر اهل فرانسه و آرژانتین است که در تاریخ 7 جولای 1976 برابر با 16 تیر 1355 در Buenos Aires متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار، بفتا و برنده César Award شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Artist را نام برد. برنیس بژو در فیلم Under Paris در نقش کاراکتر Sophia حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

نسیم لیز

نسیم لیز یک بازیگر فرانسوی است که در تاریخ 3 ژوئن 1988 برابر با 13 خرداد 1367 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Farang 2023 را نام برد. نسیم لیز در فیلم زیر پاریس به ایفای نقش کاراکتر Adil پرداخته است.

همچنین بخوانید :

اورلیا پتی

اورلیا پتی یک بازیگر فرانسوی است که در تاریخ 18 آوریل 1971 برابر با 29 فروردین 1350 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم La science des rêves را نام برد. اورلیا پتی در فیلم زیر پاریس ایفای نقش کاراکتر Angèle را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

آن ماری وین

آن ماری وین یک بازیگر فرانسوی است که در تاریخ 23 ژانویه 1974 برابر با 3 بهمن 1352 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Rebecca 2021 را نام برد. آن ماری وین در فیلم Under Paris در نقش کاراکتر شهردار بازی کرده است.

نقد فیلم Under Paris و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم زیر پاریس و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در دو سایت آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 5.2 از 10 و 65 از 100 را دریافت کرده است. بعضی از منتقدان در نقدهایی درباره فیلم Under Paris بیان کرده‌اند که صرف نظر از اینکه فیلمساز برای یک فیلم با موضوع کوسه به چه حالتی تمایل دارد، لازم است چیزی که در آن حالت ارزش دارد تولید کند و به عنوان کارگردان و یکی از نویسنده‌ها، Xavier Gens کار چندانی با کاراکترها انجام نداده است و امید و طلوع روز جدید را به داستان وارد نکرده است. بعضی از منتقدان گرچه این فیلم را فیلمی با کیفیت متوسط دانسته‌اند اما بیان کرده‌اند که ارزش دیدن را دارد و برای افرادی که از فیلم های ترسناک دارای موجوداتی مانند کوسه خوششان می‌آید رضایت‌بخش خواهد بود. نقدهای بیشتر در مورد فیلم زیر پاریس را می‌توانید در سایت راتن تومیتوز بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم زیر پاریس پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم های ترسناک خوشتان می‌آید و با اینکه نمرات کمی دریافت کرده است، می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم Under Paris بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم زیر پاریس و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل