معرفی سریال داریوش، اثری جدید که شما را یاد پوست شیر می اندازد

معرفی سریال داریوش، اثری جدید که شما را یاد پوست شیر می اندازد

سریال داریوش یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید که این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه مقاله پیش رو با معرفی کامل این سریال همراه شما هستیم.

پس از پخش موفق سریال پوست شیر در پلتفرم فیلم نت، هادی حجازی‌فر که پیش از این با نقش‌آفرینی‌های خود توجهات را جلب کرده بود، بیش از پیش مورد تایید قرار گرفت. همچنین تیم بازیگری این مجموعه بسیار مورد تایید قرار گرفتند و این باعث شد که آقای حجازی‌فر به فکر ساخت یک سریال جدید بیافتد.

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر ساخته شده است. نوید محمودی تهیبه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد و سریال بر روی پلتفرم فیلم نت قرار می‌گیرد. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال داریوش هادی حجازی‌فر همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال داریوش

ژانر سریال داریوش درام و اجتماعی است. این اثر به زودی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح بر روی این بستر قرار می‌گیرد. تعداد قسمت های سریال داریوش 13 قسمت اعلام شده است‌.

داستان سریال داریوش

داستان سریال داریوش

خلاصه سریال داریوش درباره سرگذشت شخصیتی به نام داریوش را به نشان می‌دهد‌. سال‌ها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده که منجر به فرار او به کشور ترکیه شده است. حال بعد از سالیان درازی که گذشته، دوستش به او اطلاع می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته و می‌تواند به ایران برگردد. اما این بازگشت داریوش را در مسیری دشوار قرار می‌دهد. او با پیشنهاد افشا کردن محلی که طلاهای پانزده سال پیش را پنهان کرده بود روبه‌رو می‌شود. آیا این دامی برای داریوش است؟

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال داریوش

در این بخش قصد داریم به سراغ معرفی تیم بازیگری سریال برویم. در قدم اول خود آقای حجازی‌فر به عنوان نقش اصلی حضور دارد. بازیگران دیگر نیز اکثرا در سریال پوست شیر با او همکاری داشته‌اند. گویی این کارگردان کمترین ریسک را برای همکاری با بازیگران انجام داده است. در ادامه لیست هنرپیشگان احتمالی سریال را برای شما قرار می‌دهیم‌.

هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان اهل ایران متولد 31 خرداد 1355 است. او در دانشگاه رشته کارشناسی نمایش عروسکی خواند و در سال 1383 فیلم مزرعه پدری کار خود را آغاز کرد. شهرت این هنرپیشه به ایفای نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم سینمایی ایستاده در غبار برمی‌گردد‌. این بازیگر سپس تبدیل به یک ستاره شد و در آثار مشهوری همچون ماجرای نیمروز، لاتاری، ماجرای نیمروز: رد خون، آتابای، موقعیت مهدی و پوست شیر حضور پیدا کرد. این بازیگر تا کنون یکبار برای کارگردانی فیلم موقعیت مهدی برنده سیمرغ شده و در حوزه بازیگری نیز یک نامزدی سیمرغ دارد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر زن اهل ایران در 16 مهر سال 1358 چشم به جهان گشود. او در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرد و برای بار نخست در سال 1384 با فیلم چهارشنبه صوری بازیگری را آغاز کرد. شهرت خانم دولتشاهی به نقش سرهنگ ناهید او در سریال مسافران باز می‌گردد. این بازیگر برای سه فیلم عصر یخبندان، چهارراه استانبول و عرق سرد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده است. خانم دولتشاهی جز معروف‌ترین بازیگران زن این روزهای ایران است. او در آثار شاخصی همچون طلا و مس، مستانه، آتابای، نبودنت، قورباغه، می‌خواهم زنده بمانم و افعی تهران حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی هنرپیشه اهل ایران متولد 22 اسفند سال 1364 است. او بازیگری را از سنین پایین شروع کرد تا اینکه در سال 1390 با فیلم روئیدن در باد مقابل دوربین قرار گرفت. او با فیلم قصر شیرین توانست شهرت خوبی کسب کند و نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. همچنین نقش آفرینی او در فیلم موقعیت مهدی نیز مورد توجه قرار گرفت اما نقش مژگان او در سریال پوست شیر توانست او را بین مخاطبان محبوب کند.

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر اهل ایران در 30 بهمن سال 1367 به دنیا آمد. آغاز فعالیت بازیگری او، با فیلم عصر جمعه در سال 1384 بود. این بازیگر سپس با نقش عیسی در فیلم اتوبوس شب و نیما در سقوط یک فرشته به شهرت رسید. آقای صدیقیان تا کنون دوبار نامزد سیمرغ بلورین شده است. از آثار مشهور این هنرپیشه باید به مادر قلب اتمی، ماجرای نیمروز، لامینور، شه‌سوار، رقص روی شیشه و پوست شیر اشاره کنیم.

سایر هنرپیشه های سریال داریوش عبارتند از:

نقد سریال داریوش

هنوز این مجموعه شروع نشده و طبیعتا نقدی بر آن وارد نیست. اما تا آنجایی که از سریال دیدیم، گویی سازندگان دوست دارند سریال پوست شیر را برای مخاطب تداعی کنند. از نام کارگردان و نویسنده بگیر تا تهییه‌کننده و تیم بازیگران مشترک. همچنین پوستر و خلاصه داستان سریال هم از لحاظ فضا بسیار شبیه به پوست شیر است‌. ابتدا شایعه این بود که این مجموعه در واقع اسپین آف یا دنباله پوست شیر است که تکذیب شد. به هر حال با وجود شرایطی که از سریال می‌بینیم، احتمالا نمرات سریال داریوش بالا باشند.

همچنین بخوانید :

سخن نهایی

با معرفی و بررسی سریال ایرانی داریوش همراه شما بودیم. این مجموعه از فیلم نت پخش می‌شود و یک درام اجتماعی است.نظر شما درباره این اثر چیست؟ چه حسی به سریال کارگردانی شده توسط هادی حجازی‌فر دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل