سریال و انمیشن

فیلم ابیگیل (Abigail)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم ابیگیل (Abigail)؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم ابیگیل یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Abigail آشنا شویم.

ژانر فیلم Abigail ترسناک است. این فیلم در رده R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را Matt Bettinelli-Olpin و Tyler Gillett بر عهده داشته‌اند. تاریخ اکران فیلم ابیگیل در 7 آوریل 2024 بود و سپس در تاریخ 19 آوریل 2024 در ایالات متحده منتشر شد. همچنین مدت این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشته‌اند می‌توان آلیشا ویر (Alisha Weir) در نقش ابیگیل، ملیسا باررا (Melissa Barrera)، دن استیونز (Dan Stevens)، کاترین نیوتن (Kathryn Newton)، آنگوس کلود (Angus Cloud) و جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) را نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی Abigail 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم ابیگیل

فیلم Abigail

به طور خلاصه فیلم سینمایی ابیگیل داستان یک گروه را دنبال می‌کند که دختر یک شخصیت قدرتمند را ربوده‌اند و 50 میلیون دلار می‌خواهند تا او را آزاد کنند اما نمی‌دانند اتفاق‌های شومی در انتظار آن‌ها است. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Abigail را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم ابیگیل

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی ابیگیل آشنا خواهیم شد.

ملیسا باررا

بررسی فیلم Abigail

ملیسا باررا یک بازیگر مکزیکی است که در تاریخ 4 جولای 1990 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Scream VI محصول سال 2023 را نام برد. ملیسا باررا در فیلم ابیگیل در نقش کاراکتر Joey حضور داشته است.

دن استیونز

معرفی فیلم ابیگیل

دن استیونز یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 10 اکتبر 1982 در لندن متولد شد. او با ایفای نقش در سریال Downton Abbey شناخته شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Godzilla x Kong: The New Empire محصول سال 2023 را نام برد. دن استیونز در فیلم Abigail ایفای نقش کاراکتر Frank را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

کاترین نیوتن

بررسی فیلم ابیگیل

کاترین نیوتن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 فوریه 1997 در ایالت Florida متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Big Little Lies و فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نام برد. کاترین نیوتن در فیلم ابیگیل در نقش کاراکتر Sammy بازی کرده است.

آنگوس کلود

بازیگران فیلم ابیگیل

آنگوس کلود یک بازیگر آمریکایی بود که در تاریخ 10 جولای 1998 در ایالت California متولد شد و در تاریخ 31 جولای 2023 درگذشت. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده بود می‌توان سریال Euphoria را نام برد. انگوس کلود در فیلم Abigail به ایفای نقش کاراکتر Dean پرداخته بود.

همچنین بخوانید :

جانکارلو اسپوزیتو

معرفی فیلم Abigail

جانکارلو اسپوزیتو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 26 آوریل 1958 در Copenhagen در دانمارک متولد شد. او کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul را نام برد. جانکارلو اسپوزیتو در فیلم ابیگیل در نقش کاراکتر Lambert حضور داشته است.

نقد فیلم ابیگیل و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی ابیگیل و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.7 از 10، 83 از 100 و 62 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Abigail به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Slashfilm / نمره: 100

محصول نهایی یک فیلم خون‌آشامی به سبک قدیمی با ویژگی‌های امروزی و یک فیلم انفجاری کامل برای تماشا با یک گروه است.

The Telegraph / نمره: 80

این فیلم مخاطب خود را می‌شناسد و وقت را تلف نمی‌کند. همچنین به جای CGI خسته‌کننده بیش از اندازه، از جلوه‌های ویژه فیزیکی دقیق استفاده می‌کند و خوشایندتر می‌شود.

Paste Magazine / نمره: 80

فیلم Abigail یک تجربه مهیج وحشیانه و خونین است.

The Daily Beast / نمره: 50

مشکل واقعی در این فیلم صرفا کمبود نوآوری است.

Variety / نمره: 40

فیلم Abigail توسط Matt Bettinelli-Olpin و Tyler Gillett کارگردانی شد که آن‌ها دو فیلم آخر Scream را تولید کردند و اگرچه من تا اندازه‌ای تحت تاثیر آنچه که آن‌ها در آن فیلم‌ها ارائه دادند قرار گفته بودم، این فیلم مانند یک قدم به عقب به سمت یک اثر بیش از اندازه معمولی و کم کیفیت است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم سینمایی ابیگیل پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم های ترسناک خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم Abigail بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم ابیگیل و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا